Slachtofferhulp op kosten van FOK!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan hebben ze een trauma en moet er weer een sc bij
Het bed SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef yvonne het volgende:
Relaties SC
Psychologie SC
Ik vind het nog niet je dát
Prima en duidelijk ditquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Voorstel sluitpost:
Belangrijke mededeling
Voor de komende maand wordt er een proef gedaan met nog maar twee SC's in R&P:
Relatie SC #1 (linkje)
Psychologie SC #1 (linkje)
Alle andere SC's zijn gesloten en jullie worden verzocht geen nieuwe te openen.
Op het eind zal ge-evalueerd worden of dit een succes is. Ook zal dan bepaald worden hoe verder te gaan.
We hopen op jullie begrip en medewerking.
heb je discussie wel begrepen?quote:
Drommel's bazen Alpha SC met squattips #1quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef yvonne het volgende:
Relaties SC
Psychologie SC
Jaaah!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef yvonne het volgende:
R sc voor het alledaagse gedoe
p sc voor het serieuze werk?
Het zijn slowchats.....daar is niks ontopic of serieus aan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef yvonne het volgende:
R&P SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef yvonne het volgende:
Relaties SC
Psychologie SC
Hoe gaat het serieuze werk samen met scquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef yvonne het volgende:
Nee niet eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef yvonne het volgende:
Jij veeleisende!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef yvonne het volgende:
Relaties SC
Psychologie SC
Nee juist niet, het moet beide onzinnig zijn maar de kliekjes zouden nog wel iets van een keus moeten hebben om een nieuw kliekje te vormen. Niet iedereen in elke SC kan nu een happy family worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
Maar namen kunnen we toch altijd nog wel veranderen? Laten we gewoon met iets beginnen e nkunnen na die maand wel kijken of het veranderd dient te worden
Dit komt akelig veel overeen met een zeker vak wat ik op school heb gehadquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Re het volgende:
--------
Wegens overmatig succes zijn de slowchats voortaan gebundeld, wij verwelkomen jullie in onze nieuwe succesreeksen SC Relaties of SC Psychologie
--------
Mooi, help je even mee? Ik vraag de andere mods ook even om te komen helpenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Re het volgende:
--------
Wegens overmatig succes zijn de slowchats voortaan gebundeld, wij verwelkomen jullie in onze nieuwe succesreeksen SC Relaties of SC Psychologie
--------
Topquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Re het volgende:
--------
--------
Het is het niet omdat het te abstract is. Niemand zal weten wat ze er mee moetenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef yvonne het volgende:
Relaties SC
Psychologie SC
Kunnen we net zo goed een 'ramseks' en 'polskrasser'-sc maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik word nu wel heel blij van mijn voorstel, nu ik er nog langer dan 2 seconden over nadenk:
SC Het bed
SC De bank
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef Re het volgende:
En wat brengt het leven vandaag SC
En waar zijn we nou helemaal mee bezig SC
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en geen vaste OP met grappige plaatjes
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en geen vaste OP met 'grappige'plaatjes
Ik word er verdrietig van, stbabylon in bed, stbabylon op de bank, krijg je die verhalen weer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik word nu wel heel blij van mijn voorstel, nu ik er nog langer dan 2 seconden over nadenk:
SC Het bed
SC De bank
SC Relaties #1quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Re het volgende:
--------
--------
Of Usericons van "vaste" bezoekers.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Geen nummersquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef stbabylon het volgende:
babs is er nooit meer, dus dat valt wel mee denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik word er verdrietig van, stbabylon in bed, stbabylon op de bank, krijg je die verhalen weer.
Meh, valt reuze mee, ik ben tegenwoordig zelfs geschikt voor een EO seriequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik word er verdrietig van, stbabylon in bed, stbabylon op de bank, krijg je die verhalen weer.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef stbabylon het volgende:
SC Het bed
SC De bank
Seks met kleine jongetjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meh, valt reuze mee, ik ben tegenwoordig zelfs geschikt voor een EO serie
Het kleine bed op de prairie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meh, valt reuze mee, ik ben tegenwoordig zelfs geschikt voor een EO serie
...quote:
Omdat ik admin benquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het.
Oh, en hoe krijg je standaard '?toonverwijderd=1' achter je posts?
Jankertquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja kan deze nu dicht dan? Al die SCs...
Dit ja. YVONNEUHH!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:00 schreef shifto het volgende:
DKVHLVJE was geen slowchatdaardoor waren wij juist die van ons begonnen
dat was namelijk een serieuze reeks
Ik vind het allemaal even kut.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe ist?
Met je relatie?
Je bank?
Bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |