Voor altijdquote:
Bans worden niet besproken op het forum !quote:
Ik bevind me wel in het Feyenoord-kamp.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
Allemaal andere mensen hier, dat kan mijn autistische ik niet aan hoor.
oh dat wist ik niet okequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum !
Oei, daar kan jij wel eens gelijk in hebben!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar ga je weer de mist in, het was een onderdeel van de War on Terror van Bush. De Duitsers werden gefinancierd door Al Qaeda en de Borg.
Kan die wel weer op zijn oude account gaan posten ja, iedereen weet toch al wie het is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor altijd
Hij is boos dat Geo geen ban heeft en hij wel
Morph is er gewoon hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is Morph hij is toch terug van vakantie?
Ik had niet zoveel gezopen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vies dronken was je ook he, voor anderhalf uur dat wel.
Die is denk ik samen met Edwin in een ander subforum.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is Morph hij is toch terug van vakantie?
Welkomquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:29 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik bevind me wel in het Feyenoord-kamp.
Jij mag blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:29 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik bevind me wel in het Feyenoord-kamp.
dan ik ookquote:
Jep.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben een utrechter ben ik dan ook voor FC Utrecht ?
Niet zo doen, je weet dat je ons liever hebt dan de PSV-ers (en zelfs het gros van de Ajacieden)quote:
Dat van die PSV-ers is wel waar jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet zo doen, je weet dat je ons liever hebt dan de PSV-ers (en zelfs het gros van de Ajacieden)
Ik ben technisch gezien een ramptoerist-supporter aangezien ik begin vorig seizoen m'n eerste seizoenskaart had.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef GGMM het volgende:
Sinds Feyenoord 2e is geworden zijn er wel erg veel Feyenoorders hier. Wat een succcessupporters
Als je van leuk voetbal houdt niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben een utrechter ben ik dan ook voor FC Utrecht ?
Waar ben je heen gegaan bij PSV of Groningen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben technisch gezien een ramptoerist-supporter aangezien ik begin vorig seizoen m'n eerste seizoenskaart had.
Ik seizoen 11-12 precies niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben technisch gezien een ramptoerist-supporter aangezien ik begin vorig seizoen m'n eerste seizoenskaart had.
Hey, jij vriendje! Dat mag je toch niet doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is het begin van zapeliiiiinnnnnnnnn
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, jij vriendje! Dat mag je toch niet doen?
Ik zag hier laatst een Zeppelin vliegenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Best een lekkeerwijf is dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Paar maandjes terug ook gezien ja. Ding was echt moeilijk groot.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag hier laatst een Zeppelin vliegen.. was echt koeliejoelie
Van Bommel zoekt even wat extra steun want anders blijft opa niet staanquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Net of die eerste van links achter die ander in de kont neukt.
Hoezo net of.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
goeiequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een matig schijt elftal.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Zo op het veld kunnen ze dat niet maken er zijn kinderen aanwezig.quote:
Ach, Willems is dat wel gewend toch.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo op het veld kunnen ze dat niet maken er zijn kinderen aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |