Ook 12, maar er gelden wat andere regels mbt punten voor return yards, wat ik aanvankelijk niet door had bij de start. Daardoor gingen spelers als Sproles, Spiller, Cobb etc vroeg weg, wat ruimte liet voor onwetende zielen als ik om de standaard rb's binnen te halen. MJD 2nd round, Charles was volgens mij een 3rd round pick, Turner 5th en Johnson heb ik opgepikt nadat iemand hem deze week heeft laten vallen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef popolon het volgende:
Haha, hoeveel spelers heeft die league? Zo'n pakket RB's zou in de Yahoo league nooit mogelijk zijn.
Yahoo gaat dit jaar idd wel erg ver. Recaps, power rankings, allerlei verschillende projections...het kan maar niet op. Check draft day projections: ik zou vanwege mijn draft dit jaar 1-13 zijn!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:33 schreef popolon het volgende:
De projections zijn ook leuk, ik ga voor 4-10-0 dit seizoen.
Deze win had ik echt nodig. Zoek nog een RB, heb een aantal WR.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:08 schreef Fugie het volgende:
lol, verlies ik gewoon door int-td van tillman ;/ Wordt dus weer zo'n seizoen
Valt nog mee, zulke spelers ben ik doorgaans elke week genoodzaakt te starten omdat alles geblesseerd is of upsetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:54 schreef Terreros85 het volgende:
Mijn halve team met een bye. Ik speel deze week noodgedwongen Woodhead, Manningham en Heyward-Bey. En bij die laatste is het nog onduidelijk of hij start.
Nice, dat moet wel goed komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef Guard het volgende:
Even ter info voor de managers in de Yahoo league:
Ik heb olavski co-commisioner gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |