Man, ik ben broodnuchter. Neem een happy pill of iets.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in de gang.... bij buurvrouw jansendrink eens niet zoveel gast....
Ja klopt. Maar dat hield toen maar 3 topics stand ofzo, toen is ie terug gezet. Maar een topic of 100 geleden heb ik em er win in gezet, en ik al die tijd blijven staan toenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was wel een van de betere veranderingen aan de OP. Hosselen met Heloef, mooie tijden waren dat.
die zijn uitverkocht /wristquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Man, ik ben broodnuchter. Neem een happy pill of iets.
Hoi!!quote:
Wees welkom!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik blijf wel hier, die andere SC vind ik nu al eng.
Dat krijg je nu van dat overdag slapen, is gewoon allemaal jouw schuldquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi!!
Ik word wakker en alles is anders. HELLUP!!
Hallon, wie is u?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in de gang.... bij buurvrouw jansendrink eens niet zoveel gast....
Ja, ging heel hard ineens. Blijf gewoon hier huppel!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi!!
Alle slowchats in r&p op een hoop en door 2e gespleten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi!!
Bakkes en laat mij de mensen die ik niet ken hallo zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat krijg je nu van dat overdag slapen, is gewoon allemaal jouw schuld
Oh joyquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alle slowchats in r&p op een hoop en door 2e gespleten.
Lui varken, fucking half vijf.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi!!
Hupsquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi!!
Was jij dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat hield toen maar 3 topics stand ofzo, toen is ie terug gezet. Maar een topic of 100 geleden heb ik em er win in gezet, en ik al die tijd blijven staan toen
Je hebt gewoon mijn post daar gelezen en toen beslotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik blijf wel hier, die andere SC vind ik nu al eng.
Nee ze hebben het daar over mij en dat is eng.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt gewoon mijn post daar gelezen en toen besloten
Volgens HJ een depri suicidale User..... en mijn happy pillen zijn opquote:
doe es liefquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bakkes en laat mij de mensen die ik niet ken hallo zeggen
Wij gaan hard, wij gaan lekker, wij gaan los.quote:
zoals we gewend zijn. Ik ga even schijten.. ik zie jullie over 3 topics wel weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even niet kijken en je bent twee pagina's verder. Mooi.
Ik zou advies vragen in de happy sc, ohh wachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Volgens HJ een depri suicidale User..... en mijn happy pillen zijn op
Truequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Des te meer TT's om te verzinnen
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou advies vragen in de happy sc, ohh wacht
preciesquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou advies vragen in de happy sc, ohh wacht
Dat doe ik.quote:
Blijf bij mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe ik.
Ik ben weer weg uit R&P. Slechtste plan ooit dit!
Heb jij nu met haarraa????quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Skv het volgende:
[..]
True
Ik ga denk ik zo maar even bier drinken en dan kijk ik morgen weer. Kijken of de rust terug is en dan ga ik wel vertellen over mijn hobbies en over Harajuku.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! heb ik eindelijk aanspraakquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe ik.
Nee, blijf hier huppel!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe ik.
Elk jaar hetzelfde liedje xDquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe ik.
Ach waarschijnlijk blijft er straks gewoon weer een select groepje users overquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe ik.
Nee, maar daar ga ik wel mijn spreekbeurt over doen.quote:
Waar zijn die de laatste tijd trouwens?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alle toffe users hier? Ik ook hier.
Nu nog twi en Myr hierheen en dalijk Loka en Newb.
Eindelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe ik.
Bedank yvonne.!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Dit is gewoon niet fatsoenlijk bij te houden.
Ja, jij wou het zelf jongenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Dit is gewoon niet fatsoenlijk bij te houden.
Jammer man, ik heb er van genotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, maar daar ga ik wel mijn spreekbeurt over doen.
Ik ga hier dus écht niet vertellen over mijn hossels trouwens.
Nee, dat is het andere topicquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wacht even. Zitten die niet rechtop lopende mensen ook allemaal hier?
Jaquote:
Hosselsc?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, maar daar ga ik wel mijn spreekbeurt over doen.
Ik ga hier dus écht niet vertellen over mijn hossels trouwens.
Batsen en het leuk aan het hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar zijn die de laatste tijd trouwens?
Ik DM ze wel.quote:
Mooiquote:
Ik was eerst gedumpt. En daarna hossel. Eigenlijk is dit wel een goede match.quote:
Zet het volgende keer even in een spoiler, nu moet ik alweer mijn monitor schoonmakenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow hij is de schuldige ?
[..]![]()
Trouwens ik squat!
Pics in dm gaarnequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik was eerst gedumpt. En daarna hossel. Eigenlijk is dit wel een goede match.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zet het volgende keer even in een spoiler, nu moet ik alweer mijn monitor schoonmaken![]()
![]()
![]()
Nee niet zo snehel. Laat mij nou eerst wennen.quote:
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Maar nu alleen nog maar met zo'n stangDie is 20 kilo toch?
Zo zwaar is mijn stang niet hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Maar nu alleen nog maar met zo'n stangDie is 20 kilo toch?
GEFELICITEERD SHIFTOquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef shifto het volgende:
In deze nieuwe SC viert niemand mijn verjaardag nu
Nee helemaal niet, maar omdat de meesten besloten om er twee van te maken had het voor mij geen zin om tegengas te geven.quote:
Moet je ook meer trakterenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef shifto het volgende:
Ohh, ik heb mijn piemel al klaarstaan voor bepaalde nieuwe usersquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee niet zo snehel. Laat mij nou eerst wennen.
Jamaar ik ben een meneeeeheeer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, ik heb mijn piemel al klaarstaan voor bepaalde nieuwe users
Vooral nooit advies gaan vragen aan hun dan, vraag mij maarquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op een stomme sportschool, en die wisten nog geen eens hoe zwaar die stang was
ik zou een andere sportschool zoeken...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op een stomme sportschool, en die wisten nog geen eens hoe zwaar die stang was
Biertje?quote:
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef shifto het volgende:
Niet? ok dan heb ik de verkeerde beetquote:
Drommel pakt allesquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Jamaar ik ben een meneeeeheeer.
Goffedomme.
CEquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De meesten? De meesten waren gewoon aan het klagen/trollen en posten bovendien zelf niet in de sc's meequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar omdat de meesten besloten om er twee van te maken had het voor mij geen zin om tegengas te geven.
Zit nog een half jaar eraan vastquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zou een andere sportschool zoeken...
Waar trek je die vandaan? Dat is de FOK! premiere van John Smith.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef Skv het volgende:
[..]
CE
wat is deze
http://i.fok.nl/userpics/11935/fok.jpg
Dat viel wel mee. Ik had graag de "nieuwe mensen ontmoeten" SC nog open gezien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De meesten? De meesten waren gewoon aan het klagen/trollen en posten bovendien zelf niet in de sc's mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |