abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116795786
Matig fantasy dagje voor de meeste Packers in mijn teams. Benson begint er wel beter uit te zien, en met een double digit day beloont ie me voor het niet-benchen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_116809403
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 21:31 schreef Guard het volgende:
Matig fantasy dagje voor de meeste Packers in mijn teams. Benson begint er wel beter uit te zien, en met een double digit day beloont ie me voor het niet-benchen :P
Rodgers slechts 11 punten :D
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_116811491
wtf, Ray Lewis was nog gewoon available. :D
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_116815352
Mathews moet snel healthy worden. Ben aardig dun bezet met mijn RB's. Iemand nog eentje over?
pi_116815469
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:38 schreef zjroentje het volgende:
Ik vond het ook raar :D
pi_116815516
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:38 schreef zjroentje het volgende:
Vond het ook al raar dat Clay Matthews nog available was. Heeft nu toch al 6 sacks.
pi_116822199
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 15:06 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Vond het ook al raar dat Clay Matthews nog available was. Heeft nu toch al 6 sacks.
Demarcus Ware is ook nog available. Maar dit soort LB's is sterk afhankelijk van sacks en niet tackles. Ware had er vorig jaar 19.5 en scoorde nog 20 punten minder dan alle andere LB's. Daarom gaat men liever voor de LB's die elke week flink wat tackles hebben.

Ik heb trouwens flink wat RB's (Lynch/Turner/Ridley/Bush/Morris) maar weet niet of ik ze wil wegtraden. Je kunt namelijk nooit genoeg RB's hebben. Turner is misschien beschikbaar voor een goed bod.
pi_116826503
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Demarcus Ware is ook nog available. Maar dit soort LB's is sterk afhankelijk van sacks en niet tackles. Ware had er vorig jaar 19.5 en scoorde nog 20 punten minder dan alle andere LB's. Daarom gaat men liever voor de LB's die elke week flink wat tackles hebben.

Ik heb trouwens flink wat RB's (Lynch/Turner/Ridley/Bush/Morris) maar weet niet of ik ze wil wegtraden. Je kunt namelijk nooit genoeg RB's hebben. Turner is misschien beschikbaar voor een goed bod.
Turner wil ik best hebben, maar zal niet veel voor hem geven. Doe maar een bod
pi_116857551
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Turner wil ik best hebben, maar zal niet veel voor hem geven. Doe maar een bod
Kom aub met een normaal bod en niet iemand die je net van waivers opgepikt hebt. Turner's waarde voor de draft was 4th/5th round dus voor minder trade ik hem niet weg. Er is pas één game gespeeld. Voor Stephen Hill kun je Redman krijgen lol.
pi_116857849
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:43 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Kom aub met een normaal bod en niet iemand die je net van waivers opgepikt hebt. Turner's waarde voor de draft was 4th/5th round dus voor minder trade ik hem niet weg. Er is pas één game gespeeld. Voor Stephen Hill kun je Redman krijgen lol.
Ik gaf ook al aan dat ik niet veel voor Turner ga geven. Atlanta is een pass-happy team en Turner moet zijn carries delen met Rodgers. Hier ga ik dus niet mijn beste WR's voor geven.
  zondag 16 september 2012 @ 22:07:14 #191
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_116870569
Deze week kan al niet meer mis gaan, of ryan moet 8 td's gooien ofzo :P
pi_116877543
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Ik gaf ook al aan dat ik niet veel voor Turner ga geven. Atlanta is een pass-happy team en Turner moet zijn carries delen met Rodgers. Hier ga ik dus niet mijn beste WR's voor geven.
En ik ga mijn 4th round pick/5th round pick niet wegtraden voor een speler die over 2 weken weer op waivers zit. Als deze league een veto had dan werd zo'n trade niet eens geaccepteerd lol.

Veel succes met het vinden van een goede RB. ;)
pi_116878138
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 00:23 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

En ik ga mijn 4th round pick/5th round pick niet wegtraden voor een speler die over 2 weken weer op waivers zit. Als deze league een veto had dan werd zo'n trade niet eens geaccepteerd lol.

Veel succes met het vinden van een goede RB. ;)
Daarom vroeg ik ook of jij een offer wilde doen. ik wilde graag weten wat je wilde. Ik heb alleen een tijdelijke vervanger nodig voor Mathews. grote kans dat hij volgende week wel speelt.
  maandag 17 september 2012 @ 01:56:58 #194
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_116878713
Ik zit wel degelijk met een RB probleem nu Fredje weg is en Mendenhall nog steeds niet speelt. Heb weinig te bieden, wat ik te bieden heb kan niet weg. :+
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_116878918
hernandez wellicht voor een week of 6 eruit vanwege een blessure :') leuk man, ik heb hem in alle 3 de leagues die ik speel.
pi_116884787
Van fantastisch naar complete bagger in 1 week. :D

60 punten vanavond voor Ryan!!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 17 september 2012 @ 15:13:13 #197
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_116891664
De tweede win is binnen. :%
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_116894384
Deze week zit ook in de pocket. Vanaf volgende week is ook Bush een starting RB dus zal ik keuzes moeten maken. Hopelijk is Jennings volgende week weer fit al deed Wayne het erg goed.

Mikel Leshoure maar opgepikt. Hopelijk kan hij vanaf volgende week eindelijk laten zien waarom hij vorig jaar in de 2nd round gedraft werd door de Lions.
pi_116898408
Ik heb de overwinning ook wel binnen. Tenzij Julio Jones en John Abraham nog een big game hebben en 42 punten goedmaken.

Er wordt altijd wel lacherig gedaan over kickers, maar Jason Hanson trapt toch even 16 punten bij elkaar. Mooi meegenomen in een team waar Jamaal Charles, Jermichael Finley en Marques Colston een offday hadden.
pi_116898535
Overwinning ook binnen deze week, vooral Reggie Bush maakte een lekker aantal puntjes.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 17 september 2012 @ 18:49:08 #201
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_116900097
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:03 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb de overwinning ook wel binnen. Tenzij Julio Jones en John Abraham nog een big game hebben en 42 punten goedmaken.

Er wordt altijd wel lacherig gedaan over kickers, maar Jason Hanson trapt toch even 16 punten bij elkaar. Mooi meegenomen in een team waar Jamaal Charles, Jermichael Finley en Marques Colston een offday hadden.
Kickers scoren m.i. makkelijker dan alle idp's en zijn stabieler dan veel flex spelers. Moet je uiteraard wel een kicker hebben met een degelijke offense :)
pi_116900644
Eerste win ook binnen dit seizoen :)

Manning, Spiller en Richardson _O_

Jammer dat Fitzgerald en McFadden nog niet aan het seizoen begonnen zijn.
Ja, schrok je toch even he!
pi_116900835
even een vraag :P Ik weet niet wat ik met bijvoorbeeld Jennings en Hernandez aanmoet. ;( Zou ik hun gewoon een hele tijd benched houden? Of hoe doen jullie zulke dingen? ik ben nog een noobie :P
pi_116901130
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef Xetran het volgende:
even een vraag :P Ik weet niet wat ik met bijvoorbeeld Jennings en Hernandez aanmoet. ;( Zou ik hun gewoon een hele tijd benched houden? Of hoe doen jullie zulke dingen? ik ben nog een noobie :P
Ze zijn geblesseerd dus ze spelen sowieso niet. Waarschijnlijk verschijnen ze als 'injured' in je selectie. Dan kun je een nieuwe speler aantrekken in hun plaats. Je hoeft dus niks te doen.
pi_116901480
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef Fugie het volgende:

[..]

Kickers scoren m.i. makkelijker dan alle idp's en zijn stabieler dan veel flex spelers. Moet je uiteraard wel een kicker hebben met een degelijke offense :)
Jason Hanson. Al jaren een puntenpakker.
pi_116901837
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef Fugie het volgende:

[..]

Daarom heb ik Tucker opgepikt. 2 weken achter elkaar precies 16 punten. De Ravens schoppen altijd vaak FG's en hij liet gisteren zien ze ook van van 50+ yd tussen de palen te kunnen schoppen.
pi_116903689
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ze zijn geblesseerd dus ze spelen sowieso niet. Waarschijnlijk verschijnen ze als 'injured' in je selectie. Dan kun je een nieuwe speler aantrekken in hun plaats. Je hoeft dus niks te doen.
Ja, maar dan houd je hem dus benched de hele tijd? neemt best veel ruimte in beslag als je met 3 goede geblesseerde spelers zit.
pi_116906478
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 19:54 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ja, maar dan houd je hem dus benched de hele tijd? neemt best veel ruimte in beslag als je met 3 goede geblesseerde spelers zit.
Injured players krijgen een aparte status in je team. Die tellen niet meer voor je bank. Als ze tenminste officieel zijn aangemerkt als 'injured'.
pi_116909959
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:37 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Injured players krijgen een aparte status in je team. Die tellen niet meer voor je bank. Als ze tenminste officieel zijn aangemerkt als 'injured'.
je bent in de war met fantasy baseball...
Een speler die geblesseerd is moet op je bank, tenzij ie op IR staat, maar dan speelt ie sowieso de rest van het seizoen niet meer (en is dus alleen van belang in een keeper league).
pi_116910153
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:03 schreef Terreros85 het volgende:

Je overwinning heb je meer te danken aan Hicks en Rivers dan aan Hanson.
Mijn team had nog een grotere off day dan het jouwe....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')