Deze win had ik echt nodig. Zoek nog een RB, heb een aantal WR.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:08 schreef Fugie het volgende:
lol, verlies ik gewoon door int-td van tillman ;/ Wordt dus weer zo'n seizoen
Valt nog mee, zulke spelers ben ik doorgaans elke week genoodzaakt te starten omdat alles geblesseerd is of upsetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:54 schreef Terreros85 het volgende:
Mijn halve team met een bye. Ik speel deze week noodgedwongen Woodhead, Manningham en Heyward-Bey. En bij die laatste is het nog onduidelijk of hij start.
Nice, dat moet wel goed komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef Guard het volgende:
Even ter info voor de managers in de Yahoo league:
Ik heb olavski co-commisioner gemaakt.
Dat is wel lekker lullig zeg. Denk je dat je gewonnen hebt en dan word het ineens halverwege de week een loss. Gelukkig ben ik geen Mendenhall eigenaar.quote:The NFL issued a stat correction Wednesday, awarding Ben Roethlisberger a touchdown pass on what had previously been ruled a lateral to Rashard Mendenhall.
Officials on the field ruled that Roethlisberger threw the ball behind the line of scrimmage, so Mendenhall was credited with a 13-yard touchdown run. But after review, the ball traveled forward, so it's a pass. The scoring change will impact thousands of Week 5 fantasy matchups.
Roethlisberger krijgt meer punten, voor Mendenhall verandert er weinig, rushing of receiving, a td is a td.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat is wel lekker lullig zeg. Denk je dat je gewonnen hebt en dan word het ineens halverwege de week een loss. Gelukkig ben ik geen Mendenhall eigenaar.![]()
My bad. Ik bedoelde Big Ben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Roethlisberger krijgt meer punten, voor Mendenhall verandert er weinig, rushing of receiving, a td is a td.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |