Snelt terug dalijk zijn ze allemaal uitverkochtquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:13 schreef princess-a het volgende:
Hahaha ik moet hardop lachen op straat! neig ook naar 1 maar ben even door gelopen naar andere winkel om jullie reacties af te wachten
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Snelt terug dalijk zijn ze allemaal uitverkocht
Klinkt als een goeden horrorfilmquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
Voor schaar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simson_(persoon)
Samenvatting:
Hij vermoordt een leeuw, een groep filistijnen, loopt weg bij z'n vrouw, zijn vrouw gaat vreemd, de filistijnen vermoorden zijn vrouw, hij vermoordt nog meer filistijnen, hij ging naar de hoeren, molesteerde het dorp, werd verraden door een mokkel, zijn ogen werden uitgestoken, hij vermoordt nog wat filistijnen en gaat dood.
De bijbel
Ik ging ook naar een nonnenschool.. En zat in de 'kern' waar we god bespraken onder de jeugd met een nonquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef megamandy het volgende:
Op mijn basisschool was in de begindagen van het naveltruitje verboden om dat te dragen op schoolWe hadden dan ook een nog een non als onderdirecteur
nee joh ik woon in groningenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Snelt terug dalijk zijn ze allemaal uitverkocht
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word toch een beetje nerveus van een school die je voorschrijft hoe je je moet kleden.
Of überhaupt een geloof dat dat doet
Ik vond het echt tyfusdruk toen ik daar was andersquote:
WIj moesten ook eerst in de rij wachten. Maar dan stond je soms 10 minuten na de bel nog buiten te wachten tot de leraar je kwam halen en hebben ze die regel maar geschraptquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En altijd netjes in de rij staan een meneer en mevrouw zeggen
Mochten niet roken voor de school en uberhaupt niet tijdens de pauzes. Dus enkel voor of na school en liefst 50meter van de poort af
Daarentegen hadden we een geweldige pastoor waar we 's middags bier mochten gaan drinken toen we er 's middags naartoe gingen
Tot de leraren hier achter kwam en de pastoor op het matje riep
Hmm dat zal dan toch wel de OPI Spotted geweest zijn.. was a england met pakketbezorger of post?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Mss het volgende:
Oh hai!
Vorige A-England faal binnen, maar geen opnieuw aanbieden van mijn te grote envelop.
Tevens ook met de schoenen terug geweest, dan had nou ook niet bepaald het gewenste resultaat.
Dat briefje lag gisteren in de bus, dus ik had gehoopt dat ze die vandaag nog eens zouden aanbieden. A-england was met de post, maar die paste er de vorige keer ook doorheen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm dat zal dan toch wel de OPI Spotted geweest zijn.. was a england met pakketbezorger of post?
Misschien komt de pakketbezorger nog?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat briefje lag gisteren in de bus, dus ik had gehoopt dat ze die vandaag nog eens zouden aanbieden. A-england was met de post, maar die paste er de vorige keer ook doorheen.
Welke winkel was het? Anders met foto's nog eens proberen bij het hoofdkantoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef Mss het volgende:
Dat de beschadiging niet echt een productiefout leek, omdat het stof gescheurd was. Het waren stoffen schoenen, die gaan ook niet zo lang mee. Misschien waren ze te klein. Het leek alsof ik mijn schoenen uitgetrokken had door met mijn tenen op de hak van de schoen te gaan staan. Het leek op een gebruikfout. En ik had ze al 3 maanden, dat was toch best wel lang. De andere schoen was ook een beetje kapot, daarom leek het geen productiefout. Hij wilde me wel 20% korting op nieuwe schoenen aanbieden.
Front Runner. De schoenen zijn overigens opgestuurd naar Converse, maar ik verwacht daar eigenlijk niet al te veel van.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Welke winkel was het? Anders met foto's nog eens proberen bij het hoofdkantoor.
Ooh ze zijn wel ingenomen? Ok.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Front Runner. De schoenen zijn overigens opgestuurd naar Converse, maar ik verwacht daar eigenlijk niet al te veel van.
Ik moet volgende week vrijdag naar de kermis in Tilliequote:Op de daaropvolgende vrijdag staat een andere kleur centraal, namelijk het maagdelijk wit. Voor het eerst in de historie van de kermis wordt deze dag namelijk Single Friday georganiseerd. De hele dag zijn er activiteiten gepland voor de vrijgezel, zoals speeddating en singlefeestjes.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik moet volgende week vrijdag naar de kermis in Tillie
Wat is Tillie eigenlijk toch een stomme benaming
Gemiste kansquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jammer want ik kom die dag terug op Schiphol, hadden we samen als singel kunnen gaan
Als brievenbuspost niet door de brievenbus past moet je ht toch meteen op het postkantoor halen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Mss het volgende:
Dat briefje was dat er een zending was gekomen die niet door de brievenbus paste. Dat zal alsnog brievenbuspost zijn denk ik.
Op mijn briefje stond dat ze het binnen enkele dagen opnieuw gaan aanbieden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als brievenbuspost niet door de brievenbus past moet je ht toch meteen op het postkantoor halen?
Dan gaan ze eerst met pakketdienst mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als brievenbuspost niet door de brievenbus past moet je ht toch meteen op het postkantoor halen?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
Marktplaatsmensenze zetten een scooter op marktplaats waarop staat 'biedingen vanaf 1000'. Prima... wij willen wel 1000 betalen... Kregen we bericht dat er al een ander een bod van 1150 heeft uitgebracht. Toch doorgevraagd; want is wel interessante deal en misschien wilden we wel 1175 bieden (na zien van aankoopbewijs en info over slot)... Maar we zijn nu al 4 dagen verder en nu gaf ze aan er toch minimaal 1300 voor te willen... Geantwoord dat we afzien van de koop want is voor ons toch te hoog; krijg ik nu nog een bericht terug wat we er dan voor willen geven; want die ander had al een bod uitgebracht en of 1200 dan ook goed was.
defuq??Dan regel je toch iets met die andere? Nu hebben we dus zeer sterk het gevoel dat er heul geen andere is en ze ons dus voor zit te liegen zodat we meer gaan geven....
![]()
It's... weird
Hier niet hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan gaan ze eerst met pakketdienst mee.
Hahah ja maar het is dan ook wel gewoon een stadquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vond het echt tyfusdruk toen ik daar was anders.
Tenminste, als je bedenkt dat het gewoon een dinsdagmiddag was
Zou wel moeten, want is PostNL regel.quote:
Volgende week vrijdag!quote:
Ik ga voor je duimen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag!![]()
Morgen was geen goed idee geweest, aangezien vandaag ervoor komt
Aaaawwhhquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en:
* PriemGirl duikt op p-a en smooches her all over te place![]()
![]()
Y U live so far
Heeel graagquote:
Je hoeft echt niet in één keer goed te staan. Als je maar goed kijkt!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heeel graagBen echt bang dat mn slagingskans met 50% gaat dalen als ik moet fileparkeren. De ene keer gaat ie perfect, de andere keer is ie dik prut. Dus duimen zou helpen
![]()
Hoop het! Echt als ik zak op kijken dan verdien ik schoppenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet in één keer goed te staan. Als je maar goed kijkt!
Hier krijg je een briefje dat t niet door de brievenbus kon en dat je t bij het postkantoor op kan halen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou wel moeten, want is PostNL regel.Alles wat niet door de bus past, krijgt nu een code en gaat met de pakketdienst mee.
Die briefjes hadden wij ook, maar die zijn vervangen door de pakketbriefjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier krijg je een briefje dat t niet door de brievenbus kon en dat je t bij het postkantoor op kan halen.
Sinds wanneer is dat dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die briefjes hadden wij ook, maar die zijn vervangen door de pakketbriefjes.
Ik zou haar terug pakken door 1100 ofzo te bieden (nadat je even rondkijkt wat een beetje gangbaar is)., Ze heeft toch ooit bedacht dat ergens rond 1000 wel prima was, dus misschien krijgt ze nu wel jeuk omdat jullie al een keer er van afgekeken hebben en gaat ze akkoord met minderquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
Marktplaatsmensenze zetten een scooter op marktplaats waarop staat 'biedingen vanaf 1000'. Prima... wij willen wel 1000 betalen... Kregen we bericht dat er al een ander een bod van 1150 heeft uitgebracht. Toch doorgevraagd; want is wel interessante deal en misschien wilden we wel 1175 bieden (na zien van aankoopbewijs en info over slot)... Maar we zijn nu al 4 dagen verder en nu gaf ze aan er toch minimaal 1300 voor te willen... Geantwoord dat we afzien van de koop want is voor ons toch te hoog; krijg ik nu nog een bericht terug wat we er dan voor willen geven; want die ander had al een bod uitgebracht en of 1200 dan ook goed was.
defuq??Dan regel je toch iets met die andere? Nu hebben we dus zeer sterk het gevoel dat er heul geen andere is en ze ons dus voor zit te liegen zodat we meer gaan geven....
![]()
It's... weird
Verschilt per regio, hier is het nu anderhalve maand, er zijn regio's waar ze er al een paar maanden mee werken en er zullen vast ook wel regio's zijn waar het nog ingevoerd moet worden.quote:
Ik vind het wel een hele goeiequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zou haar terug pakken door 1100 ofzo te bieden (nadat je even rondkijkt wat een beetje gangbaar is)., Ze heeft toch ooit bedacht dat ergens rond 1000 wel prima was, dus misschien krijgt ze nu wel jeuk omdat jullie al een keer er van afgekeken hebben en gaat ze akkoord met minder
Joah... wees gewoon eerlijk. Klaarquote:
Zigzaggenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef megamandy het volgende:
Whoehoe ik kan een zigzamzoom naaien![]()
Wij noemen dat piketeren maar dat bestaat volgens google nietDus noem ik het nu maar zigzaggen
Bambi, ik denk dat het minder met leeftijd en meer met het milieu waarin je opgegroeid bent te maken heeftquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
De derde bruiloft dit jaar waarbij ik daggast ben is een feit. Ik voel me oud.
Oh, en CG neons, en OPI lakje, en Nubar lakje!![]()
En gesmolten Reese cups, hihi.
Dit vermoed ik ook, ik ken er eigenlijk maar weinig van mijn leeftijd die getrouwd zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bambi, ik denk dat het minder met leeftijd en meer met het milieu waarin je opgegroeid bent te maken heeft.
Dat weet ik wel bijna zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bambi, ik denk dat het minder met leeftijd en meer met het milieu waarin je opgegroeid bent te maken heeft.
Ja nouja, een van de 3 is m'n moeder he.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben aan het clean uppen en dat kost nogal veel tijdquote:
Haha, gradient gemaakt ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben aan het clean uppen en dat kost nogal veel tijd.
Oh, dat zou ik heel niet kunnen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:17 schreef megamandy het volgende:
En ik leer om te gaan met de naaimachine
Nope, met huishoudfolie een soort marble effect! Google cling wrap nail technique dan vindt je wel iets denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, gradient gemaakt ofzo?
[..]
Oh, dat zou ik heel niet kunnen.
Je bent al een beetje een oude vrijster aan het wordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, een van de 3 is m'n moeder he.
Ik denk dat het inderdaad aan het milieu ligt dat ze op deze leeftijd trouwen. Maar het trouwen op deze leeftijd is voor mij dan ook vrij normaal. Ik heb alleen zelf helemaal niet het gevoel dat ik al op 'huwbare' leeftijd ben. Dus voel ik me oud, aangezien dat dus duidelijk wel zo is.
Vergeleken met sommige van m'n vriendinnen wel ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je bent al een beetje een oude vrijster aan het worden
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vergeleken met sommige van m'n vriendinnen wel ja.
Is morgen goed? Ik lig al in bed, soortement vanquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Inca, doe jij eens een nieuwe buikfoto plaatsen trouwens.
Super makkelijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, gradient gemaakt ofzo?
[..]
Oh, dat zou ik heel niet kunnen.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is morgen goed? Ik lig al in bed, soortement van
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, met huishoudfolie een soort marble effect! Google cling wrap nail technique dan vindt je wel iets denk ik.
Is leuke techniek he?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef Loqi het volgende:
[..]daar heb ik straks een post over gemaakt voor komende maandag lol
Watwatwat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg ik heb gezien wat ik in september voor mijn nagellak 'birthday' krijg.
Omg omg omg![]()
Biggest lemming ev-ah
maar wat is dan de verrassing als je het toch al weet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg ik heb gezien wat ik in september voor mijn nagellak 'birthday' krijg.
Omg omg omg![]()
Biggest lemming ev-ah
Geen verrassing maar care, lakjonsquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar wat is dan de verrassing als je het toch al weet?
wel mooi lakje
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen verrassing maar care, lakjons
Goed geluktquote:
Aaaaahquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:10 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend belde vanavond. Vroeg of ik thuis was. Midden in het telefoongesprek staat hij ineens in mijn kamer. Hij miste me en wilde me zien.
Wat lief.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:10 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend belde vanavond. Vroeg of ik thuis was. Midden in het telefoongesprek staat hij ineens in mijn kamer. Hij miste me en wilde me zien.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:10 schreef Mss het volgende:
die rechtsequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
En dan staat er 'incorgnito' bij
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
En dan staat er 'incorgnito' bij
Je rug niet meer kapot?quote:
nou, ik kan nog niet alles zo goed als eerst, maar lange wandelingen wel weerquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je rug niet meer kapot?
Ben net "toegelaten" om met de OU-extra mee te mogen doenHopelijk gaat het dan sneller
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:50 schreef PriemGirl het volgende:
Whiiiiii wij hebben scooter gekochtzaterdag ophalen woei
Maar dat kunnen lopen is dan al heel watquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik kan nog niet alles zo goed als eerst, maar lange wandelingen wel weer
En tof! Wat houdt het in?
ah tof, dat lijkt me wel prettig! Ik zou zelf namelijk nooit de discipline kunnen opbrengen voor een studie aan de OUquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar dat kunnen lopen is dan al heel wat
Het is meer begeleiding en wat meer sturing qua schema. Voor mij wel handig dat ik toch een stok achter de deur heb. En meer contact ook met andere studenten. Kan ik ook veel van leren en je bent nog eens op een andere manier bezig met de stof en dat mis ik met deze modules heel erg.
Ben toch nog heel erg zoekende hoe ik alles moet aanpakken.
Net dus gebeld met diegene wat het gaat begeleiden. Ze wil ook meer gastcolleges gaan verzorgen of andere nuttige dingen uitstapjes of weet ik wat
Ze vroeg waar ik heen wilde (bachelor/master) en toen heb ik dus ook verteld waar ik vandaan kom qua studie en stage en daar was ze ook heel enthousiast over
Dit had ik echt even nodig, toevallig dat ik dus deze week heel actief bezig was met zoeken van een nieuwe studiemanier en toen kreeg ik dus gister die mail
Bij mij is het heel dubbel. Aan de ene kant heb ik het wel. En eigenlijk ging het best goed maar sinds het is uitgegaan met mijn ex heb ik misschien twee pagina's doorgelezen en verder nietsquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah tof, dat lijkt me wel prettig! Ik zou zelf namelijk nooit de discipline kunnen opbrengen voor een studie aan de OU
Ik woon in zuid, hij in west. Met de auto maar 20 minuutjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aaaaah
Waar woont hij dan ergens? Wel gewoon in de buurt?
Wel fijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik woon in zuid, hij in west. Met de auto maar 20 minuutjes.
Dezen: http://fietsen-brommers.m(...)it-gereserveerd.htmlquote:
Dus een andere dan die van de rare mails?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dezen: http://fietsen-brommers.m(...)it-gereserveerd.html
Zaterdagvoormiddag gaan we hem ophalen![]()
Jup !quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus een andere dan die van de rare mails?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
OMG!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
OOooooooh het topic hierna is nummer 1000
ik moest even bijlezen, maar ik ben er weerquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
Oh kip is er, dan halen we de duizend nog wel
Heb je gelezen over ons merk nagellak wat we gaan opstarten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moest even bijlezen, maar ik ben er weer
ja dat had ik gisteren al gelezen, maar ik had een iewat drukke week 's avonds, dus ik was op een gegeven moment in slaap gevallen tijdens het lezenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je gelezen over ons merk nagellak wat we gaan opstarten?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Even een mooie OUD-post dan maar (en sorry als ik iemand vergeet):
Kus voor iedereen met zielige ouders en zulks.
Kus voor P-A
Snork voor Bambi, want ik moest lachen om mijn mental image van de Gristenen bij de avondoverdenking zo net voor het zuipen gaan
Kus voor vriend van Mss, want schattig!
En kus voor SQ, want velen kilometers gelaufen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je het al aan iemand verteld of nog niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herkenbaar
echt superfijn wel van je nieuwe baan!
Ik had vandaag mijn laatste werkdag
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
ik heb er gewoon een heel fout beeld bij door ervaringen in mijn studietijd met net iets te gelovige en kerkelijk geklede chicks die daarna volledig los gingen, zuipen, snuiven en iedereen rond neukten en zulksquote:
Nee want je zonden moet je daarna pas opbiechtenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je het al aan iemand verteld of nog niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Gewoon een aflaatbriefje kopen jonguh!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee want je zonden moet je daarna pas opbiechten
Ohnee dat is natuurlijk alleen in het katholieke zuiden
Ow, wat bizar, hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Herkenbaar
echt superfijn wel van je nieuwe baan!
Ik had vandaag mijn laatste werkdag
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]Haha die zullen wel balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Ja wel okee, voelde niet heel apart of verdrietig. Ook omdat ik het al een tijdje niet meer zo naar mn zin had. Nu eerst even twee weekjes vakantie, dan rond solliciteren. Voornamelijk focussen op school.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ow, wat bizar, hoe is het gegaan?
En heb je verdere opties uit staan?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon een aflaatbriefje kopen jonguh!
Of de Priester pijpen, maar dat kan alleen als je onder de 12 bent
Trusten P-a'tjequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:45 schreef princess-a het volgende:
Welcome back Kipje
Lieve jullienu proberen te slapen en hopen dat die vierdubbele knoop die in mn maag zit morgen weg is
slaap lekker maisjes
de hihi was van mij overigensquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:45 schreef princess-a het volgende:
Welcome back Kipje
Lieve jullienu proberen te slapen en hopen dat die vierdubbele knoop die in mn maag zit morgen weg is
slaap lekker maisjes
Lijkt me heel vreemd hoor, dat je zo weg moet, terwijl je het voor je nieuwe leidinggevende er was, het wel naar je zin had toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wel okee, voelde niet heel apart of verdrietig. Ook omdat ik het al een tijdje niet meer zo naar mn zin had. Nu eerst even twee weekjes vakantie, dan rond solliciteren. Voornamelijk focussen op school.
[..]
Dat snapte ik welquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de hihi was van mij overigens![]()
Maar ze gaan balen ja, mijn timing is ook niet zo denderend, maar ja, wanneer is dat het wel. En mijn ene collega zei ook, je moet bedenken wat de organisatie voor jou heeft gedaan en da's echt vele te weinig.
Heel lief dus, maar zijn ook lieve kereltjes
Mwehe, zo erg zijn we niet. Al vonden die 2 meisjes dat dus wel een beetje volgens mij. Maarjaaaaa.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb er gewoon een heel fout beeld bij door ervaringen in mijn studietijd met net iets te gelovige en kerkelijk geklede chicks die daarna volledig los gingen, zuipen, snuiven en iedereen rond neukten en zulks
Mijn ziel is zwart met een pussig randje, I know
Slaap lekker wijffie!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:45 schreef princess-a het volgende:
Welcome back Kipje
slaap lekker maisjes
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat snapte ik welMaar het zal wel een hele opluchting zijn als alles voorbij is
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Slaap lekker wijffie!
Mijn advies, even keihard masturberen, dat helpt tegen alles! Word je lekker ontspannen van en dan slaap je beter
Ok het klinkt lomp, maar het werkt echt![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Ja dat klopt indd, maar hij heeft het in korte tijd heel erg verpestquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lijkt me heel vreemd hoor, dat je zo weg moet, terwijl je het voor je nieuwe leidinggevende er was, het wel naar je zin had toch?
Heb je nog een cadeautje gekregen ofzo? Met je collega;s kon je wel goed opschieten toch?
En goed dat je op school focust, da's belangrijk
Hoe gaat het verder met je?
ik heb je toch gezien, zo erg ben jij denk ik niet neequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwehe, zo erg zijn we niet. Al vonden die 2 meisjes dat dus wel een beetje volgens mij. Maarjaaaaa.
Ik vind het zo fijn voor je! Eindelijk van dit gezeik af.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]Je bent gewoon een eckten baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]ja das waar.... bij mij lukt het altijd wel moet ik zeggen, dus dan helpt het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehehehe
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Heb je nu alleen nog een bed of hoe moet ik dit zien?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat klopt indd, maar hij heeft het in korte tijd heel erg verpest![]()
Ik heb een VVV-bon gehad vanmiddag, die heb ik vanavond alweer uitgegeven in de stadCollega'tjes vonden het wel balen en een beetje huilen enzo
maargoed.
Met mij gaat het best goed![]()
Zit momenteel in een lege kamer omdat N. alles weggehaald heeft, wat hij gekocht heeft. Dat was wel slim van hem, mij elke maand voor minimaal 80 euro aan boodschappen laten halen en hij de materiele dingen kopen zodat die van hem zijn
Ben blij als alles weg is wat van hem is.
En met jou kippert? En de rest?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja das waar.... bij mij lukt het altijd wel moet ik zeggen, dus dan helpt het goedhehehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Waarschijnlijk niet heel bewust over nagedacht toen, maar inderdaad wel wat "apart" ja... met de gratis (?) inwoning bij jouw moeder ook echt nog bij ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb een VVV-bon gehad vanmiddag, die heb ik vanavond alweer uitgegeven in de stadCollega'tjes vonden het wel balen en een beetje huilen enzo
maargoed.
Zit momenteel in een lege kamer omdat N. alles weggehaald heeft, wat hij gekocht heeft. Dat was wel slim van hem, mij elke maand voor minimaal 80 euro aan boodschappen laten halen en hij de materiele dingen kopen zodat die van hem zijn
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je nu alleen nog een bed of hoe moet ik dit zien?
[..]Mja en wat kastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Allesj nieuw! Nieuw baan, nieuw kast, nieuw alles!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
maargoed.
Zo voel ik me wel de hele week al jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MOEHAHAHAHAHA
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
no problem gek, als je maar niet té lang weg blijft, want dan mis ik jequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en excuus voor mijn afwezigheidIk heb wel dingen meegelezen, maar lang niet alles. Ik vermijd de laatste tijd ook alles wat met nagellak te maken heeft want geld
En door stresswerk en stressnico ook niet heel veel tijd gehad om bij te lezen undso
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je nu alleen nog een bed of hoe moet ik dit zien?
[..]als je er een beetje overheen gaat komen en een leuke spetterende nieuwe geile knakker tegen komt, komt dat vast wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Always trust the Kip
Ja dat was wel slim van hem achterafquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet heel bewust over nagedacht toen, maar inderdaad wel wat "apart" ja... met de gratis (?) inwoning bij jouw moeder ook echt nog bij ook![]()
Maar goed, goeie nieuws is, kun je wel lekker gaan kopen wat JIJ mooi vindt, alleen voor jou, met o.a. het salaris van je nieuwe vette Unfjes-baan
Gaat goed komen!
Met mij helemaal top, vent die me aanbidt, leuk nieuw werk op komst, ik voel me helemaal goed
Ok, dit klonk heel foutquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je er een beetje overheen gaat komen en een leuke spetterende nieuwe geile knakker tegen komt, komt dat vast wel goed
Always trust the Kip
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat was wel slim van hem achterafhij betaalde 125 aan mijn moeder per maand met een salaris van 1400 ekkies
!! En zn geld was altijd binnen no time op.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Allesj nieuw! Nieuw baan, nieuw kast, nieuw alles!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
no problem gek, als je maar niet té lang weg blijft, want dan mis ik je
Haha hoezo klinkt dat fout? Is toch ook zo? Tenminste dat hoop ik tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ok, dit klonk heel fout![]()
![]()
![]()
Maar goed, komt goed wijffie, je bent superleuk, alleen heb je even weer tijd nodig om jezelf en sex en zulks een genoden van het leven weer te ontdekken
Je moet maar zo denken, "N. beste kerel, het was leuk al die jaren, maar zonder jou ga ik toch echt een heel stuk verder komen en gelukkiger worden"quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat was wel slim van hem achterafhij betaalde 125 aan mijn moeder per maand met een salaris van 1400 ekkies
!! En zn geld was altijd binnen no time op.
Ja het is wel echt zo wat je zegtquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ok, dit klonk heel fout![]()
![]()
![]()
Maar goed, komt goed wijffie, je bent superleuk, alleen heb je even weer tijd nodig om jezelf en sex en zulks een genoden van het leven weer te ontdekken
Sexy presidentquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, "N. beste kerel, het was leuk al die jaren, maar zonder jou ga ik toch echt een heel stuk verder komen en gelukkiger worden"
Unf for president
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, "N. beste kerel, het was leuk al die jaren, maar zonder jou ga ik toch echt een heel stuk verder komen en gelukkiger worden"
Unf for president
meer dat Always trust the Kip klonk foutquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha hoezo klinkt dat fout? Is toch ook zo? Tenminste dat hoop ik tochMoet geen doemscenario's in mijn hoofd halen dat ik ga sterven als een kattenvrouwtje.
FTFYquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sex president
Unf wordt gekozen met voorkeursstemmen
Omdat het kanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Kip, Y U make me feel so great?
Oh stop it you twoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sexy president
Unf wordt gekozen met voorkeursstemmen
Oooh ik zou zo graag op een woonboot in Amsterdam willen wonenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meer dat Always trust the Kip klonk fout![]()
![]()
![]()
Hehehe, kattenvrouwtjes, dat voorbeeld gebruik ik ook altijd![]()
Op een woonboot in Amsterdam, met paars/blauwig haar![]()
Hele huis stinkt naar de kattenzeik
beheurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oooh ik zou zo graag op een woonboot in Amsterdam willen wonen
Oei dat is dus best fout
nu nog ongeveer 84quote:
Jaaaaa! De trailer heb ik in de bios gezien toen ik naar Men in Black 3 gingquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik krijg een AD in beeld over een nieuwe film genaamd Abraham Lincoln - Vampire Hunter
Wat een slecht verhaal zeg... alleen de trailer alleen al
JAquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik krijg een AD in beeld over een nieuwe film genaamd Abraham Lincoln - Vampire Hunter
Wat een slecht verhaal zeg... alleen de trailer alleen al
Whehehee, die lijkt me ook echt heel erg slechtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaaa! De trailer heb ik in de bios gezien toen ik naar Men in Black 3 ging
Ik ga dit weekend de naaimachine van mijn moeder ontvoerenquote:
Ik zou het zeker doen, gewoon, omdat het kan!quote:
downloaden kopen voor een foute filmavond die we ooooooit gaan doen?quote:
Hij was ook echt slechtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehee, die lijkt me ook echt heel erg slecht
Ik ben van de week naar Magic Mike geweest, meteen 2 50+ collega's overgehaald dat ze er ook heen moesten.
Ikzelf vond hem wel grappig, maar beetje sneu en wat een lomp verhaal (en ik vond Mike niet lekker, maar de bijrol van Alcide daarentegen wel)
Mn zusje wil wel mee hehehequote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou het zeker doen, gewoon, omdat het kan!
(en Alcide)
Ik zeg DOEN!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
downloaden kopen voor een foute filmavond die we ooooooit gaan doen?
ik vind er geen kut aan, maar driekwart van de zaal wel en hij gaat vrij (vaak) naaktquote:
Nice!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mn zusje wil wel mee hehehe
[..]
Ik zeg DOEN!
Vind ik Matt Bomer lekkerderquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind er geen kut aan, maar driekwart van de zaal wel en hij gaat vrij (vaak) naakt
Oh en: because you aaaare!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Kip, Y U make me feel so great?
Niiiiiiice!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind er geen kut aan, maar driekwart van de zaal wel en hij gaat vrij (vaak) naakt
Godsammequote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nice!
1 van mijn collega's (50 +er dus.....) biechte meteen op dat ze al 3 x naar de Chippendales is geweest![]()
![]()
Zoiets lijkt mij zooooooooo verschrikkelijk! Van zo'n vieze mannenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nice!
1 van mijn collega's (50 +er dus.....) biechte meteen op dat ze al 3 x naar de Chippendales is geweest![]()
![]()
Goed.quote:
Sowieso die hele vierdaagsequote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
WAAROM zetten oudcollega's die de vierdaagse lopen hun smerige voeten op fb met de mededeling dat ze hun blaren maar eens gaan doorprikken?![]()
FYI, hun hele voet is zowat een blaar
Ja ik las hetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed.Heeerlijke vakantie gehad, alleen zo ontzettend geen zin in minstens 3 weken fulltime werken.
ik denk dat ik weet wie je bedoelt en die is wel aardig ja. Maar Acide (Richie Big Dickquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vind ik Matt Bomer lekkerderEn Alcide (waar ik de naam niet van weet).
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
WAAROM zetten oudcollega's die de vierdaagse lopen hun smerige voeten op fb met de mededeling dat ze hun blaren maar eens gaan doorprikken?![]()
FYI, hun hele voet is zowat een blaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke ochtend staat er op fb: S. is vandaag om 4.33 aan de wandel gegaan!quote:
HELL YEAH!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zal ik erop reageren zodat hij ook bij jullie komt?
Hoofdkantoor bij brillenmeneerbedrijf. Brillen sorteren zodat ze naar de goede filialen gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik las hetNice!
En hahaha
wat voor werk ga je doen?
JAquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zal ik erop reageren zodat hij ook bij jullie komt?
Ja, ik vind het ook nogal viezig... Zij is type kattenvrouwtje, met stiekem een zwart zieltje in zich en haar LAT-relatie (want anders pakt de man steeds je afstandsbediening afquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij zooooooooo verschrikkelijk! Van zo'n vieze mannen
Hij is ook hommoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik denk dat ik weet wie je bedoelt en die is wel aardig ja. Maar Acide (Richie Big Dick) is beterderderder
Oh dat soort baantjes met studenten zijn meestal wel tof indd! Hoop dat het een beetje meevalt, en wel lekker centjes verdienenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoofdkantoor bij brillenmeneerbedrijf. Brillen sorteren zodat ze naar de goede filialen gaan.
Maar wel met nog meer studenten, dus wordt vast wel gezellig.
spannend werk, maar wel ultiem vakantiewerk. Heerlijk je hoofd leeg maken en daarna lekker gaan stappen met vriendinnenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoofdkantoor bij brillenmeneerbedrijf. Brillen sorteren zodat ze naar de goede filialen gaan.
Maar wel met nog meer studenten, dus wordt vast wel gezellig.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook nogal viezig... Zij is type kattenvrouwtje, met stiekem een zwart zieltje in zich en haar LAT-relatie (want anders pakt de man steeds je afstandsbediening af) is zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Alcide? Of die die jij bedoelde?quote:
Ja precies. Heb er vorig jaar ook gewerkt, maar in een andere functie. Bij deze mag de radio lekker wel aan, dus dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat soort baantjes met studenten zijn meestal wel tof indd! Hoop dat het een beetje meevalt, en wel lekker centjes verdienen
ik ga even kijken op FBquote:
So much winquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja precies. Heb er vorig jaar ook gewerkt, maar in een andere functie. Bij deze mag de radio lekker wel aan, dus dat is wel fijn.
En verdien meer dan vorig jaar, want ouderder geworden.
Oh my god, ik zie de fotoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Morgen word ik weer de hele dag aangesproken door mensen: 'WAAROM reageer jij op een vieze voet zodat ie ook bij mij komt?'
Wat dat betreft scheelt het dat ik nu dit doe. Vorig jaar zat ik achter de computer, nu moet ik steeds lopen. Achter een scherm zitten word je alleen maar slaperiger van.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
spannend werk, maar wel ultiem vakantiewerk. Heerlijk je hoofd leeg maken en daarna lekker gaan stappen met vriendinnen
Als je de volgende dag beetje brak bent boeit het toch niet met zulks werk
heerlijk, zulk vakantiewerk!
Gewoon zeggen dat je account gehackt wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Morgen word ik weer de hele dag aangesproken door mensen: 'WAAROM reageer jij op een vieze voet zodat ie ook bij mij komt?'
quote:
Unf gaat batsen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maisjes ik ga slapen, want morgen zie ik een bepaald persoon waar ik ook blijf slapen en moet nog spullen inpakken![]()
Have fun met "slapen"quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maisjes ik ga slapen, want morgen zie ik een bepaald persoon waar ik ook blijf slapen en moet nog spullen inpakken![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je account gehackt was
Maaruh, wat een ranzige foto. Ik ben uiteraard niet geschokt want ik ben zwaar afgestompt...
Maar waarom je die op FB zet... geen idee... ik zou bijna reageren met "jankaap, daar heb je zelf voor gekozen toen je je op gaf, nu zul je zelf op de blaren moeten zitten, groetjes Ria en de kidz"
waarom 7 uur moeten beginnen met zo;n functie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Grootste nadeel is dat ik wel eens om 7 uur zou kunnen moeten beginnen. Maaar, als ik dat doe ben ik ook weer om 3 uur klaar.
[..]
Unf gaat batsen.
Slaap lekker, en have fun morgen!
slaap lekker wijffie!quote:
Jaquote:
Er is een vroege dienst van 7 tot 3 en een late van 9 tot 5. Om 7 uur komt de vrachtwagen, rond 3 uur vertrekt er één. Zoiets volgens mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom 7 uur moeten beginnen met zo;n functie?
Jammer van de photoshop daaro, maar in de film vond ik 'm wel leuk jaquote:
Ja, de foto is niet de beste. Maar in die serie...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaAlleen is dit natuurlijk wel een hele gladde foto
Op bewegend beeld is het echt omnomnom
Zulks een nobelen daad van U!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
hallon ik kwam jullie nog even helpen tot topic 1000
met glitters?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Mijn vader zet stomme lieve plaatjes op FB
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jammer van de photoshop daaro, maar in de film vond ik 'm wel leuk ja
Ik zou bijna srippers krijgen op mijn vrijgezellenfeest. Maar ik heb gezegd dat ik dan direct weg zou gaan, dus durfden mijn vriendinnen en vrienden het niet te bespreken
Vrijgezellenfeestje heb ik er met anderhalve maand dus ook weer een van. Ben benieuwd... Geen strippers iig, zoveel weet ik wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jammer van de photoshop daaro, maar in de film vond ik 'm wel leuk ja
Ik zou bijna srippers krijgen op mijn vrijgezellenfeest. Maar ik heb gezegd dat ik dan direct weg zou gaan, dus durfden mijn vriendinnen en vrienden het niet te bespreken
Zo ben ikquote:
quote:
wat een kuttijdenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Er is een vroege dienst van 7 tot 3 en een late van 9 tot 5. Om 7 uur komt de vrachtwagen, rond 3 uur vertrekt er één. Zoiets volgens mij.
Vorig jaar achter de computer zat ik iets flexibeler, mocht ik om 8 uur beginnen en dan om 4 uur klaar zijn. Maar voor de rest begonnen die half 8 en waren dus half 4 klaar.
ja daarom! Euwwwwwquote:
slapix.com???quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zo ben ik
[..]
[ afbeelding ]
IK WEET NIETS, HUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:26 schreef Dwyn het volgende:
We zijn er bijna. Wat wordt onze epische TT?
Ja he.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een kuttijden
Maar goed, dan wel vroeg vrij!
Of je gaat gewoon direct vanuit het stappen werken en dan kun je daarna na je werk lekker tukken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |