SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
[ Bericht 13% gewijzigd door Snakey op 20-07-2012 13:46:58 ]![]()
ic ic.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
hahaha
[..]
Ja klopt, kan het ook moeilijk uitleggen, maar ik voel het wel degelijk.rear delt raises ofzo?
Trouwens.. geen idee hoe ik een nieuw topic aanmaak
Weer een nieuwe![]()
![]()
Net deze geprobeerd: http://www.exrx.net/Weigh(...)r/DBRearDeltRow.html
Ik heb geen zwaar gewicht genomen, maar ik voelde 'm aardig. Het is alleen oppassen dat je je bovenrug niet gaat gebruiken ipv je rear delts.![]()
Die probeerde ik dus eerder uit te leggen, maar dan al liggend face down op een bankje incline 30 graden en dan alle bij de kanten tegelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Bendoe het volgende:
Ik heb geen zwaar gewicht genomen, maar ik voelde 'm aardig. Het is alleen oppassen dat je je bovenrug niet gaat gebruiken ipv je rear delts.
dan ga je dus automatisch je boven rug niet gebruiken.
Je moet alleen wel serieus opletten dat je niet in slaap valt tussen je sets![]()
![]()
Kan je ook goed doen op een sitting cable row machien, maar dan naar je schouders ipv je rug trekken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Bendoe het volgende:
Ik heb geen zwaar gewicht genomen, maar ik voelde 'm aardig. Het is alleen oppassen dat je je bovenrug niet gaat gebruiken ipv je rear delts.![]()
Maar face pulls is ook voor de achterkant van de schouders?
Ik zie nooit iemand achterkant schouders trainen trouwens![]()
![]()
Nee, en die krijgen dan ook vanzelf last met benchen e.d. als de rest meer ontwikkeld dan de achterkant.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Toverbal0 het volgende:
Maar face pulls is ook voor de achterkant van de schouders?
Ik zie nooit iemand achterkant schouders trainen trouwens![]()
Ja ik heb 'm ook met 2 armen gedaan, maar dan gewoon voorover gebogen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die probeerde ik dus eerder uit te leggen, maar dan al liggend face down op een bankje incline 30 graden en dan alle bij de kanten tegelijk.
dan ga je dus automatisch je boven rug niet gebruiken.
Je moet alleen wel serieus opletten dat je niet in slaap valt tussen je sets![]()
![]()
Heb je dan rear delts nodig voor benchen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee, en die krijgen dan ook vanzelf last met benchen e.d. als de rest meer ontwikkeld dan de achterkant.![]()
Je hele schoudergewricht wordt zwaar belast met benchen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:04 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb je dan rear delts nodig voor benchen?
Als het dan niet volledig sterk is kun je problemen krijgen.![]()
Gisteren rug workout, tijdens de pullups netjes met je beten naar voren zodat je lichaam een L vorm heeft. Daarmee spreek je ook je core spieren aan.
Daarna nog 25 dips, gevolgd door een triceps oefening die nog geen naam heeft.![]()
![]()
Wat een vre-se-lijke .gif.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:35 schreef ZetaOS het volgende:
Gisteren rug workout, tijdens de pullups netjes met je beten naar voren zodat je lichaam een L vorm heeft. Daarmee spreek je ook je core spieren aan.
Daarna nog 25 dips, gevolgd door een triceps oefening die nog geen naam heeft.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sja, mis 1 foto van 90 graden, veder vind ik het wel mee vallen.quote:
heb de foto ook niet zelf gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2012 17:43:17 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: