Het wachten is op de herhaling van het journaal op 3 wat ze vervolgens nog eens heel de nacht gaan herhalen.quote:
vincerusso is nog grappig op 1 of andere manierquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Genieten is dat altijd ja. Of vincerusso.
Een user zoals vincerusso is wel goed voor je topic hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar Vince is nooit positiefquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben vergeten de Detective op te nemen op Nederland 1. Dat word dus op mijn laptop uitzendinggemist kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het wachten is op de herhaling van het journaal op 3 wat ze vervolgens nog eens heel de nacht gaan herhalen.
Ben je 80 ofzo met je detectivequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben vergeten de Detective op te nemen op Nederland 1. Dat word dus op mijn laptop uitzendinggemist kijken
Zaanse mayoquote:
Dat kijk ik altijd bij mijn opa en oma en sindsdien vind ik het gewoon leuk en neem ik het vaak op. Kan ik het helpen, je moet het gewoon een kans geven.quote:
Geen EPO?quote:
Steven.. doet die jongen eens wat anders dan blowen en whiskey drinken doe je zo neerbuigend tegen hem. Zo creëer je ook wel die kut jeugd die stoer wil doen natuurlijk. Laat hem lekker op zijn kamertje detective kijken als hij daarvan geniet.quote:
Truequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vincerusso is nog grappig op 1 of andere manier
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven.. doet die jongen eens wat anders dan blowen en whiskey drinken doe je zo neerbuigend tegen hem. Zo creëer je ook wel die kut jeugd die stoer wil doen natuurlijk. Laat hem lekker op zijn kamertje detective kijken als hij daarvan geniet.
Mijn moeder heeft serieus een kast vol met die shitquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat kijk ik altijd bij mijn opa en oma en sindsdien vind ik het gewoon leuk en neem ik het vaak op. Kan ik het helpen, je moet het gewoon een kans geven.
Ja dat dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind dat dus echt niks, van die trage detectiveseries als midsomer murders en a touch of Frost enzo.
Frost is leuk juist.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind dat dus echt niks, van die trage detectiveseries als midsomer murders en a touch of Frost enzo.
- Inspector Lynleyquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft serieus een kast vol met die shit
tuurlijk mag datquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
- Inspector Lynley
- A Touch of Frost
- Wallander (De originele zweedse serie)
- Sherlock
- Midsomer Murders
- Lewis
Deze series vind ik serieus leuk. Mag toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |