Inspector Lynley is dan wel weer dramatisch. Je kijkt een hele serie naar een brok zelfmedelijdenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
- Inspector Lynley
- A Touch of Frost
- Wallander (De originele zweedse serie)
- Sherlock
- Midsomer Murders
- Lewis
Deze series vind ik serieus leuk. Mag toch?
Mwoah, heb het sowieso niet op detective boeken/series/films. Geef mij maar series met een doorlopend verhaal als Breaking Bad of The Wirequote:
Is het ook maar het is beter voor hem dan wiet scoren bij een turk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat
Ik vind het zelf alleen saai man
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het ook maar het is beter voor hem dan wiet scoren bij een turk.
Helemaal als je er zo kwetsbaar uitziet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het ook maar het is beter voor hem dan wiet scoren bij een turk.
Helemaal als je er zo kwetsbaar uitziet.
Want dat heeft Frost niet? Ok elke aflevering heeft wel een begin en een eind maar als je ergens midden in valt is het lastig te volgen hoor. (Merk ik)quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, heb het sowieso niet op detective boeken/series/films. Geef mij maar series met een doorlopend verhaal als Breaking Bad of The Wire
Geen idee, misschien dat iemand in de SC nog een leuke serie weet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
Wat moet ik straks kijken als ik the Walking Dead S2 heb afgekeken
Verdomme, daar noem je er twee. Die zijn beide geniaal. Detectives zoals Frost kan ik wel waarderen. Die nukkige ouwe zak met zijn maatje, die samen op pad gaan en wat zaken oplossen. Ik kan er van genieten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, heb het sowieso niet op detective boeken/series/films. Geef mij maar series met een doorlopend verhaal als Breaking Bad of The Wire
American Horror Story?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
Wat moet ik straks kijken als ik the Walking Dead S2 heb afgekeken
Ik heb je gezien.. en heb zelf in dat wereldje gezeten je moet een beetje op jezelf letten Rensje.quote:
Dat was wel leip die eerste paar afleveringen, werd daarna saaiquote:
Enige series die ik MOET zien zijn Wallander en Frost. De rest neem ik op en kijk ik als ik er aan toe kom. Wallander is gewoon heel goed geschreven en bij Frost kan die acteur zo geweldig goed die uitdrukkingen met zijn gezicht weergeven. Prachtig!quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Verdomme, daar noem je er twee. Die zijn beide geniaal. Detectives zoals Frost kan ik wel waarderen. Die nukkige ouwe zak met zijn maatje, die samen op pad gaan en wat zaken oplossen. Ik kan er van genieten.
Wallander is ook erg goed. De rest heb ik nog nooit gezien.
Aan opnemen heb je alleen zo weinig. Op de Nederlandse tv komen ze toch niet verder dan zoveel seizoenen voordat ze de serie weer een tijd van de tv afhalen of overnieuw instarten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enige series die ik MOET zien zijn Wallander en Frost. De rest neem ik op en kijk ik als ik er aan toe kom. Wallander is gewoon heel goed geschreven en bij Frost kan die acteur zo geweldig goed die uitdrukkingen met zijn gezicht weergeven. Prachtig!
v was ook wel leuk ja, wel van voor jouw tijd maar goedquote:
Je hebt 1 foto gezien en nu weet waarom ik met bepaalde mensen omga? Ik heb gewoon een mooie tijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb je gezien.. en heb zelf in dat wereldje gezeten je moet een beetje op jezelf letten Rensje.
vind je wel een aardig mannetje pas op jezelf.
Deze waarschijnlijk: http://www.imdb.com/title/tt1307824/quote:
http://www.imdb.com/title/tt1307824/ Blijkbaar, en geen probleem ik voer grappen graag te ver door totdat ze absoluut niet meer grappig zijn.quote:
Mannetjes als jij worden bedonderd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt 1 foto gezien en nu weet waarom ik met bepaalde mensen omga? Ik heb gewoon een mooie tijd. Had er niet eerder mee moeten beginnen, maar zal het ook niet willen missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |