SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door mar456 op 18-07-2012 21:20:15 ]Is trouwens ook fan van Taylor Swift
Weer een Nerd³ filmpjequote:
Ik ben de laatste dagen al zijn filmpjes aan t kijken, hij is geniaal.quote:
Ja klopt, je moet die laatste, I Wanna be the Guy Gaiden kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen al zijn filmpjes aan t kijken, hij is geniaal.
Nee joh, die heb ik zelf ook, is niks aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jij kijkt stiekem naar de dingen onder de hempjes?
Wat een geinige dingen zitten er tussenquote:
Ojee, Mord, je huis gaat dalijk heel vol worden op Tekkitquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wat een geinige dingen zitten er tussen![]()
ik zou je linkjes weghalen.. het blijft illegaal dacht ik zo..quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:11 schreef delano.888 het volgende:
Oh nevermind:
re-volt download:
-snip-
(maakte jullie ook altijd zulke geniale dingen met de lvl editor?![]()
nee is niet illegaal, abandonware, hij legt t zelfs uit in t filmpje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou je linkjes weghalen.. het blijft illegaal dacht ik zo..
Nieuw account maken op steamquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:18 schreef drumstickNL het volgende:
AC:Brotherhood geïnstalled. Werkte net nog maar nu is Steam 'm totaal kwijt. Tips anyone?
dat komt omdat het het eerste uurtje nogal voorspelbaar is met die bankoverval. Daarna is het goud.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:29 schreef SosuaCafe het volgende:
SR 3 zuigt. Boeide mij maar een uurtje.
Even doorzetten!quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:29 schreef SosuaCafe het volgende:
SR 3 zuigt. Boeide mij maar een uurtje.
Just Cause 2quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
just cause 2 > GTA IV > saints row 3
fixedquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:32 schreef Topiek het volgende:
[..]
Just Cause 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het spel met de mooiste en beste free-roaming wereld
Of van dat C4 op een vliegtuig plakkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker
truck van het leger vast maken aan vliegtuig en opstijgen
hele spel is tof.. beetje jammer dat ik niet 100% kan completen, er mist 1 water torenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef Topiek het volgende:
[..]
Of van dat C4 op een vliegtuig plakken
01/08quote:
Valvetime bedoel je,quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Mojang time..
dus verwacht em ergens 01/09
Is niets hoor. Alleen een modus waar je niets kan slopen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben benieuwd naar de adventure dingen.
Geniaalquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zou zo'n goede papa zijn.
[ afbeelding ]
oh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:51 schreef maurisioo het volgende:
ik ga gta 2 eens proberen. Lang geleden dat ik dat gespeeld heb.
Die auto's met nummers er op verzamelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:51 schreef maurisioo het volgende:
ik ga gta 2 eens proberen. Lang geleden dat ik dat gespeeld heb.
Haha dat was GTA londen (dus niet 1 of 2)quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:16 schreef Lorrelies het volgende:
Hmm nu ga ik twijfelen of ik nou GTA 1 of 2 had...
Welke speelde zich in Londen af?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha dat was GTA londen (dus niet 1 of 2)
Jup, dat was GTA london. Er waren deze GTA's:quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou ja ik weet het niet 100% zeker meer of het echt Londen was (ik wist niet dat die bestond) maar er reden een hoop Mini's rond en er waren een aantal parken en zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot interessant plaatje.Fear is the grease of society.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Mindere gameplay dan A2 racer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:15 schreef TJV het volgende:
NFS: Hot Pursuit is eigenlijk net A2 racer met iets mindere gameplay maar betere graphics. Best vermakelijk.
Ik had het al voorgesteld maar ontleden was niet hun dingquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die twee levende fossielen zijn eigenlijk machtig mooi studiemateriaal voor loon
Wat heb je nou aan 3 TB?quote:
Je bent niet de enige die het niet snapt. Instagram...quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jongens, maakt instagram de achterkant van een auto nou echt bijzonder mooi? Ik snap Facebook even niet.
Als je video bewerking doet of veel foto's maakt die 30mb per stuk zijn wil ik wel 3 tb.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan 3 TB?
[..]
Je bent niet de enige die het niet snapt. Instagram...
Mja ok. Ik heb heeeeeeel veel foto's maar die zijn hooguit 1/1.5 mb per stukquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:17 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Als je video bewerking doet of veel foto's maakt die 30mb per stuk zijn wil ik wel 3 tb.
Als ik klaar ben met alles kopieren heb ik al 1,7TB volquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan 3 TB?
[..]
Je bent niet de enige die het niet snapt. Instagram...
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met alles kopieren heb ik al 1,7TB vol
1,1TB aan gedownloade films/series/games, dan nog mijn hele steam library, een heleboel foto's in RAW...quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal wel niet voor troep op je pc dan?
14 bit raw's?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:23 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
1,1TB aan gedownloade films/series/games, dan nog mijn hele steam library, een heleboel foto's in RAW...
Ultra high res pr0nquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:23 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
1,1TB aan gedownloade films/series/games, dan nog mijn hele steam library, een heleboel foto's in RAW...
Ja. En ik kijk niet naar dingen die niet HD zijn en ik prefereer 1080 BRrips, dus dat tikt aardig doorquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef Lorrelies het volgende:
Ja met films en series gaat het inderdaad hard...
Dus 360p op YouTube klik je weg?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja. En ik kijk niet naar dingen die niet HD zijn en ik prefereer 1080 BRrips, dus dat tikt aardig door
Meestal kijk ik dan niet, of het moet wel heel leuk zijnquote:
Ja ok, dan snap ik hetquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja. En ik kijk niet naar dingen die niet HD zijn en ik prefereer 1080 BRrips, dus dat tikt aardig door
1080p uncompressed met Dts-HD. Vreet ruimte zo'n hobby.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef Topiek het volgende:
Mensen die een Steam hebben dat opstartstore.steampowered.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef Topiek het volgende:
Mensen die een Steam hebben dat opstartIk heb ook weinig goeds te melden over Steam eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het werkt, prima, maar het hangt bij mij regelmatig en ik word er altijd gék van als ie ineens gaat zitten updaten en zo, dan lagt alles
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Zijn állemaal al een keer geweest. En Amnesia is slecht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef Topiek het volgende:
Nou,
Sniper Elite v2
Amnesia
Alan Wake
Zo slecht zijn ze niet imo
Had ik ook op mijn oude laptop, maar met nieuwe pc geen last meer van. Is erg resource intensief lijkt het.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig goeds te melden over Steam eigenlijkAls het werkt, prima, maar het hangt bij mij regelmatig en ik word er altijd gék van als ie ineens gaat zitten updaten en zo, dan lagt alles
Ja, zoveel kijk ik niet naar die summer sales, heb geen geld meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Zijn állemaal al een keer geweest. En Amnesia is slecht.
ACH HOU JE BEK GEWOON MAN IK HEB HET NOG NIET GEPROBEERD MAAR GA HET SNEL DOEN!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef MineraalWater het volgende:
WAT EEN TYFUS ZOOI WEER DAT KUT GTA IV MAN DAT MULTIPLAYER WERKT VOOR GEEN ENE KUT!!!!!!!!!
Dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef MineraalWater het volgende:
Ja maar dat kanker Windows live is echt de grootste troep die ik ooit heb gezien.
Windows Livequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef MineraalWater het volgende:
Ja maar dat kanker Windows live is echt de grootste troep die ik ooit heb gezien.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Windows Live
Iedere keer weer een aangename verrassing, want gratis gamerscore
Cops?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Cops dinges is wel leuk met GTA 4. Op de ps3 dan...
Ik in feite ook, maar ik wil (en moet) bijverdienenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik ook!
En de dag daarna
en daarna
en daarna
en de 5 weken daarna![]()
Ik weet hoe het voelt, moet op zaterdag soms om half 6 op. Vreselijk, maar nu het vroeg licht is, is het wel wat makkelijkerquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik mag morgen weer om half 6 op. En ma-di-wo-do-vry.
Heeft zij ook wel eens last van.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bah, die oprispingen waarbij je kots in je neus krijgt zijn vies.
Kom Tekkit danquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Nou tekkit is ook alweer dood zeg
Overigens, wat is Metro 2033 een bazen shooter.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Gewoon niet doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Van deze site wel en Bnerd (doe ik het zo goed?) mag je rustig negeren. Maar toe dan maar, ik knutsel wel iets voor je.
Heb hem daar ook gezet hoor dank je wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:38 schreef Topiek het volgende:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #93
Optiefen met die amateursquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:38 schreef Topiek het volgende:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #93
Nee optiefen ik of niemandquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Heb hem daar ook gezet hoor dank je wel.
En nu met je eigen naamquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Toepasselijke TinyPic-captcha true story: Picture Perfect
[ afbeelding ]
Moet ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:10 schreef Lorrelies het volgende:
Nah, doet me denken aan een voetbalshirt
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:05 schreef tuut-chips het volgende:
[..]____________________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!99999999999999
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Kijk wel uit he straks komt mordecai je neerlarpen
quote:
[..]____________________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!99999999999999
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lekker nummer dit, southern rap & hip hop![]()
Wat?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik kom beschermen met mijn ring of protection
+5 armor
+7 resistance against undead
+3 resistance against Tom
Jij en ik, webcamsexsite oprichten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:31 schreef TJV het volgende:
Vrij onverwachte post.
Zag wel een verdomd lekkere chick op een Nederlandse webcamsite langskomen, kost dat gewoon 1 euro per minuut.Tot zover mijn entree tot de oplichterij genaamd cyberseks.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:16 schreef Nozem. het volgende:
Hoi goedemorgen, ik zoek een goedkope laptop waar je mc op kan spelen
Waar speel jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:16 schreef Nozem. het volgende:
Hoi goedemorgen, ik zoek een goedkope laptop waar je mc op kan spelen
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:31 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Geen hulp nodig van een complete noob.
Wil je een koek?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:31 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Geen hulp nodig van een complete noob.
Ik zou hem echt niet serieus kunnen nemenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Poll: gogo als mod?
• ja
• JAAAA!!!!
• Nope.jpg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Datdus powerkiwi ik en verder weet ik het niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:45 schreef drumstickNL het volgende:
Ja sick man.
on a sidenote; hoeveel mensen zitten hier op reddit?
Die kwaliteitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:46 schreef MineraalWater het volgende:
Livestream http://media.thedenverchannel.com/livestreampage
Ik wil vanavond nog naar de bios jij zemmel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef MineraalWater het volgende:
Meteen iedereen een trauma aan zn broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |