Als iemand van zo oud tegen mij in het echt zo zou praten zou ik in zijn gezicht spugen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb jij een gezegden boekje bij de hand ofzo of lul je echt altijd als een opa?
Hij lijkt heel erg op mijn broertje van dertien. sinds ik dat weet ben ik hem meer gaan waarderen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als iemand van zo oud tegen mij in het echt zo zou praten zou ik in zijn gezicht spugen.
Je weet sinds kort dat ie 13 isquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij lijkt heel erg op mijn broertje van dertien. sinds ik dat weet ben ik hem meer gaan waarderen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt omdat ik best lief tegen je doe zo nu en dan.
Ach we kunnen ook niet op voet van oorlog leven als collega's binnenkort.
Oh ik vind het ook wel een grappig gozertje hoor, al snap ik nog steeds niet wat hij hele dag op FOK! doet. Maar dat is wat anders.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij lijkt heel erg op mijn broertje van dertien. sinds ik dat weet ben ik hem meer gaan waarderen.
Je begrijpt me wel interpunctie is overschat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je weet sinds kort dat ie 13 is
bewaar een lijntje voor mij vriendquote:
watquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
OM MY FUCKING GOD!!!!!
Ik krijg gewoon een mailtje binnen van Michelle Obama
Kreeg ik laatst ook. Gelijk even wat geld overgemaakt naar haar nigeriaanse bankrekening. Aardige vrouw toch.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
OM MY FUCKING GOD!!!!!
Ik krijg gewoon een mailtje binnen van Michelle Obama
JE kan toch lezenquote:
Ja tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kreeg ik laatst ook. Gelijk even wat geld overgemaakt naar haar nigeriaanse bankrekening. Aardige vrouw toch.
Wat laat joh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nu krijg ik honger, eten pas over 45minuten.
40-45?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nu krijg ik honger, eten pas over 45minuten.
Met peanut saus?quote:
Weer ongezond ja ?quote:
M'n kennis qua eten is vrij beperkt, maar wat is het verschil tussen een hollandse gehaktbal en Zweedse gehaktballetjes?quote:
Zaten wat twente fans bij mij in de treinquote:
Mild voor kinderenquote:
Al dat ongezonde eten een vriendin die blowt en dan ook nog eens altijd zonder jas buiten.quote:
Jup, uitzending begint om 19:30 op EL.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zaten wat twente fans bij mij in de treinmaar europa leage zie ik idd.
de wedstrijden zullen op EL te zien zijn zeker?
Nee, dat moeten vrouwen doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij de volgende VBL-meet mag jij koken.
hmm oke. heb hier nog geen ELquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jup, uitzending begint om 19:30 op EL.
Nu is vitesse erop.
Naar het stadion gaan geen optie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hmm oke. heb hier nog geen ELbinnenkort maar ff abonneren
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hmm oke. heb hier nog geen ELbinnenkort maar ff abonneren
Zeker welquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan geen optie?
Kan je nog zwartrijden ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zeker welwoon op 5 minuten afstand met de trein
![]()
Ik zal je motiveren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet maar eens beginnen met koken ben eigenlijk te lui maar krijg honger van jullie.
Je woont in een van die flatten op het station?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zeker welwoon op 5 minuten afstand met de trein
![]()
Hengelo jupjupquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je woont in een van die flatten op het station?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |