Vent gevonden, kledders gemaakt?quote:
Oh, zo verderquote:
'nat' blijft een terugkerend thema bij jou.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo verder. Nee, bah.
Ik ben 'verder' met m'n aquarium.
Ik heb nu 46 liter nattigheid op m'n kamerquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'nat' blijft een terugkerend thema bij jou.
Heb je hem zelf helemaal gevuld?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu 46 liter nattigheid op m'n kamer.
[ afbeelding ]
Een inktvis is een Squid, geen Squirtquote:
Airquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'nat' blijft een terugkerend thema bij jou.
Vergelijk je Samzz nou met een bottenloos glibberbeest?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een inktvis is een Squid, geen Squirt.
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergelijk je Samzz nou met een bottenloos glibberbeest?
Godt!quote:
Niks, ik wilde het gewoon zeker weten.quote:
Ik had voor ruggengraatloos gekozen trouwensquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, ik wilde het gewoon zeker weten.
Dat was ook mijn eerste keus, maar lastiger te typen op mijn mobiel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had voor ruggengraatloos gekozen trouwens.
Garpje Sammie.
Ik heb ook geen ruggengraatquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had voor ruggengraatloos gekozen trouwens.
Garpje Sammie.
Pluspuntquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ruggengraat. Volgens mij is die permanent verwoest na m'n klap van 't paard
.
Mooi, kan ik je over de schutting hangen als je lastig bentquote:
Kan je niet gewoon zeggen dat je m'n bakkie leuk vindtquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, kan ik je over de schutting hangen als je lastig bent.
*bekkie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon zeggen dat je m'n bakkie leuk vindt.
Ik vind je bakkie leuk hoor, en je aquarium ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon zeggen dat je m'n bakkie leuk vindt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*bekkie.
Ja hoor, dat kan ik wel.
Is bakkie een ander woord voor bekkie danquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind je bakkie leuk hoor, en je aquarium ook.
Je hebt me doorquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Is bakkie een ander woord voor bekkie dan?
Nee, bakkes wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Is bakkie een ander woord voor bekkie dan?
Misschien is bakkie Enschedees voor bakkes.quote:
Neequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is bakkie Enschedees voor bakkes.
Onmogelijk, bak staat net een paar uur.quote:
Mijn Enschedees is niet heel goed, weet je.quote:
Het is beter om niet de illusie te hebben dat je het hier bij kan houden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:59 schreef mutsieflutsie het volgende:
avond
kan ik het hier bijhouden zonder de draad kwijt te raken
Mutsie!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:59 schreef mutsieflutsie het volgende:
avond
kan ik het hier bijhouden zonder de draad kwijt te raken
Snap ik, jij bent ook maar een Hagenees. Of zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn Enschedees is niet heel goed, weet je.
Ik ben overal en nergensquote:
Zo zou je het kunnen noemenquote:
Was ik maar een Hagenees.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef Samzz het volgende:
Snap ik, jij bent ook maar een Hagenees. Of zo.
Hier op de vakantiebestemming was het gewoon zwaar onweer zonet. Dat had ik niet afgesproken.quote:
Of lucht.quote:
Smakelijk alvastquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:06 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik ga maar eens koken
en later maar kijken of ik het nog kan volgen hier
T'tje!quote:
ovenschotel met witlofquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Smakelijk alvast
Wat schaft de pot?
Bleh, tegenvallerquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was ik maar een Hagenees.Ik ben slechts een Hagenaar.
[..]
Hier op de vakantiebestemming was het gewoon zwaar onweer zonet. Dat had ik niet afgesproken.
Yum! Krijg je dat wel alleen opquote:
Weer luistert nooitquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh, tegenvaller.
Ja stom is dat he, dat weer dat niet wil luisteren.
quote:
Ja, doorgaans wordt er wel naar mij geluisterd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
Ja stom is dat he, dat weer dat niet wil luisteren.
Ook niet door alles en iedereenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ja, doorgaans wordt er wel naar mij geluisterd.
Dat soort figuren negeer ik.quote:
Zei je wat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ja, doorgaans wordt er wel naar mij geluisterd.
Daar weet jij niks van als braaf, alles-opvolgend meisje.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van als braaf, alles-opvolgend meisje.
quote:
Waar zie jij een zuur kliekje dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:28 schreef Re het volgende:
Dit lijkt verdomd veel op de oude en enige SC in R&P
* El_Thijs mompelt iets over poesje en handschoenenquote:
Dat valt wel mee, hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs mompelt iets over poesje en handschoenen
Mrauwquote:
Misschien is hij het poesje.quote:
Sterrenbeeld is Leeuw, dus het zou zo maar kunnen.quote:
De overeenkomsten tussen ons.quote:
Zin in een zeeleeuwtjequote:
Goed planquote:
'Bijna' is niet de juiste termquote:
Dat is toch bijnaquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
'Bijna' is niet de juiste termAlhoewel, nog een week of 3-4...
Bijna, maar dan andersquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
'Bijna' is niet de juiste termAlhoewel, nog een week of 3-4...
Echt welquote:
Ik ben andersquote:
Hans?quote:
Nee, El.quote:
I aim to pleasequote:
ei?quote:
Goed zo, dat hoort erbij.quote:
quote:
Omdat appel.quote:
Ik ben al twee weken met vakantie.quote:
Toch niet Noors Anders?quote:
anders, eiquote:
Oh ja?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
anders, ei
nu nog een br en een vik idd
Okequote:
niet ineens recalcitrant worden tijntje...quote:
Wat ga je er tegen doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet ineens recalcitrant worden tijntje...
De politie bellenquote:
Zo jij durftquote:
Iedereen is het topic kwijtquote:
*blaast*quote:
Sinds wanneer geef jij blowjobs?quote:
Alleen als ze een enorme klit heeftquote:
Evie = veel woorden, weinig daden. Dus dat laatste zal 'm zeker niet gaan worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:41 schreef ArTiC het volgende:
Maar Evie meisje...wordt niet eens tijd dat je of een vriendje zoekt of airwin eens flink door het matras trekt (om het ff op zijn kluts te zeggen)?
Jij wil niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evie = veel woorden, weinig daden. Dus dat laatste zal 'm zeker niet gaan worden.
Ik twijfel. Als ze net zo goed neukt als slappe excuses verzint, is ze briljant in bed.quote:
Dan weten we iig waar komende winter de wasberen hun winterslaap houden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evie = veel woorden, weinig daden. Dus dat laatste zal 'm zeker niet gaan worden.
Haha daar is maar een manier om er achter te komenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel. Als ze net zo goed neukt als slappe excuses verzint, is ze briljant in bed.
Go get her!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha daar is maar een manier om er achter te komen
Als ik het kon zou ik haar doenquote:
Kop 'm in Art!quote:
Neequote:
Je kan het....TJAKKAAAAAquote:
Gemiste kans.quote:
Ja ik kan hetquote:
mijn empathie voor tijn speelt me soms partenquote:
Want banaan, daarom perzik.quote:
Sorryquote:
Waarom?quote:
Nee, niet de zweepquote:
Jij ook al van de zweepjesquote:
tss doe maar alsof..quote:
Oh tijn je wilt niet wetenquote:
Volgende keer mag ik weer.quote:
Dat klopt, dat soort enge dingen wil ik helemaal niet weten. Ik ben best een gevoelige jongen en nog redelijk onschuldigquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
tss doe maar alsof..
[..]
Oh tijn je wilt niet weten
quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, dat soort enge dingen wil ik helemaal niet weten. Ik ben best een gevoelige jongen en nog redelijk onschuldig
Iets doet me vermoeden dat Tijn niet zo heel onschuldig is...quote:
En dat wou ik nou net weer niet wetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iets doet me vermoeden dat Tijn niet zo heel onschuldig is...
Verkeerde MI nu zeker?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
En dat wou ik nou net weer niet weten
Zo, help ik je even mee verdringenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nu wel ja.. ik kon het nog verdringen
het is waar ik ben heel onschuldigquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iets doet me vermoeden dat Tijn niet zo heel onschuldig is...
Ja heyquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nu wel ja.. ik kon het nog verdringen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo, help ik je even mee verdringen
[ afbeelding ]
Ik was vandaag bij Groenrijk om ons vijverwater te laten testen, hadden ze een Albino in een open omheining zitten, en kon je hem aaienquote:
quote:
Oeh, my kind of woman.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
is wel lief jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij Groenrijk om ons vijverwater te laten testen, hadden ze een Albino in een open omheining zitten, en kon je hem aaien
Was al erg tam en helemaal niet bang
Man of vrouw maakt je dus niet uit?quote:
In bad.quote:
Inderdaad, maar heb em toch maar niet meegenomenquote:
Zouden ze thuis ook niet echt leuk gevonden hebben denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Man of vrouw maakt je dus niet uit?
[..]
In bad.
[..]
Inderdaad, maar heb em toch maar niet meegenomen
Dat had wel een aktie geweestquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
In bad.
[..]
Inderdaad, maar heb em toch maar niet meegenomen
Inderdaad niet, maar zodra het eindelijk wel kan zorg ik dat ik een hoop van die knuffelbeestjes hebquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Zouden ze thuis ook niet echt leuk gevonden hebben denk ik
Dat zekerquote:
Eh. Ik ben eigenlijk gewoon hetero. Ik heb best veel lesbische vriendinnen, dus soms weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je met mij trouwt krijg je er twee gratisquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad niet, maar zodra het eindelijk wel kan zorg ik dat ik een hoop van die knuffelbeestjes heb
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je met mij trouwt krijg je er twee gratis.
Pics!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je met mij trouwt krijg je er twee gratis.
Play the cards right, and jackpot is within reachquote:
Rechtsgeldigquote:
Je hebt getuigenquote:
Een Husky, anders no dicequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Andere keer. Maar als we gaan trouwen moeten we ook nog een honderbij nemen.
Wat heb ik hier mee te maken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar dan inderdaad niet geheel onbelangrijk voor Tijntje:
[..]
Oh sorry, dacht dat ze het tegen jou had, maar het was tegen El_Thijs..quote:
Konijntjes zijn bij mij altijd al +1quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat ze het tegen jou had, maar het was tegen El_Thijs..
Pis je weer naast de pot
Story of my lifequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat ze het tegen jou had, maar het was tegen El_Thijs..
Pis je weer naast de pot
Bordeaux Dog!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als hij maar tof en lief is. Just like I like my men.
Ik ben groot en lief. Telt dat ook?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als hij maar tof en lief is. Just like I like my men.
Helloquote:
Maar niet tof?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben groot en lief. Telt dat ook?
Bedoel je lang?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben groot en lief. Telt dat ook?
Dat is bijzaak.quote:
Van mij mag ie ook mee naar het werkquote:
1.95mquote:
Plaats genoeg hoor, ben ook lekker zachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nice. Kan ik helemaal in je wegduiken.
Ga je vreemd?quote:
quote:
Lekker lang hequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij ook hier!![]()
![]()
En ik was ook onder de indruk
Ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Qua SC regelmatig jaIk ben niet eenkennig.
Ja, ik ben niet zo honkvastquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij ook hier!![]()
![]()
En ik was ook onder de indruk
quote:
Plaats genoeg voor driequote:
Heyquote:
Hai, 1m96 hier. Ik hou je wel voor mijzelf.quote:
quote:
Net vechten kinders.quote:
Airwin en ik zitten goed hierquote:
Ik wil de verliezer wel troostenquote:
Bij jou moet ik met Miss en je vloot kinders delenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, 1m96 hier. Ik hou je wel voor mijzelf.
Jij mag in de avond welquote:
Hoeveel bewijs wil je nou hebben dat ik én in staat ben een vrouw langdurig te boeien én dat het niet alleen maar opscheppen is over mijn mannelijkheid, maar dat alles gewoon echt werkt zoals het hoort?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:03 schreef Tegan het volgende:
Bij jou moet ik met Miss en je vloot kinders delen.
Nee, doe niet mee aan de marathon. Heb deel 1 en 2 hier liggen en ga volgende week met een maat van me naar 3.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef NaRRaToR het volgende:
El_thijs moet jij nog niet in de bios zijn?
Dat is ook een optie. ik heb Veronica opstaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, doe niet mee aan de marathon. Heb deel 1 en 2 hier liggen en ga volgende week met een maat van me naar 3.
Hoe lang ben jij?quote:
Welke film?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, doe niet mee aan de marathon. Heb deel 1 en 2 hier liggen en ga volgende week met een maat van me naar 3.
Heb je kinderenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs wil je nou hebben dat ik én in staat ben een vrouw langdurig te boeien én dat het niet alleen maar opscheppen is over mijn mannelijkheid, maar dat alles gewoon echt werkt zoals het hoort?
Het was eigenlijk wel beter als het niet werkte. MiniT's huuu.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs wil je nou hebben dat ik én in staat ben een vrouw langdurig te boeien én dat het niet alleen maar opscheppen is over mijn mannelijkheid, maar dat alles gewoon echt werkt zoals het hoort?
The Dark Knight Rises.quote:
Nu moet ik keuzes makenquote:
Inderdaad, mooie film.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. ik heb Veronica opstaandaar is deel 1 ook op
Nee.quote:
Ik ben er nog niet over uit of ik 3 in de bios ga kijken...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
The Dark Knight Rises.
[..]
Nu moet ik keuzes maken
[..]
Inderdaad, mooie film.
Mij of een hele bende chicks. Ik zou het wel weten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
The Dark Knight Rises.
[..]
Nu moet ik keuzes maken
[..]
Inderdaad, mooie film.
He jakkesquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft een heel elftal vermoeden we.
Soms ben ik gewoon bang om naar een vrouw te kijken in de angst dat ze daarvan zwanger wordt.quote:
Speltip #7: Spreid je kansen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef Tegan het volgende:
Mij of een hele bende chicks. Ik zou het wel weten.
Dan zouden er wel heel veel miniAir's rondlopenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms ben ik gewoon bang om naar een vrouw te kijken in de angst dat ze daarvan zwanger wordt.
Allemaal van die kleine krullenbolletjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef Tegan het volgende:
Dan zouden er wel heel veel miniAir's rondlopen.
Heb de vorige delen ook in de bios gezien dus doe ik met deze ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit of ik 3 in de bios ga kijken...
Ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mij of een hele bende chicks. Ik zou het wel weten.
kom vechten dan pussyquote:
Owja, ik heb wel dibs op je firstbornquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal van die kleine krullenbolletjes.
Nu durf je wel hequote:
ik heb alleen 2 gezien in Belgie. Afgezien van Heath Ledger zijn rol vond ik het maar een matige filmquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb de vorige delen ook in de bios gezien dus doe ik met deze ook.
[..]
Ik ook
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speltip #7: Spreid je kansen.
Een hele bende dus.
Oke ehh morgen kon je niet hequote:
Sfeer, plot en lengte waren allemaal heel goed uitgewerkt vond ik zelf. Denk dat ik hem dadelijk weer eens ga kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb alleen 2 gezien in Belgie. Afgezien van Heath Ledger zijn rol vond ik het maar een matige film
Eens. Batmanquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sfeer, plot en lengte waren allemaal heel goed uitgewerkt vond ik zelf. Denk dat ik hem dadelijk weer eens ga kijken
Ik ben er nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke ehh morgen kon je niet he
Maandag 18uur bij jou thuis
Uiteindelijk gaan ze allemaal overstag.quote:
Echt welquote:
Nee, hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan ze allemaal overstag.
Hai, kom je ook bij mijn bende?quote:
Al moet ik twintig jaar blijven proberen...quote:
Misschien heb ik er vandaag wel verandering in gebrachtsquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt wel
Dat zei je gisteren nog muts
Dan vraag ik het morgen nog een keer.quote:
Misschien heb ik ook wel verandering in 6augustus gebrachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien heb ik er vandaag wel verandering in gebrachts
Doorzetter!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan vraag ik het morgen nog een keer.
"Insanity is like gravity. All it needs, is a little... push."quote:
Ok, nou dan hoor ik dat wel weerquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien heb ik ook wel verandering in 6augustus gebracht
De scheidslijn tussen doorzettingsvermogen en een bord voor je kop is een dunne.quote:
quote:
Ja, briljant gewoonquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Insanity is like gravity. All it needs, is a little... push."
Die tussen eerlijkheid en sarcasme ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De scheidslijn tussen doorzettingsvermogen en een bord voor je kop is een dunne.
Die verdwijntruc met dat potlood. Bril-fucking-jant.quote:
Bijdehand!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Die tussen eerlijkheid en sarcasme ook![]()
Jij bent niet je zoon heh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan ze allemaal overstag.
Nah, dan ben je al oudquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al moet ik twintig jaar blijven proberen...
Ja, godverquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die verdwijntruc met dat potlood. Bril-fucking-jant.
Hij gaat niet voor niks MiniMe hetenquote:
Jij ook.quote:
Die scheidslijn tussen onschuldig en eh... minder onschuldig is ook, niet zo dik he?quote:
Alleen wel jammer dat Two-Face maar weinig aandacht kreeg eigenlijk. Als die wat beter was uitgewerkt was de film echt briljant. Nu was het meer een side-story wat ik best jammer vond.quote:
Ja... Nou ja, dan zou het denk ik wel een heel lange film worden. Ik vind Two-Face ook niet boeiend to be honest. Misschien komt dat omdat hij niet echt is uitgewerkt, who knows.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat Two-Face maar weinig aandacht kreeg eigenlijk. Als die wat beter was uitgewerkt was de film echt briljant. Nu was het meer een side-story wat ik best jammer vond.
En in het echte leven zeer waarschijnlijk niet... Duidelijk.quote:
Dat zal het zijn. Dan nog ben ik benieuwd hoe de hele saga gaat eindigen. Kan alleen maar een knallend einde worden!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... Nou ja, dan zou het denk ik wel een heel lange film worden. Ik vind Two-Face ook niet boeiend to be honest. Misschien komt dat omdat hij niet echt is uitgewerkt, who knows.
Denk het ook niet. En dan zullen er nog meer kinderen uitgepoept zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef Tegan het volgende:
Over twintig jaar zijn we nog niet eens uit deze economische hel denk ik. Zo lang is dat dus niet.
Dat zeker!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Dan nog ben ik benieuwd hoe de hele saga gaat eindigen. Kan alleen maar een knallend einde worden!
Doe ik met je meequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeker!
Ik ga het hondje eens uitlaten. En dan lekker naar bed tv kijken
.
Hier niet hoor. Air heeft dan misschien al een tweede eftal. Kunnen ze tegen elkaar spelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Denk het ook niet. En dan zullen er nog meer kinderen uitgepoept zijn
Wellichtquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En in het echte leven zeer waarschijnlijk niet... Duidelijk.
Voorlopig weet ik genoeg.quote:
quote:
Economische hel? Ik heb nog nooit zoveel geld verdiend als afgelopen maand!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef Tegan het volgende:
Over twintig jaar zijn we nog niet eens uit deze economische hel denk ik. Zo lang is dat dus niet.
Eet smakelijk! 't Is hier wel een uur vroeger, dus zó laat ben ik niet, maar half 10 je eten uit de oven halen telt nog steeds als laat vind ikquote:
Alweer?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja. Ik moet de frituurolie nog vervangen. Kan ik ook weer late-night snacken zonder kanker op te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |