abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114415871
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:

Zeker, ik zou niet zo moeilijk doen en mensen tegemoet komen die naar mijn bruilofd zouden willen komen maar wegens omstandigheden wat moeilijkheden ondervinden.
Als jij de bruidegom was ja. Maar deze situatie bekijken we niet vanuit de positie van het bruidspaar, maar vanuit de positie van de genodigde. En vanuit die positie is het heel onredelijk om aan te nemen dat een uitzondering "gewoon" en "geen probleem" zou moeten zijn. Vanuit de positie van het bruidspaar kun je dat best vinden, maar niet vanuit de positie van genodigde.
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 15:10:35 #92
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114415872
quote:

[..]

Zeker, ik zou niet zo moeilijk doen en mensen tegemoet komen die naar mijn bruilofd zouden willen komen maar wegens omstandigheden wat moeilijkheden ondervinden.
Dat is dan de GASTEN hun probleem, niet die van het bruidspaar.

En bezint eer je begint, als je begint met familie uit te nodigen kom je me toch in een wespennest terecht _O-

Geen familie, geen gedoe, is het beste én goedkoper ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_114415899
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen oppas kunnen regelen en geen oppas willen betalen zijn verschillende dingen.
Mja, of geen oppas kunnen betalen...

Ik vind dat jullie er allemaal erg zwart wit naar kijken eerlijk gezegd. :')
Rustig aan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:11:43 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114415929
quote:

[..]

Dit betreft de categorie mee-eten hè, die wil je vantevoren gewoon vast hebben liggen. Grote kans dat er nog een hele voorraad neven en nichten zijn die al kinderen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:11:47 #95
141482 Q.
JurassiQ
pi_114415933
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

En bezint eer je begint, als je begint met familie uit te nodigen kom je me toch in een wespennest terecht _O-

Gewoon niet trouwen, nog beter. 8-)
For great justice!
pi_114415939
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is dan ook niet jouw bruiloft. Op je eigen bruiloft, als je ooit gaat trouwen, of als je al getrouwd bent ben je al zo aardig geweest, mag je doen wat je zelf wilt natuurlijk: 't is JOUW dag ;)
Jep, maar ik zou het jammer vinden dat ik later te horgen krijg van iemand die ik graag had willen zien dat diegene niet gekomen was omdat diegene geen oppas kon regelen ofzo.

Beetje van: The fuck? Waarom zei je niks!? :') idee.
Rustig aan.
pi_114415966
quote:

Het is overduidelijk dat kingtoppie dat nog niet heeft mogen ervaren. Ik wens het hem ook niet toe.
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:13:04 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114415991
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik lees nergens dat ze geen geld voor een cadeau voor het bruidspaar hebben, dus er is wel wat financiële ruimte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:13:15 #99
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114415999
quote:

[..]

Alsof er geen buurvrouw of vriend/vriendin is die even een dagje wil oppassen :{ Ik heb ook al een aantal keer voor niks opgepast, gewoon om mensen even uit de brand te helpen en later doen ze wel eens wat voor je terug als de gelegenheid zich eventueel voordoet.
pi_114416006
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:10 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Als jij de bruidegom was ja. Maar deze situatie bekijken we niet vanuit de positie van het bruidspaar, maar vanuit de positie van de genodigde. En vanuit die positie is het heel onredelijk om aan te nemen dat een uitzondering "gewoon" en "geen probleem" zou moeten zijn. Vanuit de positie van het bruidspaar kun je dat best vinden, maar niet vanuit de positie van genodigde.
Daar heb je gelijk in, dus ik vind dat je wel een beetje moeilijk omstandigheden moet hebben en daadwerkelijk niks anders kunt regelen voordat je iemand met dit soort problemen ''opzadelt''
Rustig aan.
pi_114416019
quote:

[..]

Jep, maar ik zou het jammer vinden dat ik later te horgen krijg van iemand die ik graag had willen zien dat diegene niet gekomen was omdat diegene geen oppas kon regelen ofzo.

Nou dat is dan nu toch duidelijk. En de bruid heeft gezegd, nou dat hoor ik dan nog wel. Dus als ze niet gaan is het heus duidelijk dat het is omdat het kind niet uitgenodigd is... Anders had de bruid wel gezegd, als het zo moeilijk is neem je m maar mee.
Het boeit dus eigenlijk niet zoveel of ze nu wel of niet komen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_114416030
quote:

[..]

Ach, zelfs het tegen m'n zin uitnodigen van m'n oma (de énige die we hebben uitgenodigd omdat m'n pa dat op prijs zou stellen) is uitgelopen op een 'succesje': we zien elkaar nu helemaal niet meer en ik heb een prima excuus: ze heeft de hele dag niets tegen ons gezegd en ons zelfs niet gefeliciteerd. Tsja, hè? :')

Verder gewoon uitgenodigd wie we wilden, wanneer we wilden en voor wat we wilden en daar geen gezeik over gewenst. Was één iemand die een wildvreemde mee wilde nemen die niet eens zijn vriendin maar 'een vriendin' was. Toen hebben we gezegd dat we daar niet op zaten te wachten. Toen was het onze schuld en waren we onredelijk. Nou, prima dan maar. Wisten we dat ook weer. :')

Geweldige dag gehad met toffe en gezellige mensen, zou 't zo weer doen.
Ja doei.
pi_114416031
Bedenk ook dat zij waarschijnlijk meer dan 100e kwijt zijn als jullie beiden op de bruiloft komen.

Verder vind ik het wel redelijk dat mensen ergens een grens stellen. Kan (maar in dit geval wil) jij je niet aanpassen aan de wensen van het bruidspaar, dan ben je er maar niet bij :) zeer simpel.
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 15:14:01 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114416034
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:12 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Het is overduidelijk dat kingtoppie dat nog niet heeft mogen ervaren. Ik wens het hem ook niet toe.
Het is erger dan een wespennest _O-
Dit gun je niemand.
Ik heb al echt meegemaakt dat zelfs ouders niet konden komen, omdat gescheiden, omdat andere partner, omdat nog steeds ruzie :D
Mijn god, en die praat niet met die en die etc etc, brrr
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_114416040
quote:

[..]

Redeneer je weer vanuit de positie van het bruidspaar. Vanuit die kant is het ook prima wat je zegt, maar TS is de genodigde en die kunnen niet aannemen dat het "gewoon" is dat er een uitzondering wordt gemaakt. (Zie deze post)
pi_114416043
quote:

[..]

En ik zou de bruid en bruidegom van mijn problemen inlichten als ik hun uitnodiging niet zou kunnen beantwoorden.
Rustig aan.
pi_114416071
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:12 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Je moet kappen met mij persoonlijk te benaderen, ik vind je stront vervelend.
Rustig aan.
pi_114416084
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou dat is dan nu toch duidelijk. En de bruid heeft gezegd, nou dat hoor ik dan nog wel. Dus als ze niet gaan is het heus duidelijk dat het is omdat het kind niet uitgenodigd is... Anders had de bruid wel gezegd, als het zo moeilijk is neem je m maar mee.
Het boeit dus eigenlijk niet zoveel of ze nu wel of niet komen.
wat een onzin om daar vanuit te gaan.

Ik zou ook reageren met. ik hoor het nog wel.

mocht iemand dan echt geen oppas kunnen krijgen kun je altijd nog even kijken of je een uitzondering wilt maken (maar 1 uitzondering is moeilijk, het worden er al snel meer. Kan mij voorstellen dat die mensen daar geen behoefte aan hebben).. maar laat mensen eerst eens moeite doen zeg voor ze meteen roepen: t lukt niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:15:36 #109
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114416102
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En ik zou de bruid en bruidegom van mijn problemen inlichten als ik hun uitnodiging niet zou kunnen beantwoorden.
Ik zou gewoon m'n eigen problemen oplossen, het bruidspaar heeft wel genoeg aan hun hoofd.
pi_114416104
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

mocht iemand dan echt geen oppas kunnen krijgen kun je altijd nog even kijken of je een uitzondering wilt maken (maar 1 uitzondering is moeilijk, het worden er al snel meer. Kan mij voorstellen dat die mensen daar geen behoefte aan hebben).. maar laat mensen eerst eens moeite doen zeg voor ze meteen roepen: t lukt niet.
Eensch :)
Ja doei.
pi_114416105
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik lees nergens dat ze geen geld voor een cadeau voor het bruidspaar hebben, dus er is wel wat financiële ruimte.
Als dat zo zou zijn vind ik het een onzin discussie van de TS.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:13 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Alsof er geen buurvrouw of vriend/vriendin is die even een dagje wil oppassen :{ Ik heb ook al een aantal keer voor niks opgepast, gewoon om mensen even uit de brand te helpen en later doen ze wel eens wat voor je terug als de gelegenheid zich eventueel voordoet.
Hetzelfde antwoord als hierboven.
Rustig aan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:16:47 #112
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_114416146
Fijn met jullie 3-en gaan.
Jullie kind kan best wel even buiten de deur blijven staan. ^O^
En dan af en toe gaan kijken.

Dan mag hij misschien wel naar binnen als het begint te regenen en anders gewoon een regenjas meenemen.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_114416163
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:13 schreef Markeerstift het volgende:
Bedenk ook dat zij waarschijnlijk meer dan 100e kwijt zijn als jullie beiden op de bruiloft komen.

Verder vind ik het wel redelijk dat mensen ergens een grens stellen. Kan (maar in dit geval wil) jij je niet aanpassen aan de wensen van het bruidspaar, dan ben je er maar niet bij :) zeer simpel.
Maar licht ze in waar je vastloopt - waarom je dus niet komt.
Rustig aan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:17:18 #114
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_114416174
Dan gaat er toch 1 iemand van jullie tweeen... Dat gejank altijd van ouders dat de kinderen ook overal mee naar toe moeten...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_114416187
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:14 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Redeneer je weer vanuit de positie van het bruidspaar. Vanuit die kant is het ook prima wat je zegt, maar TS is de genodigde en die kunnen niet aannemen dat het "gewoon" is dat er een uitzondering wordt gemaakt. (Zie deze post)
Dat snap ik, nogmaals.
Rustig aan.
pi_114416193
Als je door haar keuze niet kan, dan kan je niet. Klaar. Als vervolgens jouw familie je ziet als 'het zwarte schaap' dan zijn ze geen knip voor de neus waard.
pi_114416256
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Zeker.
Rustig aan.
pi_114416262
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:15 schreef kwiwi het volgende:

Ik zou gewoon m'n eigen problemen oplossen, het bruidspaar heeft wel genoeg aan hun hoofd.
Dat ook inderdaad. Als je als genodigde aanneemt dat een uitzondering geen probleem zou moeten zijn, heb je geen idee wat een gedoe het is om een bruiloft (of wat voor groot feest dan ook) te organiseren. In ieder geval geeft het niet echt blijk van waardering of ondersteuning daarvoor.
pi_114416284
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Als jij dat niet kunt om wat voorn reden dan ook, zou ik ze inlichten waarom je niet kunt komen.
Maar eerst moeite doen om je eigen problemen op te lossen.
Rustig aan.
  PR/Manusje van alles donderdag 19 juli 2012 @ 15:19:42 #120
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_114416290
Dan staan hier twee perfecte voorbeelden en dan stuur je zo'n mailtje terug. 8)7
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')