Hoe lang ben jij?quote:
Welke film?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, doe niet mee aan de marathon. Heb deel 1 en 2 hier liggen en ga volgende week met een maat van me naar 3.
Heb je kinderenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs wil je nou hebben dat ik én in staat ben een vrouw langdurig te boeien én dat het niet alleen maar opscheppen is over mijn mannelijkheid, maar dat alles gewoon echt werkt zoals het hoort?
Het was eigenlijk wel beter als het niet werkte. MiniT's huuu.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs wil je nou hebben dat ik én in staat ben een vrouw langdurig te boeien én dat het niet alleen maar opscheppen is over mijn mannelijkheid, maar dat alles gewoon echt werkt zoals het hoort?
The Dark Knight Rises.quote:
Nu moet ik keuzes makenquote:
Inderdaad, mooie film.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. ik heb Veronica opstaandaar is deel 1 ook op
Nee.quote:
Ik ben er nog niet over uit of ik 3 in de bios ga kijken...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
The Dark Knight Rises.
[..]
Nu moet ik keuzes maken
[..]
Inderdaad, mooie film.
Mij of een hele bende chicks. Ik zou het wel weten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
The Dark Knight Rises.
[..]
Nu moet ik keuzes maken
[..]
Inderdaad, mooie film.
He jakkesquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft een heel elftal vermoeden we.
Soms ben ik gewoon bang om naar een vrouw te kijken in de angst dat ze daarvan zwanger wordt.quote:
Speltip #7: Spreid je kansen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef Tegan het volgende:
Mij of een hele bende chicks. Ik zou het wel weten.
Dan zouden er wel heel veel miniAir's rondlopenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms ben ik gewoon bang om naar een vrouw te kijken in de angst dat ze daarvan zwanger wordt.
Allemaal van die kleine krullenbolletjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef Tegan het volgende:
Dan zouden er wel heel veel miniAir's rondlopen.
Heb de vorige delen ook in de bios gezien dus doe ik met deze ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit of ik 3 in de bios ga kijken...
Ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mij of een hele bende chicks. Ik zou het wel weten.
kom vechten dan pussyquote:
Owja, ik heb wel dibs op je firstbornquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal van die kleine krullenbolletjes.
Nu durf je wel hequote:
ik heb alleen 2 gezien in Belgie. Afgezien van Heath Ledger zijn rol vond ik het maar een matige filmquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb de vorige delen ook in de bios gezien dus doe ik met deze ook.
[..]
Ik ook
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speltip #7: Spreid je kansen.
Een hele bende dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |