Zou het specifiek geblokkeerd worden, of gewoon URLs met sex er in? Kun je de website van Glassex nog bekijken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja. Valt me mee dat ik deze SC nog in mag. Schijnbaar gaat het filter nog niet af op 'shifto'
Dat is wel de essentie jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:52 schreef Mishu het volgende:
SC = hai [insert nickname], hai [insert nickname] *zwaaismiley* kusjekroel hartje. Leuk?
hai Mishu, hai twiquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:52 schreef Mishu het volgende:
SC = hai [insert nickname], hai [insert nickname] *zwaaismiley* kusjekroel hartje. Leuk?
Nee, volgens mij werkt het niet zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:54 schreef twi het volgende:
[..]
hai Mishu, hai twikusjekroel hartje. Leuk?
Kusjequote:Op donderdag 19 juli 2012 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
[SC Relaties #2] Yvonne, dit is best wel prima _O_
Gaat 'm niet worden Mono
Wel weer gewoon OPs?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
[SC Relaties #2] Yvonne, dit is best wel prima _O_
Gaat 'm niet worden Mono
Enkel waarheden van deze man!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef twi het volgende:
Wel door blijven posten hoor, we moeten die andere reeks voorblijven. Superieure mensen hier enzo..
Met onze clam! Ik mis onze clam gofferdomme!quote:
Tig punten gezakt...quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Met onze clam! Ik mis onze clam gofferdomme!
Er mag wel een kleine clam bij in de OP, ik weet hoe emotioneel gehecht jullie zijn geraakt aan die clam.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoeft hij ook niet te zijn als jij aanwezig bent.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef Flippiee het volgende:
Eigenlijk wil jij de oorzaak van een topickill niet zijn, twi
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kon dat nog dan?quote:
Ik de oorzaakquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef Flippiee het volgende:
Eigenlijk wil jij de oorzaak van een topickill niet zijn, twi
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeft hij ook niet te zijn als jij aanwezig bent.
Nouja door die laatste vraag zit je wel in de minpunten ondertussenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef SicSicSics het volgende:
Kon dat nog dan?En wat is er mis met onze hosselclam?
Bazenclam!quote:
Huh .. ik?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik de oorzaakJe weet toch zeker dat Cue die specialiteit tot in de puntjes onder de knie heeft.
Haha, puntjes onder de knie, snap je hem.
Onze clam niet waarderenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja door die laatste vraag zit je wel in de minpunten ondertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |