Onder andere.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar hadden we het gister wel over he
Der zitten der een paar in de pub scquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar zijn je medegekkies toch aan het baggeren.
episode 2 van koken met WD.quote:Ingrediënten:
4 eieren
300 gram suiker
250 gram meel
3 theelepels bakpoeder
1 zakje vanillesuiker
2 dl melk
Voor de topping:
75 gram boter
100 gram kokos
200 gram donkerbruine basterdsuiker
½ dl melk
Bereiding cake:
De eieren en suiker mix je in een schaal tot een dikke massa. Meel, bakpoeder en vanillesuiker er voorzichtig doorroeren. Melk en boter verwarmen en erdoor roeren. Goed mixen tot een luchtig beslag. In een ingevette vorm gieten en 20 minuten op 200 graden in de oven bakken. (soms langer, hangt af van de dikte van de cake)
Bereiding topping:
Alle ingrediënten in een pannetje doen en laten smelten tot een homogene massa, veel roeren om aanbranden te voorkomen. Als de
cake klaar is de topping erover verdelen en dan nog 5 minuten op 225 graden in de oven laten bakken.
Vandaag? Deze zomer zul je bedoelenquote:
Fittjävelquote:
quote:
Lol denk je dat. Ik ga mijzelf voorzien van infinity drömkaka.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
maak dat voor mij en ik zal je rijkelijk belonen
Dat weet ik nog niet. Ik moet eerst boodschappen doen.quote:
Oké, succes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ik moet eerst boodschappen doen.
Je doet maar, zo krijg je me nooit. Met je cake. Simpele ziel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lol denk je dat. Ik ga mijzelf voorzien van infinity drömkaka.
[ afbeelding ]
Jij bent echt raar af en toe.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:59 schreef wolvendagen het volgende:
godverdomme die cake ziet er zo geil uit heik wil het likken en erin rollen
quote:
Als je geluk hebt, besluit ik om gewoon op tinychat te gaan.quote:
ömdet t känquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:59 schreef wietparkiet het volgende:
Waarom word er Scandinavisch gepraat ?
Hehehehe, beetje jammer dat het van mijn geluk afhankelijk is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je geluk hebt, besluit ik om gewoon op tinychat te gaan.Kans acht ik klein en daarom zal het wel bij pics blijven heheheheh
Chai, roep jij Mozy vast, voor het geval ze op TC gaat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je geluk hebt, besluit ik om gewoon op tinychat te gaan.Kans acht ik klein en daarom zal het wel bij pics blijven heheheheh
ik hoef jou ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je doet maar, zo krijg je me nooit. Met je cake. Simpele ziel.
Zet de cam aan, dan gaat het misschien sneller.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:02 schreef wolvendagen het volgende:
jongens jongens, moet me eerst nog aankleden en op het tempo wat ik nu heb ben ik pas over een halfuur klaar
voor het aankleden mag je ook op TC komen hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:02 schreef wolvendagen het volgende:
jongens jongens, moet me eerst nog aankleden en op het tempo wat ik nu heb ben ik pas over een halfuur klaar
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
voor het aankleden mag je ook op TC komen hoor
Hier tegenover zit een AH, kan ik je helpen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:02 schreef wolvendagen het volgende:
en dan nog fietsen naar de winkelen alles vinden in de supermarkt waar ik nooit kom
INDELING IS OVERAL ANDERS HOOR. :squote:Op donderdag 19 juli 2012 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier tegenover zit een AH, kan ik je helpen.
Ik ken deze AH op mijn duimpje, wat denk je zelf. :Squote:Op donderdag 19 juli 2012 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
INDELING IS OVERAL ANDERS HOOR. :s
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
INDELING IS OVERAL ANDERS HOOR. :s
die ah is dan ook niet groter dan een zuchtquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ken deze AH op mijn duimpje, wat denk je zelf. :S
Maakt niet uit, het ging erom dat ik je dan kan helpen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die ah is dan ook niet groter dan een zucht
alsof ik weet waar alles dan staatquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Fruit eerst bakker achteraan
en dan staat alles op logische volgorde
koekjes bij koffie etc etc
ik zoek vas welquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het ging erom dat ik je dan kan helpen natuurlijk.
Gewoon eerst 3 keer een rondje lopen door de winkel en dan pas je mandje pakkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof ik weet waar alles dan staat
NEE DUS
en dan netzo dom als jij lijken zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon eerst 3 keer een rondje lopen door de winkel en dan pas je mandje pakken
Ik denk logisch na dus ik weet sowieso waar alles ligt in een nieuwe supermarktquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en dan netzo dom als jij lijken zeker
je hebt een vier sterren abonnement, jij komt je huis nooit uit dus doeniezoquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik denk logisch na dus ik weet sowieso waar alles ligt in een nieuwe supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |