Doe een Chinees teken voor 'vrede' op je schouderbladquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar dat komt met vlagen, ik moet me maar eens gaan verdiepen
Allure en vrede.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Doe een Chinees teken voor 'vrede' op je schouderblad.
gewoon tribal op mn onderrug fso, is wel origineel en toch iets voor mezellufquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Doe een Chinees teken voor 'vrede' op je schouderblad.
Gewoon tattoo op je borst ofzo, wat vind je daarvan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik ben gwn mooi van mezelf heb ik geen tekening op me lichaam voor nodig ahah xd
Nee ik zie mezelf gewoon niet echt met een tattoo of zo rondlopenpast niet bij mijn image of zo
[..]
wag1 panja
quote:
Zou het zelf nooit doen maar als iemand dat zelf mooi vindt en het wilt etc. gewoon doen I guess.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon tattoo op je borst ofzo, wat vind je daarvan?
[..]
doe liever iets anders met jouw onderrugquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gewoon tribal op mn onderrug fso, is wel origineel en toch iets voor mezelluf
Jag njuterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jag njuterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weirdo
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Haha, is wel handig als je een tattoo wil jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar dat komt met vlagen, ik moet me maar eens gaan verdiepen
wat moet ik me hierbij voorstellenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou het zelf nooit doen maar als iemand dat zelf mooi vindt en het wilt etc. gewoon doen I guess.
[..]
doe liever iets anders met jouw onderrug
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jag njuterSug en grodkuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat wel goed?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Bedoel je niet "Sug min kuk"?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sug en grodkuk!
is dat wel goed?
Daar hadden we het gister wel over hequote:
Onder andere.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar hadden we het gister wel over he
Der zitten der een paar in de pub scquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar zijn je medegekkies toch aan het baggeren.
episode 2 van koken met WD.quote:Ingrediënten:
4 eieren
300 gram suiker
250 gram meel
3 theelepels bakpoeder
1 zakje vanillesuiker
2 dl melk
Voor de topping:
75 gram boter
100 gram kokos
200 gram donkerbruine basterdsuiker
½ dl melk
Bereiding cake:
De eieren en suiker mix je in een schaal tot een dikke massa. Meel, bakpoeder en vanillesuiker er voorzichtig doorroeren. Melk en boter verwarmen en erdoor roeren. Goed mixen tot een luchtig beslag. In een ingevette vorm gieten en 20 minuten op 200 graden in de oven bakken. (soms langer, hangt af van de dikte van de cake)
Bereiding topping:
Alle ingrediënten in een pannetje doen en laten smelten tot een homogene massa, veel roeren om aanbranden te voorkomen. Als de
cake klaar is de topping erover verdelen en dan nog 5 minuten op 225 graden in de oven laten bakken.
Vandaag? Deze zomer zul je bedoelenquote:
Fittjävelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |