Weer ongezond ja ?quote:
M'n kennis qua eten is vrij beperkt, maar wat is het verschil tussen een hollandse gehaktbal en Zweedse gehaktballetjes?quote:
Zaten wat twente fans bij mij in de treinquote:
Mild voor kinderenquote:
Al dat ongezonde eten een vriendin die blowt en dan ook nog eens altijd zonder jas buiten.quote:
Jup, uitzending begint om 19:30 op EL.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zaten wat twente fans bij mij in de treinmaar europa leage zie ik idd.
de wedstrijden zullen op EL te zien zijn zeker?
Nee, dat moeten vrouwen doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij de volgende VBL-meet mag jij koken.
hmm oke. heb hier nog geen ELquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jup, uitzending begint om 19:30 op EL.
Nu is vitesse erop.
Naar het stadion gaan geen optie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hmm oke. heb hier nog geen ELbinnenkort maar ff abonneren
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hmm oke. heb hier nog geen ELbinnenkort maar ff abonneren
Zeker welquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan geen optie?
Kan je nog zwartrijden ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zeker welwoon op 5 minuten afstand met de trein
![]()
Ik zal je motiveren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet maar eens beginnen met koken ben eigenlijk te lui maar krijg honger van jullie.
Je woont in een van die flatten op het station?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zeker welwoon op 5 minuten afstand met de trein
![]()
Hengelo jupjupquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je woont in een van die flatten op het station?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |