Haha, dat kan uiteraard. Misschien staat het bij sommigen inderdaad niet mooi, alhoewel ik denk dat bij iedereen wel een plaatje past waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik ben gwn mooi van mezelf heb ik geen tekening op me lichaam voor nodig ahah xd
Nee ik zie mezelf gewoon niet echt met een tattoo of zo rondlopenpast niet bij mijn image of zo
Ja maar dat komt met vlagen, ik moet me maar eens gaan verdiepenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Al 2 jaar erover nadenken en nog niet eens een idee? Damn woman.![]()
Dus niet eens een idee in welke richting? Dus bijvoorbeeld maori of gewoon een afbeelding van iets of zo?
Doe een Chinees teken voor 'vrede' op je schouderbladquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar dat komt met vlagen, ik moet me maar eens gaan verdiepen
Allure en vrede.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Doe een Chinees teken voor 'vrede' op je schouderblad.
gewoon tribal op mn onderrug fso, is wel origineel en toch iets voor mezellufquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Doe een Chinees teken voor 'vrede' op je schouderblad.
Gewoon tattoo op je borst ofzo, wat vind je daarvan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik ben gwn mooi van mezelf heb ik geen tekening op me lichaam voor nodig ahah xd
Nee ik zie mezelf gewoon niet echt met een tattoo of zo rondlopenpast niet bij mijn image of zo
[..]
wag1 panja
quote:
Zou het zelf nooit doen maar als iemand dat zelf mooi vindt en het wilt etc. gewoon doen I guess.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon tattoo op je borst ofzo, wat vind je daarvan?
[..]
doe liever iets anders met jouw onderrugquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gewoon tribal op mn onderrug fso, is wel origineel en toch iets voor mezelluf
Jag njuterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jag njuterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weirdo
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Haha, is wel handig als je een tattoo wil jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar dat komt met vlagen, ik moet me maar eens gaan verdiepen
wat moet ik me hierbij voorstellenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou het zelf nooit doen maar als iemand dat zelf mooi vindt en het wilt etc. gewoon doen I guess.
[..]
doe liever iets anders met jouw onderrug
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jag njuterSug en grodkuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat wel goed?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Bedoel je niet "Sug min kuk"?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sug en grodkuk!
is dat wel goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |