Snelt terug dalijk zijn ze allemaal uitverkochtquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:13 schreef princess-a het volgende:
Hahaha ik moet hardop lachen op straat! neig ook naar 1 maar ben even door gelopen naar andere winkel om jullie reacties af te wachten
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Snelt terug dalijk zijn ze allemaal uitverkocht
Klinkt als een goeden horrorfilmquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
Voor schaar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simson_(persoon)
Samenvatting:
Hij vermoordt een leeuw, een groep filistijnen, loopt weg bij z'n vrouw, zijn vrouw gaat vreemd, de filistijnen vermoorden zijn vrouw, hij vermoordt nog meer filistijnen, hij ging naar de hoeren, molesteerde het dorp, werd verraden door een mokkel, zijn ogen werden uitgestoken, hij vermoordt nog wat filistijnen en gaat dood.
De bijbel
Ik ging ook naar een nonnenschool.. En zat in de 'kern' waar we god bespraken onder de jeugd met een nonquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef megamandy het volgende:
Op mijn basisschool was in de begindagen van het naveltruitje verboden om dat te dragen op schoolWe hadden dan ook een nog een non als onderdirecteur
nee joh ik woon in groningenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Snelt terug dalijk zijn ze allemaal uitverkocht
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word toch een beetje nerveus van een school die je voorschrijft hoe je je moet kleden.
Of überhaupt een geloof dat dat doet
Ik vond het echt tyfusdruk toen ik daar was andersquote:
WIj moesten ook eerst in de rij wachten. Maar dan stond je soms 10 minuten na de bel nog buiten te wachten tot de leraar je kwam halen en hebben ze die regel maar geschraptquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En altijd netjes in de rij staan een meneer en mevrouw zeggen
Mochten niet roken voor de school en uberhaupt niet tijdens de pauzes. Dus enkel voor of na school en liefst 50meter van de poort af
Daarentegen hadden we een geweldige pastoor waar we 's middags bier mochten gaan drinken toen we er 's middags naartoe gingen
Tot de leraren hier achter kwam en de pastoor op het matje riep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |