Hoe doe je datquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is dus ook zo'n 5 x 5 ronde?
Heb ze sinds een maand ontdekt, kende het heul niet..
Allebei de keren gered
Sterker nog, bijbetalen
sporten is hem idd niet gewordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Als het zonder kan geen pijnstillers (heb je pijn?) en zeker niet sporten met pijnstillers/koortsremmers.
Evt tegen hoesten codeine halen bij de huisarts.
/puff, correct me if I'm wrong
Ze hebben ook geroosterd vleesquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd niet van sushi en ook niet van rauw vlees. Ik denk dat ik me snel ga vervelen met alleen maar schaaltjes komkommer...
speel een beetje gemeen..quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat
Ik eet veel maar het lukt toch steeds net niet.
Gisteren ook weer naar zo'n restaurant geweest
Nog even van mijn vakantie genieten en daarna weer heel hard sporten en afvallen.
Scriptiestress is niet echt goed geweest voor mijn lichaam.
Morgen maar eens nieuwe zomerkleding kopen.
Ohh dat ziet er goed uit!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
Hoiiiiii
Eendenborst bij Shabu afgelopen maandag
[ afbeelding ]
Het ging weer lekker ja, maar helaas door wat dingen is het weer mis gegaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
speel een beetje gemeen..
Bestel per ronde sowieso 2 x groente en 2 x salade met daarbij een lekker eendeborst ofzo ja.
Jij ging toch zo lekker Sarabi? Juist in stress moet je aan jezelf denken
Ze hebben ook lamskoteletjes, biefblokjes, lamsspiesjes, kipspiesjes, rib-eye reepjes, garnalen, aardappelkoekjes, loempiaatjes etc etcquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd niet van sushi en ook niet van rauw vlees. Ik denk dat ik me snel ga vervelen met alleen maar schaaltjes komkommer...
Greys is mijn zussiequote:
Ik vind van de wok juist het nadeel dat je dan steeds van tafel moetquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow als ik dan toch iets mag zeggen;
Assen: oriental palace.. dat was echt goed te eten...
Maar de wok blijft leuker
leuk, zo'n verdwenen grote zus die dan ineens opduikt op Fok!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Greys is mijn zussie. Grote zus eiks
.
Muhquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef Perruche het volgende:
mishu! allemaal vette dingen en dan wel light mayo
Tja ik vraag me af in hoeverre veel vet / minder carbs erg is?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, nogmaals... niet teveel focussen op kcal he?
Je weet waar je struikelblokken zijn dus wat wil je veranderen?
Mishu, laat opstaan is geen reden.
Eet nu pas toetje ivm laat opstaan dus het kan heus wel. Soms moet je even doorzetten
Zolang het goede vetten zijn inderdaad geen probleem!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tja ik vraag me af in hoeverre veel vet / minder carbs erg is?Vooral van pindakaas en ei enzo is niet zo'n ramp denk ik?
De Sumo is beter in Den Haag om naar toe te gaan Vik, als je de onbeperktJapansetenervaring wil!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met shabushabu den haag? Hoe is die?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zolang het goede vetten zijn inderdaad geen probleem!
Dan in totaal ongeveer 1400?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
*checkt verpakking* Alleen de naan was denk ik al 500Kcal die ik op heb hoor!
Ja sorry had ik moeten wetenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
*checkt verpakking* Alleen de naan was denk ik al 500Kcal die ik op heb hoor!
quote:
uniekje! Je weet toch dat ik geen Kcal tel, laat staan post! Ik moest zelfs op de verpakking kijken die ik dit keer dus had: als ik 't zelf had gemaakt had ik 't helemaal niet gewetenquote:
pita's, zijn lekker...quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
Geen smoesje, feit.
Had bijna écht niets gegeten omdat ik écht geen trek had maar toch die banaan maar naar binnen gemikt en pas om half 1 ofzo de eitjes.
en omdat het je geluksdag is: pita's kwamen ook uit een verpakking en waren 138Kcal de stuk.
Niet, mits goed vet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tja ik vraag me af in hoeverre veel vet / minder carbs erg is?Vooral van pindakaas en ei enzo is niet zo'n ramp denk ik?
Bruce Willishakesquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:48 schreef loveli het volgende:
Wat is artificieel voedsel van de natuurwinkel
Ik zie heel vaak, heel demonstratief speltbrood langskomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:48 schreef loveli het volgende:
Wat is artificieel voedsel van de natuurwinkel
Waarom eet iedereen het hier dan in dit topic? Ik ken niemand in mijn omgeving die speltbrood eet. Wel donker meergranen enzo.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waarom eet iedereen het hier dan in dit topic? Ik ken niemand in mijn omgeving die speltbrood eet. Wel donker meergranen enzo.
Ik vond het boeiend, maar wel erg Amerikaans. Ben benieuwd wat je op het eind van vindt!quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik denk trouwens dat veel slankies het boek 'Eating Animals" van Jonathan Safran Foer best interessant kunnen vinden (het onderwerp bio-industrie is ten slotte vaak de revue gekomenoverigens geen uitnodiging om het weer te op te rakelen
)! Ik ben erin bezig en vind het tot nu toe indrukwekkend - zowel om zijn gevoelige en krachtige manier van de zaken beschrijven als om zijn talent om een nonfictie boek toch goed te laten weglezen. Ik vond veel stukken al best herkenbaar (over moraal en hoe we onszelf voor de gek houden, o.a. en de kracht van collectieve 'verhalen' als het gaat om gewoontes en tradities inzake eetgedrag).
Een volledige mening kan ik me denk ik vast vormen aan het eind
Definieer iedereen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waarom eet iedereen het hier dan in dit topic? Ik ken niemand in mijn omgeving die speltbrood eet. Wel donker meergranen enzo.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak, heel demonstratief speltbrood langskomenAlsof het een magische werking heeft. Oke, ik drink ook groene thee maar toch, ik vind dat je gewoon normaal voedsel moet eten, alleen in mindere mate.
De revue gekomen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik denk trouwens dat veel slankies het boek 'Eating Animals" van Jonathan Safran Foer best interessant kunnen vinden (het onderwerp bio-industrie is ten slotte vaak de revue gekomenoverigens geen uitnodiging om het weer te op te rakelen
)! Ik ben erin bezig en vind het tot nu toe indrukwekkend - zowel om zijn gevoelige en krachtige manier van de zaken beschrijven als om zijn talent om een nonfictie boek toch goed te laten weglezen. Ik vond veel stukken al best herkenbaar (over moraal en hoe we onszelf voor de gek houden, o.a. en de kracht van collectieve 'verhalen' als het gaat om gewoontes en tradities inzake eetgedrag).
Een volledige mening kan ik me denk ik vast vormen aan het eind
Vezels he, de boel moet op gang blijven!quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:40 schreef MarMar het volgende:
* MarMar is een blowfish
Echt fijn die opiaten...
VEEL groene thee, muntthee en cranberrythee (die laatste vind ik heel erg lekker) dan maar..
Fruit, salades en rijstwafels hou ik over het algemeen wel goed binnen, dus dat is nu ff volop in huis. Dat soort dingen doet mijn lief dan zonder dat ik er om hoef te vragen
metamucil.. psylliumvezels dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vezels he, de boel moet op gang blijven!
que?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:15 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!
Onder de plak zittende, auto van man gekregene dame meld zich
Zo meteen huisarts, al maanden een zere voet maar eens naar laten kijken.
En hier regent het ook ja
Begreep ik ook al nietquote:
mss maakt het nog uit watvoor thee je drinkt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Begreep ik ook al niet.
*blowfish-boks met MarMar doet. Ik ben de laatste tijd veel thee aan het drinken, want ik moet meer drinken, maar al die input komt er niet uit![]()
. Gister 4-5 flinke mokken thee gehad (naast de koffie enzo) en welgeteld 1x wezen plassen.
Drink je anderhalve liter water/thee, minstens?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Begreep ik ook al niet.
*blowfish-boks met MarMar doet. Ik ben de laatste tijd veel thee aan het drinken, want ik moet meer drinken, maar al die input komt er niet uit![]()
. Gister 4-5 flinke mokken thee gehad (naast de koffie enzo) en welgeteld 1x wezen plassen.
Dat filmpje van jou laatst, draai 'm helemaal grijs!quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:51 schreef the85mc het volgende:
morgen! Wat een takkeweer! Wil zo eigenlijk de stad in fietsen, maar denk dat ik dat later ga doen.. Morgen bruiloft, hopelijk is het dan iets mooier weer. Staat buiten gepland..
Vik, miss heb ik het gemist, maar je bent dus ergens opruimen/schoonmaken maar niet thuis?
Hier staar ie ook best vaak op, mooie video ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:
brandnetelthee drink ik ook
(is bloedzuiverend zeggen ze)
[..]
Dat filmpje van jou laatst, draai 'm helemaal grijs!![]()
Hm, maar eens proberen. Thnx voor de tip!quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
brandnetelthee, niet superlekker maar werkt vochtafdrijvend. Te verkrijgen bij het lokale zonnaturaschap
*poofyboks* Al is het een stuk beter sinds ik minder carbs eet
Naja, volgende week wordt het weer beter, dus kan je iig aan de wandel. Daar zou je geen ongemak van moeten krijgen toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm, maar eens proberen. Thnx voor de tip!
Wil echt wat kilo's kwijt, maar behalve op gebakjes laten staan op het werk, weet ik ff niet zo goed hoe ik dat eettechnisch nog moet fixen, gezien de sportissues. Low-carb doe ik echt ammenevernooitniet meer.
ik heb ff gekeken, maar dat ding kan geen brooddeeg knedenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:56 schreef loveli het volgende:
De dinges van kenwood is bij de makro voor minder dan een kitchenaid. Maar het is geen kitchenaid.
SPOILER: Ietwat foutere suggestieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je zult maar meerdere van die dingen hebben, dan heb je kitchenaids
![]()
![]()
Rotlichaam
Nou niet echt, want is reuze handig en beresterk en zo, maar in plaats van dat het lekker m'n buikvet voornamelijk aanpakt bedenkt het zichzelf dat kleine beetjes op m'n benen en zo eerder opgemaakt moet worden...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen staat ie bij mij 10 keer mooier dan bij het model.
Hier zie je 'm beter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Wel bloeddrukverhogend!quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:44 schreef loveli het volgende:
Zoethoutthee is bepaald niet vochtafdrijvend.
16 euro voor iets waarvoor ik vermoedelijk niet echt een gelegenheid heb/in de kast gaat blijven hangen, is dat veel?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar zijn er ook plaatjes van de jurken en kitchenaid?
deze wil ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb van de week 2 jurkjes en een rokje besteld via een engelse site.
En nu heb ik nog 3 jurkjes en een tuniek op het oog via een andere engelse site.
Misschien moet ik eerst maar mn kast eens uitmesten.![]()
Maar zijn er ook plaatjes van de jurken en kitchenaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, goed argument.
Ik heb dit jurkje trouwens besteld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen staat ie bij mij 10 keer mooier dan bij het model.
Hier zie je 'm beter:heb je ook aan foto's? Want die plooien bij de buik vind ik niet zo mooi vallen. Wel een goede taille zit erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*ademinhoudt*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
nee, je kan nooit genoeg jurkjes hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
16 euro voor iets waarvoor ik vermoedelijk niet echt een gelegenheid heb/in de kast gaat blijven hangen, is dat veel?
[ afbeelding ]
Sapjes ben ik mee genokt. Moet nu van de cola zero af zien te komen 's avondsquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:
XM hier hebben ze wel tips maar dan moet je ze wel opvolgen
- minstens (MINSTENS) 1,5 l water drinken per dag. Buiten je koffie/sapjes etc om.
- uberhaupt geen sapjes (kweenie of je dat doet?)
- sporten is moeilijk. Maar als je 3x per week 2 uur echt flink doorloopt, heb je 30 km bewegen in de pocket.
- regelmatig eten (scheelt bij mij heel veel op de een of andere manier)
Nee, nog niet. Maar ik heb wellicht een ander adresje waar ik 'm goedkoper kan krijgen dan in de winkel en in de kleur die ik wilquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef loveli het volgende:
Aurum, heb je al met de importeur/verkoper gebabbeld? Misschien wil 'ie wel een gele verkopen voor de prijs van een rode.
Dat! Leuk jurkje, maar de plooien zijn tricky!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je ook aan foto's? Want die plooien bij de buik vind ik niet zo mooi vallen. Wel een goede taille zit erin*ademinhoudt*
Ja, echt leuk! De eerste dag was het idd prutweer, maar daarna knapte het al snel op!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb het jurkje pas gepast bij Very Cherry en hij stond echt geweldig, behalve dat ie wat strak op de kont zat. Maar dat fix ik wel. Met de kont. Of met van dat ondergoed.
Welkom terug Novem! Leuk he, Parijs?!Ik heb me er ook uitstekend vermaakt, ondanks dat het best prutweer was tijdens mijn verblijf.
Kooikai ben ik trouwens niet ingelopen. Heb je een foto van het jurkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
quote:AMSTERDAM - Zaterdag organiseert het Actiecomité Stop het Slechte Weer (ASSW) een protestmars in Amsterdam. De initiatiefnemers eisen betere weersomstandigheden.
Klopt, schoudervulling vind ik er niet uitzien. En ondanks dat ik niet zo lomp gebouwd ben heb ik het niet nodig. Is meer voor stadsjongetjes, oh crap dat ben ik zelf ook al een paar jaar..quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:59 schreef V1z0R het volgende:
Wat Mar zegt, Mc!
Ik voel me altijd zo lomp in een pak en dan in het colbert drukken ze er ook nog eens schoudervulling in...
Wel geregeld complimenten gehad dat een pak me goed staat
Dat soort momenten wou ik dat ik atletisch gebouwd was en niet zo grof, zelfde als met slimfit overhemden.
Bij normale overhemden strek ik de bovenkant al goed op maar dan moet ik rond m'n middel altijd lopen proppen in m'n broek, nu een 3XL aan en zit bij een beetje strekken de schouders zelfs strak.
Misschien toch maar eens bij die link van Aurum een overhemd bestellen.
Borstomvang van 128cm, gotta love it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |