Vandaag, op zo'n lome lange vrije dag is een spijkerbroek en een t shirt meer dan genoeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, het is ook niet goed om altijd over dressed te zijn.
0800-de rest staat wel op n sitequote:
Indien dat ongewenst is zal ik vanaf nu de etterbak uithangenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pas maar op straks krijg ik enge gevoelens ,doorgaans omschreven als genegenheid, voor je
En wat voor mannenhoofdquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
Waar is die geilen plaatje met de lamp uit de op gebleven?
Zit ik zo een beetje tegen een mannenhoofd aan te kijken.
Ik vind het wel prettig geloof ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Indien dat ongewenst is zal ik vanaf nu de etterbak uithangen
Ja, dat is tamelijk kut.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
Wie is dat?quote:
Oh, dan laat ik de etterbak voor watie is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig geloof ik
Modje Tamashii, we zijn het erovereens dat het hoofd weg moet en dat de schemerlampdoggystylesex terug moet komen.quote:
+1quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef Mister1977 het volgende:
Modje Tamashii, we zijn het erovereens dat het hoofd weg moet en dat de schemerlampdoggystylesex terug moet komen.
Christian Grey.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
Volgende OP is voor jou.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Modje Tamashii, we zijn het erovereens dat het hoofd weg moet en dat de schemerlampdoggystylesex terug moet komen.
Jawohl auf wiederschenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef JJH het volgende:
Trouwens. Willen we nog een meet in augustus?
Een meetquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef JJH het volgende:
Trouwens. Willen we nog een meet in augustus?
Ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Een meetjij wil vreemde vrouwen gaan ontmoeten zonder mijn toestemming?
als ze knap zijn wel pics maken hequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ha!
Ik houd van jou.
Oude plaatje was beter hè?
Gotta love you.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ze knap zijn wel pics maken heen msn scoren voor mij
Jezus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:17 schreef Tamashii het volgende:
Onder het mom van ongelofelijk kut,
ik had kousen gekocht op de wallen, echt al maanden geleden omdat ik daar voor t eerst en laatst was. Nou 17.50, prima, mooie kousen.
Tyft er gister een uit elkaar.![]()
![]()
![]()
bij de eerste keer aantrekken!
Jaa, kan moeilijk terug gaan. Maanden geleden, gekocht voor speciale gelegenheid. En bam.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaa, kan moeilijk terug gaan. Maanden geleden, gekocht voor speciale gelegenheid. En bam.
11 Graag. 12e heb ik een groot klaverjastoernooi.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dus. Meet.
Augustus? 11/12 kon jij wel?
Dan kan ik ook (en knetter ook wel denk ik)quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
11 Graag. 12e heb ik een groot klaverjastoernooi.
herkenbaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:17 schreef Tamashii het volgende:
Onder het mom van ongelofelijk kut,
ik had kousen gekocht op de wallen, echt al maanden geleden omdat ik daar voor t eerst en laatst was. Nou 17.50, prima, mooie kousen.
Tyft er gister een uit elkaar.![]()
![]()
![]()
bij de eerste keer aantrekken!
bij welke energie leverancier zit je? kan jou wel ff bellenquote:
11quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dus. Meet.
Augustus? 11/12 kon jij wel?
Ja inderdaad, altijd raak. Maar ik koop altijd h&mtjes en dan denk ik; ach dat maakt niet uit. Maar verdomme 17.50.quote:
ja want kousenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja inderdaad, altijd raak. Maar ik koop altijd h&mtjes en dan denk ik; ach dat maakt niet uit. Maar verdomme 17.50.Is dat dan normaal? Ik doe echt niet gewelddadig.
Uhuh.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jij alleen met 3 vrouwen...doe je goed maat
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jij alleen met 3 vrouwen...doe je goed maat
Su-per!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef JJH het volgende:
Dus....
Een SC is natuurlijk geen SC als er niet gemeet word, dus ook hier. Het plan is opgevat om 11 augustus een terrasje te pakken, of wat anders gezelligs te doen in het altijd pittoreske en prachtig centraal gelegen Utrecht. Lijkt het je leuk om deze middag aan te sluiten bij deze ongeremde geile meute? (ahum.)
Roep dan ff en een van onze blauwe dames zet je er bij in de OP.
Tot zover.
Tamashii
JJH.
Knetter.
Lola.
Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |