Tadaaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:32 schreef Norrage het volgende:
Waar is een goede livescore van het olympisch tennis
Ik kan het niet vinden
Agh, geen vijfsetters tot de finale, ronde minder. Denk dat je je daar neit zo'n zorgen over hoeft te maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:50 schreef Norrage het volgende:
Fedje
Die baan....
Ze zijn nog niet eens een halve dag bezig, als dat maar goed gaat....
Het is een week korter ja, lol...dat ik daar niet bij stilgestaan hebquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, geen vijfsetters tot de finale, ronde minder. Denk dat je je daar neit zo'n zorgen over hoeft te maken.
Zeg dat wel ja.quote:
Nee het is break fallaquote:
Zeker net als benneteau 2-0 in sets voorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:21 schreef Reya het volgende:
Falla maakte Federer het toch al eens lastig op Wimbledon?
Ja, ik zou weleens willen weten hoe vaak hij dat al tegen Nadal heeft gedaan op de GS'en.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
Klassiek die tweede service met de backhand simpel in het net.
Ja, die wint echt niks meequote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
Je ziet hier toch echt dat Federer zijn beste tijd gehad heeft.
Mijn grootste ergernis, op die tweede services falen..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zou weleens willen weten hoe vaak hij dat al tegen Nadal heeft gedaan op de GS'en.
Op RG had hij er een keer 1 uit 17 tegen Nadal en op Wimbledon 1 uit 19.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:25 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Mijn grootste ergernis, op die tweede services falen..
Hij deed het 8 en 4 jaar geleden niet veel beterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
Je ziet hier toch echt dat Federer zijn beste tijd gehad heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |