Kunnen we net zo goed een 'ramseks' en 'polskrasser'-sc maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik word nu wel heel blij van mijn voorstel, nu ik er nog langer dan 2 seconden over nadenk:
SC Het bed
SC De bank
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef Re het volgende:
En wat brengt het leven vandaag SC
En waar zijn we nou helemaal mee bezig SC
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en geen vaste OP met grappige plaatjes
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en geen vaste OP met 'grappige'plaatjes
Ik word er verdrietig van, stbabylon in bed, stbabylon op de bank, krijg je die verhalen weer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik word nu wel heel blij van mijn voorstel, nu ik er nog langer dan 2 seconden over nadenk:
SC Het bed
SC De bank
SC Relaties #1quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Re het volgende:
--------
Wegens overmatig succes zijn de slowchats voortaan gebundeld, wij verwelkomen jullie in onze nieuwe succesreeksen SC Relaties of SC Psychologie
--------
Of Usericons van "vaste" bezoekers.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Geen nummersquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef stbabylon het volgende:
babs is er nooit meer, dus dat valt wel mee denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik word er verdrietig van, stbabylon in bed, stbabylon op de bank, krijg je die verhalen weer.
Meh, valt reuze mee, ik ben tegenwoordig zelfs geschikt voor een EO seriequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik word er verdrietig van, stbabylon in bed, stbabylon op de bank, krijg je die verhalen weer.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef stbabylon het volgende:
SC Het bed
SC De bank
Seks met kleine jongetjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meh, valt reuze mee, ik ben tegenwoordig zelfs geschikt voor een EO serie
Het kleine bed op de prairie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meh, valt reuze mee, ik ben tegenwoordig zelfs geschikt voor een EO serie
...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |