Hoe Q-onwaardig.quote:

Nee, ik moet sowieso werken. Maar als ik het red, dan wordt morgen een relaxdag. Maar dan moet ik nog steeds inloggen en mail beantwoorden...quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:01 schreef rival het volgende:
daar ging je vandaag toch voor werken zodat dat morgen niet hoefde?

oh zo.... inloggen, zorgen dat je van outlook een geluidje hoort als er mail binnen komt, volume omhoog en weer oogjes dichtquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik moet sowieso werken. Maar als ik het red, dan wordt morgen een relaxdag. Maar dan moet ik nog steeds inloggen en mail beantwoorden...

Ik doe dit wel eensquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo.... inloggen, zorgen dat je van outlook een geluidje hoort als er mail binnen komt, volume omhoog en weer oogjes dicht

Vanavond Bolke Open Air!quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:17 schreef Ang3l het volgende:
*land in t topic, schud de veertjes uit*
Hoohooooooiiiii

Zoiets, of ondertussen gewoon rommelen in huis. Vorige week hoorde ik alleen het geluid van mijn wifi die eruit flikkerde om de 10 minquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:13 schreef rival het volgende:
oh zo.... inloggen, zorgen dat je van outlook een geluidje hoort als er mail binnen komt, volume omhoog en weer oogjes dicht

Nog steeds nooit in Bolke geweest.quote:

Nu is je kans! Tenminste als je naar de after party gaat, want anders is er binnen weinig te doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog steeds nooit in Bolke geweest.
Bolke bolke bolke de beer, daar istie weer, daar istie weer!

Dan nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:26 schreef Ang3l het volgende:
Op een donderdagavond, met baggerweer, open air in de uithoek, terwijl ik morgen moet werken? Soudns like a plan

Cquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:36 schreef Kreator het volgende:
Is dit Singles? Ik snap er niks meer van. Welke malloot heeft dit bedacht...

Same kliek, andere naam.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:36 schreef Kreator het volgende:
Is dit Singles? Ik snap er niks meer van. Welke malloot heeft dit bedacht...

met iets meer nieuw vrouwvleesquote:

niets te likken bij jou ookquote:

Ook heterotjes voor jou hoor engeltjequote:

bied jij jezelf nou aan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook heterotjes voor jou hoor engeltje.

quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook heterotjes voor jou hoor engeltje.

Als jij dat opwindend vindt memotjequote:

niet heel erg eigenlijk neequote:Op donderdag 19 juli 2012 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij dat opwindend vindt memotje.

Is dit geen facebook?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Anders hadden ze het wel facebook genoemd. 14.gif.

Sta je in de rij?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:53 schreef Memento-Mori het volgende:
maar ben je nou al eens vrijgezel-af hw?

Is memootje zo'n vrouw die opgeworden raakt van gaypron? Die zijn er.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij dat opwindend vindt memotje.

Ik gun het vooral mezelf nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is memootje zo'n vrouw die opgeworden raakt van gaypron? Die zijn er.
Ze wil ons gewoon samenzien Heaty! Maar dat gunnen we d'r niet he

Oh hier zitten er ook een paar overdreven burgerlijke types tussen hoor, maar daar heb ik niet zo'n last van die zie ik alleen met verjaardagen en af en toe met een EK etc. Als de vrouwen dan ook nog thuisblijven is het weer als vanoudsquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook in zo'n groepje gezeten, dat waren dan hardcore stelletjes die echt voor het gezinsleventje gingen zeg maar. Op een gegeven moment word je dan als enige single niet eens meer voor verjaardagen uitgenodigd enzo, want je hebt zo'n wilde levensstijlBeetje gechargeerd natuurlijk, en het zal echt niet altijd zo gaan, maar toen wist ik wel dat ik niet in een groep pas die het tijdens verjaardagen alleen maar over de kinderen en aanverwante toestanden konden hebben.
Die vaste kern wat je zegt, die is het belangrijkst. De harde kern zeg maar. Zolang dat maar goed zit. Dat is bij ons ook, de meeste zijn stellen, nog maar een paar vrijgezellen, maar er wordt in ieder geval nog veel meer gedaan dan alleen suffe verjaardagen, de meeste zijn juist erg tof. Laatst nog, op een verjaardag. stond mijn achterneef keiharde speedcore te draaien, terwijl zijn zwangere vriendin er naast stond te huppen

Daar kan je nu ook wel achterkomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, want dan wist ik nog hoe jij eruit zag.

Wat een zelfkastijding! Restecp!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |