Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou vooruit, LA Noire voor een 10tje was wel een goede aankoop. Maar ik krijg het toch kado van mijn ouders, mag 5 games uitkiezen van maximaal 10 euro wegens slagen!
Ik heb LA Noire op de Xbox en via Steam maar ik weet het niet, die eerste missie moest ik precies de volgorde onthouden van de juiste antwoorden, deed ik dat niet goed moest ik helemaal opnieuw beginnen op dat politiebureau. Is dat bij alle missies zo? Gewoon een gok en onthoud spelletje dus?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:05 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
GefeliciteerdLa Noire speel ik nu voor de 2de keer. Voor een 10tje de ultimate edition is geen geld.
En Dragon Age: Origins - Ultimate Edition is ook maar 7,50
Nee, die missie is een uitzondering.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb LA Noire op de Xbox en via Steam maar ik weet het niet, die eerste missie moest ik precies de volgorde onthouden van de juiste antwoorden, deed ik dat niet goed moest ik helemaal opnieuw beginnen op dat politiebureau. Is dat bij alle missies zo? Gewoon een gok en onthoud spelletje dus?
Longest Journey stemmen dan maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:18 schreef cherrycoke het volgende:
die votes, ik ken geen van die spellen
Ok, dan toch nog maar eens proberenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, die missie is een uitzondering.
Had ik al gedaan, dat plaatje zag er het leukst uitquote:
yeahquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:19 schreef Syphixx het volgende:
en limbo dat eindelijk werkt .. wat een bazen spel
Ik kom niet verder met die spin en dat grote rotsblok aan het begin. Die spin prikt me steeds als ik van het rotsblok af wilquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:19 schreef Syphixx het volgende:
en limbo dat eindelijk werkt .. wat een bazen spel
Dat was een community deal. Toen was hij 2,50quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:44 schreef Leonos het volgende:
Als ik search doe, dan staat ie op ¤ 2,49. Klik ik, 4,99
Pfft, dan download ik hem wel zelfquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:47 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dat was een community deal. Toen was hij 2,50
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kom niet verder met die spin en dat grote rotsblok aan het begin. Die spin prikt me steeds als ik van het rotsblok af wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |