Snelt terug dalijk zijn ze allemaal uitverkochtquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:13 schreef princess-a het volgende:
Hahaha ik moet hardop lachen op straat! neig ook naar 1 maar ben even door gelopen naar andere winkel om jullie reacties af te wachten
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Snelt terug dalijk zijn ze allemaal uitverkocht
Klinkt als een goeden horrorfilmquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
Voor schaar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simson_(persoon)
Samenvatting:
Hij vermoordt een leeuw, een groep filistijnen, loopt weg bij z'n vrouw, zijn vrouw gaat vreemd, de filistijnen vermoorden zijn vrouw, hij vermoordt nog meer filistijnen, hij ging naar de hoeren, molesteerde het dorp, werd verraden door een mokkel, zijn ogen werden uitgestoken, hij vermoordt nog wat filistijnen en gaat dood.
De bijbel
Ik ging ook naar een nonnenschool.. En zat in de 'kern' waar we god bespraken onder de jeugd met een nonquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef megamandy het volgende:
Op mijn basisschool was in de begindagen van het naveltruitje verboden om dat te dragen op schoolWe hadden dan ook een nog een non als onderdirecteur
nee joh ik woon in groningenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Snelt terug dalijk zijn ze allemaal uitverkocht
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word toch een beetje nerveus van een school die je voorschrijft hoe je je moet kleden.
Of überhaupt een geloof dat dat doet
Ik vond het echt tyfusdruk toen ik daar was andersquote:
WIj moesten ook eerst in de rij wachten. Maar dan stond je soms 10 minuten na de bel nog buiten te wachten tot de leraar je kwam halen en hebben ze die regel maar geschraptquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En altijd netjes in de rij staan een meneer en mevrouw zeggen
Mochten niet roken voor de school en uberhaupt niet tijdens de pauzes. Dus enkel voor of na school en liefst 50meter van de poort af
Daarentegen hadden we een geweldige pastoor waar we 's middags bier mochten gaan drinken toen we er 's middags naartoe gingen
Tot de leraren hier achter kwam en de pastoor op het matje riep
Hmm dat zal dan toch wel de OPI Spotted geweest zijn.. was a england met pakketbezorger of post?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Mss het volgende:
Oh hai!
Vorige A-England faal binnen, maar geen opnieuw aanbieden van mijn te grote envelop.
Tevens ook met de schoenen terug geweest, dan had nou ook niet bepaald het gewenste resultaat.
Dat briefje lag gisteren in de bus, dus ik had gehoopt dat ze die vandaag nog eens zouden aanbieden. A-england was met de post, maar die paste er de vorige keer ook doorheen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm dat zal dan toch wel de OPI Spotted geweest zijn.. was a england met pakketbezorger of post?
Misschien komt de pakketbezorger nog?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat briefje lag gisteren in de bus, dus ik had gehoopt dat ze die vandaag nog eens zouden aanbieden. A-england was met de post, maar die paste er de vorige keer ook doorheen.
Welke winkel was het? Anders met foto's nog eens proberen bij het hoofdkantoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef Mss het volgende:
Dat de beschadiging niet echt een productiefout leek, omdat het stof gescheurd was. Het waren stoffen schoenen, die gaan ook niet zo lang mee. Misschien waren ze te klein. Het leek alsof ik mijn schoenen uitgetrokken had door met mijn tenen op de hak van de schoen te gaan staan. Het leek op een gebruikfout. En ik had ze al 3 maanden, dat was toch best wel lang. De andere schoen was ook een beetje kapot, daarom leek het geen productiefout. Hij wilde me wel 20% korting op nieuwe schoenen aanbieden.
Front Runner. De schoenen zijn overigens opgestuurd naar Converse, maar ik verwacht daar eigenlijk niet al te veel van.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Welke winkel was het? Anders met foto's nog eens proberen bij het hoofdkantoor.
Ooh ze zijn wel ingenomen? Ok.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Front Runner. De schoenen zijn overigens opgestuurd naar Converse, maar ik verwacht daar eigenlijk niet al te veel van.
Ik moet volgende week vrijdag naar de kermis in Tilliequote:Op de daaropvolgende vrijdag staat een andere kleur centraal, namelijk het maagdelijk wit. Voor het eerst in de historie van de kermis wordt deze dag namelijk Single Friday georganiseerd. De hele dag zijn er activiteiten gepland voor de vrijgezel, zoals speeddating en singlefeestjes.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik moet volgende week vrijdag naar de kermis in Tillie
Wat is Tillie eigenlijk toch een stomme benaming
Gemiste kansquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jammer want ik kom die dag terug op Schiphol, hadden we samen als singel kunnen gaan
Als brievenbuspost niet door de brievenbus past moet je ht toch meteen op het postkantoor halen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Mss het volgende:
Dat briefje was dat er een zending was gekomen die niet door de brievenbus paste. Dat zal alsnog brievenbuspost zijn denk ik.
Op mijn briefje stond dat ze het binnen enkele dagen opnieuw gaan aanbieden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als brievenbuspost niet door de brievenbus past moet je ht toch meteen op het postkantoor halen?
Dan gaan ze eerst met pakketdienst mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als brievenbuspost niet door de brievenbus past moet je ht toch meteen op het postkantoor halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |