Dat verdien je schijnbaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is iedereen toch complimenteus, vandaag.
"Geen behoefte aan"quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
School en ik heb er geen behoefte aan
Jammer, heb hier nog wel wat liggen voor deze parkiet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nja meteen hatelijk doen julliequote:
Je bent zelf een complimentje voor de vacht van je caffia :$quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is iedereen toch complimenteus, vandaag.
Wel speels?quote:
Hoeveel school heb je dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mij de schuld gevenquote:
"ouwe zuignap" moet er nog achter.quote:
Die WH getekend heeftquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent zelf een complimentje voor de vacht van je caffia :$
Kliekjes en zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mij de schuld geven![]()
Dat anderen meteen zoiets hebben van rot op
ik vind het alleen maar gezellig zolang het ook gewoon gezellig blijft
5 dagen schoolquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel school heb je dan.
En aan school heb je wel behoefte?
Die zijn er hier helemaal niet.quote:
Niet aangesproken voelen WP-tjequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mij de schuld geven![]()
Dat anderen meteen zoiets hebben van rot op
ik vind het alleen maar gezellig zolang het ook gewoon gezellig blijft
Dat mag je gewoon vragen hoor 14.gifquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt nu wel een beetje hè. Alleen bij jou was het een smoes om alleen te kunnen zijn met JB.Ik vind jou eigenlijk helemaal niet eng.
HELL YEAHquote:
Hier niet, daar wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn er hier helemaal niet.
Wtf, wat voor school. En net alsof je dan 24/7 ermee bezig moet zijn, als dat nodig is moet je niet willen slagen, dan is het te zwaar voor je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
5 dagen school
en ik wil echt slagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |