Dacht al dat ik iets miste. Overigens heb ik met gates ook een speler waar je het niet van weet, kan ook zo maar een paar weken uit de running zijn, maar dergelijke spelers zijn mij te waardevol om nu al weg te doen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef Guard het volgende:
[..]
je bent in de war met fantasy baseball...
Een speler die geblesseerd is moet op je bank, tenzij ie op IR staat, maar dan speelt ie sowieso de rest van het seizoen niet meer (en is dus alleen van belang in een keeper league).
Moeilijk, zeker omdat het hier twee spelers betreft. Geen van beide dump je zomaar even.quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef Xetran het volgende:
even een vraagIk weet niet wat ik met bijvoorbeeld Jennings en Hernandez aanmoet.
Zou ik hun gewoon een hele tijd benched houden? Of hoe doen jullie zulke dingen? ik ben nog een noobie
It's a team effortquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Je overwinning heb je meer te danken aan Hicks en Rivers dan aan Hanson.
Mijn team had nog een grotere off day dan het jouwe....
Tanking is a team effort as well, or so it appearsquote:
Had they played each other last week, Miss Tannehill would have lost to Guardians 133.49 - 99.94.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:56 schreef zjroentje het volgende:
Haha, er zijn dit jaar zelfs recaps van elke matchup.
Oh ja. Die zijn wel lachen eigenlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:56 schreef zjroentje het volgende:
Haha, er zijn dit jaar zelfs recaps van elke matchup.
Lekker nutteloze info, dat wil ik helemaal niet wetenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:16 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Had they played each other last week, Miss Tannehill would have lost to Guardians 133.49 - 99.94.
En dan moet ik meteen weer tegen jou. Zal wel weer een verlies worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:35 schreef Guard het volgende:
Brown was iig een goeie pickup, en Barden in een andere league ook maar even opgepikt voor deze week, stelde ook niet teleur met 13 punten
Och als de rest van mijn team weer zo faalt als vorige week heb je nog kans zatquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:01 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
En dan moet ik meteen weer tegen jou. Zal wel weer een verlies worden.
Ik wil White wel hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:23 schreef PirE het volgende:
Ik krijg een probleem als Atlanta een bye heeft. Heb Ryan, Turner & White
Ik had weer een totale faaldagquote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had Jacoby Jones opgesteld ipv Torrey Smith. Scheelde me 14 punten, maar het was genoeg voor de winst.
Ik heb nu Jacoby Jones en Torrey Smith. Jacoby Jones lijkt de 2e receiver te zijn in Baltimore. Iemand interesse in deze speler. Ik wil hem wel ruilen tegen een andere 2nd tier receiver. Ik houd er niet zo van om 2 receivers van hetzelfde team te hebben.
Ik denk dat je bar weinig zult krijjgen voor iemand die 7 catches in 3 games heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had Jacoby Jones opgesteld ipv Torrey Smith. Scheelde me 14 punten, maar het was genoeg voor de winst.
Ik heb nu Jacoby Jones en Torrey Smith. Jacoby Jones lijkt de 2e receiver te zijn in Baltimore. Iemand interesse in deze speler. Ik wil hem wel ruilen tegen een andere 2nd tier receiver. Ik houd er niet zo van om 2 receivers van hetzelfde team te hebben.
Zie het als een diepte investering. En krijg ik er zelfs geen CJ2Lame voor?quote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat je bar weinig zult krijjgen voor iemand die 7 catches in 3 games heeft.
Wel een hele diepe diepte investering.quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zie het als een diepte investering. En krijg ik er zelfs geen CJ2Lame voor?
Je bent toch niet echt serieus van plan om Fitzpatrick je #1 QB te maken of wel?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:39 schreef Moonlighter het volgende:
RG3 on the block![]()
Most fantasy points scored through 3 weeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |