Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou vooruit, LA Noire voor een 10tje was wel een goede aankoop. Maar ik krijg het toch kado van mijn ouders, mag 5 games uitkiezen van maximaal 10 euro wegens slagen!
Ik heb LA Noire op de Xbox en via Steam maar ik weet het niet, die eerste missie moest ik precies de volgorde onthouden van de juiste antwoorden, deed ik dat niet goed moest ik helemaal opnieuw beginnen op dat politiebureau. Is dat bij alle missies zo? Gewoon een gok en onthoud spelletje dus?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:05 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
GefeliciteerdLa Noire speel ik nu voor de 2de keer. Voor een 10tje de ultimate edition is geen geld.
En Dragon Age: Origins - Ultimate Edition is ook maar 7,50
Nee, die missie is een uitzondering.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb LA Noire op de Xbox en via Steam maar ik weet het niet, die eerste missie moest ik precies de volgorde onthouden van de juiste antwoorden, deed ik dat niet goed moest ik helemaal opnieuw beginnen op dat politiebureau. Is dat bij alle missies zo? Gewoon een gok en onthoud spelletje dus?
Longest Journey stemmen dan maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:18 schreef cherrycoke het volgende:
die votes, ik ken geen van die spellen
Ok, dan toch nog maar eens proberenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, die missie is een uitzondering.
Had ik al gedaan, dat plaatje zag er het leukst uitquote:
yeahquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:19 schreef Syphixx het volgende:
en limbo dat eindelijk werkt .. wat een bazen spel
Ik kom niet verder met die spin en dat grote rotsblok aan het begin. Die spin prikt me steeds als ik van het rotsblok af wilquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:19 schreef Syphixx het volgende:
en limbo dat eindelijk werkt .. wat een bazen spel
Dat was een community deal. Toen was hij 2,50quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:44 schreef Leonos het volgende:
Als ik search doe, dan staat ie op ¤ 2,49. Klik ik, 4,99
Pfft, dan download ik hem wel zelfquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:47 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dat was een community deal. Toen was hij 2,50
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kom niet verder met die spin en dat grote rotsblok aan het begin. Die spin prikt me steeds als ik van het rotsblok af wil
is nog redelijk easy de spinnen :pquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kom niet verder met die spin en dat grote rotsblok aan het begin. Die spin prikt me steeds als ik van het rotsblok af wil
Wie zegt dat dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
Sinds wanneer is een seal hetzelfde als sale?
quote:
quote:Summer Seal is sleeping (keys are over for this day, but we might come back! You can follow us at twitter @frozenbyte to get the information immediately!)
Ja, is al sinds 3 uur vannacht, had het toen ook al gepost. Maar heb er toch nog beide Shadowgrounds en Trine 2 CE 75% off gisteren alleen al gekregen.quote:
shitthefuckquote:
boner alertquote:
Nee, DLC gaat in je steam folder van F3, die je dus niet hebtquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef beejceej het volgende:
Kan ik de DLC van fable 3 niet kopen als ik een F3 heb die niet op steam staat? Krijg steeds een error..
denk het niet maar je kan linksonder ´add gamecade´ doen en zo het spel legitiem aan Steam toevoegenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef beejceej het volgende:
Kan ik de DLC van fable 3 niet kopen als ik een F3 heb die niet op steam staat? Krijg steeds een error..
He verdomme.. Da's ook belachelijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Nee, DLC gaat in je steam folder van F3, die je dus niet hebt
usenet, of op budgetgaming.nl kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:16 schreef beejceej het volgende:
[..]
He verdomme.. Da's ook belachelijkhoe kom ik er dan goedkoop aan?
Hij pakt de code zo niet..quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
denk het niet maar je kan linksonder ´add gamecade´ doen en zo het spel legitiem aan Steam toevoegen
hoezo niet?quote:
Omdat het ook geen steam code is.....quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:19 schreef beejceej het volgende:
[..]
Hij zegt dat de code ongeldig is. Terwijl ik 'm van 't boekje invoer.
ga naar Steamsupportquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:19 schreef beejceej het volgende:
[..]
Hij zegt dat de code ongeldig is. Terwijl ik 'm van 't boekje invoer.
Het is geen steam code josti, dan kunnen ze m ook niet omzetten naar steam game als hij retail isquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga naar Steamsupport
maak een scan van je code als nodig is
volgens mij werkte dat wel bij mij toen ik c&c3 wou toevoegenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Het is geen steam code josti, dan kunnen ze m ook niet omzetten naar steam game als hij retail is
Kabel aan je auto en aan watertoren. En dan wegrijdenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
JC2 is ook een geniale game, beetje zo'n gun als in TF2 van de heavy nemen, detatchen en de hel breekt los.
Of gewoon de hoogste berg op kiten!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef Siempievk het volgende:
[..]
Kabel aan je auto en aan watertoren. En dan wegrijden!
Dat doe ik meestal, moest laatst van de bergen naar een gang, 6km met de parachutequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Of gewoon de hoogste berg op kiten!
Waarom zou Steam keys moeten accepteren die niet via Steam gekocht zijn of niet met steamworks werkt. Kost hun alleen maar geld dan.quote:
ach, ik vind het systeem bagger uitgevoerd.. van de 5x winnen heb ik 1 mailtje ontvangenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:41 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja, is al sinds 3 uur vannacht, had het toen ook al gepost. Maar heb er toch nog beide Shadowgrounds en Trine 2 CE 75% off gisteren alleen al gekregen.
5x gewonnen, 4 mailtjes ontvangen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ik vind het systeem bagger uitgevoerd.. van de 5x winnen heb ik 1 mailtje ontvangen
Voeg me even toe:quote:
Pagina 2, bovenaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:23 schreef Eenskijken het volgende:
wat is dat dreamfall precies? Is die 4 euro extra dat waard?
Ik ook, maar te laat met kopen. Nu maar voor 5 euro gekocht. Avondje Simcityquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef Kwork het volgende:
Gister op Simcity 4 gestemd, is die al in de aanbieding geweest?
Kap eens met dat josti. Je kunt andere users gewoon normaal aanspreken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Het is geen steam code josti, dan kunnen ze m ook niet omzetten naar steam game als hij retail is
yup, vannacht..quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef Kwork het volgende:
Gister op Simcity 4 gestemd, is die al in de aanbieding geweest?
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:07 schreef SovjetComrade het volgende:
Is Empire Total War aan te raden? (maar 5 euro)
Imo de beste campaignmap van de hele seriequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:07 schreef SovjetComrade het volgende:
Is Empire Total War aan te raden? (maar 5 euro)
Ik heb hem ooit bij een vorige deal gekocht, want Jurassic Park, maar DAMN ik haal er weinig plezier uitquote:
Ik vond het klote. Heb het in de winter sale gekocht - had liever de 2,50 gehad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Iemand nog een tip of EYE te doen is, of is het weer zo'n game "leuk idee maar uitvoering"?
Dank je voor je wijze woorden, klopt ik ga 'm vast niet spelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef Wessiej het volgende:
NIET ALLES KOPEN SPANK JE GAAT TOCH NIET SPELEN.
Nopequote:
Oh my, een van mijn favo games deze generatie, gameplay is niet bijzonder boeiend maar dat verhaal en die sfeer! Wat een genot.quote:
Verrassend genoeg speel ik niet alle games, immers, niet koopverslaafdquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh my, een van mijn favo games deze generatie, gameplay is niet bijzonder boeiend maar dat verhaal en die sfeer! Wat een genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |