Round 2? Das wel erg vroeg...quote:Op zondag 2 september 2012 15:22 schreef Aniron het volgende:
[..]
Was ook niet mijn target helaas. Ik ging voor Matt Ryan, maar iemand ging al voor hem in round 2, dus mijn plannetje viel even tegen.
Preseason hype. maar een 2nd round pick is hij totaal niet waard. Dan wacht ik liever een aantal rounds op Rivers, de Mannings of Big Ben. Als je de Top 5 niet kunt krijgen dan kun je net zo goed wachten. De volgende 10 ontlopen elkaar niet veel.quote:
Precies, valt nog wel wat te halen in de latere ronden.quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Preseason hype. maar een 2nd round pick is hij totaal niet waard. Dan wacht ik liever een aantal rounds op Rivers, de Mannings of Big Ben. Als je de Top 5 niet kunt krijgen dan kun je net zo goed wachten. De volgende 10 ontlopen elkaar niet veel.
Als je een speler uit je team gooit, verschijnt deze eerst in waivers. Daarna wordt deze beschikbaar voor alle teams (Free Agent). In de tussentijd kun je deze speler wel claimen. Het team met de hoogste waiver-positie krijgt de speler dan. Wie deze waiver-positie heeft, is per week verschillend. Uiteindelijk heeft elk team wel eens de hoogste positie.quote:Op zondag 2 september 2012 16:33 schreef BobW het volgende:
Wat zijn Waivers? Dat snap ik nog niet helemaal.
Oke bedankt. Eerste keer Fantasy en ik denk dat ik de draft wel door heb, maar het traden en die dingen daarna moet ik nog even bekijken, maar dat komt later dan wel. Ben benieuwdquote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Als je een speler uit je team gooit, verschijnt deze eerst in waivers. Daarna wordt deze beschikbaar voor alle teams (Free Agent). In de tussentijd kun je deze speler wel claimen. Het team met de hoogste waiver-positie krijgt de speler dan. Wie deze waiver-positie heeft, is per week verschillend. Uiteindelijk heeft elk team wel eens de hoogste positie.
Ja, dat komt later wel. Veel plezier en succes!quote:Op zondag 2 september 2012 16:40 schreef BobW het volgende:
[..]
Oke bedankt. Eerste keer Fantasy en ik denk dat ik de draft wel door heb, maar het traden en die dingen daarna moet ik nog even bekijken, maar dat komt later dan wel. Ben benieuwd
Je hebt de eerste pick. Arian, Rodgers? Dat is een makkelijke keuze.quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb me eigenlijk niet voorbereid. Ik moet me dus een beetje gaan baseren op kennis van het vorige seizoen.
iemand die fan is van sproles?quote:Op maandag 3 september 2012 01:27 schreef Xetran het volgende:
wie was dat trouwens die 1st pick Sproles pickte? ik snap de logica daar echt niet van
Ja, inderdaad. Ik was van plan om hem in round 6 te halen, misschien in round 5, maar hoger is hij echt niet waard. Toen iemand hem al in round 2 pakte baalde ik wel, maar goed het is niet anders.quote:
Onze league via NFL.com werkt ook met return yards (kick en punt returns, 1 punt per 10 yards). Aangezien Sproles de punts en kicks returnt (vorig jaar 1000+ yards) zijn dat een hele sloot extra punten dus is hij opeens een hele goede RB ;-)quote:Op maandag 3 september 2012 01:27 schreef Xetran het volgende:
wie was dat trouwens die 1st pick Sproles pickte? ik snap de logica daar echt niet van
That's Me! Wat Djensen35 zegt. Bij de 2de league gelden ook de return yards en TDs. Laat Sproles daar nou net heel goed in zijn. Hopelijk dit jaar ookquote:Op maandag 3 september 2012 01:27 schreef Xetran het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |