abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:18:42 #2
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_114364414
quote:
Villa-manager: 'Vlaar kwam alleen praatje maken'

Trainer Paul Lambert benadrukt dat een transfer van Ron Vlaar naar Aston Villa nog verre van rond is. De aanvoerder van Feyenoord bracht zondag een bezoek aan de club uit Birmingham. 'We hebben alleen een praatje gemaakt en daar is het tot nu toe bij gebleven. Er is verder nog niets op handen,' zegt Lambert in The Birmingham Mail.

'Het is een topgozer en een hele goede speler. Ik weet echt niet of er nog anderen in hem geïnteresseerd zijn. Ik zal met de mensen hier gaan praten en dan zien we wel wat er gebeurt.' Vlaar ziet een overstap naar de Premier League wel zitten. Zijn contract tot in Rotterdam loopt nog door tot de zomer van 2014.
Wat is dit voor onzin. Iemand over laten vliegen alleen maar voor een praatje :') :') :')
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:25:09 #3
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114364785
Geruchten gaan dat Ron Vlaar een relatie heeft met de dochter van Lambert. Hij kwam daar zijn schoonouders ontmoeten. Meer niet. Topgozer, die Ron!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_114364908
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef satecl het volgende:
Geruchten gaan dat Ron Vlaar een relatie heeft met de dochter van Lambert. Hij kwam daar zijn schoonouders ontmoeten. Meer niet. Topgozer, die Ron!
Ze hadden zijn tattoo verkeerd begrepen en dachten echt Xavi binnen te halen..
BFF met GGMM
pi_114365884
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef satecl het volgende:
Waar moet hij in vredesnaam die dochter van Lambert gevonden hebben?
pi_114366083
Ik weet niet of het al geplaatst was, maar het schijnt dat vlaar een clausule van 4 miljoen heeft . Ik las eerder een bedrag van 9,3 miljoen, daar klopt dus niks van ;)

Zou wel erg laag zijn.
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:45:55 #7
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114366170
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Waar moet hij in vredesnaam die dochter van Lambert gevonden hebben?
Apres Ski Hut in Rotterdam. Dat is wat ik gehoord heb.
pi_114367014
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik weet niet of het al geplaatst was, maar het schijnt dat vlaar een clausule van 4 miljoen heeft . Ik las eerder een bedrag van 9,3 miljoen, daar klopt dus niks van ;)

Zou wel erg laag zijn.
Dat wisten we nog niet. Bedankt voor de info!

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef satecl het volgende:

[..]

Beetje ver gezocht. Binnen een week zal hij wel weg zijn.
  Moderator woensdag 18 juli 2012 @ 15:57:27 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114367041
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dat wisten we nog niet. Bedankt voor de info!
:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:00:55 #10
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_114367273
quote:

[..]

Zou hij daar ook zo de microfoon pakken?
pi_114367342
quote:

[..]

Kut tent.
pi_114367600
9,3 miljoen? Ik weet niet waar dat heeft gestaan, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Dan kun je net zo goed geen clausule opnemen namelijk, er is geen club die dat gaat betalen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator woensdag 18 juli 2012 @ 16:06:25 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114367619
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef heiden6 het volgende:
9,3 miljoen? Ik weet niet waar dat heeft gestaan, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Dan kun je net zo goed geen clausule opnemen namelijk, er is geen club die dat gaat betalen.
The Sun, wat wil je.
4045
onlogisch
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:24:02 #14
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114368678
Ik vraag me overigens af wat er met Mokotjo gaat gebeuren. Die gaat natuurlijk ook niet zomaar bijtekenen met weinig zicht op speelminuten, en heeft ook een aflopend contract. Daarnaast ook een niet-EU-salaris. Misschien voor de hand liggender om hem te verkopen in plaats van Leerdam. Zonde, want hij heeft denk ik best veel potentie.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_114368737
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:26:09 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114368813
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vraag me overigens af wat er met Mokotjo gaat gebeuren. Die gaat natuurlijk ook niet zomaar bijtekenen met weinig zicht op speelminuten, en heeft ook een aflopend contract. Daarnaast ook een niet-EU-salaris. Misschien voor de hand liggender om hem te verkopen in plaats van Leerdam. Zonde, want hij heeft denk ik best veel potentie.
Had hij juist niet laatst bijgetekend?
pi_114368840
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
Heeft nog een contract tot 2014.

Ik vind dat als Leerdam blijft dat we Mokotjo moeten proberen te verhuren, en als Leerdam dan volgend jaar vertrekt hebben we hem weer terug met een jaar extra ervaring.
pi_114368865
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef satecl het volgende:

[..]

Had hij juist niet laatst bijgetekend?
Optie is gelicht voor twee jaar extra.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:27:25 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114368895
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Heeft nog een contract tot 2014.

Ik vind dat als Leerdam blijft dat we Mokotjo moeten proberen te verhuren, en als Leerdam dan volgend jaar vertrekt hebben we hem weer terug met een jaar extra ervaring.
Volgens mij is dat contract van Mokotjo eenzijdig verlengbaar.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_114369206
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Volgens mij is dat contract van Mokotjo eenzijdig verlengbaar.
Volgens mij liep het af in 2012 en was het eenzijdig te verlengen met twee jaar en hebben we dat gedaan.

http://www.nu.nl/sport/27(...)ontract-mokotjo.html

:)
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:43:16 #21
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114369897
Ah, okay, ik dacht dat hij door deze optie juist nu nog 1 jaar vastlag. Een verhuur zou dan interessant kunnen zijn, zolang Leerdam niet vertrekt, maar dan wel aan een club van kaliber Utrecht, geen eerstedivisieclub als excelsior.
pi_114369940
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ah, okay, ik dacht dat hij door deze optie juist nu nog 1 jaar vastlag. Een verhuur zou dan interessant kunnen zijn, zolang Leerdam niet vertrekt, maar dan wel aan een club van kaliber Utrecht, geen eerstedivisieclub als excelsior.
Dit inderdaad.
pi_114370000
quote:
Koeman: "We kunnen met Feyenoord verrassen in de Champions League"

Feyenoord zal vrijdag tijdens de loting in Nyon te weten komen tegen welke club het moet spelen in de derde voorronde van de Champions League. Tot de mogelijke tegenstanders behoren Dinamo Kiev, Fenerbahçe, Panathinaikos en FC Kopenhagen. Feyenoord-trainer Ronald Koeman loot het liefst de laatstgenoemde ploeg.

"Als ik mag kiezen, FC Kopenhagen", zo vertelde Koeman in gesprek met Voetbal International. De oefenmeester kreeg vervolgens de vraag voorgeschoteld of de Rotterdammers nog wel wat te zoeken hebben in de Champions League. "Jazeker, want we hebben ons ervoor gekwalificeerd. Of we er klaar voor zijn is een ander verhaal."

"De enige Champions League-ervaring die we hebben zit in de technische staf", ging de 49-jarige Zaandammer verder. "Giovanni van Bronckhorst heeft hem wel eens gewonnen met Barcelona, Jean-Paul van Gastel speelde Champions League met Feyenoord, Patrick Lodewijks heeft er ook in gekeept en ik heb meer dan vijftig duels op dat niveau gecoacht."

"Bij Ajax, Benfica en PSV slaagde ik er altijd in mijn elftallen zo sterk neer te zetten dat er iets mogelijk was. Met PSV schakelden we Arsenal uit, met Benfica Liverpool. Dat sterkt mijn gevoel dat we ook met Feyenoord kunnen verrassen", aldus Koeman.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:44:44 #24
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114370006
quote:

Koeman: "Ben een speler als Guidetti nooit eerder tegengekomen"

John Guidetti veroverde tijdens het afgelopen seizoen de nodige Rotterdamse harten. De twintigjarige Zweed blonk uit met doelpunten en wervelende acties. Deze zomer besloot zijn werkgever Manchester City echter de huurling terug te halen naar het Etihad Stadium. Feyenoord-trainer Ronald Koeman beseft dat het vertrek van de aanvaller zwaar zal wegen.

"Ik sluit mijn ogen niet voor het feit dat Guidetti ons vorig seizoen doelpunten, bluf en overtuiging heeft gebracht", aldus Koeman tegenover Voetbal International. "Ik ben een speler zoals John niet eerder tegengekomen. Hij is echt een fenomeen."

Veel geld voor een nieuwe spits, lijkt niet beschikbaar. "Ik weet ook wel dat je met vier ton geen topspits haalt. Dan werk ik liever met Guyon Fernandez, Anass Achahbar en Mitchell Te Vrede."
pi_114370247
Ik heb nog steeds mijn seizoenskaart niet binnen, het geld is al meer dan een maand geleden afgeschreven. Is dit normaal, of moet ik toch maar even naar de servicelijn bellen?
BFF met GGMM
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:04:40 #26
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114371176
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef TheRulingEagle het volgende:

[..]

Alles wat ze doen behalve kont geschopt worden zal me inderdaad verrassen ;(
Een Kopenhagen kunnen we mísschien nog pakken, maar zeker de rest van de clubs komt eigenlijk wat te vroeg. Ik hoop dat ze Vlaar tot na de vCL kunnen behouden; het sportieve succes vind ik dit jaar wat dat betreft nog niet zo belangrijk, de miljoenen die het oplevert des te meer.
pi_114371234
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Alles wat ze doen behalve kont geschopt worden zal me inderdaad verrassen ;(
Een Kopenhagen kunnen we mísschien nog pakken, maar zeker de rest van de clubs komt eigenlijk wat te vroeg. Ik hoop dat ze Vlaar tot na de vCL kunnen behouden; het sportieve succes vind ik dit jaar wat dat betreft nog niet zo belangrijk, de miljoenen die het oplevert des te meer.
Ik krijg gewoon weer flashbacks naar Depor-uit ;(
BFF met GGMM
pi_114371356
quote:
19s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik merk jeuk bij Koeman. Er zit hem nu al van alles dwars; hij laat zich irriteren door kleine dingen zoals een kunstgrasveld en veegt spelers in de pers de mantel uit (Te Vrede na de oefenwedstrijd tegen Barendrecht).

Op zich wel begrijpelijk, want zoals het er nu uitziet is de kans om het afgelopen seizoen te evernaren vrijwel nihil. Dat zijn geen leuke vooruitzichten als ambitieuze trainer. Een jaar geleden was alles anders; toen was Feyenoord - na een jaar vergeefs solliciteren via NOS - Ronald's laatste strohalm. Sterker nog: Koeman en Feyenoord waren elkaars reddingboei, met van Geel als badmeester.

In 12 maanden kan er veel veranderen. Als Koeman eerlijk is zal hij toegeven dat hij wacht op een buitenlandse club. Hij had stiekem gehoopt dat er al iets of iemand langs was gekomen, helemaal na de schier onmogelijke prestatie die hij met de beperkte middelen in Rotterdam had neergezet. Het is even slikken. Er is afbraakrisico. Mogelijke reputatieschade.

Het huwelijk tussen Ronald Koeman en Feyenoord Rotterdam gaat zijn tweede jaar in en het worden 12 cruciale maanden. De wittebroodsweken zijn voorbij. Er is werk aan de winkel. Tijd om te laten zien wie we zijn: mannen of muizen. Of koeien.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef Muto het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 18-07-2012 om 09:52:50 In de nieuwe Voetbal International van deze week staat een uitgebreid interview met Ronald Koeman nog jaren bij #Feyenoord wil blijven. reageer retweet
_O-
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:09:22 #29
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114371408
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik krijg gewoon weer flashbacks naar Depor-uit ;(
"ook de Cler is nergens te bekennen...." ;(
pi_114371551
Bitch please gasten. We winnen dus gewoon extreem hard in de vCL 3 en 4. _O_

Vamos!
pi_114371745
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef heiden6 het volgende:
Helpmefok plaatste zoiets in het Ajax topic en zei dat het een betrouwbare bron was. Ik volg dit topic niet echt en wist niet of die clausule al bekend was ;)

Benieuwd of jullie nog een ervaren verdediger gaan halen, anders speel je wel met een erg jonge verdediging. Ik vind de verdediging van Ajax al ervaring missen :P
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:18:19 #32
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114371835
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:

Vamos!
Als we idd de CL zouden bereiken hoeven we wmb alleen europees voor volgend seizoen nog veilig te stellen voor een zéér geslaagd seizoen. Dan maken we echt gigantische stappen in het aflossen van de schulden; dan nog een enkele transfer en we hebben gewoon weer een positief saldo. :)
pi_114372272
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Helpmefok plaatste zoiets in het Ajax topic en zei dat het een betrouwbare bron was. Ik volg dit topic niet echt en wist niet of die clausule al bekend was ;)
FR1908Nieuws is ook een erg betrouwbare bron.

quote:
Benieuwd of jullie nog een ervaren verdediger gaan halen, anders speel je wel met een erg jonge verdediging. Ik vind de verdediging van Ajax al ervaring missen :P
Onze verdediging mist geen ervaring. Beste van de eredivisie :).
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:33:09 #34
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114372553
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

De verdediging vna ajax mist Vertonghen.. die van Feyenoord mist Vlaar. Dan kun je toch wel zeggen dat dit seizoen Feyenoord een veel sterkere verdediging heeft dan de landskampioen.

Jammer genoeg is de aanval van ajax 10x beter dan die van Feyenoord. Middenveld gelijkwaardig.
pi_114372679
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef satecl het volgende:

[..]

De verdediging vna ajax mist Vertonghen.. die van Feyenoord mist Vlaar. Dan kun je toch wel zeggen dat dit seizoen Feyenoord een veel sterkere verdediging heeft dan de landskampioen.

Jammer genoeg is de aanval van ajax 10x beter dan die van Feyenoord. Middenveld gelijkwaardig.
Veel sterker is overdreven, maar ben bang wel beter. Ik vind de backs bij Ajax zeker geen zekerheidje verdedigend. Ik hoop dat Ajax nog Moisander haalt om Vertonghen te vervangen, dat scheelt een hoop.

Moet Goossens zich trouwens richtten op linksbuiten of middenveld?
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:36:50 #36
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114372725
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Veel sterker is overdreven, maar ben bang wel beter. Ik vind de backs bij Ajax zeker geen zekerheidje verdedigend. Ik hoop dat Ajax nog Moisander haalt om Vertonghen te vervangen, dat scheelt een hoop.

Moet Goossens zich trouwens richtten op linksbuiten of middenveld?
Linksbank.
pi_114373284
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:

Vamos!
Dit dus :)

Groepsfase, Barca, Here We Come!

3...2...1...
pi_114373576
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb nog steeds mijn seizoenskaart niet binnen, het geld is al meer dan een maand geleden afgeschreven. Is dit normaal, of moet ik toch maar even naar de servicelijn bellen?
Ik zou bellen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_114373678
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik zou bellen.
Ok, morgen maar even doen. Ik wist niet of zulke lange wachttijden normaal waren en had geen zin in een chagerijnig mens aan de telefoon...
BFF met GGMM
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:02:00 #40
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_114373888
Godverdomme, heb gewoon bijna zin om naar de open dag te gaan omdat ik, tegen beter weten in, toch stiekem verwacht dat Guidetti uit die heli stapt ..
pi_114373907
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef PIETR het volgende:
Godverdomme, heb gewoon bijna zin om naar de open dag te gaan omdat ik, tegen beter weten in, toch stiekem verwacht dat Guidetti uit die heli stapt ..
dat gaat helaas niet gebeuren.
pi_114374752
De eerste Europese thuiswedstrijd is "gratis" voor seizoenkaarthouders, kom je er ook binnen met alleen je seizoenskaart?
pi_114375640
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef TheFastOne het volgende:
De eerste Europese thuiswedstrijd is "gratis" voor seizoenkaarthouders, kom je er ook binnen met alleen je seizoenskaart?
Ja. Om binnen te komen heb je de nieuwe SK nodig.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:25:34 #44
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_114378064
Is er al een persbericht naar buiten gebracht dat Schenkeveld gewoon blijft?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:55:06 #45
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_114379640
Ben even een paar dagen weggeweest, maar Schenkeveld mag vertrekken las ik? Vreemdste beslissing ooit :o.
2000 light years from home
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:21:28 #46
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114381052
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Merkie het volgende:
Ben even een paar dagen weggeweest, maar Schenkeveld mag vertrekken las ik? Vreemdste beslissing ooit :o.
Vind het erg raar. Leek totz'n blessure heel aardig. Afgelopen half jaar wisselvallig maar ook een aantal goede wedstrijden. Wat zal zo'n jongen nou kosten... Je zal zien dat ze hem over 2 jaar terugkopen...
pi_114382268
Tsja, misschien vinden ze hem te blessuregevoelig...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_114384777
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Merkie het volgende:
Ronduit belachelijk.
Zeker als je kijkt dat Vlaar ook mogelijk weg gaat hou je niet echt goede cv's over.

Of zou het iets met zijn blessure te maken hebben?
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:26:28 #49
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114384968
Voor de mensen die de oefenwedstrijd zeer serieus nemen:
http://www.nu.nl/sport/2862098/psv-niet-langs-fc-eindhoven.html

Het valt dus allemaal wel mee.
pi_114385129
Ben benieuwd hoe Feyenoord het aanstaande zaterdag tegen Fc Dordrecht gaat doen. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_114385194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben benieuwd hoe Feyenoord het aanstaande zaterdag tegen Fc Dordrecht gaat doen. :)
Die zitten zonder trainer toch? Theo Bos verhaal verschrikkelijk trouwens ;( .

Denk een nulletje of 3 :7 .
pi_114385285
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:30 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Die zitten zonder trainer toch? Theo Bos verhaal verschrikkelijk trouwens ;( .

Denk een nulletje of 3 :7 .
Optimist. :)

Ik verwacht eerlijk gezegd een magere overwinning of een gelijkspelletje. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:34:29 #53
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_114385417
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

We zijn toch zeker psv niet... gelijk spel tegen Dort nou nee.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_114385851
Bijna de loting.
pi_114386838
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:42 schreef Muto het volgende:
Bijna de loting.
Wanneer is het?
pi_114386856
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Wanneer is het?
Vrijdag.
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:03:44 #57
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_114387262
Hoe laat? Moet om 11 uur lessen ..
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:04:04 #58
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114387285
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef PIETR het volgende:
Hoe laat? Moet om 11 uur lessen ..
Begint 12.00, dus zal rond 12:30 zijn.
Elite
Tegen TTIP
pi_114391064
#GuidettiBelongsToFeyenoord is trending topic.
pi_114391571
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

http://eredivisielive.nl/programmagids/tv/2012-07-21/

Ik ga wel even kijken. :)
pi_114391901
quote:
Ik ga denk ff langs, aangezien ik binnen 10 tot 15 minuten bij de Krommedijk ben.
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:15:00 #62
268260 Dr.Mikey
pi_114392304
Op welke zender is de loting te zien ? Nederland 2 altijd toch?
R.I.P DTS.
pi_114392389
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eurosport sowieso.
pi_114393919
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee, daar kijk ik nooit naar, ze maken er altijd zo'n langdradig circus van, ik kijk wel gewoon achteraf op internet naar de uitslag van de loting. :)

Maar zal vast ergens te zien zijn, ja.
pi_114395274
We zijn jarig!
pi_114395768
Gefeliciteerd! :P

104 jaar alweer. ^O^
pi_114396289
Ik krijg ineens een beeld in mijn hoofd van Gudde die probeert om 104 kaarsjes uit te blazen.

:D
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 08:12:25 #68
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114401954
*O* Gefeliciteerd Feyenoord *O*

_O_ FEYENOORD ROTTERDAM _O_
4045
onlogisch
pi_114403008
Feijenoord O+
pi_114403894
Vlaar moet nog goedgekeurd worden door de Amerikaanse eigenaar, zodra daar een groen licht komt wordt het waarschijnlijk snel afgerond :)
Verklaart ook wel waarom de coach zo afstandelijk geinteresseerd lijkt te zijn, die mag waarschijnlijk geen open interesse aangeven zonder goedkeuring van mister manager.

Medische keuring wellicht volgende week, laten we hopen dat daar nog een weekje vertraging bij komt, en hij nog minstens 1 vCL-wedstrijdje kan meepakken :P

EDIT:
Oja, allen gefeliciteerd met ons Feyenoord
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:16:30 #71
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114404573
Feijenoord _O_
pi_114405243
Koeman1963 twitterde op donderdag 19-07-2012 om 10:35:05 Hoe mooi is het om voor een club met zo'n mooie historie te werken. #Feyenoord104jaar @Feyenoord @fr12nl reageer retweet
En zo zit dat. Maar. Hoe kan Koeman nou weer tweeten om 10:35, terwijl er dan een training is. :')
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:47:43 #73
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114405493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:39 schreef Muto het volgende:
Koeman1963 twitterde op donderdag 19-07-2012 om 10:35:05 Hoe mooi is het om voor een club met zo'n mooie historie te werken. #Feyenoord104jaar @Feyenoord @fr12nl reageer retweet
En zo zit dat. Maar. Hoe kan Koeman nou weer tweeten om 10:35, terwijl er dan een training is. :')
GB doen het werk, hij niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_114405720
Gefeliciteerd kameraden!
104 hoera'tjes voor Feyenoord *O* :D
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:03:58 #75
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114405966
Is er al een spits?
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:04:36 #76
14505 OProg
A Life in Music
pi_114405998
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:55 schreef TheRulingEagle het volgende:
Gefeliciteerd kameraden!
104 hoera'tjes voor Feyenoord *O* :D
Hiep Hiep *O* *O*
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:07:02 #77
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_114406076
Gefeliciteerd Feyenoord! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Look behind you! It's your ass!
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:11:35 #78
277865 Sejt
Ondertitel
pi_114406221
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef satecl het volgende:
Is er al een spits?
Ja, 3 zelfs.
I love my mispoken words.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 11:12:36 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114406258
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:11 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ja, 3 zelfs.
Hij bedoelde vast of er nog een goeie kwam.
4045
onlogisch
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:13:42 #80
277865 Sejt
Ondertitel
pi_114406294
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Oh, echt :6
pi_114407253
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Te Vrede.

En Fernandez zal ook 1 op 2 lopen. :).
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:41:29 #82
268260 Dr.Mikey
pi_114407279
Al 104 jaar lang de trots van Rotterdam
R.I.P DTS.
pi_114407758
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Te Vrede.

En hoe komen we dan op de 74 goals?? ;)
Te Vrede 20-25
Fernandez 17
De rest van de flanken en middenvelders?

EDIT: ik heb zelf overigens ook 73 voorspeld :P
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 11:54:16 #84
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114407759
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Te Vrede.

Fernandez moet er eerst maar eens voor zorgen dat ie dit seizoen wat meer wedstrijden mag spelen.

Ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat we hem op moeten stellen. Die hersenloze mongool is ons mooie shirt niet waard.
4045
onlogisch
pi_114407826
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:54 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En hoe komen we dan op de 74 goals?? ;)
Te Vrede 20-25
Fernandez 17
De rest van de flanken en middenvelders?
Ja? Vorig jaar hadden we ook 'maar' iets van 40 goals via Fernandez en Guidetti hé vriend? :).
pi_114407844
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Fernandez moet er eerst maar eens voor zorgen dat ie dit seizoen wat meer wedstrijden mag spelen.

Ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat we hem op moeten stellen. Die hersenloze mongool is ons mooie shirt niet waard.
Heb al een keer uitgelegd dat hij zichzelf niet nog een keer zo gaat gedragen.

Daarnaast, als hij elke wedstrijd speelt zoals PSV-uit, dan is hij beter dan Guidetti :D
pi_114407846
Zie edit :P
pi_114407932
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:56 schreef ace_eleven het volgende:
Zie edit :P
Nou dan pik :D

Immers verwacht ik er 10 van (serieus, zonder grap). "De spitsen" totaal minimaal 30.
Flank links 5 (Cissé), flank rechts 5 (Omar).

Clasie en Vormer/Singh minimaal 4 per persoon.

Janmaat kan er 4 maken. De Vrij / BMI 2 (1 per persoon).

Zit je totaal aan de 64 goals. Hier en daar zullen andere spelers nog weleens een goaltje maken. Komt helemaal goed.
pi_114408105
Ik verwacht er wel wat meer dan 5 per flank :)
Een Cisse moet er toch ook wel tussen de 7-10 kunnen maken, evenals de andere flank. Ik verwacht alleen niet dat een Fernandez 1 op 2 zal gaan lopen, maar verwacht wel meer van Te Vrede/ Achahbar.

Verder was het wel een beetje een loze opmerking van mij ja 8)7
pi_114408896
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:03 schreef ace_eleven het volgende:
Ik verwacht er wel wat meer dan 5 per flank :)
Een Cisse moet er toch ook wel tussen de 7-10 kunnen maken, evenals de andere flank. Ik verwacht alleen niet dat een Fernandez 1 op 2 zal gaan lopen, maar verwacht wel meer van Te Vrede/ Achahbar.

Verder was het wel een beetje een loze opmerking van mij ja 8)7
Ik zou van Te Vrede maar niet al te veel verwachten hoor
pi_114409079
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:24 schreef TheRulingEagle het volgende:

[..]

Ik zou van Te Vrede maar niet al te veel verwachten hoor
Die mag misschien een paar keer invallen voor 10 min.
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:33:25 #92
268260 Dr.Mikey
pi_114409214
Kijken wanneer hij wel presteert hoelang het duur dat VI komt met de titel Feyenorod Tevreden over Te Vrede. Johan kennende.
R.I.P DTS.
pi_114409283
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijken wanneer hij wel presteert hoelang het duur dat VI komt met de titel Feyenorod Tevreden over Te Vrede. Johan kennende.
Derksen is niet zo van de schijtlolligheden en prietpraat. Minachting van de lezer is dat.
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:44:22 #94
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_114409632
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anders komt de Kromme wel met die titel :D
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_114409652
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:44 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Anders komt de Kromme wel met die titel :D
De Kromme de voetballer _O_

De_Kromme de ADOfan :r :r :r :r :r
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 12:56:46 #96
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114410071
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:35 schreef TheRulingEagle het volgende:

[..]

Derksen is niet zo van de schijtlolligheden en prietpraat. Minachting van de lezer is dat.
4045
onlogisch
pi_114410605
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:35 schreef TheRulingEagle het volgende:

[..]

te genant voor woorden die eenheidsworst
pi_114415753
Godver-de-tering.

Scc NU AL KWIJT. opnieuw aanvragen, moet ik godverdomme gewoon een bewijs van vermissing halen bij de plaatselijk hermandad. tyfus knvb, alsof dat nou echt nodig is. Achterlijke regeltjes van die achterlijke bobo's.

Einde verhaal. #haataandeknvb
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:37:17 #99
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_114417075
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:07 schreef mister_popcorn het volgende:
Godver-de-tering.

Scc NU AL KWIJT. opnieuw aanvragen, moet ik godverdomme gewoon een bewijs van vermissing halen bij de plaatselijk hermandad. tyfus knvb, alsof dat nou echt nodig is. Achterlijke regeltjes van die achterlijke bobo's.

Je kan hem natuurlijk ook gewoon niet kwijtraken.
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:55:11 #100
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114417843
quote:
Godver-de-tering.

Dat is vrij irritant.

Maar hoeft niet bij de politie. Die verwijzen je lachend door naar de gemeente. Weet niet in welke gemeente je woont, maar als het goed is kan je gewoon via internet een formulier invullen, waarna je een kopie krijgt. Deze moet je opsturen.
Elite
Tegen TTIP
pi_114417927
quote:
Godver-de-tering.

Moet je daarom zo vloeken ? Gewoon je eigen stomme schuld.
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:59:57 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114418068
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

Moet je daarom zo vloeken ? Gewoon je eigen stomme schuld.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:37 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Je kan hem natuurlijk ook gewoon niet kwijtraken.
Perfecte mensen allemaal hier. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114418192
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef Caland het volgende:

[..]

[..]

Nee, lekker anderen de schuld geven van je eigen falen :')
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:02:36 #104
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114418205
Bijna loting :9
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:03:34 #105
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114418251
quote:

[..]

[..]

Lekker ouwe-kanker-hoeren op mensen met een leven. Makkelijk dat het is.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:03:43 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114418255
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Piles het volgende:

[..]

Nee, lekker anderen de schuld geven van je eigen falen :')
Is toch ook omslachtig gedoe allemaal. Eerst kon je voor 5 euro's ofzo gewoon een nieuwe krijgen.
Moet toch ook gewoon kunnen, oude blokkeren en nieuwe versturen. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:19:02 #107
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_114418974
quote:

[..]

[..]

Raak nooit belangrijke items kwijt idd. Is niet zo heel moeilijk hoor.

quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Lekker ouwe-kanker-hoeren op mensen met een leven. Makkelijk dat het is.
Oke.

[ Bericht 28% gewijzigd door CasselerRIP op 19-07-2012 16:46:09 ]
pi_114419027
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Is toch ook omslachtig gedoe allemaal. Eerst kon je voor 5 euro's ofzo gewoon een nieuwe krijgen.
Eensch.
pi_114420355
Koeman1963 twitterde op donderdag 19-07-2012 om 15:40:21 Na de training en lunch een interview gehad met de #Playboy. Beste lezers wees gerust foto met kleding! Wordt mooi verhaal @Feyenoord . reageer retweet
Lolbroek die Koeman.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114420677
Trouwens, op de site van Eurosport staat tussen de programmering niet dat ze de loting uitzenden.
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:51:59 #111
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114420697
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:51 schreef Maastoren het volgende:
Trouwens, op de site van Eurosport staat tussen de programmering niet dat ze de loting uitzenden.
Gewoon via UEFA.com dan. Die doen het live middels een stream.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:58:41 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114421039
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114421821
quote:

[..]

[..]

Ik ben 2 keer in 1 jaar tijd mijn paspoort kwijtgeraakt en sta nu op de zwarte lijst bij het consulaat in Antwerpen...

Gisteravond Ajax-Feyenoord op EDL1 gekeken, ik hoop dat binnenkort de return aan de beurt is :9~
BFF met GGMM
pi_114421882
quote:
Leuk, maar waarom de Union Jack zo prominent?
BFF met GGMM
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:13:42 #115
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114421936
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik ben 2 keer in 1 jaar tijd mijn paspoort kwijtgeraakt en sta nu op de zwarte lijst bij het consulaat in Antwerpen...

Gisteravond Ajax-Feyenoord op EDL1 gekeken, ik hoop dat binnenkort de return aan de beurt is :9~
FUUUU dat had ik graag willen zien. Een van de weinige wedstrijden vorig seizoen die ik gewoon niet gezien heb (alleen samenvatting). Als iemand daar nog een link van heeft... ?
pi_114422071
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:13 schreef satecl het volgende:

[..]

FUUUU dat had ik graag willen zien. Een van de weinige wedstrijden vorig seizoen die ik gewoon niet gezien heb (alleen samenvatting). Als iemand daar nog een link van heeft... ?
Ik zie net dat ik het gisteravond alleen in de SC had gepost...
BFF met GGMM
pi_114423789
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit dus. En dat kan ook, zo gepiept, maar de knvb moet er weer van alles bij halen om zichzelf lekker in te dekken. Daarnaast kan ik pas dinsdagochtend terecht bij de hermandad voor een verwijs van vermissing, en dat wordt, als ik 't goed begrepen heb, opgestuurd per post naar mij, waarna ik per post het naar Feyenoord kan sturen, waarna ik pas een nieuwe scc krijg. Je kan wel nagaan dat dit lang gaat duren...

Daarnaast heb ik 'm zelf ook niet weggepleurd, maar vriendinlief, met het oudpapier; vermoeiend.

Maar goed, laat ik 't maar OT houden. Vind 't weer even stil rondom Vlaar. Op dit moment is snelheid toch wel geboden zou je denken, met het oog op een te halen nieuwe verdediger... (laat staan de centen voor een spits eventueel).
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_114423991
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Dit dus. En dat kan ook, zo gepiept, maar de knvb moet er weer van alles bij halen om zichzelf lekker in te dekken. Daarnaast kan ik pas dinsdagochtend terecht bij de hermandad voor een verwijs van vermissing, en dat wordt, als ik 't goed begrepen heb, opgestuurd per post naar mij, waarna ik per post het naar Feyenoord kan sturen, waarna ik pas een nieuwe scc krijg. Je kan wel nagaan dat dit lang gaat duren...

Daarnaast heb ik 'm zelf ook niet weggepleurd, maar vriendinlief, met het oudpapier; vermoeiend.

Maar goed, laat ik 't maar OT houden. Vind 't weer even stil rondom Vlaar. Op dit moment is snelheid toch wel geboden zou je denken, met het oog op een te halen nieuwe verdediger... (laat staan de centen voor een spits eventueel).
Vervanger komt er heel waarschijnlijk niet, geld voor een spits is er niet. Laat hem nog maar een paar weken blijven en proberen met Feyenoord die derde voorronde door te komen. Daarna kan hij altijd nog verkocht worden en heb je er 3 miljoen voor de 4e voorronde bij, en gegarandeerd nog wat extra geld omdat je dan minimaal poulefase Europa League speelt.
pi_114424175
quote:
Vrijdag vraag & antwoord op Twitter met Schaken

Feyenoord organiseert aanstaande vrijdag (morgen) voor het eerst vraag en antwoordsessie via Twitter. Vrijdagmiddag vanaf 13.45 kunnen supporters en andere volgers van Feyenoords Twitteraccount vragen stellen aan Ruben Schaken. De aanvaller zal vervolgens via Feyenoords eigen Twitterkanaal (@Feyenoord) de leukste en meest originele vragen persoonlijk beantwoorden. De vraag en antwoordsessie duurt in totaal circa een half uur.
De vraag- en antwoordsessie geldt als introductie een nieuwe mogelijkheid voor de shirtbedrukking in de Feyenoord Fanshops. Als eerste club in Nederland biedt Feyenoord aan supporters de mogelijkheid om de tekens ‘@’ en ‘#’, als ook cijfers en een ‘underscore’ te laten afdrukken op hun shirt. Hierdoor wordt het voor supporters mogelijk om hun Twitternaam of een zoekterm op Twitter (hashtag) op hun shirt te zetten. Deze speciale tekens kunnen vanaf aanstaande zondag, tijdens de Open Dag van Feyenoord, voor het eerst op de shirts van Feyenoord bedrukt worden.

Hoe gaat de vraag- en antwoordsessie op Twitter vrijdag in z’n werk?
- Vanaf 13.45 uur kun je via je persoonlijke Twitterpagina een vraag stellen aan Ruben Schaken. Let op. gebruik in je tweet als hashtag #vraagRuben. De vraag hoeft niet gericht te zijn aan @Feyenoord.

- De leukste en meest originele vragen worden geselecteerd en door het officiële Feyenoord-kanaal geretweet.

- Direct na de retweet van de geselecteerde vraag volgt in een aparte tweet het persoonlijke antwoord van Ruben Schaken. De vragen en de antwoorden zijn op die manier voor alle volgers van @Feyenoord zichtbaar.

- Na afloop van de vraag- en antwoordsessie is een verslag terug te lezen op www.feyenoord.nl
Bless...
pi_114424211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Vervanger komt er heel waarschijnlijk niet, geld voor een spits is er niet. Laat hem nog maar een paar weken blijven en proberen met Feyenoord die derde voorronde door te komen. Daarna kan hij altijd nog verkocht worden en heb je er 3 miljoen voor de 4e voorronde bij, en gegarandeerd nog wat extra geld omdat je dan minimaal poulefase Europa League speelt.
Koeman heeft toch wel gezegd om ervaring erbij te willen?

Als we geen ervaren kracht erbij krijgen achterin, kan het wel zwaar worden...
Ik bedoel, alle jonkies achterin behalve de Vrij en Mulder moeten nog hun dip krijgen. Zal je zien dat 't net vrouwen zijn en 't tegelijk gebeurt }:|
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:36:32 #121
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114425463
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Je hoeft er niet voor naar de politie. Bewijs van de gemeente is voldoende.
Elite
Tegen TTIP
pi_114426381
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Je hoeft er niet voor naar de politie. Bewijs van de gemeente is voldoende.
Oh ja, dat zei je al... Ik zal er morgen nog even achteraan gaan dan, misschien dat ze sneller zijn dan de politie (iets minder langzaam?).

Bedankt iig
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:42:50 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114431359

Bam.

[ Bericht 77% gewijzigd door Caland op 19-07-2012 21:19:39 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 21:14:51 #124
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114433203
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Bam.
_O_
4045
onlogisch
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:18:11 #125
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114433374
quote:
[ afbeelding ]

Bam.
Acces denied...
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:19:52 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114433457
nu niet meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114434016
quote:
[ afbeelding ]

Bam.
Wij zullen altijd bazen blijven _O_
BFF met GGMM
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:30:10 #128
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114434058
Ik zit serieus al in spanning. Zit al hotels uit te zoeken in Denemarken, terwijl het waarschijnlijk toch Kiev o.i.d. wordt. :')

Heb al wat zitten kijken naar vluchten ook. Goedkoopste Kiev is ¤313, Athene is ¤345 en Istanbul is ¤344
Elite
Tegen TTIP
pi_114434424
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Happel het volgende:
Ik zit serieus al in spanning. Zit al hotels uit te zoeken in Denemarken, terwijl het waarschijnlijk toch Kiev o.i.d. wordt. :')

Heb al wat zitten kijken naar vluchten ook. Goedkoopste Kiev is ¤313, Athene is ¤345 en Istanbul is ¤344
Jij zoekt alleen op directe vluchten?
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:37:53 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114434446
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Jij zoekt alleen op directe vluchten?
Nee, ook via andere luchthavens. Die naar Kiev is een vlucht dat via Parijs gaat.
Elite
Tegen TTIP
pi_114434614
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, ook via andere luchthavens. Die naar Kiev is een vlucht dat via Parijs gaat.
Heb toch wel wat goedkopere vluchten gevonden. Kiev ¤192, Athene ¤277 en Istanbul ¤172.
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:42:21 #132
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114434646
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:41 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Heb toch wel wat goedkopere vluchten gevonden. Kiev ¤192, Athene ¤277 en Istanbul ¤172.
Ok...dat is gunstiger. Welke data en welke site?

Ben echt een ramp in het vinden van die shit. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_114434730
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Ok...dat is gunstiger. Welke data en welke site?

Ben echt een ramp in het vinden van die shit. :')
Skyscanner.net. Voor de eerste wedstrijd uit van 30-07 tot 02-08, voor tweede wedstrijd uit van 06-08 tot 09-08.
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:46:23 #134
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114434850
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:44 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Skyscanner.net. Voor de eerste wedstrijd uit van 30-07 tot 02-08, voor tweede wedstrijd uit van 06-08 tot 09-08.
Ik zat van 31-07 tot 03-08. Ook op Skyscanner.net...

Aparte shit dan :')
Elite
Tegen TTIP
pi_114434886
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Lijkt mij niet dat in 2 dagen de prijzen zo hard gestegen zijn.
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:49:49 #136
302138 HuffTheTalbot
pi_114435024
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Dit verschilt dus serieus per persoon kwam ik laatst achter. Zieke shit.
pi_114435033
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Lijkt mij niet dat in 2 dagen de prijzen zo hard gestegen zijn.
Vliegticketprijzen zijn nou niet echt transparant :P
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:51:18 #138
302138 HuffTheTalbot
pi_114435114
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Piles het volgende:

[..]

Vliegticketprijzen zijn nou niet echt transparant :P
Is met meerdere andere producten die je via internet koopt. De één betaalt voor hetzelfde product meer of minder, gebaseerd op... wat ze van je weten!

Welkom is 2012. ^O^
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:51:44 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114435139
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Is met meerdere andere producten die je via internet koopt. De één betaalt voor hetzelfde product meer of minder, gebaseerd op... wat ze van je weten!

Welkom is 2012. ^O^
Bnw is een deurtje verder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:54:29 #140
302138 HuffTheTalbot
pi_114435318
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Bnw is een deurtje verder.
Doe ermee wat je wilt. Als je jullie met toch niet willen geloven, komen jullie er vanzelf wel achter. Jullie zijn willen het gewoon niet snappen! Stop je hoofd maar in het zand hoor! Jullie zijn gewoon te dom. Je komt er vanzelf wel achter. Serieus.
pi_114435425
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Doe ermee wat je wilt. Als je jullie met toch niet willen geloven, komen jullie er vanzelf wel achter. Jullie zijn willen het gewoon niet snappen! Stop je hoofd maar in het zand hoor! Jullie zijn gewoon te dom. Je komt er vanzelf wel achter. Serieus.
Is laatst ook op tv geweest, bij dat programma op Nederland 3, wat lijkt op Keuringsdienst van Waarde :P
Ben de naam ff kwijt.
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:59:55 #142
302138 HuffTheTalbot
pi_114435634
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Piles het volgende:

[..]

Is laatst ook op tv geweest, bij dat programma op Nederland 3, wat lijkt op Keuringsdienst van Waarde :P
Ben de naam ff kwijt.
Shit, ik zat net zo lekker in mijn Bnw-rol. :N
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:06:31 #143
277865 Sejt
Ondertitel
pi_114435974
Dit hotel is goed in Kopenhagen ;)
pi_114436087
Morgen maar eensch even een mooi reisje boeken :)
FR1908
pi_114436159
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:06 schreef Sejt het volgende:
Duur ook.
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:09:59 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114436163
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:06 schreef Sejt het volgende:
Hoe heet het centrum?
Elite
Tegen TTIP
pi_114436233
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef Teis91 het volgende:
Morgen maar eensch even een mooi reisje boeken :)
Morgen wel voor half 2 wakker dan he :D
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 22:13:01 #148
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114436352
Bah, ik wil ook. Maar niemand kan mee :')
4045
onlogisch
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:15:10 #149
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114436485
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Bah, ik wil ook. Maar niemand kan mee :')
Gewoon gaan. Je ontmoet genoeg nieuwe mensen. En anders doen we gewoon een FOK-meet tijdens het rellen aldaar.
Elite
Tegen TTIP
pi_114436521
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Morgen wel voor half 2 wakker dan he :D
Anders heb ik daar zo m'n brabanders voor
FR1908
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:16:09 #151
277865 Sejt
Ondertitel
pi_114436534
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:09 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Duur ook.
Dat moet je relatief bekijken, je zit wel 100m van Nyhavn, een van de mooiste plekken met terrasjes in Kopenhagen ;)

quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoe heet het centrum?
Parken (stadion FCK) ligt in Østerbro. Hotel Rye is ook goed aan te bevelen, maar verder heb ik geen ervaring met andere hotels. D'r liggen er zat in Kopenhagen en openbaar vervoer is uitstekend in het centrum.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 22:17:51 #152
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114436627
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Gewoon gaan. Je ontmoet genoeg nieuwe mensen. En anders doen we gewoon een FOK-meet tijdens het rellen aldaar.
Ja dat is ook wel weer zo :)

Een fok meet zouden we sowieso eens moeten houden :7 al dan niet tijdens het rellen
4045
onlogisch
pi_114436637
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:15 schreef Teis91 het volgende:

[..]

Anders heb ik daar zo m'n brabanders voor
Als jij om 12 uur die loting moet volgen ken ik het wel weer... Lig je te powernappen als we gaan boeken zeker!
pi_114436657
Ik zou gaan voor een goedkoop hostel in downtown kopenhagen.
Ben je voor 140 DKK klaar en zit je niet in toeristisch gebied maar net daarbuiten. Veel gezelliger.

http://www.sleepinheaven.com/
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:18:27 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114436667
Dit valt ook nog wel te doen. Maar eigenlijk is het onzin om nu al te gaan zoeken. :')

http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2012.html
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114436749
Hoop eigenlijk niet dat we Kopenhagen loten mocht het misgaan kun je die joden niet meer pesten door over dat team te beginnen. :P
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:20:22 #157
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114436787
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
Dit valt ook nog wel te doen. Maar eigenlijk is het onzin om nu al te gaan zoeken. :')

Morgen is de loting. Moet mijn opties klaar hebben staan.

En je kan dus wel vanaf Eindhoven vliegen. De tyfus, zit hele tijd te zoeken vanuit die kankerstad.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 22:20:32 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114436796
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:19 schreef Nozem. het volgende:
Hoop eigenlijk niet dat we Kopenhagen loten mocht het misgaan kun je die joden niet meer pesten door over dat team te beginnen. :P
Ach, er is 1 verschil. Als wij ze loten pakken we ze gewoon :7
4045
onlogisch
pi_114436867
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef Caland het volgende:

Godverdomme, heb ik 5(!) pagina's vol met vluchten, en die heb ik er niet tussen staan!
pi_114436967
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ngs-Fins-Turku.dhtml
Ga zwaar lachen als die Castaignos daar gaat tekenen.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 22:25:37 #161
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114437130
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:23 schreef Nozem. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ngs-Fins-Turku.dhtml
Ga zwaar lachen als die Castaignos daar gaat tekenen.
Hahaha, onze vriend Fer. Met zijn niveautje hoger :')

Straks jackshit terwijl wij Messi op bezoek krijgen :7
4045
onlogisch
pi_114437268
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hahaha, onze vriend Fer. Met zijn niveautje hoger :')

Straks jackshit terwijl wij Messi op bezoek krijgen :7
Ja toch en dan heeft Fer ook Castaignos al opgebeld om hem te 'adviseren' naar Twente te komen.
Zou je toch lachend die hoorn er op pleuren als je Castaignos heet.
pi_114438188
Ik heb 10 minuten gekeken en die Fer heeft echt alleen maar de ene na de andere breedtepass gegeven. Ik was een van de weinige die er geen traan om liet dat die wegging. Hij is wel sterk maar kan geen bal over 5 meter inspelen. Een dieptepass al helemaal niet.
pi_114438246
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef Nozem. het volgende:
Ik zou gaan voor een goedkoop hostel in downtown kopenhagen.
Ben je voor 140 DKK klaar en zit je niet in toeristisch gebied maar net daarbuiten. Veel gezelliger.

http://www.sleepinheaven.com/
Ooit paar dagen geslapen in dit hostel. Grote dorms en verder nog meer bagger.
pi_114438412
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Slechte hotelletjes in het buitenland, lachen toch man!
pi_114438479
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Daar doe je het toch allemaal voor?
pi_114440005
Nee alleen goodlife voor mij, moet ps3 aan kunnen sluiten en online kunnen spelen na de wedstrijd dit dat.
pi_114440555
Helaas voor de Bulykin fanboys. :') Die gaat waarschijnlijk naar Twente volgens VI
pi_114442294
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:14 schreef TheRulingEagle het volgende:
Helaas voor de Bulykin fanboys. :') Die gaat waarschijnlijk naar Twente volgens VI
ik denk wel dat hij beter is dan dat we nu hebben.
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 00:10:44 #170
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114443579
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:45 schreef jakees het volgende:

[..]

ik denk wel dat hij beter is dan dat we nu hebben.
Dat is geen gezicht man, zo'n dikke logge Rus in de spits. Doe mij dan maar een wat fysiek mindere Achahbar met veel meer toekomst perspectief.
pi_114444796
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 00:10 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat is geen gezicht man, zo'n dikke logge Rus in de spits. Doe mij dan maar een wat fysiek mindere Achahbar met veel meer toekomst perspectief.
Jozef Kiprich?
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 00:39:55 #172
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114444873
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 00:38 schreef Antaris het volgende:

[..]

Jozef Kiprich?
Logge Hongaren mogen wel. En Bulykin is natuurlijk vele malen slechter dan Kiprich.
pi_114449289
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:44 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Slechte hotelletjes in het buitenland, lachen toch man!
Vroeger ook vaak zat in van die goedkope hostelletjes gezeten. Zaten er allemaal van die rugzaktypes die der haar nooit wassen, je moest die koppen zien als wij dan met een ploegje binnen komen!

In Freiburg zaten we juist in een poepsjiek hotel, met badjasjes enzo, ontbijt koste 25 mark, dus dat deden we maar niet. Volgende ochtend stierven we van de honger en gingen we daar gewoon met z'n allen zitten eten. Later bij de receptie: Haben sie Fruhstuck gehad, en wij in koor NEIN!

Priceless zulke dingen. Badjasje zit trouwens nog steeds lekker
pi_114449689
Gekkigheid. Laat 't maar 1230 zijn dan.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:14:58 #175
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114449847
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Vroeger ook vaak zat in van die goedkope hostelletjes gezeten. Zaten er allemaal van die rugzaktypes die der haar nooit wassen, je moest die koppen zien als wij dan met een ploegje binnen komen!

In Freiburg zaten we juist in een poepsjiek hotel, met badjasjes enzo, ontbijt koste 25 mark, dus dat deden we maar niet. Volgende ochtend stierven we van de honger en gingen we daar gewoon met z'n allen zitten eten. Later bij de receptie: Haben sie Fruhstuck gehad, en wij in koor NEIN!

Priceless zulke dingen. Badjasje zit trouwens nog steeds lekker
Ik ben toch wel van dat laatste. Hostels zijn echt niet aan mij besteed. Een grote kankerbende altijd.

Livestream van loting: http://www.uefa.com/uefac(...)013/draws/index.html

[ Bericht 7% gewijzigd door Happel op 20-07-2012 09:29:08 ]
Elite
Tegen TTIP
pi_114450258
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik ben toch wel van dat laatste. Hostels zijn echt niet aan mij besteed. Een grote kankerbende altijd.

Livestream van loting: http://www.uefa.com/uefac(...)013/draws/index.html
Heb in Duitsland Oostenrijk en Zwitserland in hostels gelegen, dat zijn wel schone landen en dat zag je ook terug en de hostels die waren netjes, in andere landen zou ik het ook doen hoor.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:37:18 #177
76470 Multiply
LA Lakers
pi_114450369
Ben toch wel een beetje zenuwachtig!

Hostels kunnen best relaxed zijn trouwens. Gewoon een 2 persoonskamertje nemen. Net een hotel alleen dan goedkoper.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:43:06 #178
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114450540
Feijenoord, Feijenoord, wie gaan we loten vandaag?
pi_114450668
Ik hoop verdorie van niet Muto... Doe maar Kopenhagen ^O^

Ik kan niet DM'en want heb een DM-ban :')
pi_114451093
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Happel het volgende:

Istanbul kan ik (veel) goedkoper regelen mocht het zover komen. Laat maar weten over 3 dagen.

Wordt het Kopenhagen heb ik een 9-persoonsbus waar men voor 25 euro per persoon in mee kan, heen en terug. Goedkoper ga je het niet vinden ^O^.
pi_114451123
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:15 schreef Happel het volgende:

[..]

_O-
pi_114451332
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wordt het Kopenhagen heb ik een 9-persoonsbus waar men voor 25 euro per persoon in mee kan, heen en terug. Goedkoper ga je het niet vinden ^O^.
Wel met tankpas
pi_114451358
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:09 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Wel met tankpas
:D Denk dat weinig werkgevers daarop zitten te wachten _O-
  vrijdag 20 juli 2012 @ 10:11:25 #184
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114451391
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het gebeurd genoeg.
Elite
Tegen TTIP
pi_114451413
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als er duidelijke afspraken zijn, hebben ze daar weinig over te zeggen.
Er komt btw nog wel 60e bij voor de tolbrug. Voor een busje zal het misschien wat meer zijn.
pi_114451489
quote:
Godver-de-tering.

Had je nu maar zo'n handig hoesje he?! :D
pi_114451845
Iedereen al lekker gespannen voor dalijk?? ^O^
  vrijdag 20 juli 2012 @ 10:27:39 #188
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114451890
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:26 schreef Helpmefok het volgende:
Iedereen al lekker gespannen voor dalijk?? ^O^
Sinds gisteren al.
Elite
Tegen TTIP
pi_114451912
Ik ook man. Voel echt kriebels in mijn buik en hoop zo fucking erg op Kopenhagen. Dan staan we daar gewoon. 10.000 man breed _O_
pi_114451961
Nee want wij gaan toch winnen.
pi_114451998
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:30 schreef Nozem. het volgende:
Nee want wij gaan toch winnen.
That's the motherfucking spirit _O_

Daar ben ik ook wel van overtuigd, het enige waar ik mee zit is de reistijd man. Véél beter is Kopenhagen, daar staan letterlijk dui-zen-den Feijenoorders dalijk. In Kiev is dat toch (stukken) minder.
pi_114452045
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

That's the motherfucking spirit _O_

Daar ben ik ook wel van overtuigd, het enige waar ik mee zit is de reistijd man. Véél beter is Kopenhagen, daar staan letterlijk dui-zen-den Feijenoorders dalijk. In Kiev is dat toch (stukken) minder.
Kiev en zulke Oostblok teams zijn we volkomen kansloos.
Don't ask why.

Hoe verder het reizen is hoe kutter Feyenoord speelt of niet?
Rosenborg, Zuid Spanje, Teplice.
pi_114452253
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:32 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Kiev en zulke Oostblok teams zijn we volkomen kansloos.
Don't ask why.

Hoe verder het reizen is hoe kutter Feyenoord speelt of niet?
Rosenborg, Zuid Spanje, Teplice.
Daarom Kopenhagen. ^O^.

Maar sowieso gaan we fucking hard die derde vCL doorkomen. Ik vóél het.
pi_114452284
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Daarom Kopenhagen. ^O^.

Maar sowieso gaan we fucking hard die derde vCL doorkomen. Ik vóél het.
Tuurlijk gaan we dat redden wij zijn Feyenoord.
pi_114452837
Buly naar Twente. Gemiste kans :(
pi_114452922
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Buly naar Twente. Gemiste kans :(
Bitch please.

Gelukkig geen paniekaankopen.

Geel regelt wel (een nieuwe) Guidetti.
pi_114452948
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bitch please.

Gelukkig geen paniekaankopen.

Geel regelt wel (een nieuwe) Guidetti.
We spelen dadelijk CL met Fernandez :')
pi_114453010
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja want als we nu die dikke rus kopen is hij binnen een week geheel ingespeeld en klaar om de vCL3 de sterren van de hemel te spelen

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_114453019
Geen Guidetti volgens Van Geel,zie nu.nl.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:08:18 #200
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114453239
Misschien Larsen nog voor een jaartje huren??
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:09:17 #201
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114453272
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:02 schreef Piles het volgende:
Geen Guidetti volgens Van Geel,zie nu.nl.
Voorlopig
pi_114453338
Alleen LS of ook ES?
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 11:17:41 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114453546
ZENUWEN *O*
4045
onlogisch
pi_114453587
Ik dacht dat het om 11 uur begon? :O
pi_114453798
Edit: Fout topic!

Anyway, ook genoeg spanning voor de loting hier, hoop toch echt op de Grieken of de Denen, maar ben d'r weer bang voor...
pi_114454991
Nog maar een paar minuten *O*
pi_114455002
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:55:48 #208
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114455066
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dus? 1000x liever Fernandez dan die malle Rus in de spits. Sowieso word Fernandez nogal onderschat, is gewoon een prima spits voor Eredivisiebegrippen en sowieso beter dan zo'n beetje iedere optie die ik de laatste tijd voorbij heb horen komen. Als je een spits haalt moet ie ook echt beduidend beter zijn dan wat je nu al hebt en anders gewoon lekker doen met de spitsen die er nu al rondlopen.

Spanning is te snijden hier trouwens. Hoop toch op Kopenhagen. Panathinaikos ook wel. Kiev en zeker Fenerbahce liever niet daar acht ik ons vrijwel kansloos tegen. :P
pi_114455101
Streampje werkt nog niet echt florissant bij mij. :( Klote verbinding hier ook.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:57:16 #210
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114455139
Spanning!!
pi_114455150
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Streampje werkt nog niet echt florissant bij mij. :( Klote verbinding hier ook.
Bij mij is die al aan het aftellen :9~
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 11:57:40 #212
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114455161
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dus? 1000x liever Fernandez dan die malle Rus in de spits. Sowieso word Fernandez nogal onderschat, is gewoon een prima spits voor Eredivisiebegrippen en sowieso beter dan zo'n beetje iedere optie die ik de laatste tijd voorbij heb horen komen. Als je een spits haalt moet ie ook echt beduidend beter zijn dan wat je nu al hebt en anders gewoon lekker doen met de spitsen die er nu al rondlopen.

Spanning is te snijden hier trouwens. Hoop toch op Kopenhagen. Panathinaikos ook wel. Kiev en zeker Fenerbahce liever niet daar acht ik ons vrijwel kansloos tegen. :P
Het is een hersenloze mongool, dat is het. Eentje die Feyenoord goud geld heeft gekost en daar niks voor terug heeft gebracht.

Bah, ik kots echt op die vent :r
4045
onlogisch
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:57:59 #213
263417 Keyos
Like a Boss
pi_114455172
Heb ook de indruk dat we gewoon Kiev loten, zou typisch Feyenoord zijn om de meest verre kuttegenstander te loten, geen lol in beide wedstrijden te hebben, en roemloos eruit te vliegen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_114455218
NOG 1! MINUUT *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_114455228
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:57 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Bij mij is die al aan het aftellen :9~
Bij mij ook, en hoe, haperend als de pest. Verdomme, zusje zeker weer bezig met allerlei dingen aan het downloaden, godsgloeiende.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:00:09 #216
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114455253
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het is een hersenloze mongool, dat is het. Eentje die Feyenoord goud geld heeft gekost en daar niks voor terug heeft gebracht.

Bah, ik kots echt op die vent :r
En een prima spits. Ok hij heeft foutjes gemaakt in het verleden. Maar jij maakt nooit fouten? Als ie die fouten achterwege laat is het gewoon een prima spits en zeer nuttig voor dit Feyenoord. Overigens vind ik het best wel triest dat je een van onze eigen spelers voor hersenloze mongool uitmaakt.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:00:12 #217
263417 Keyos
Like a Boss
pi_114455256
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Bij mij ook, en hoe, haperend als de pest. Verdomme, zusje zeker weer bezig met allerlei dingen aan het downloaden, godsgloeiende.
Trek haar stekker uit de modem, altijd feest.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_114455276
CL HYMNE :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:01:35 #219
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114455318
Zit Gudde er eigenlijk? :P
pi_114455319
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

FEEEEYEEEEEEEEENOOOOOOOOOOOOORD :Y :Y :Y :Y :Y *;
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:03:49 #221
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114455403
Hij is nog niet eens gestart bij mij
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:04:27 #222
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114455435
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:03 schreef Grifte het volgende:
Dan doe je toch iets verkeerd..
pi_114455440
Metsjfiksing praatje nu :O
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 12:04:34 #224
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114455443
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:03 schreef Grifte het volgende:
Bij mij gelukkig wel, helaas heb ik geen geluid op de zaak :')
4045
onlogisch
pi_114455464
Zowaar toch al 15 seconden geen hapering gehad, zal vanavond wel een minder gezellig avondeten worden, maar soit.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:05:07 #226
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114455469
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:04 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dan doe je toch iets verkeerd..
Ipadje int buitenland, 1000x refreshed, hmm luister wel radio
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 12:06:01 #227
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114455507
Is toch geweldig dat we hier naar kunnen kijken. _O_
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:07:04 #228
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114455536
Hoe kun je de loting het beste volgen op je iPhone? Zit in de trein:)
pi_114455557
:O
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:07:35 #230
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114455563
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:07 schreef satecl het volgende:
Hier? :P
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 12:07:39 #231
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114455566
quote:
Wachten totdat het klaar is, hier wordt het toch wel na 0.5 seconden gepost :')
4045
onlogisch
pi_114455570
quote:
Via dit topic :')
pi_114455584
Ah, we moeten nog ff wachten dus.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:08:20 #234
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114455594
Duidelijk. Schiet dan op! ;-)
pi_114455620
Eerst al die andere clubs nog :O
pi_114455654
duurt lang...
JAAAAH JAAAA!!!
pi_114455669
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef LimboFan het volgende:
duurt lang...
Ze hebben nog redelijk wat peper in de reet.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:10:08 #238
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114455671
Die beautiful cup staat over een klein jaartje gewoon in Rotterdam _O_
pi_114455714
Shamrock Rovers? Toe maar weer.
pi_114455745
Nog een rondje wachten. :(
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:13:06 #241
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114455798
Damn, Shamrock rovers zou echt te geniaal zijn.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:13:22 #242
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114455807
Pfff eerst al die pauperclubs, kan mij die pauperclubs nou schelen.. :')
pi_114455816
Celtic _O_
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:13:45 #244
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114455822
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:13 schreef Happel het volgende:
Damn, Shamrock rovers zou echt te geniaal zijn.
Kennen we die in de volgende ronde loten?
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 12:13:58 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114455832
Zucht, en ik kan alleen maar kijken, geen geluid :')

Wanneer is Feyenoord?
4045
onlogisch
pi_114455853
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:13 schreef inZanity het volgende:

[..]

Kennen we die in de volgende ronde loten?
Nee, dat zullen allemaal Tottenham en clubs van die orde zijn.
pi_114455869
Zo, nu zijn wij dan eindelijk aan de beurt!
pi_114455899
duurde langer dan 5 sec hoor...
JAAAAH JAAAA!!!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:15:35 #249
269692 Divje
brr brr patapim
pi_114455906
Spannend!
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 12:15:47 #250
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114455916
Hartslag van 220 :')
4045
onlogisch
pi_114455921
Nu Feyenoord *O*
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:15:54 #252
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114455925
Ja ja komt ie!
pi_114455934
There we go!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:16:10 #254
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114455939
godver, brok in mijn keel. :')
Elite
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 12:16:28 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114455947
geen fener :D
4045
onlogisch
pi_114455952
Godzijdank, niet die Turken.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:16:32 #257
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114455956
Geen Fener *O*
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:16:44 #258
14505 OProg
A Life in Music
pi_114455969
Spanning.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 12:16:49 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114455978
Kom maar Kopenhagen!!!!
4045
onlogisch
pi_114455981
Fuck. Kiev of Kopenhagen..
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:17:10 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114455999
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fuck. Kiev of Kopenhagen..
beter!!!
Elite
Tegen TTIP
pi_114456009
Damn, Kiev..
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:17:27 #263
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114456015
Kiev....
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 12:17:30 #264
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114456028
Kut.............. Kiev. :')
pi_114456029
kkzooi
pi_114456033
Zo voorspelbaar met die klote lotingen altijd. :(
pi_114456037
kut Kiev....... slechte loting mogelijk
JAAAAH JAAAA!!!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:17:55 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114456038
Kanker!
Elite
Tegen TTIP
pi_114456055
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:17 schreef Happel het volgende:

[..]

beter!!!
U zij. :(
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:18:13 #271
14505 OProg
A Life in Music
pi_114456057
Damn. :{ :(
pi_114456064
KANKERZOOI ALTIJD WAT EEN CLUB GODVERDOMME WE WORDEN A-L-T-I-J-D GENAAID
pi_114456067
Godverdomme!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 12:18:23 #274
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:18:23 #275
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114456070
Waarom is iedereen zo negatief over Kiev? Matige locatie, of een té sterke tegenstander??
pi_114456072
:{
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:18:30 #277
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114456075
Ook echt de lastigste van allemaal. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_114456080
Het zit ons ook niet mee hé. :')
pi_114456082
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Kut.............. Kiev. :')
Had helaas al dat vermoeden. :')
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:18:42 #280
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114456087
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef satecl het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief over Kiev? Matige locatie, of een té sterke tegenstander??
Dat laatste.
Elite
Tegen TTIP
pi_114456093
VERSTE, LASTIGSTE, DUURSTE.

GODVERDOMME
pi_114456094
quote:
Velose, Sjevsjenko,Krancjar en dat soort spelers waggelen daar rond, moet je niet blij mee zijn.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:18:56 #283
14505 OProg
A Life in Music
pi_114456102
quote:
Kuttegenstander in een vreselijke omgeving
pi_114456107
had er nog z'n hoop op, geen fener, geen pana, en dan komt er verdomme kiev
JAAAAH JAAAA!!!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:19:14 #285
319979 Fok-it
All is well
pi_114456120
Kiev is wel erg pittig inderdaad..
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_114456127
We zijn niet te benijden :N
BFF met GGMM
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 12:19:19 #287
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114456128
Spelen we eerst uit of thuis?
4045
onlogisch
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:19:21 #288
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114456129
Gelukkig geen Fener. Maar dit is ook niet veel. Kutloting.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:19:23 #289
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114456131
Nu maar eens kijken wat dat allemaal kost..

quote:
5s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Spelen we eerst uit of thuis?
Eerst uit.
Elite
Tegen TTIP
pi_114456142
Godverdomme zeg ;( ;(
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:19:41 #291
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114456143
Tyfus, was weer te verwachten
pi_114456149
KUTZOOI :r
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 12:19:58 #293
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114456151
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef Happel het volgende:
Nu maar eens kijken wat dat allemaal kost..

[..]

Eerst uit.
Dat is dan nog wel een voordeel.
4045
onlogisch
pi_114456168
MILJOENEN DOOR DE PLEE :( :N
pi_114456171
Eerst uit, dat is wel fucking chill.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:20:30 #296
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114456173
We gaan gewoon winnen. Counteren met Fernandez en Cisse!!!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:20:35 #297
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_114456177
Popov :W _O- _O_
pi_114456182
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef inZanity het volgende:
Gelukkig geen Fener. Maar dit is ook niet veel. Kutloting.
Hey, je bent er weer ^O^
BFF met GGMM
pi_114456188
Thuiswedstrijd missen godverdommmeeeeeeeeee
pi_114456213
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Maastoren het volgende:
Thuiswedstrijd missen godverdommmeeeeeeeeee
Wacht, wanneer is de return?
BFF met GGMM
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:21:16 #301
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114456218
Ach je kan ook niet alles hebben. Ben allang blij dat we geen Fener hebben geloot, Kiev lijkt me toch iets makkelijker. Alleen wel echt een kutlocatie volgens mij..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')