Vandaag, op zo'n lome lange vrije dag is een spijkerbroek en een t shirt meer dan genoeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, het is ook niet goed om altijd over dressed te zijn.
0800-de rest staat wel op n sitequote:
Indien dat ongewenst is zal ik vanaf nu de etterbak uithangenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pas maar op straks krijg ik enge gevoelens ,doorgaans omschreven als genegenheid, voor je
En wat voor mannenhoofdquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
Waar is die geilen plaatje met de lamp uit de op gebleven?
Zit ik zo een beetje tegen een mannenhoofd aan te kijken.
Ik vind het wel prettig geloof ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Indien dat ongewenst is zal ik vanaf nu de etterbak uithangen
Ja, dat is tamelijk kut.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
Wie is dat?quote:
Oh, dan laat ik de etterbak voor watie is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig geloof ik
Modje Tamashii, we zijn het erovereens dat het hoofd weg moet en dat de schemerlampdoggystylesex terug moet komen.quote:
+1quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef Mister1977 het volgende:
Modje Tamashii, we zijn het erovereens dat het hoofd weg moet en dat de schemerlampdoggystylesex terug moet komen.
Christian Grey.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
Volgende OP is voor jou.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Modje Tamashii, we zijn het erovereens dat het hoofd weg moet en dat de schemerlampdoggystylesex terug moet komen.
Jawohl auf wiederschenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef JJH het volgende:
Trouwens. Willen we nog een meet in augustus?
Een meetquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef JJH het volgende:
Trouwens. Willen we nog een meet in augustus?
Ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Een meetjij wil vreemde vrouwen gaan ontmoeten zonder mijn toestemming?
als ze knap zijn wel pics maken hequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ha!
Ik houd van jou.
Oude plaatje was beter hè?
Gotta love you.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ze knap zijn wel pics maken heen msn scoren voor mij
Jezus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:17 schreef Tamashii het volgende:
Onder het mom van ongelofelijk kut,
ik had kousen gekocht op de wallen, echt al maanden geleden omdat ik daar voor t eerst en laatst was. Nou 17.50, prima, mooie kousen.
Tyft er gister een uit elkaar.![]()
![]()
![]()
bij de eerste keer aantrekken!
Jaa, kan moeilijk terug gaan. Maanden geleden, gekocht voor speciale gelegenheid. En bam.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaa, kan moeilijk terug gaan. Maanden geleden, gekocht voor speciale gelegenheid. En bam.
11 Graag. 12e heb ik een groot klaverjastoernooi.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dus. Meet.
Augustus? 11/12 kon jij wel?
Dan kan ik ook (en knetter ook wel denk ik)quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
11 Graag. 12e heb ik een groot klaverjastoernooi.
herkenbaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:17 schreef Tamashii het volgende:
Onder het mom van ongelofelijk kut,
ik had kousen gekocht op de wallen, echt al maanden geleden omdat ik daar voor t eerst en laatst was. Nou 17.50, prima, mooie kousen.
Tyft er gister een uit elkaar.![]()
![]()
![]()
bij de eerste keer aantrekken!
bij welke energie leverancier zit je? kan jou wel ff bellenquote:
11quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dus. Meet.
Augustus? 11/12 kon jij wel?
Ja inderdaad, altijd raak. Maar ik koop altijd h&mtjes en dan denk ik; ach dat maakt niet uit. Maar verdomme 17.50.quote:
ja want kousenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja inderdaad, altijd raak. Maar ik koop altijd h&mtjes en dan denk ik; ach dat maakt niet uit. Maar verdomme 17.50.Is dat dan normaal? Ik doe echt niet gewelddadig.
Uhuh.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jij alleen met 3 vrouwen...doe je goed maat
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jij alleen met 3 vrouwen...doe je goed maat
Su-per!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef JJH het volgende:
Dus....
Een SC is natuurlijk geen SC als er niet gemeet word, dus ook hier. Het plan is opgevat om 11 augustus een terrasje te pakken, of wat anders gezelligs te doen in het altijd pittoreske en prachtig centraal gelegen Utrecht. Lijkt het je leuk om deze middag aan te sluiten bij deze ongeremde geile meute? (ahum.)
Roep dan ff en een van onze blauwe dames zet je er bij in de OP.
Tot zover.
Tamashii
JJH.
Knetter.
Lola.
Zoiets?
Like it should! (be?)quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfs onderstreept. Ik ben vereerd.
De 11de krijg je een dikke pakkerd van me.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mensen bellen.. dat blijft eng
geen problemen meequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waar hou jij van LovelyLady?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die smooth mooie mannen
vreemde mensen bellen blijf ik eng vinden.. als ze mij bellen vind ik het dan weer totaal niet engquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen problemen mee
Bel niet zoveel ....
Ikke? Zouden jullie dat nou wel doen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Su-per!
Ff wat meer mannen regelen natuurlijk, shifto, -guitarist-, mister1977(toch?)
Enne KKJ, je mag zo ook wel mijn msn hoor.
Sure, why not?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ikke? Zouden jullie dat nou wel doen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nixx- weet nu hoe mijn stem klinkt![]()
en dat greenchoice stom is
Neequote:
Vast wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ikke? Zouden jullie dat nou wel doen?
Ik vond je het prima doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik bel echt zelden ... En dan wel.300 min in de maand hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vreemde mensen bellen blijf ik eng vinden.. als ze mij bellen vind ik het dan weer totaal niet eng
Natuurlijk mag je daar eens rustig over gaan nadenken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goeden vraag... Mag ik daar later op terug komen?
Nu weet je ook de mijne.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nixx- weet nu hoe mijn stem klinkt![]()
en dat greenchoice stom is
Ik dacht er goed aan te doen door iets lagere prijs + groene stroom te nemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neemaar dat geeft niet was wel ff tijd verdrijf
Hij is tof.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gitaarboy oeh.. die mag ik wel komt die ook?
greenchoice is stomquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik dacht er goed aan te doen door iets lagere prijs + groene stroom te nemen.
Tsja... sorryquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
greenchoice is stom
wel goedkoopdie gaat echt wel binnen 16 jaar failliet
Ik heb hem bij de coevorden meet gemeet 1 op 1 en toen wou ik een ballon en toen was er een clown dus haalde ik een ballon dat was een roze konijn met wortel en dat was leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is tof.
Toen bij de Wierdenmeet ontmoet.
ok.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de coevorden meet gemeet 1 op 1 en toen wou ik een ballon en toen was er een clown dus haalde ik een ballon dat was een roze konijn met wortel en dat was leuk
Tof ... Ik moet ook maar eens meer gaan bellenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi .. ik heb gewoon iemand voor de katsekut gebeld omdat het kon.. dat mag officieel vast niet.. en dan noemen mijn collega's mij een goodie toosh pffff
Ik wil ook wel met je bellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof ... Ik moet ook maar eens meer gaan bellen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:27 schreef Gellarboy het volgende:
Yo! Hier ben ik vanaf mijn nieuwe iMac. Je ziet het he? Ziet er meteen gelikt uit, zo'n post!
Ik kan nooit genoeg hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je portie al wel gehad.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:30 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb trouwens je posts in KPD gezien, JJH. Mag er zijn..
Ik vind dat best wel een complimentje, als je nagaat hoeveel lullen jij al in je handen gehad hebt.quote:
Bwhahahahahahaaaa!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:36 schreef JJH het volgende:
als je nagaat hoeveel lullen jij al in je handen gehad hebt.
Voor jou wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bwhahahahahahaaaa!
Is dat ook een complimentje?
Geen idee wanneer ik vakantie hebquote:
Vet hipsterquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:27 schreef Gellarboy het volgende:
Yo! Hier ben ik vanaf mijn nieuwe iMac. Je ziet het he? Ziet er meteen gelikt uit, zo'n post!
Oh en mijn vriendje danquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:30 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb trouwens je posts in KPD gezien, JJH. Mag er zijn..
nog 10 dagen werkenquote:
Ga je nog weg?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh en mijn vriendje dan
[..]
nog 10 dagen werken
en dan 3 weken vrij, en 1 week weg... kan niet wachten
Zo ik ben bij
Begrijpend lezen is best moeilijk zeker na 21 uurquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is best moeilijk zeker na 21 uurWaar heen?
Dunno geef maar een gil wanneerquote:
quote:
Meisjuhhhquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh hoi was ik ook nog weer even
En post jij zijn pics of post hij ze zelf?quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik verveel me niet.. ik ben nu in uitermate sexy kledij op de bank aan het liggen met de laptop op schoot om even te fokken en met een schuin oog tv te kijken
Hij zelf? duhquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En post jij zijn pics of post hij ze zelf?
van mij in mijn sexy kledij? wrom?quote:
Omdat het kanquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van mij in mijn sexy kledij? wrom?
hihi ik met sokken een korte broek en een appeltopjequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
Zit ik dan ubercharming met mijn vest en sloffen achter de laptop...
Gewoon. Geil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
van mij in mijn sexy kledij? wrom?
whehehequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
Altijd leuk.. als je iets moet aanpassen in je contactenlijst:
"persoon bewerken "
uhuh
Dank je, de volgende keer dat ik dat doe denk ik aan jou bewerken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
Altijd leuk.. als je iets moet aanpassen in je contactenlijst:
"persoon bewerken "
uhuh
Arme jijquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
JJH vond het al teveel moeite om op te staan om een foto voor jullie te maken.
die luiwammers doet de hele dag niets en zit nu te zuchten en te steunen omdat hij iets moet uploaden.
serieus als ik niet al gewerkt had gaf ik m een trap onder zn donder
Echt hè?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt als er iemand niet goed is in charmante foto's maken dan is het JJH wel. .bravo
Echt serieus.. als we ooit een lading koters krijgen dan zal ik die familie kiekjes wel maken anders lijken ze op elke foto op een gremlinquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Echt serieus.. als we ooit een lading koters krijgen dan zal ik die familie kiekjes wel maken anders lijken ze op elke foto op een gremlin
Een lading nog welquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Echt serieus.. als we ooit een lading koters krijgen dan zal ik die familie kiekjes wel maken anders lijken ze op elke foto op een gremlin
spaar gewoon net zo lang punten tot ik alle soorten in 1 keer bij de ah kan afhalenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een lading nog weljij werpt in een keer een heel elftal?
Jongens, meisjes, homosexuele variantjes van beide en dat allemaal in verschillende kleurtjes?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
spaar gewoon net zo lang punten tot ik alle soorten in 1 keer bij de ah kan afhalen
Dan kom ik op "kraamvisite" als het zo ver isquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
spaar gewoon net zo lang punten tot ik alle soorten in 1 keer bij de ah kan afhalen
ik wil iig een blauw.. als die nie blauw is dan verf ik wel in de wasmasjien.. want blauw kan ik m smurf noemenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Jongens, meisjes, homosexuele variantjes van beide en dat allemaal in verschillende kleurtjes?
Voor je eigen blue men group?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil iig een blauw.. als die nie blauw is dan verf ik wel in de wasmasjien.. want blauw kan ik m smurf noemen
En de rest?quote:
Gaapquote:
Naar bed, naar bed. Zegt Tijnbreinquote:
Mooi shirtquote:
dat geeft ook niet.. jij had een meute kids om te entertainen en ik wou je gewoon even een kusje sturenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi ik ben te moe om iets terug te sturen
Liefquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat geeft ook niet.. jij had een meute kids om te entertainen en ik wou je gewoon even een kusje sturen
Niet? Wie is dat dan?quote:
gewoon de kids in het water laten poepen krijg je vanzelf een leeg zwembadquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief
Ja de kids waren tof, maar tering wat was het druk in het zwembad
dan gaat mijn shirt naar de maanquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hans met een appeltjes shirt![]()
PICS!!!!
Wat liefquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon de kids in het water laten poepen krijg je vanzelf een leeg zwembad
Is hij zo breed danquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan gaat mijn shirt naar de maan
nou iets andere bouw wel dan ik hebquote:
Maak eens een foto ter verduidelijkingquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou iets andere bouw wel dan ik heb
ieuwquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon de kids in het water laten poepen krijg je vanzelf een leeg zwembad
kijk maar in kpd ofzo.. of fokkers sexy en gewaagd.. daar staat hij wel..quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak eens een foto ter verduidelijking
Ik ga eens kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kijk maar in kpd ofzo.. of fokkers sexy en gewaagd.. daar staat hij wel..
oh trust me jij zou hem doen hoorquote:
Dat sluit ik inderdaad niet uitquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh trust me jij zou hem doen hoor
maar jouw eisen zijn toch :quote:
Ik zie dat mijn reputatie mijn heeft ingehaaldquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jouw eisen zijn toch :
- hartslag
correctquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn reputatie mijn heeft ingehaald
ik hoop niet met mij en tijnbrein..quote:
Terugkomend op die vraag, en ik kan er nog geen duidelijk antwoord opgevenquote:
Nee? Ik ken tijnbrein niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoop niet met mij en tijnbrein..
no offence
ik ook niet maar uiterlijk is hij niet mijn typequote:
Ik heb me net geschoren, maar verder wel redelijk volgens plaatje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Terugkomend op die vraag, en ik kan er nog geen duidelijk antwoord opgeven
Stoer, vriendelijk, stoppelbaardje tattoos
Maar ook: Nerdy, gladgeschoren, kop met haar (meestal donkerkleurig haar)
Lange mannen
Sterke mannen, geen spierbundels maar een beetje gespierd mag best
Totaal plaatje moet gewoonzijn...
wat dat betreft een echte vrouw
En vrouwen of doe je daar niet aan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lange mannen
daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En vrouwen of doe je daar niet aan?
Van mij?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar ben ik ook wel benieuwd naar
ook en van lola en van de andere kerels/vrouwen hierquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb me net geschoren, maar verder wel redelijk volgens plaatje.
Vrouwen ben ik wel iets kritischerquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En vrouwen of doe je daar niet aan?
vertelquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Vrouwen ben ik wel iets kritischer
Mooie rondingen en denk dat ik toch qua haarkleur wel overeenkomsten zie zowel als mannen als in vrouwen (geen blond )
Verder is dat ook een totaalplaatje denk ik.... Maar wel iets lastiger![]()
En ik heb enigszins ervaring
Mmm lastig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook en van lola en van de andere kerels/vrouwen hier
Ah, zoals ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook niet maar uiterlijk is hij niet mijn type
wat vond je ervan? ga je het vaker doen? viel het mee, viel het tegen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over mijn ervaringen?
Wat wil je weten?
De voorkeur begint langzaam uit te kristalliserenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lange mannen
Ja, jij hebt lang geleden ooit een foto van mij gezien.quote:
Waarvan? Wat ga ik vaker doen... En qua vrouwen viel het zeker niet tegenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat vond je ervan? ga je het vaker doen? viel het mee, viel het tegen?
ik weet het niet meer zeker.. volgens mij was je best lekker idd maar weet niet zekerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, jij hebt lang geleden ooit een foto van mij gezien.
Jij hebt dus veel meer kans op een datequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm lastig.
Vrouwen:
donker gekleurd haar
stevig gebouwd
alternatief gekleed
ouder dan ik zelf ben
Mannen:
slank en jongensachtig
Je ervaring op vrouwen gebied.. wat je ervan vond, of je vaker met vrouwen wat gaat doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarvan? Wat ga ik vaker doen... En qua vrouwen viel het zeker niet tegen
Ik haalde eruit:quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Jij hebt dus veel meer kans op een date
Ja jij zei volgens mij dat ik "heul niet lelijk was" alsof je dat verwacht hadquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet het niet meer zeker.. volgens mij was je best lekker idd maar weet niet zeker
Dat is al een vooruitgang op het moet een hartslag hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik haalde eruit:
een dikke oude vrouw in een soepjurk of een nerd
Van beide types stikt het in Nederland.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik haalde eruit:
een dikke oude vrouw in een soepjurk of een nerd
MAar, dat is sowieso wel het beeld van de gemiddelde fokker, lelijk en autistisch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja jij zei volgens mij dat ik "heul niet lelijk was" alsof je dat verwacht had. En het was nog wel een onduidelijke foto.
klinkt wel als ik, maar misschien deed ik gewoon liefquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja jij zei volgens mij dat ik "heul niet lelijk was" alsof je dat verwacht had. En het was nog wel een onduidelijke foto.
Oh geeft niet hoor, maar wilde even weten wat je precies je vragen warenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je ervaring op vrouwen gebied.. wat je ervan vond, of je vaker met vrouwen wat gaat doen.
wat vond je er wel/niet leuk aan..
sorry als ik te vraaggewoon nieuwsgierig.. je hoeft niet te antwoorden hoor
O jee, dus misschien ben ik wel gewoon lelijk en autistischquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klinkt wel als ik, maar misschien deed ik gewoon lief
dus PICSnaar mij en lola om te beoordelen
hmm ervaring die ik heb qua nadelen...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh geeft niet hoor, maar wilde even weten wat je precies je vragen waren
Ervaringen op vrouwen gebied, niet heel ervaren, wat ik heb ervaren is fijn/geil/erg lekker. Als ik de kans krijg zal ik dat zeker weer doen (iedere vrouw is anders natuurlijk)
Voordelen: vrouwen zijn zachtaardig en weten precies waar ze moeten zijn...
Nadeel: Nog niet ondervonden
Zegquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klinkt wel als ik, maar misschien deed ik gewoon lief
dus PICSnaar mij en lola om te beoordelen
wij kunnen dat erg goed beoordelenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
O jee, dus misschien ben ik wel gewoon lelijk en autistisch
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ervaring die ik heb qua nadelen...
vrouwen zijn pestkoppen en kunnen paar dagen in de maand weinig want smerig
Dat klinkt wel als een aanbeveling om het eens te proberen. Dat ga ik zeker doen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh geeft niet hoor, maar wilde even weten wat je precies je vragen waren
Ervaringen op vrouwen gebied, niet heel ervaren, wat ik heb ervaren is fijn/geil/erg lekker. Als ik de kans krijg zal ik dat zeker weer doen (iedere vrouw is anders natuurlijk)
Voordelen: vrouwen zijn zachtaardig en weten precies waar ze moeten zijn...
Nadeel: Nog niet ondervonden
Duurt maar eventjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ohja true tuurlijk. ze kunnen bitchy zijn
Ik ben smerig nu
Ja, dat komt eruit alsof het niks kost.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ervaring die ik heb qua nadelen...
vrouwen zijn pestkoppen en kunnen paar dagen in de maand weinig want smerig
douchenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ohja true tuurlijk. ze kunnen bitchy zijn
Ik ben smerig nu
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg
Jij bent goed bezig
Maar wanneer ga ik nou naar bed![]()
Jonguh soms wel 2 wekenquote:
Douchen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jonguh soms wel 2 weken
maar dan wel vaak douchennaakt met schuim enzo
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een aanbeveling om het eens te proberen. Dat ga ik zeker doen!
Het is echt net begonnen hoorquote:
Ja, want chloor in mijn haarquote:
ja ik ben me geestelijk aan het voorbereiden.. moet je nog een biertje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga! Dan!
Anders heb ik straks de bank nat...
Dan 2x eventjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!
[..]
Het is echt net begonnen hoor
[..]
Ja, want chloor in mijn haar
moeSt? Ligt er nu een plasje pies onder je dan?quote:
Lekker, liggen in de koelkast.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik ben me geestelijk aan het voorbereiden.. moet je nog een biertje?
Scherp!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
moeSt? Ligt er nu een plasje pies onder je dan?
quote:
Vind ik ook altijd leuk om te zeggen bij de bakker/slager als ze vragen "Wie was er dan aan de beurt?"quote:
Heeft hij niet even gevoeld?quote:
dan moet hij lief lachen en denk ik aan kietelende dildo'squote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vriendelijk naar haar lachen
ze pist in d'r broek, echt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vriendelijk naar haar lachen
ze pist in d'r broek, echt
Ik heb geen uitschuifarmen.quote:
en mn broekje strakker trokquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan ook weinig anders als jij net iets te langzaam weg loopt.
Pfffrrt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet hij lief lachen en denk ik aan kietelende dildo's
Juh.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en mn broekje strakker trok
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet hij lief lachen en denk ik aan kietelende dildo's
GoGO GADGETARMS!quote:
Inspector Gadget had die al in de jaren 80.quote:
Hihi jij maakt mij aan het giechelenquote:
Whehehe Ik vond dat zo tof vroegerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Tududududu Inspector Gadget, Tudududu TUTU!
Ja mijn tijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Inspector Gadget had die al in de jaren 80.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hihi jij maakt mij aan het giechelen
En een uitschuifpiemel?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hihi jij maakt mij aan het giechelen
Gogo gadget armquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Tududududu Inspector Gadget, Tudududu TUTU!
IS het ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehehe Ik vond dat zo tof vroeger
[..]
Ja mijn tijd
[..]![]()
Ook die van mijquote:
oooh mag ik een beetje van jou houden?quote:
Nieuwsgierig. Ongehoord nieuwsgierig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oooh mag ik een beetje van jou houden?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Watwatwat, ze deed een heel schattig geluidje maken.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oooh mag ik een beetje van jou houden?
hihihiquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Watwatwat, ze deed een heel schattig geluidje maken.
Dat zou ik nooit doenquote:
Ik vertrouw een dame altijd meer dus ik ging op haar "heul niet" af.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is niet schattig, tenminste, dat vind ik.
prrrhmmquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen
ik kir en zucht en neurie
Was niet het geval.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik vertrouw een dame altijd meer dus ik ging op haar "heul niet" af.
have fun babe.. denk aan me als je zeep over je lijf voelt gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ja leuk maar ik ga nu echt douchen en slapen.
Morgen werken, savonds pasfoto's maken en ID kaart aanvragen
En dan weekend
Whoohoo!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ja leuk maar ik ga nu echt douchen en slapen.
Morgen werken, savonds pasfoto's maken en ID kaart aanvragen
En dan weekend
Altijd toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
have fun babe.. denk aan me als je zeep over je lijf voelt gaan
wat gezond van je.. nu heb ik zin in perzik.. omdat ik dacht aan sensueel zo het sap wat gewoon langs je kin loopt en alles plakkerig enzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:55 schreef Mister1977 het volgende:
Bij gebrek aan een pruim even een nectarine eten.
Bij een vrouw is dat sexy. Bij een mannetje niet vandaar de servet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat gezond van je.. nu heb ik zin in perzik.. omdat ik dacht aan sensueel zo het sap wat gewoon langs je kin loopt en alles plakkerig enzo
Oh het lukt mij ook om dat niet-sexy te doen hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Bij een vrouw is dat sexy. Bij een mannetje niet vandaar de servet.
Gewoon laten vallen en je bent klaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh het lukt mij ook om dat niet-sexy te doen hoor
als ik mijn best ga doen om sexy te eten dan faal ik vaak hard.. net als schattig zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Gewoon laten vallen en je bent klaar
Dat geldt natuurlijk wel voor heel veel dingen he!quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik mijn best ga doen om sexy te eten dan faal ik vaak hard.. net als schattig zijn.
als ik het niet bewust doe dan lukt het ineens
is dat zo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk wel voor heel veel dingen he!
Ja, als je te gedreven en gefocust ergens mee bezig bent dan kan dit nadelig werken.quote:
goed puntquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, als je te gedreven en gefocust ergens mee bezig bent dan kan dit nadelig werken.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
Bewust of ombewust ik kan niet sexy doen
En ja ik slaap nog steeds nie
fak jou jij kan heel wel sexy doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
Bewust of onbewust, ik kan niet sexy doen
En ja ik slaap nog steeds nie
Hé zit jij daar in KPD even hele lekkere boobs te posten?quote:
Hoe dan ? Want als ik het probeer schiet ik in de lach... Dus dan moet het ergens onbewust gaan...quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fak jou jij kan heel wel sexy doen
Ja wat jonguh ik heb t je heul wel zien doen heur !quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe dan ? Want als ik het probeer schiet ik in de lach... Dus dan moet het ergens onbewust gaan...
Fak jezelluf jeweetz
Bewijs?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja wat jonguh ik heb t je heul wel zien doen heur !
Eauquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het bewijs zitin mijn hoofden je doet het onbewust erg netjes hoor
Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:51 schreef shifto het volgende:
Alle leuke SC's in R&P zijn gesloten, mss moet ik jullie weer komen vervelen
Was je jarig?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:51 schreef shifto het volgende:
Alle leuke SC's in R&P zijn gesloten, mss moet ik jullie weer komen vervelen
Dankjewel! Het was dan ook erg leuk wakker worden met dat soort berichtjes op whatsappquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je verjaardag
Heb je een leuke dag gehad?
IK!quote:
Wat voor soort berichtjes op je whatsapp?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Dankjewel! Het was dan ook erg leuk wakker worden met dat soort berichtjes op whatsapp![]()
Maar het was een leuke dag ja! Lag er alleen pas om half 4 in door de visite en zit nu half dood op mn werk
![]()
[..]
IK!Nouja was jarig dan
Een zekere fotoquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor soort berichtjes op je whatsapp?
Succes met het brak zijn .. hier ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |