Och als de rest van mijn team weer zo faalt als vorige week heb je nog kans zatquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:01 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
En dan moet ik meteen weer tegen jou. Zal wel weer een verlies worden.
Ik wil White wel hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:23 schreef PirE het volgende:
Ik krijg een probleem als Atlanta een bye heeft. Heb Ryan, Turner & White
Ik had weer een totale faaldagquote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had Jacoby Jones opgesteld ipv Torrey Smith. Scheelde me 14 punten, maar het was genoeg voor de winst.
Ik heb nu Jacoby Jones en Torrey Smith. Jacoby Jones lijkt de 2e receiver te zijn in Baltimore. Iemand interesse in deze speler. Ik wil hem wel ruilen tegen een andere 2nd tier receiver. Ik houd er niet zo van om 2 receivers van hetzelfde team te hebben.
Ik denk dat je bar weinig zult krijjgen voor iemand die 7 catches in 3 games heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had Jacoby Jones opgesteld ipv Torrey Smith. Scheelde me 14 punten, maar het was genoeg voor de winst.
Ik heb nu Jacoby Jones en Torrey Smith. Jacoby Jones lijkt de 2e receiver te zijn in Baltimore. Iemand interesse in deze speler. Ik wil hem wel ruilen tegen een andere 2nd tier receiver. Ik houd er niet zo van om 2 receivers van hetzelfde team te hebben.
Zie het als een diepte investering. En krijg ik er zelfs geen CJ2Lame voor?quote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat je bar weinig zult krijjgen voor iemand die 7 catches in 3 games heeft.
Wel een hele diepe diepte investering.quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zie het als een diepte investering. En krijg ik er zelfs geen CJ2Lame voor?
Je bent toch niet echt serieus van plan om Fitzpatrick je #1 QB te maken of wel?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:39 schreef Moonlighter het volgende:
RG3 on the block![]()
Most fantasy points scored through 3 weeks
Ook 12, maar er gelden wat andere regels mbt punten voor return yards, wat ik aanvankelijk niet door had bij de start. Daardoor gingen spelers als Sproles, Spiller, Cobb etc vroeg weg, wat ruimte liet voor onwetende zielen als ik om de standaard rb's binnen te halen. MJD 2nd round, Charles was volgens mij een 3rd round pick, Turner 5th en Johnson heb ik opgepikt nadat iemand hem deze week heeft laten vallen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef popolon het volgende:
Haha, hoeveel spelers heeft die league? Zo'n pakket RB's zou in de Yahoo league nooit mogelijk zijn.
Yahoo gaat dit jaar idd wel erg ver. Recaps, power rankings, allerlei verschillende projections...het kan maar niet op. Check draft day projections: ik zou vanwege mijn draft dit jaar 1-13 zijn!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:33 schreef popolon het volgende:
De projections zijn ook leuk, ik ga voor 4-10-0 dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |