Man, ik ben broodnuchter. Neem een happy pill of iets.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in de gang.... bij buurvrouw jansendrink eens niet zoveel gast....
Ja klopt. Maar dat hield toen maar 3 topics stand ofzo, toen is ie terug gezet. Maar een topic of 100 geleden heb ik em er win in gezet, en ik al die tijd blijven staan toenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was wel een van de betere veranderingen aan de OP. Hosselen met Heloef, mooie tijden waren dat.
die zijn uitverkocht /wristquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Man, ik ben broodnuchter. Neem een happy pill of iets.
Hoi!!quote:
Wees welkom!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik blijf wel hier, die andere SC vind ik nu al eng.
Dat krijg je nu van dat overdag slapen, is gewoon allemaal jouw schuldquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi!!
Ik word wakker en alles is anders. HELLUP!!
Hallon, wie is u?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in de gang.... bij buurvrouw jansendrink eens niet zoveel gast....
Ja, ging heel hard ineens. Blijf gewoon hier huppel!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi!!
Alle slowchats in r&p op een hoop en door 2e gespleten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi!!
Bakkes en laat mij de mensen die ik niet ken hallo zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat krijg je nu van dat overdag slapen, is gewoon allemaal jouw schuld
Oh joyquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alle slowchats in r&p op een hoop en door 2e gespleten.
Lui varken, fucking half vijf.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi!!
Hupsquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi!!
Was jij dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat hield toen maar 3 topics stand ofzo, toen is ie terug gezet. Maar een topic of 100 geleden heb ik em er win in gezet, en ik al die tijd blijven staan toen
Je hebt gewoon mijn post daar gelezen en toen beslotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik blijf wel hier, die andere SC vind ik nu al eng.
Nee ze hebben het daar over mij en dat is eng.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt gewoon mijn post daar gelezen en toen besloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |