Juist..quote:
Nimmer. Mijn poesje is kuis.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Leen jij je poesje ook wel eens uit dan?
Ja, dat lijkt nu wel een beetje hè. Alleen bij jou was het een smoes om alleen te kunnen zijn met JB.quote:
Wat is iedereen toch complimenteus, vandaag.quote:
Dat verdien je schijnbaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is iedereen toch complimenteus, vandaag.
"Geen behoefte aan"quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
School en ik heb er geen behoefte aan
Jammer, heb hier nog wel wat liggen voor deze parkiet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nja meteen hatelijk doen julliequote:
Je bent zelf een complimentje voor de vacht van je caffia :$quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is iedereen toch complimenteus, vandaag.
Wel speels?quote:
Hoeveel school heb je dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mij de schuld gevenquote:
"ouwe zuignap" moet er nog achter.quote:
Die WH getekend heeftquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent zelf een complimentje voor de vacht van je caffia :$
Kliekjes en zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mij de schuld geven![]()
Dat anderen meteen zoiets hebben van rot op
ik vind het alleen maar gezellig zolang het ook gewoon gezellig blijft
5 dagen schoolquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel school heb je dan.
En aan school heb je wel behoefte?
Die zijn er hier helemaal niet.quote:
Niet aangesproken voelen WP-tjequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mij de schuld geven![]()
Dat anderen meteen zoiets hebben van rot op
ik vind het alleen maar gezellig zolang het ook gewoon gezellig blijft
Dat mag je gewoon vragen hoor 14.gifquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt nu wel een beetje hè. Alleen bij jou was het een smoes om alleen te kunnen zijn met JB.Ik vind jou eigenlijk helemaal niet eng.
HELL YEAHquote:
Hier niet, daar wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn er hier helemaal niet.
Wtf, wat voor school. En net alsof je dan 24/7 ermee bezig moet zijn, als dat nodig is moet je niet willen slagen, dan is het te zwaar voor je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
5 dagen school
en ik wil echt slagen
Oh, dat is eigenlijk wel een stuk handiger ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat mag je gewoon vragen hoor 14.gif
Volgens NB ben je een WP-tjequote:
Sneu.quote:
Noorsbloed is terug?quote:
Wanneer teken jij een pegasus voor mij?quote:
Opleiding ictquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf, wat voor school. En net alsof je dan 24/7 ermee bezig moet zijn, als dat nodig is moet je niet willen slagen, dan is het te zwaar voor je.
Het is hier geen Twitterquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef Gridlok het volgende:
ik ga zo een mooie behoefte op de wc doen.
chai plsquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf, wat voor school. En net alsof je dan 24/7 ermee bezig moet zijn, als dat nodig is moet je niet willen slagen, dan is het te zwaar voor je.
nachtbagger mevrouw..quote:
Als ik morph into Leonarda DaVinci :$quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer teken jij een pegasus voor mij?
Heb ik even gemist ja.quote:
Jullie topic blijft op slot.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Opleiding ict
en stoned mijn huiswerk maken is nogal zinloos
Neen, hier enkel kwaliteitsposts.quote:
Ik meende het ook helemaal niet verdommequote:
Like.. never?quote:
Ik welquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik meende het ook helemaal niet verdomme
Omg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Opleiding ict
Ik wil het wel doen hoor, maar aangezien harkpoppetjes zelfs nog onherkenbaar zijn bij mij....quote:
Oh, daar heb ik weinig lessen nuchter meegemaakt. Kan makkelijk, maar ik heb het niet gehaald.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Opleiding ict
Kom niet tof tege muh doen danggggquote:
Ja ja ik weet het, ik was maar aan het trollenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen hoor, maar aangezien harkpoppetjes zelfs nog onherkenbaar zijn bij mij....
Ik zou een joint draaien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
ga ik ondertussen een film kijken met bierie erbij
Ik zal jou eens aan hetquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het, ik was maar aan het trollen
Heeft ie weer een grote mond?quote:
Flikker op manquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo heerlijk om weer te beginnen nadat je gestopt bent.
hele joint je bent ECHT van de wereld, krachtige helium versie en zoquote:
Bel de wiettaxiquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe![]()
heb toch geen tipjes en geen wiet
Ja, nu moet ik huilenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft ie weer een grote mond?
Agree.quote:
Halve joint ook, deze dagen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
hele joint je bent ECHT van de wereld, krachtige helium versie en zo
Ja hallo, ik heb gewoon een rustige periode gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Flikker op manweer beginnen als je bent gestopt
retard level is hoog
Niet huilen, ik bitchslap em wel.quote:
speciale aanbieding? halve joint, NU twaalf liter helium in plaats van de normalequote:
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo heerlijk om weer te beginnen nadat je gestopt bent.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet huilen, ik bitchslap em wel.
Maak moussaka bitchquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga morgen appeltaart maken ofzo, heb ik wel zin in
Whatever gets you through the night.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
speciale aanbieding? halve joint, NU twaalf liter helium in plaats van de normale
quote:
Mwa na 5 jaar stoppen, heb ik denk maar een halve nodigquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo niet? Komt keihard die kleine jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |