over een paar jaar?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:11 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat is Mainstream Hardcore toch een lachertje... Allemaal mooie meezingers voor meneer en mevrouw Sjonnie
Over een paar jaar is de Mainstream Hardstyle ook zo....![]()
Nu worden ze nog afgewisseldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
over een paar jaar?zal ik ze even opsommen?
05. Endymion vs. The Viper - How Longquote:
Dat nummer bevat juist alles wat er mis is met de hedendaagse hardcore mafkees.quote:
Dat is het trieste bij hardcore, ik volgde het een aantal jaren best fanatiek maar nu al een jaar of 6 niet meer, maar de setjes zijn nog steeds hetzelfde (de commerciele variant). Dat kan toch niet? Hardstyle veranderd per half jaar, dat gaat zo snel dat je het niet meer bijhoudt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:28 schreef mstx het volgende:
[..]
05. Endymion vs. The Viper - How Long
06. Endymion - Payback (Tommyknocker's Yes I Am Remix)
Ik heb al jaren geen hardcore meer geluisterd maar de sets zijn dus nog precies het zelfde als 4 jaar geleden.
Die remix ken je niet? Ik had jou behoorlijk hoog zitten, maar als je die remix niet kent leef je al een jaar of 3 onder een steen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Paybackdie remix ken ik niet...
How Long is dat RHCP zeiknummer? Bah wat kots ik op zo'n hardcore.
Goed om te horen dat je me hoog hebt zitten, maar ik luister al zo'n 7 jaar geen hardcore meerquote:Op zondag 22 juli 2012 02:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Die remix ken je niet? Ik had jou behoorlijk hoog zitten, maar als je die remix niet kent leef je al een jaar of 3 onder een steen.
zulkequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Paybackdie remix ken ik niet...
How Long is dat RHCP zeiknummer? Bah wat kots ik op zo'n hardcore.
Faalquote:Op zondag 22 juli 2012 12:08 schreef 16meter het volgende:
[url=Deze man weet!]http://www.youtube.com/watch?v=oD2a50Pl1hc&t=4m46s[/url]
quote:Op zondag 22 juli 2012 02:41 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat nummer bevat juist alles wat er mis is met de hedendaagse hardcore mafkees.
Whahahaquote:
Is toch al een paar jaar ¤11 voor een strip van 4 munten?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:49 schreef benniesnugger het volgende:
Toch waren er een paar minpuntjes en de grootste was toch wel dat de munten 2.75 per stuk waren. Jammer dat ze die prijs weer omhoog gegooid hebben.
Zover ik het de laatste jaren tegen ben gekomen was het 4 munten voor 10 euro. Voor 50 euro had ik iig altijd 20 munten.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Is toch al een paar jaar ¤11 voor een strip van 4 munten?
Ik weet nog wel die goede ouwe tijd dat je er 5 voor ¤10 ofzo had en toen vond iedereen dat ook al te duur.![]()
en daarvoor weer 10 flesjes water.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:39 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Zover ik het de laatste jaren tegen ben gekomen was het 4 munten voor 10 euro. Voor 50 euro had ik iig altijd 20 munten.
Alleen op de grootste festivals misschien? Loudness & Wish Outdoor waren ze "gewoon" 2,50 p.s.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik weet nog wel die goede ouwe tijd dat je er 5 voor ¤10 ofzo had en toen vond iedereen dat ook al te duur.![]()
Dit jaar ook overal 4 voor 10,- gehad inderdaad. Pussy Lounge Utrecht, Loudness, Pussy Lounge at Park, Summerfestival, Daylight Festival.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Alleen op de grootste festivals misschien? Loudness & Wish Outdoor waren ze "gewoon" 2,50 p.s.
Blijft leuk jaquote:Op maandag 23 juli 2012 11:08 schreef Baronpilsener het volgende:
Tijd om dit pareltje nog een keer omhoog te halen:
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op maandag 23 juli 2012 11:08 schreef Baronpilsener het volgende:
Tijd om dit pareltje nog een keer omhoog te halen:
[ afbeelding ]
Zwarte crossquote:Op zondag 22 juli 2012 22:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
origineel? ken nog wel een ander festival waar ze dat gisteren ook deden
quote:
* ReMcOrE was er ookquote:
5 munten voor ¤ 10, waar blijft de tijd?!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:26 schreef mstx het volgende:
[..]
2 jaar op een rij geweest, echt een geweldig feest maar zal er dit jaar niet inzittenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Blijft leuk ja
Gaan er hier eigenlijk nog mensen naar The Qontinent?
Zat er aan te denken, maar de zondag heeft imo een leukere line-up dan de zaterdag, alleen heb je dan die rustdag (zondag) niet, maandag weer aan het werk
Oeh dat was een pareltje idd! Die gaat aan!quote:Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
en nog even dikkevoor deze track, kwam voorbij in de AVIO Podcast Megamix
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |