Ah, net als MaanVis?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zo autistisch dat het weer lijkt op overdreven-extravert zijn.
Ook jij kan te ver gaan he Q? Ook jij!quote:
Dies ervaren, maar ook niet lekker. Meer een oud schapenvel dat dringend in de was moet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gerdi Verbeet meer iets voor jou?
Ja, boven een bepaalde leeftijd is het allemaal niet zo strak meer hè.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dies ervaren, maar ook niet lekker. Meer een oud schapenvel dat dringend in de was moet.
Nee helaasquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, boven een bepaalde leeftijd is het allemaal niet zo strak meer hè.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook jij kan te ver gaan he Q? Ook jij!.
Dat dacht ik ook ja, we moeten de jongere generatie toch even herinneren aan het feit dat ze als ze zo doorgaan nooit als ons zullen worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gelukkig zien wij er nog prima uit
Hey, dat klinkt bekend!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zo autistisch dat het weer lijkt op overdreven-extravert zijn.
Ons niveau is onhaalbaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, we moeten de jongere generatie toch even herinneren aan het feit dat ze als ze zo doorgaan nooit als ons zullen worden.
Sinds dit toch een totaal nieuwe wereld is:quote:
Dat lieten we goed merken inderdaad, enige weken geleden.quote:
HW:quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds dit toch een totaal nieuwe wereld is:
Neuken?.
Oh, dat weet ik toch niet, alles is nieuw voor mequote:Op donderdag 19 juli 2012 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
HW:
1. Ik ben geen 21.
2. Ik ben al geclaimd!
fixedquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
HW:
1. Ik ben geen 21.
2. Ik ben al geketend!
Dat noemen ze dementie. Begrijpelijk hoor, op jouw leeftijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik toch niet, alles is nieuw voor me.
Ik heb behoorlijke bewegingsvrijheid hoor, soms mag ik zelfs achter het aanrecht vandaan.quote:
hoi, neuken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat noemen ze dementie. Begrijpelijk hoor, op jouw leeftijd.
[..]
Om het eten op tafel te zetten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:45 schreef Kluts het volgende:
Ik heb behoorlijke bewegingsvrijheid hoor, soms mag ik zelfs achter het aanrecht vandaan.
Ja, en om bier en pantoffels te brengen.quote:
Bier!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en om bier en pantoffels te brengen.
WAT ZEG JE?!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Zolang het toch werktquote:
15:09.quote:
Had ik maar een beeldscherm met haptische feedbackquote:
Nou ja, zit ook een 5 in.quote:
Wat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik maar een beeldscherm met haptische feedback.
Helaas kan ik het niet zo verkopen aangezien m'n baas precies weet het werk inhoud. Al heeft hij wel het 'afronding naar boven' principe. Dus krijg dan wel een half uur.quote:
Zie.. je voelt je alweer een beetje thuis hierquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
singlespost:
Probleem; Kind Niet Welkom Op Familiebruiloft
/singlespost.
Ik ben zo flexibelquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie.. je voelt je alweer een beetje thuis hier
Ach, jij bent zogenaamd een vrouw, op FOK!quote:
Gedraag ik me zo vrouwelijk hier?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Ach, jij bent zogenaamd een vrouw, op FOK!. Wie is er nou nep?
.
Kinderen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
singlespost:
Probleem; Kind Niet Welkom Op Familiebruiloft
/singlespost.
Bier!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:51 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen we het gewoon weer over onze eigen zaken hebben.
Oh, niets bijzonders verder, the usual crap over een of andere griet hier ofzoquote:
Nou spill it!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Oh, niets bijzonders verder, the usual crap over een of andere griet hier ofzo.
Ik zeg toch niets bijzonders, gewoon weer beetje heen en weer gemail, smsquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou spill it!![]()
En anders via DM.. ik mis details in dit topic!
Met wie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets bijzonders, gewoon weer beetje heen en weer gemail, sms.
iemand op mijn werkquote:
Al mijn vrienden zijn al getrouwd en hebben 500 kinderen. Per jaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bruiloften van een ander vind ik altijd wel leuk, gratis bier enzo
15?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iemand op mijn werk. En..... ze is niet eens jong
.
Ook niet oud natuurlijk.
Boring!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets bijzonders, gewoon weer beetje heen en weer gemail, sms.
I know, het zal van mijn kant moeten komen, maar ze is ook mijn manager min of meerquote:
Goed voor de beoordeling.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, het zal van mijn kant moeten komen, maar ze is ook mijn manager min of meer.
Die heb ik net gehad. en zo direct gelukkig ook weer nietquote:
het valt allemaal reuze mee hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
Hwtje toch.. hoeveel heb je nog over in het bedrijf?
Flirten is het begin .. dat weet jij ook!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het valt allemaal reuze mee hoor. Flirten is 1 ding, maar meer is vaak niet zo handig
.
Jawel, maar het houdt ook gewoon weer op somsquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Flirten is het begin .. dat weet jij ook!
en dan komt het bij een feestje weer even terug.. en dan wordt er misschien gezoend, of anders wel bij het feestje daarnaquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Jawel, maar het houdt ook gewoon weer op soms. Houdt het spannend.
Maar soms denk je, nou dit zou wel eens echt leuk kunnen worden.
Trouwen is tof mits groot zuipfeest, kinderen zijn meestal gewoon kut.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
kinderen zijn meestal gewoon kut.
Hoezo niet? Je post hier nog steeds dus ik neem aan dat je bent blijven plakkenquote:
'Hier'? Het bestaat pas 6 delenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:13 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo niet? Je post hier nog steeds dus ik neem aan dat je bent blijven plakken.
Alles kan, maar ik kan me wel inhouden hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en dan komt het bij een feestje weer even terug.. en dan wordt er misschien gezoend, of anders wel bij het feestje daarna
Denk dat die wil afneemt met de toename van de drankquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Alles kan, maar ik kan me wel inhouden hoor.
maar of ik het nu wil is de vraag.
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat die wil afneemt met de toename van de drank
Saaierd!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ja, tuurlijk. Maar ik drink nooit teveel op bedrijfsborrels
.
Au contraire, ik ben in control en zou evt wel misbruik KUNNEN makenquote:
Kuuhuuks!!quote:
Oh, ik heb weer wat gemist.quote:
True. True.quote:
Ghhhuuhhhuuurrr.quote:
Zitten wel erge tussenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:22 schreef rival het volgende:
weer een reden om niet te gaan trouwen..
Van mager naar dik
en dat is?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef Cue_ het volgende:
bij mij weten ze gewoon wat ze kunnen verwachten
schommel je zoveel?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals ik nu ben.. en soms wat eraf en soms weer wat erbij
Schommelen doen we niet.. het is of een stijgende lijn of een dalendequote:
Ik ben mijn bierbuik alweer bijna kwijtquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schommelen doen we niet.. het is of een stijgende lijn of een dalendeEn dan ergens komt weer zo'n omklapmoment.. maar wanneer.. ja dat is de grote vraag
good for youquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben mijn bierbuik alweer bijna kwijt
Gewoon een hele grote schommel dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schommelen doen we niet.. het is of een stijgende lijn of een dalendeEn dan ergens komt weer zo'n omklapmoment.. maar wanneer.. ja dat is de grote vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |