Ook nog schuin en extraveel uitroeptekens. Dan word je serieus genomen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
NEE, het niveau MOET komen van HMF OF El Kapitino.
En de emoticons ''quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook nog schuin en extraveel uitroeptekens. Dan word je serieus genomen.
Ja hij staat al onder ctrl vquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu moet je 15 minuten wachten op het volgende topic.
Rens moet terugquote:
SUKKEL HAHAAHHAAHHquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
En de emoticons ''![]()
'' was ik ook nog vergeten.
Ik misbruik nooit m'n modrechten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die GGMM misbruikt hier wel mooi zijn moderator rechten ik vind dit niet kunnen hoor !
Nee je moet caps enkel gebruiken bij belangrijke stukken van je tekst. Bij HMF is dat dus de gehele post bij jou kan het wel wat minder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SUKKEL HAHAAHHAAHH![]()
![]()
ALS JE NIET AAN MIJN OF KAPI ZIJN EISEN VOLDOET DAN KANKR JE MAAR OP!!!!!
zoiets?
Kan toch niet snel topic openen als je als enige de tt kan veranderen. Jij hebt voordeel met het hunten jij ! foei.quote:
Het spijt me, daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan toch niet snel topic openen als je als enige de tt kan veranderen. Jij hebt voordeel met het hunten jij ! foei.
ohquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee je moet caps enkel gebruiken bij belangrijke stukken van je tekst. Bij HMF is dat dus de gehele post bij jou kan het wel wat minder.
Stop daar eens mee dan collegaquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me, daar heb je wel gelijk in ja.
Je komt nu al niet verder dan de c3 met korfbal manquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet mij daar als Manager neer bij Vitesse
Minsten 3x knielen moet je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me, daar heb je wel gelijk in ja.
Je zit er toch al.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet mij daar als Manager neer bij Vitesse
Hij is het tactisch brein man. De Pirlo van de C3.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je komt nu al niet verder dan de c3 met korfbal man
Mourinho heeft zelfs nooit gekorfbald en traint nu ook Real Madrid.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je komt nu al niet verder dan de c3 met korfbal man
En Nabil is de Messi zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is het tactisch brein man. De Pirlo van de C3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |