Kliekjes en zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mij de schuld geven![]()
Dat anderen meteen zoiets hebben van rot op
ik vind het alleen maar gezellig zolang het ook gewoon gezellig blijft
5 dagen schoolquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel school heb je dan.
En aan school heb je wel behoefte?
Die zijn er hier helemaal niet.quote:
Niet aangesproken voelen WP-tjequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mij de schuld geven![]()
Dat anderen meteen zoiets hebben van rot op
ik vind het alleen maar gezellig zolang het ook gewoon gezellig blijft
Dat mag je gewoon vragen hoor 14.gifquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt nu wel een beetje hè. Alleen bij jou was het een smoes om alleen te kunnen zijn met JB.Ik vind jou eigenlijk helemaal niet eng.
HELL YEAHquote:
Hier niet, daar wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn er hier helemaal niet.
Wtf, wat voor school. En net alsof je dan 24/7 ermee bezig moet zijn, als dat nodig is moet je niet willen slagen, dan is het te zwaar voor je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
5 dagen school
en ik wil echt slagen
Oh, dat is eigenlijk wel een stuk handiger ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat mag je gewoon vragen hoor 14.gif
Volgens NB ben je een WP-tjequote:
Sneu.quote:
Noorsbloed is terug?quote:
Wanneer teken jij een pegasus voor mij?quote:
Opleiding ictquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf, wat voor school. En net alsof je dan 24/7 ermee bezig moet zijn, als dat nodig is moet je niet willen slagen, dan is het te zwaar voor je.
Het is hier geen Twitterquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef Gridlok het volgende:
ik ga zo een mooie behoefte op de wc doen.
chai plsquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf, wat voor school. En net alsof je dan 24/7 ermee bezig moet zijn, als dat nodig is moet je niet willen slagen, dan is het te zwaar voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |