over een paar jaar?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:11 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat is Mainstream Hardcore toch een lachertje... Allemaal mooie meezingers voor meneer en mevrouw Sjonnie
Over een paar jaar is de Mainstream Hardstyle ook zo....![]()
Nu worden ze nog afgewisseldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
over een paar jaar?zal ik ze even opsommen?
05. Endymion vs. The Viper - How Longquote:
Dat nummer bevat juist alles wat er mis is met de hedendaagse hardcore mafkees.quote:
Dat is het trieste bij hardcore, ik volgde het een aantal jaren best fanatiek maar nu al een jaar of 6 niet meer, maar de setjes zijn nog steeds hetzelfde (de commerciele variant). Dat kan toch niet? Hardstyle veranderd per half jaar, dat gaat zo snel dat je het niet meer bijhoudt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:28 schreef mstx het volgende:
[..]
05. Endymion vs. The Viper - How Long
06. Endymion - Payback (Tommyknocker's Yes I Am Remix)
Ik heb al jaren geen hardcore meer geluisterd maar de sets zijn dus nog precies het zelfde als 4 jaar geleden.
Die remix ken je niet? Ik had jou behoorlijk hoog zitten, maar als je die remix niet kent leef je al een jaar of 3 onder een steen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Paybackdie remix ken ik niet...
How Long is dat RHCP zeiknummer? Bah wat kots ik op zo'n hardcore.
Goed om te horen dat je me hoog hebt zitten, maar ik luister al zo'n 7 jaar geen hardcore meerquote:Op zondag 22 juli 2012 02:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Die remix ken je niet? Ik had jou behoorlijk hoog zitten, maar als je die remix niet kent leef je al een jaar of 3 onder een steen.
zulkequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Paybackdie remix ken ik niet...
How Long is dat RHCP zeiknummer? Bah wat kots ik op zo'n hardcore.
Faalquote:Op zondag 22 juli 2012 12:08 schreef 16meter het volgende:
[url=Deze man weet!]http://www.youtube.com/watch?v=oD2a50Pl1hc&t=4m46s[/url]
quote:Op zondag 22 juli 2012 02:41 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat nummer bevat juist alles wat er mis is met de hedendaagse hardcore mafkees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |