Hoe doe je datquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is dus ook zo'n 5 x 5 ronde?
Heb ze sinds een maand ontdekt, kende het heul niet..
Allebei de keren gered
Sterker nog, bijbetalen
sporten is hem idd niet gewordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Als het zonder kan geen pijnstillers (heb je pijn?) en zeker niet sporten met pijnstillers/koortsremmers.
Evt tegen hoesten codeine halen bij de huisarts.
/puff, correct me if I'm wrong
Ze hebben ook geroosterd vleesquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd niet van sushi en ook niet van rauw vlees. Ik denk dat ik me snel ga vervelen met alleen maar schaaltjes komkommer...
speel een beetje gemeen..quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat
Ik eet veel maar het lukt toch steeds net niet.
Gisteren ook weer naar zo'n restaurant geweest
Nog even van mijn vakantie genieten en daarna weer heel hard sporten en afvallen.
Scriptiestress is niet echt goed geweest voor mijn lichaam.
Morgen maar eens nieuwe zomerkleding kopen.
Ohh dat ziet er goed uit!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
Hoiiiiii
Eendenborst bij Shabu afgelopen maandag
[ afbeelding ]
Het ging weer lekker ja, maar helaas door wat dingen is het weer mis gegaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
speel een beetje gemeen..
Bestel per ronde sowieso 2 x groente en 2 x salade met daarbij een lekker eendeborst ofzo ja.
Jij ging toch zo lekker Sarabi? Juist in stress moet je aan jezelf denken
Ze hebben ook lamskoteletjes, biefblokjes, lamsspiesjes, kipspiesjes, rib-eye reepjes, garnalen, aardappelkoekjes, loempiaatjes etc etcquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd niet van sushi en ook niet van rauw vlees. Ik denk dat ik me snel ga vervelen met alleen maar schaaltjes komkommer...
Greys is mijn zussiequote:
Ik vind van de wok juist het nadeel dat je dan steeds van tafel moetquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow als ik dan toch iets mag zeggen;
Assen: oriental palace.. dat was echt goed te eten...
Maar de wok blijft leuker
leuk, zo'n verdwenen grote zus die dan ineens opduikt op Fok!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Greys is mijn zussie. Grote zus eiks
.
Muhquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef Perruche het volgende:
mishu! allemaal vette dingen en dan wel light mayo
Tja ik vraag me af in hoeverre veel vet / minder carbs erg is?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, nogmaals... niet teveel focussen op kcal he?
Je weet waar je struikelblokken zijn dus wat wil je veranderen?
Mishu, laat opstaan is geen reden.
Eet nu pas toetje ivm laat opstaan dus het kan heus wel. Soms moet je even doorzetten
Zolang het goede vetten zijn inderdaad geen probleem!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tja ik vraag me af in hoeverre veel vet / minder carbs erg is?Vooral van pindakaas en ei enzo is niet zo'n ramp denk ik?
De Sumo is beter in Den Haag om naar toe te gaan Vik, als je de onbeperktJapansetenervaring wil!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met shabushabu den haag? Hoe is die?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zolang het goede vetten zijn inderdaad geen probleem!
Dan in totaal ongeveer 1400?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
*checkt verpakking* Alleen de naan was denk ik al 500Kcal die ik op heb hoor!
Ja sorry had ik moeten wetenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
*checkt verpakking* Alleen de naan was denk ik al 500Kcal die ik op heb hoor!
quote:
uniekje! Je weet toch dat ik geen Kcal tel, laat staan post! Ik moest zelfs op de verpakking kijken die ik dit keer dus had: als ik 't zelf had gemaakt had ik 't helemaal niet gewetenquote:
pita's, zijn lekker...quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
Geen smoesje, feit.
Had bijna écht niets gegeten omdat ik écht geen trek had maar toch die banaan maar naar binnen gemikt en pas om half 1 ofzo de eitjes.
en omdat het je geluksdag is: pita's kwamen ook uit een verpakking en waren 138Kcal de stuk.
Niet, mits goed vet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tja ik vraag me af in hoeverre veel vet / minder carbs erg is?Vooral van pindakaas en ei enzo is niet zo'n ramp denk ik?
Bruce Willishakesquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:48 schreef loveli het volgende:
Wat is artificieel voedsel van de natuurwinkel
Ik zie heel vaak, heel demonstratief speltbrood langskomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:48 schreef loveli het volgende:
Wat is artificieel voedsel van de natuurwinkel
Waarom eet iedereen het hier dan in dit topic? Ik ken niemand in mijn omgeving die speltbrood eet. Wel donker meergranen enzo.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waarom eet iedereen het hier dan in dit topic? Ik ken niemand in mijn omgeving die speltbrood eet. Wel donker meergranen enzo.
Ik vond het boeiend, maar wel erg Amerikaans. Ben benieuwd wat je op het eind van vindt!quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik denk trouwens dat veel slankies het boek 'Eating Animals" van Jonathan Safran Foer best interessant kunnen vinden (het onderwerp bio-industrie is ten slotte vaak de revue gekomenoverigens geen uitnodiging om het weer te op te rakelen
)! Ik ben erin bezig en vind het tot nu toe indrukwekkend - zowel om zijn gevoelige en krachtige manier van de zaken beschrijven als om zijn talent om een nonfictie boek toch goed te laten weglezen. Ik vond veel stukken al best herkenbaar (over moraal en hoe we onszelf voor de gek houden, o.a. en de kracht van collectieve 'verhalen' als het gaat om gewoontes en tradities inzake eetgedrag).
Een volledige mening kan ik me denk ik vast vormen aan het eind
Definieer iedereen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waarom eet iedereen het hier dan in dit topic? Ik ken niemand in mijn omgeving die speltbrood eet. Wel donker meergranen enzo.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak, heel demonstratief speltbrood langskomenAlsof het een magische werking heeft. Oke, ik drink ook groene thee maar toch, ik vind dat je gewoon normaal voedsel moet eten, alleen in mindere mate.
De revue gekomen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik denk trouwens dat veel slankies het boek 'Eating Animals" van Jonathan Safran Foer best interessant kunnen vinden (het onderwerp bio-industrie is ten slotte vaak de revue gekomenoverigens geen uitnodiging om het weer te op te rakelen
)! Ik ben erin bezig en vind het tot nu toe indrukwekkend - zowel om zijn gevoelige en krachtige manier van de zaken beschrijven als om zijn talent om een nonfictie boek toch goed te laten weglezen. Ik vond veel stukken al best herkenbaar (over moraal en hoe we onszelf voor de gek houden, o.a. en de kracht van collectieve 'verhalen' als het gaat om gewoontes en tradities inzake eetgedrag).
Een volledige mening kan ik me denk ik vast vormen aan het eind
Vezels he, de boel moet op gang blijven!quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:40 schreef MarMar het volgende:
* MarMar is een blowfish
Echt fijn die opiaten...
VEEL groene thee, muntthee en cranberrythee (die laatste vind ik heel erg lekker) dan maar..
Fruit, salades en rijstwafels hou ik over het algemeen wel goed binnen, dus dat is nu ff volop in huis. Dat soort dingen doet mijn lief dan zonder dat ik er om hoef te vragen
metamucil.. psylliumvezels dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vezels he, de boel moet op gang blijven!
que?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:15 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!
Onder de plak zittende, auto van man gekregene dame meld zich
Zo meteen huisarts, al maanden een zere voet maar eens naar laten kijken.
En hier regent het ook ja
Begreep ik ook al nietquote:
mss maakt het nog uit watvoor thee je drinkt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Begreep ik ook al niet.
*blowfish-boks met MarMar doet. Ik ben de laatste tijd veel thee aan het drinken, want ik moet meer drinken, maar al die input komt er niet uit![]()
. Gister 4-5 flinke mokken thee gehad (naast de koffie enzo) en welgeteld 1x wezen plassen.
Drink je anderhalve liter water/thee, minstens?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Begreep ik ook al niet.
*blowfish-boks met MarMar doet. Ik ben de laatste tijd veel thee aan het drinken, want ik moet meer drinken, maar al die input komt er niet uit![]()
. Gister 4-5 flinke mokken thee gehad (naast de koffie enzo) en welgeteld 1x wezen plassen.
Dat filmpje van jou laatst, draai 'm helemaal grijs!quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:51 schreef the85mc het volgende:
morgen! Wat een takkeweer! Wil zo eigenlijk de stad in fietsen, maar denk dat ik dat later ga doen.. Morgen bruiloft, hopelijk is het dan iets mooier weer. Staat buiten gepland..
Vik, miss heb ik het gemist, maar je bent dus ergens opruimen/schoonmaken maar niet thuis?
Hier staar ie ook best vaak op, mooie video ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:
brandnetelthee drink ik ook
(is bloedzuiverend zeggen ze)
[..]
Dat filmpje van jou laatst, draai 'm helemaal grijs!![]()
Hm, maar eens proberen. Thnx voor de tip!quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
brandnetelthee, niet superlekker maar werkt vochtafdrijvend. Te verkrijgen bij het lokale zonnaturaschap
*poofyboks* Al is het een stuk beter sinds ik minder carbs eet
Naja, volgende week wordt het weer beter, dus kan je iig aan de wandel. Daar zou je geen ongemak van moeten krijgen toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm, maar eens proberen. Thnx voor de tip!
Wil echt wat kilo's kwijt, maar behalve op gebakjes laten staan op het werk, weet ik ff niet zo goed hoe ik dat eettechnisch nog moet fixen, gezien de sportissues. Low-carb doe ik echt ammenevernooitniet meer.
ik heb ff gekeken, maar dat ding kan geen brooddeeg knedenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:56 schreef loveli het volgende:
De dinges van kenwood is bij de makro voor minder dan een kitchenaid. Maar het is geen kitchenaid.
SPOILER: Ietwat foutere suggestieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je zult maar meerdere van die dingen hebben, dan heb je kitchenaids
![]()
![]()
Rotlichaam
Nou niet echt, want is reuze handig en beresterk en zo, maar in plaats van dat het lekker m'n buikvet voornamelijk aanpakt bedenkt het zichzelf dat kleine beetjes op m'n benen en zo eerder opgemaakt moet worden...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen staat ie bij mij 10 keer mooier dan bij het model.
Hier zie je 'm beter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Wel bloeddrukverhogend!quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:44 schreef loveli het volgende:
Zoethoutthee is bepaald niet vochtafdrijvend.
16 euro voor iets waarvoor ik vermoedelijk niet echt een gelegenheid heb/in de kast gaat blijven hangen, is dat veel?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar zijn er ook plaatjes van de jurken en kitchenaid?
deze wil ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb van de week 2 jurkjes en een rokje besteld via een engelse site.
En nu heb ik nog 3 jurkjes en een tuniek op het oog via een andere engelse site.
Misschien moet ik eerst maar mn kast eens uitmesten.![]()
Maar zijn er ook plaatjes van de jurken en kitchenaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, goed argument.
Ik heb dit jurkje trouwens besteld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen staat ie bij mij 10 keer mooier dan bij het model.
Hier zie je 'm beter:heb je ook aan foto's? Want die plooien bij de buik vind ik niet zo mooi vallen. Wel een goede taille zit erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*ademinhoudt*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
nee, je kan nooit genoeg jurkjes hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
16 euro voor iets waarvoor ik vermoedelijk niet echt een gelegenheid heb/in de kast gaat blijven hangen, is dat veel?
[ afbeelding ]
Sapjes ben ik mee genokt. Moet nu van de cola zero af zien te komen 's avondsquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:
XM hier hebben ze wel tips maar dan moet je ze wel opvolgen
- minstens (MINSTENS) 1,5 l water drinken per dag. Buiten je koffie/sapjes etc om.
- uberhaupt geen sapjes (kweenie of je dat doet?)
- sporten is moeilijk. Maar als je 3x per week 2 uur echt flink doorloopt, heb je 30 km bewegen in de pocket.
- regelmatig eten (scheelt bij mij heel veel op de een of andere manier)
Nee, nog niet. Maar ik heb wellicht een ander adresje waar ik 'm goedkoper kan krijgen dan in de winkel en in de kleur die ik wilquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef loveli het volgende:
Aurum, heb je al met de importeur/verkoper gebabbeld? Misschien wil 'ie wel een gele verkopen voor de prijs van een rode.
Dat! Leuk jurkje, maar de plooien zijn tricky!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je ook aan foto's? Want die plooien bij de buik vind ik niet zo mooi vallen. Wel een goede taille zit erin*ademinhoudt*
Ja, echt leuk! De eerste dag was het idd prutweer, maar daarna knapte het al snel op!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb het jurkje pas gepast bij Very Cherry en hij stond echt geweldig, behalve dat ie wat strak op de kont zat. Maar dat fix ik wel. Met de kont. Of met van dat ondergoed.
Welkom terug Novem! Leuk he, Parijs?!Ik heb me er ook uitstekend vermaakt, ondanks dat het best prutweer was tijdens mijn verblijf.
Kooikai ben ik trouwens niet ingelopen. Heb je een foto van het jurkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
quote:AMSTERDAM - Zaterdag organiseert het Actiecomité Stop het Slechte Weer (ASSW) een protestmars in Amsterdam. De initiatiefnemers eisen betere weersomstandigheden.
Klopt, schoudervulling vind ik er niet uitzien. En ondanks dat ik niet zo lomp gebouwd ben heb ik het niet nodig. Is meer voor stadsjongetjes, oh crap dat ben ik zelf ook al een paar jaar..quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:59 schreef V1z0R het volgende:
Wat Mar zegt, Mc!
Ik voel me altijd zo lomp in een pak en dan in het colbert drukken ze er ook nog eens schoudervulling in...
Wel geregeld complimenten gehad dat een pak me goed staat
Dat soort momenten wou ik dat ik atletisch gebouwd was en niet zo grof, zelfde als met slimfit overhemden.
Bij normale overhemden strek ik de bovenkant al goed op maar dan moet ik rond m'n middel altijd lopen proppen in m'n broek, nu een 3XL aan en zit bij een beetje strekken de schouders zelfs strak.
Misschien toch maar eens bij die link van Aurum een overhemd bestellen.
Borstomvang van 128cm, gotta love it
Bij mij is het juist andersom, zelfs als ik weinig drink blijf ik soms lopen, en als ik dan juist meer drink houdt het op. Dus, de relatie tussen input en output is soms gewoon raar. Maar genoeg drinken is toch hoe dan ook gezonder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Begreep ik ook al niet.
Ja, maar dan moet ik oppassen met m'n training denk ik.quote:
Haha thanksquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
5 km in 35 minuten is sneller dan mijn 7 minuten per km Nallie.
Dus qua traag valt het best mee.
Tsja kantine talk..quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:12 schreef Perruche het volgende:
Mo, ben je een beetje tevreden nmu met je eet/sport regime, en werpt het al vruchten af?
Op die foto's van je laatste hike zag je er well goed uit (al was het van de achterkant)
Wel tevreden, niet veel verschilquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:12 schreef Perruche het volgende:
Mo, ben je een beetje tevreden nmu met je eet/sport regime, en werpt het al vruchten af?
Op die foto's van je laatste hike zag je er well goed uit (al was het van de achterkant)
awh, beterschap!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:25 schreef Probability het volgende:
Ik lig ziek in bed, sinds zondag al ziekjes maar nu echt ziek in bed.
Vervelend!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Niets 'gedaan', was er ineens. Ging niet meer weg.
En ja, blijkbaarHet is niet anders, dus ik werk er maar gewoon omheen!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:44 schreef loveli het volgende:
Hoe wanhopig je ook bent, wierook lijk me niet te hachelen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:44 schreef loveli het volgende:
Dank je! Ik heb al 2 middagen geslapen en 3 nachten wakker gelegen dus vind dat ik nu wel beter ben. Ik vind ook niet dat ik warm voel en heb codeïne tegen het hoesten en paracetamol met cofeine tegen het algemeen belabberd voelen. Heb gisteravond voor het eerst pas medicijnen gebruikt, hou daar normaal nooit zo vanquote:
Ja, ik ben jaloers. Ik ben echt geen thee-drinker, het gaat me zo snel tegenstaan. Het gaat net wat beter dan water, zelfs een glaasje water bij het eten in het restaurant gaat niet op. Het is zo .. niksig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: 4 mokken thee... ik drink makkelijk 4 potten op een dag![]()
Nee,mij ook niet. Autocorrect blijkbaar wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:44 schreef loveli het volgende:
Te lang 'altijd gelijk hebben' in m'n sig lijkt zo zelfingenomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef Perruche het volgende:
Loveli sinds wanneer is je sig aangepast!
Het is dan ook voor de functie, voor de dorst. Voor de lekker neem je maar een wijn ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik ben jaloers. Ik ben echt geen thee-drinker, het gaat me zo snel tegenstaan. Het gaat net wat beter dan water, zelfs een glaasje water bij het eten in het restaurant gaat niet op. Het is zo .. niksig.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Te lang 'altijd gelijk hebben' in m'n sig lijkt zo zelfingenomenDe crap-vergelijking kwam langs, vond het wel een goede.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Te lang 'altijd gelijk hebben' in m'n sig lijkt zo zelfingenomenDe crap-vergelijking kwam langs, vond het wel een goede.
Bij ons zeggen ze: 'Joaahhh, er zit een sticker op het apparaat met instructies'. Maar ik snap die instructies nooitquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ook nog even wat kt toegevoegd aan m'n sportlijstje, ben ik iig wat langer in de sportschoolen eens zien of er nu iemand is die me kan adviseren. Wat dat betreft is 't een beetje een paupersportschool
Ben voor de algemene apparaten en dergelijken blij dat ik een fatsoenlijke introductie in Nijmegen heb gehad
Dan zit daar het probleem. Ik heb bijna nooit 'dorst'.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het is dan ook voor de functie, voor de dorst. Voor de lekker neem je maar een wijn ofzo.
Bij ons zijn die stickers op sommige apparaten in het Italiaans.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze: 'Joaahhh, er zit een sticker op het apparaat met instructies'. Maar ik snap die instructies nooit![]()
.
"Muscle & Fitness" zoeken op youtube, prima filmpjes met duidelijke uitleg!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ook nog even wat kt toegevoegd aan m'n sportlijstje, ben ik iig wat langer in de sportschoolen eens zien of er nu iemand is die me kan adviseren. Wat dat betreft is 't een beetje een paupersportschool
Ben voor de algemene apparaten en dergelijken blij dat ik een fatsoenlijke introductie in Nijmegen heb gehad
Als je dorst hebt heb je in principe ook al watertekort.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan zit daar het probleem. Ik heb bijna nooit 'dorst'.
Come to think of it. De keren dat ik wél echt dorst had, liep ik idd met glas naar de kraan.
Wat onhandig
^^quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Muscle & Fitness" zoeken op youtube, prima filmpjes met duidelijke uitleg!
Ja, ik vraag me ook af welke josti die stickers heeft ontworpen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze: 'Joaahhh, er zit een sticker op het apparaat met instructies'. Maar ik snap die instructies nooit![]()
.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan zit daar het probleem. Ik heb bijna nooit 'dorst'.
Come to think of it. De keren dat ik wél echt dorst had, liep ik idd met glas naar de kraan.
Wat onhandig
Met wijn: puik plan!quote:
Voor 50 euro is er ook vast wel een sportschool te vinden waar je wel onder goede begeleiding kunt sporten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sportcity kost 50 euro per maandIk zag/zie bij RPM ook regelmatig ook mensen in echt compleet idiote houdingen fietsen, maar er wordt nooit wat van gezegd.
Probeer het eens, zeker omdat je steeds weer blessures hebt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Daarbij is dit de enige sportschoolconstructie die me overal laat zwemmen, óveral laat sporten en overal lessen laat volgen in de hele stad. Dat is dus wel prima. En daarbij héb ik ze nog nooit om advies gevraagd, dus wellicht zijn ze met advies geven wel heel goed. Ze zijn alleen niet zo pro-actief, dat is wel jammer.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:59 schreef V1z0R het volgende:
Wij hebben Ruud, die schreeuwt, slaat en moedigt wat af!
"Wat die laatste rep wil niet? *bats* eruit persen die hap!"
*grom*, *brul*, WHAAA, fuck ja!
*schouderklopje* maar nu de volgende!...
...
![]()
*oppeppen*
...
DOORGAAN EIKEL!
...
*puf* *moe*
Niet in Gouda. Je hebt Sportcity en Living well en een paar van die bodybuildlokaaltjes. Maar goed, als ik toch niet meer kan RPM'en, kan LW nog wel eens een proberen waard zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Voor 50 euro is er ook vast wel een sportschool te vinden waar je wel onder goede begeleiding kunt sporten.
Eikel is het inderdaadquote:
Oh, ik zou dat geweldig vinden!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eikel is het inderdaadmaar het helpt
Wat zegt je fysio er trouwens over? Die heeft daar toch ook nog wel een mening over?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet in Gouda. Je hebt Sportcity en Living well en een paar van die bodybuildlokaaltjes. Maar goed, als ik toch niet meer kan RPM'en, kan LW nog wel eens een proberen waard zijn.
Ik vind het misschien wat veel mini... veel brood, avocado (wel goed maar wel hoog in kcal) noten, banaan en dan ook nog lasagna. Weet niet op hoeveel je uitkomt hiermee?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:00 schreef Mini. het volgende:
Is cafeïnevrije koffie eigenlijk ook vochtafdrijvend?
Meteen maar even een lijstje nu ik er toch ben...
O: magere yoghurt met cruesli en noten
T: koffie verkeerd, snee brood met leverworst (ik heb naar Viz geluisterd!)
L: 1 snee brood met avocado, 1 met leverworst
T: banaan, snee brood met avocado, koffie met melk
T: als ik honger heb nog een cup-a-soup met een snee brood ofzo
S: 40 minuten fietsen en fitness
D: geen idee nog, heb wel zin om lasagne te maken straks
Is ook super, daarom ook zo tevreden, vorige sportschool was het "lukt het?"quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik zou dat geweldig vinden!
Oh, wat mis ik mijn sportschool in Nijmegenen de leuke en gemotiveerde en vooral kundige instructeurs
![]()
OMFGquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is ook super, daarom ook zo tevreden, vorige sportschool was het "lukt het?"
Alleen zijn ook veel die er niet tegen kunnen, heb dames huilend zien weglopen... "Hij sloeg mij"
Die heb ik niet!quote:
Beter dan Spelt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:06 schreef Perruche het volgende:
en CRUESLI!! Mini, zie je het leven nog wel zitten? Cruesli posten in slank![]()
Ook Jilian heeft recht op vakantie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Jillian is even op de plank gegaan omdat ik veel andere sporten deed en wat rustmomenten nodig had en daarna studiedrukte en vakantie + NL drukte.
Ok. Ik dacht dat het doel vooral was om dit dagelijks te doen naast de rest van het sporten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Jillian is even op de plank gegaan omdat ik veel andere sporten deed en wat rustmomenten nodig had en daarna studiedrukte en vakantie + NL drukte.
Föhn erop.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:10 schreef loveli het volgende:
Ja ik ben wel iets aan het doen, m'n teennagels zijn aan het drogen.
/verklaring voor nutteloos posten
wie is dat? mag ook in PM!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:53 schreef Perruche het volgende:
Wij hebben soms bij de bodypump een meisje die echt ZO goed lesgeeft! Gaat iedereen langs en controleert ook iedereen, echt heerlijk.
Oh, da's wel stom! Mij herkenden ze vrij snel! En nu vragen ze ook altijd, als ik alleen ben of als ik bel, of ik ook voor Mr.Mo wil reserveren enzo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik RPM(de) al 2 jaar 2-3x per week en nog herkenden ze me niet aan de balie en wilde ze me een kaartje voor de pump aanbieden ofzo. Dat vond ik wel annoying.
Ja, vind ik ook echt stom. Ik zit nu wel naar die andere sportschool te kijken, maar die is duurder, maar apparatuur werkt met zo'n kaartje en als je die insteekt, wordt ie automagisch afgesteld op jouw instellingen (die er dus 1x goed ingezet worden). Maar, duurder dus en ik zit nu met leuke korting bij sportshitty via Duvels werk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, da's wel stom! Mij herkenden ze vrij snel! En nu vragen ze ook altijd, als ik alleen ben of als ik bel, of ik ook voor Mr.Mo wil reserveren enzo.
Shitty = geen motivatie, dus feitelijk weggegooid geld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook echt stom. Ik zit nu wel naar die andere sportschool te kijken, maar die is duurder, maar apparatuur werkt met zo'n kaartje en als je die insteekt, wordt ie automagisch afgesteld op jouw instellingen (die er dus 1x goed ingezet worden). Maar, duurder dus en ik zit nu met leuke korting bij sportshitty via Duvels werk.
Hoeveel betaal je nu dan en hoeveel zou je moeten gaan betalen? Ik denk dat 50 euro in de maand wel gemiddeld is in de randstad?quote:
Ik betaal 34,-. Maar moet zeggen dat ik (ook nu ik werkquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je nu dan en hoeveel zou je moeten gaan betalen? Ik denk dat 50 euro in de maand wel gemiddeld is in de randstad?
http://www.livingwellgouda.nl/quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi Novem! Met jouw hoofd erbij is het denk ik helemaal nice!![]()
En Parijs is toch ook zo'n plek met minimaatjes? Way to go met je maat 40
Nou omdat je haar af en toe zietquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou wetenze valt af en toe in.
Hm wel incluus drankjes e.d. en lekker veel lessen zo te zien. En ik zie een telefoonnummer en contactformulier!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.livingwellgouda.nl/
Ik zie het nergens...
Als ik niet via werk zou zitten, zou ik 50 euro betalen per maand co. En ik denk dat LivingWell rond de 60/70 zit.
SC kost nu 34,87 per maand.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.livingwellgouda.nl/
Ik zie het nergens...
Als ik niet via werk zou zitten, zou ik 50 euro betalen per maand co. En ik denk dat LivingWell rond de 60/70 zit.
Ja, dat weet ik, maar als ik niet via jouw werk zou zitten, zou het 49,95 zijn!quote:
Geldt alleen voor sportcity, die kortingquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:46 schreef loveli het volgende:
Dus Duvel moet z'n baan houden en jij moet Duuf houden. Simpel.
Ik merk nog niet iets aan mijn kleren, maar ik zal me vanavond even gaan opmeten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:49 schreef loveli het volgende:
Merk je iets aan je kleren? Kleren >> gewicht.
Veggies, zalm, makreel = tof, waarom de shakes?
Lekker lijstje!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:56 schreef Perruche het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O: dubbele bth kaas
T: cappuccino, gedroogde appel met kaneel
L: kleine bagel kip, 300 gr salade (sla, komkommer, courgette, tonijn, 1 lepel pasta, dressing), beker optimel
T: 150 gr griekse yoghurt met aardbeien
B: 2x20 minuten fietsen
S: misschien 5,5 km hardlopen indien tijd
D: tortilla, garnalen, salade, stokbrood, aioli
T: stukje tiramisu
Volgens eetmeter tot en met mijn tweede T 1000 kcal. Dan kom ik denk ik aan de 2000 vandaag (mijn D is niet heel erg licht...), maar 40 minuten fietsen + hardlopen moeten het wel doen.
Ook bij Fit4Free.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geldt alleen voor sportcity, die korting
Die ga ik een keer nadoen, maar dan zonder unox, thx voor de inspiratie XMquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijjjjjjzzztje
O: 200 gr fr.kwark, lijnzaad
T: witte grapefruit
L: salade van: 1 rode paprika, 2 tomaten, 10 cherrytomaten, 1 komkommer, 1 ui, 100 gr feta
T: rode grapefruit (variatie
)
D: spinaziestamppot met paprika en roomkaas
We weten niet eens of ie te nassen is of niet!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die ga ik een keer nadoen, maar dan zonder unox, thx voor de inspiratie XM
Ontbijt prima, de activia en rozijntjes: best veel suiker, waarom niet gewoon kwark met fruit en/of een beetje muesli? hagelslag again suikers en best veel crackers ook... 1 cracker is ook geen echte lunch..quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Nouk84 het volgende:
Mag ik wat advies over mijn lijstje?
O: 2 bth 1 30+ kaas, 1 (light) pindakaas
T: 1 activia muesli
T: 50/75 rozijntjes
T: 1 appel
T/L: 1 cracker met hagelslag
L: 3 crackers filet american
L: 1 rode grapefruit
D: 250 gram wokgroente, 125 gram hamblokjes, 1 of 2 eeetlepels oestersaus +- 200 gram komkommer tomaat en augurk met 1 eetlepel yoghurtdressing
Is dit voldoende / goed?
quote:
Ik maak er wel wat van wat te nassen is, kan uit de combi van ingredienten wel bedenken of dat lekker is of niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
We weten niet eens of ie te nassen is of niet!
Beetje onzinreden. Dat meisje kan er nog steeds meer verstand van hebben dan jij maar voor zichzelf andere eisen/prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:08 schreef Skjor het volgende:
Mijn sportschool adverteert ook met gratis begeleiding. Maar het meisje wat er vandaag bijvoorbeeld was is zelf niet echt de slankste, dus dan heb ik er al gelijk minder vertrouwen in.
Maar de sportschool waar ik zit is nogal klein en heeft veel mannen die vooral aan het ijzer hangen. Die geven me nog wel eens advies. Ik geloof hun wat meer dan dat meisje. (Hoewel het wel balen is als dan iemand me verteld dat ik dieper moet squatten, en als ik dat dat doe niet meer omhoog kom. Not my finest momemt.)
Ik zou die rozijntjes eruit halen. Je werkt zo even 200 kcal naar binnen en er zit niets nuttigs in (en je krijgt al behoorlijk veel suiker binnen met je fruit, hagelslag etc.). Beter eet je wat nootjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Nouk84 het volgende:
Mag ik wat advies over mijn lijstje?
O: 2 bth 1 30+ kaas, 1 (light) pindakaas
T: 1 activia muesli
T: 50/75 rozijntjes
T: 1 appel
T/L: 1 cracker met hagelslag
L: 3 crackers filet american
L: 1 rode grapefruit
D: 250 gram wokgroente, 125 gram hamblokjes, 1 of 2 eeetlepels oestersaus +- 200 gram komkommer tomaat en augurk met 1 eetlepel yoghurtdressing
Is dit voldoende / goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft er niets mee te maken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:08 schreef Skjor het volgende:
Mijn sportschool adverteert ook met gratis begeleiding. Maar het meisje wat er vandaag bijvoorbeeld was is zelf niet echt de slankste, dus dan heb ik er al gelijk minder vertrouwen in.
Maar de sportschool waar ik zit is nogal klein en heeft veel mannen die vooral aan het ijzer hangen. Die geven me nog wel eens advies. Ik geloof hun wat meer dan dat meisje. (Hoewel het wel balen is als dan iemand me verteld dat ik dieper moet squatten, en als ik dat dat doe niet meer omhoog kom. Not my finest momemt.)
Het is denk ik 1/4 avocado in totaal, iets van 10 nootjes, en het wordt een gezonde lasagne. Met sporten verbruik ik ook wel zo'n 2200 kcal vandaag. Dan kan het toch wel, of niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind het misschien wat veel mini... veel brood, avocado (wel goed maar wel hoog in kcal) noten, banaan en dan ook nog lasagna. Weet niet op hoeveel je uitkomt hiermee?
Ok, dat was wat kort door de bocht. Ik zie haar verder ook nooit advies geven, behalve dat ze beginners een schema op papier geeft en vandaag heeft ze iemand een soort vetverbrandband (denk ik) omgedaan, die vervolgens ging wandelen op de loopband. Ik denk niet dat ze zich echt bezig houdt met mensen die met gewichten aan de gang zijn. Andere instructeurs daar doen dat wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Dat ik niet de slankste ben sluit mij bijvoorbeeld niet uit van iemand prima kunnen vertellen hoe hij/zij moet zwemmen, om maar 's wat te noemen. Ben immers gewoon gediplomeerd zweminstructrice, maar ja, hè, vadsig, dus 't zal wel niets wezen.
De meeste zwemsters die ik ken zijn vrij fors iig brede schouders en sowieso niet klein dun en tenger. Vooral bij waterpolo waren ze groot! Sowieso raar en denk dat mensen een beetje een vertekend beeld hebben?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Dat ik niet de slankste ben sluit mij bijvoorbeeld niet uit van iemand prima kunnen vertellen hoe hij/zij moet zwemmen, om maar 's wat te noemen. Ben immers gewoon gediplomeerd zweminstructrice, maar ja, hè, vadsig, dus 't zal wel niets wezen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:12 schreef the85mc het volgende:
Zal even een foto posten. Kleur komt niet helemaal lekker uit op de foto, is een beetje tussen grijs en bruin in en glanst een beetje. Is in het echt wat lichter. Mijn crappy camera snapt dat niet
Nice! Staat je erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat heb ik nu wel geleerd. Ben van 50 kilo terug gegaan naar 10 kiloquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken.
De uitvoering is veel belangrijker dan het gewicht dat je eraan gooit
Zal even een foto posten. Kleur komt niet helemaal lekker uit op de foto, is een beetje tussen grijs en bruin in en glanst een beetje. Is in het echt wat lichter. Mijn crappy camera snapt dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Ex zwemster check. Ik had enkel brede schouders. Nog steeds zandloper, maar redelijk tenger. Perfect zwemfiguur dus, maar helaasquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:22 schreef Probability het volgende:
[..]
De meeste zwemsters die ik ken zijn vrij fors iig brede schouders en sowieso niet klein dun en tenger. Vooral bij waterpolo waren ze groot! Sowieso raar en denk dat mensen een beetje een vertekend beeld hebben?
Dat is de schuld van haar collegaquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef Skjor het volgende:
Maar.. over het algemeen geven instructeurs die er sportief uitzien me wel wat meer vertrouwen. Dat is toch niet zo gek? Ik ga bijv. ook liever niet naar een kapper die onverzorgd haar heeft.
Ja maar bij pump doe je toch heel veel herhalingen? Lijkt me logisch dat er er dan geen 30 kilo opgooitquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:27 schreef Perruche het volgende:
Mc
Ik doe squats bij de pump met 6 kilo elke kant, mietjesalert! Maar vind dat mijn benen wel genoeg training/beweging krijgen met hardlopen en fietsen.
Jep. Maar er zijn er die er toch 20 kg op gooien...!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:30 schreef Skjor het volgende:
[..]
Ja maar bij pump doe je toch heel veel herhalingen? Lijkt me logisch dat er er dan geen 30 kilo opgooit.
Niet alléén met sporten, met sporten erbij me dunkt!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:34 schreef V1z0R het volgende:
2200, mini?!![]()
Wat ben je van plan in hemelsnaam?
Nou, 40 minuten fietsen en fitness volgens d'r lijstje. Al zou ik ook wel willen weten hoe je daar zoveel mee verbrand!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:34 schreef V1z0R het volgende:
2200, mini?!![]()
Wat ben je van plan in hemelsnaam?
Dat ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet alléén met sporten, met sporten erbij me dunkt!
Wat heeft je omvang met houden van lekker eten te makenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat ja.Over de hele dag dus.
2200 erbij, was het maar waar...
Mijn vader heeft trouwens een diëtiste die zelf best fors is, en dat vindt hij juist geweldig! Van iemand die niet van lekker eten houdt neemt hij toch niks aan, zegt 'ie zelf.
Simpel...quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat heeft je omvang met houden van lekker eten te maken?
Never trust a skinny cook!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:40 schreef Probability het volgende:
[..]
quote:
Nou ja, je hoeft er niet per se dik van te worden maar zijn vorige diëtist was een mager kereltje dat wel vond dat je best de rest van je leven geen friet meer kon eten omdat dat nou eenmaal gezonder was. Dat matchte dus niet heel goed met mijn vader.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |