Oh ik dacht misschien voor zijn gescheld en bedreigingen via DM tegen mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie zaten te kutten in een topic ofzo
En hij heeft een ban en jij niet
Lingo is wel spannender dan Vitesse of Twente denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse. Daarna FC Twente.
Voetbal >>> Lingo
nooit meer, keertje bijna van een berg geflikkert op vakantie. Ongeveer de enige bocht in die berg die wel een vangrail had. Geluk gehad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Quad rijden is iid ook bazig ja.
Wat heeft hij gedaan?quote:
Hij heeft het erover dat jullie met zijn 2e liepen te kuttenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien voor zijn gescheld en bedreigingen via DM tegen mijmaar dat was voor de lol. Maar dat zou wel triest zijn als ze je DM s lezen.
Maar wtf heeft hij dan gedaan?Niks ergs toch..
Denk je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lingo is wel spannender dan Vitesse of Twente denk ik
Ik liep niet te kutten, hij moet voor zichzelf pratenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft het erover dat jullie met zijn 2e liepen te kutten
jaquote:
Jaquote:
Dan heeft DV nu ook een ban.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien omdat hij naar dat topic toe linkte.. en toen daar ging kutten.. Dat had ik ook met dat R&P topic, dan vinden ze het helemaal kut.. als je er naar toe linkt
Hij stopt met fok omdat jij geen ban hebt en hij welquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik liep niet te kutten, hij moet voor zichzelf praten
ouwe geitenbreier alles goed zit je tegenwoordig hier danquote:
Wij hadden gesprekje over interwebzquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik liep niet te kutten, hij moet voor zichzelf praten
Jep, is hier wel gezelligquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
ouwe geitenbreier alles goed zit je tegenwoordig hier dan
Ja gisteren in dat topic. Toen ik gisteren terug zat te lezen zag ik die foto staan van hem. Zo dom weer van Rensquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:58 schreef napoleonfour het volgende:
rens ging toch dolfijnen fotos plaatsen?
Ja dat is kut voor hem.. ik zal zo eens terug lezen, volgens mij werd er niet veel ergs gezegdquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij stopt met fok omdat jij geen ban hebt en hij wel
Beter blijf je weg en hou je je vriendjes bij jequote:
Jammer dat het allemaal nep isquote:
Altijd gezellig. Als je normaal doetquote:
Waar zaten jullie danquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is kut voor hem.. ik zal zo eens terug lezen, volgens mij werd er niet veel ergs gezegdIk heb 2 notes gekregen.
nb forum.quote:
Ik geloof dat ik me wel gedraag toch ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd gezellig. Als je normaal doet.
Altijd een mooi verhaaltje van HMF, Of kapiteintje. Of misschien iemand anders.
Volgens de mensen hier niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me wel gedraag toch ?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 04:14 schreef RensAjacied het volgende:
[VBL Slowchat] #519 IK GA SLAPEN
Praat mee in VBL SC en er gaat een nieuwe leven voor je open
RensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Dat broertje ook dat 't filmt.quote:
Hoe kan je zo iemand bannen, ik vind het altijd wel een aardige gast.quote:
Zo'n momentje mag iedereen hebben vind ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Geo heb niet zoveel gedaan, heeft afgelopen nacht alleen voor anderhalf uur gedaan alsof die dronken was.
Ligt toch niet aan die quad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
nooit meer, keertje bijna van een berg geflikkert op vakantie. Ongeveer de enige bocht in die berg die wel een vangrail had. Geluk gehad.
Hij gaat toch gewoon te ver door meestal.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kan je zo iemand bannen, ik vind het altijd wel een aardige gast.
Geen flauw idee maar er is al een paar keer gewaarschuwd niet te gaan kutten in andere topicsquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kan je zo iemand bannen, ik vind het altijd wel een aardige gast.
Oke bedankt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n momentje mag iedereen hebben vind ik
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar er is al een paar keer gewaarschuwd niet te gaan kutten in andere topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |