Wat is dit voor onzin. Iemand over laten vliegen alleen maar voor een praatjequote:Villa-manager: 'Vlaar kwam alleen praatje maken'
Trainer Paul Lambert benadrukt dat een transfer van Ron Vlaar naar Aston Villa nog verre van rond is. De aanvoerder van Feyenoord bracht zondag een bezoek aan de club uit Birmingham. 'We hebben alleen een praatje gemaakt en daar is het tot nu toe bij gebleven. Er is verder nog niets op handen,' zegt Lambert in The Birmingham Mail.
'Het is een topgozer en een hele goede speler. Ik weet echt niet of er nog anderen in hem geïnteresseerd zijn. Ik zal met de mensen hier gaan praten en dan zien we wel wat er gebeurt.' Vlaar ziet een overstap naar de Premier League wel zitten. Zijn contract tot in Rotterdam loopt nog door tot de zomer van 2014.
Ze hadden zijn tattoo verkeerd begrepen en dachten echt Xavi binnen te halen..quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef satecl het volgende:
Geruchten gaan dat Ron Vlaar een relatie heeft met de dochter van Lambert. Hij kwam daar zijn schoonouders ontmoeten. Meer niet. Topgozer, die Ron!
Waar moet hij in vredesnaam die dochter van Lambert gevonden hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef satecl het volgende:
Geruchten gaan dat Ron Vlaar een relatie heeft met de dochter van Lambert. Hij kwam daar zijn schoonouders ontmoeten. Meer niet. Topgozer, die Ron!
Apres Ski Hut in Rotterdam. Dat is wat ik gehoord heb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waar moet hij in vredesnaam die dochter van Lambert gevonden hebben?
Dat wisten we nog niet. Bedankt voor de info!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik weet niet of het al geplaatst was, maar het schijnt dat vlaar een clausule van 4 miljoen heeft . Ik las eerder een bedrag van 9,3 miljoen, daar klopt dus niks van![]()
Zou wel erg laag zijn.
Beetje ver gezocht. Binnen een week zal hij wel weg zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Apres Ski Hut in Rotterdam. Dat is wat ik gehoord heb.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat wisten we nog niet. Bedankt voor de info!
Zou hij daar ook zo de microfoon pakken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Kut tent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef satecl het volgende:
[..]
The Sun, wat wil je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef heiden6 het volgende:
9,3 miljoen? Ik weet niet waar dat heeft gestaan, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Dan kun je net zo goed geen clausule opnemen namelijk, er is geen club die dat gaat betalen.
Had hij juist niet laatst bijgetekend?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vraag me overigens af wat er met Mokotjo gaat gebeuren. Die gaat natuurlijk ook niet zomaar bijtekenen met weinig zicht op speelminuten, en heeft ook een aflopend contract. Daarnaast ook een niet-EU-salaris. Misschien voor de hand liggender om hem te verkopen in plaats van Leerdam. Zonde, want hij heeft denk ik best veel potentie.
Heeft nog een contract tot 2014.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vraag me overigens af wat er met Mokotjo gaat gebeuren. Die gaat natuurlijk ook niet zomaar bijtekenen met weinig zicht op speelminuten, en heeft ook een aflopend contract. Daarnaast ook een niet-EU-salaris. Misschien voor de hand liggender om hem te verkopen in plaats van Leerdam. Zonde, want hij heeft denk ik best veel potentie.
Optie is gelicht voor twee jaar extra.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Had hij juist niet laatst bijgetekend?
Volgens mij is dat contract van Mokotjo eenzijdig verlengbaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heeft nog een contract tot 2014.
Ik vind dat als Leerdam blijft dat we Mokotjo moeten proberen te verhuren, en als Leerdam dan volgend jaar vertrekt hebben we hem weer terug met een jaar extra ervaring.
Volgens mij liep het af in 2012 en was het eenzijdig te verlengen met twee jaar en hebben we dat gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat contract van Mokotjo eenzijdig verlengbaar.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ah, okay, ik dacht dat hij door deze optie juist nu nog 1 jaar vastlag. Een verhuur zou dan interessant kunnen zijn, zolang Leerdam niet vertrekt, maar dan wel aan een club van kaliber Utrecht, geen eerstedivisieclub als excelsior.
quote:Koeman: "We kunnen met Feyenoord verrassen in de Champions League"
Feyenoord zal vrijdag tijdens de loting in Nyon te weten komen tegen welke club het moet spelen in de derde voorronde van de Champions League. Tot de mogelijke tegenstanders behoren Dinamo Kiev, Fenerbahçe, Panathinaikos en FC Kopenhagen. Feyenoord-trainer Ronald Koeman loot het liefst de laatstgenoemde ploeg.
"Als ik mag kiezen, FC Kopenhagen", zo vertelde Koeman in gesprek met Voetbal International. De oefenmeester kreeg vervolgens de vraag voorgeschoteld of de Rotterdammers nog wel wat te zoeken hebben in de Champions League. "Jazeker, want we hebben ons ervoor gekwalificeerd. Of we er klaar voor zijn is een ander verhaal."
"De enige Champions League-ervaring die we hebben zit in de technische staf", ging de 49-jarige Zaandammer verder. "Giovanni van Bronckhorst heeft hem wel eens gewonnen met Barcelona, Jean-Paul van Gastel speelde Champions League met Feyenoord, Patrick Lodewijks heeft er ook in gekeept en ik heb meer dan vijftig duels op dat niveau gecoacht."
"Bij Ajax, Benfica en PSV slaagde ik er altijd in mijn elftallen zo sterk neer te zetten dat er iets mogelijk was. Met PSV schakelden we Arsenal uit, met Benfica Liverpool. Dat sterkt mijn gevoel dat we ook met Feyenoord kunnen verrassen", aldus Koeman.
quote:
Koeman: "Ben een speler als Guidetti nooit eerder tegengekomen"
John Guidetti veroverde tijdens het afgelopen seizoen de nodige Rotterdamse harten. De twintigjarige Zweed blonk uit met doelpunten en wervelende acties. Deze zomer besloot zijn werkgever Manchester City echter de huurling terug te halen naar het Etihad Stadium. Feyenoord-trainer Ronald Koeman beseft dat het vertrek van de aanvaller zwaar zal wegen.
"Ik sluit mijn ogen niet voor het feit dat Guidetti ons vorig seizoen doelpunten, bluf en overtuiging heeft gebracht", aldus Koeman tegenover Voetbal International. "Ik ben een speler zoals John niet eerder tegengekomen. Hij is echt een fenomeen."
Veel geld voor een nieuwe spits, lijkt niet beschikbaar. "Ik weet ook wel dat je met vier ton geen topspits haalt. Dan werk ik liever met Guyon Fernandez, Anass Achahbar en Mitchell Te Vrede."
Alles wat ze doen behalve kont geschopt worden zal me inderdaad verrassenquote:
Ik krijg gewoon weer flashbacks naar Depor-uitquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Alles wat ze doen behalve kont geschopt worden zal me inderdaad verrassen![]()
Een Kopenhagen kunnen we mísschien nog pakken, maar zeker de rest van de clubs komt eigenlijk wat te vroeg. Ik hoop dat ze Vlaar tot na de vCL kunnen behouden; het sportieve succes vind ik dit jaar wat dat betreft nog niet zo belangrijk, de miljoenen die het oplevert des te meer.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik merk jeuk bij Koeman. Er zit hem nu al van alles dwars; hij laat zich irriteren door kleine dingen zoals een kunstgrasveld en veegt spelers in de pers de mantel uit (Te Vrede na de oefenwedstrijd tegen Barendrecht).
Op zich wel begrijpelijk, want zoals het er nu uitziet is de kans om het afgelopen seizoen te evernaren vrijwel nihil. Dat zijn geen leuke vooruitzichten als ambitieuze trainer. Een jaar geleden was alles anders; toen was Feyenoord - na een jaar vergeefs solliciteren via NOS - Ronald's laatste strohalm. Sterker nog: Koeman en Feyenoord waren elkaars reddingboei, met van Geel als badmeester.
In 12 maanden kan er veel veranderen. Als Koeman eerlijk is zal hij toegeven dat hij wacht op een buitenlandse club. Hij had stiekem gehoopt dat er al iets of iemand langs was gekomen, helemaal na de schier onmogelijke prestatie die hij met de beperkte middelen in Rotterdam had neergezet. Het is even slikken. Er is afbraakrisico. Mogelijke reputatieschade.
Het huwelijk tussen Ronald Koeman en Feyenoord Rotterdam gaat zijn tweede jaar in en het worden 12 cruciale maanden. De wittebroodsweken zijn voorbij. Er is werk aan de winkel. Tijd om te laten zien wie we zijn: mannen of muizen. Of koeien.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef Muto het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 18-07-2012 om 09:52:50In de nieuwe Voetbal International van deze week staat een uitgebreid interview met Ronald Koeman nog jaren bij #Feyenoord wil blijven. reageer retweet
"ook de Cler is nergens te bekennen...."quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon weer flashbacks naar Depor-uit
Helpmefok plaatste zoiets in het Ajax topic en zei dat het een betrouwbare bron was. Ik volg dit topic niet echt en wist niet of die clausule al bekend wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef heiden6 het volgende:
9,3 miljoen? Ik weet niet waar dat heeft gestaan, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Dan kun je net zo goed geen clausule opnemen namelijk, er is geen club die dat gaat betalen.
Als we idd de CL zouden bereiken hoeven we wmb alleen europees voor volgend seizoen nog veilig te stellen voor een zéér geslaagd seizoen. Dan maken we echt gigantische stappen in het aflossen van de schulden; dan nog een enkele transfer en we hebben gewoon weer een positief saldo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
Bitch please gasten. We winnen dus gewoon extreem hard in de vCL 3 en 4.
Vamos!
FR1908Nieuws is ook een erg betrouwbare bron.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Helpmefok plaatste zoiets in het Ajax topic en zei dat het een betrouwbare bron was. Ik volg dit topic niet echt en wist niet of die clausule al bekend was
Onze verdediging mist geen ervaring. Beste van de eredivisiequote:Benieuwd of jullie nog een ervaren verdediger gaan halen, anders speel je wel met een erg jonge verdediging. Ik vind de verdediging van Ajax al ervaring missen
De verdediging vna ajax mist Vertonghen.. die van Feyenoord mist Vlaar. Dan kun je toch wel zeggen dat dit seizoen Feyenoord een veel sterkere verdediging heeft dan de landskampioen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Helpmefok plaatste zoiets in het Ajax topic en zei dat het een betrouwbare bron was. Ik volg dit topic niet echt en wist niet of die clausule al bekend was
Benieuwd of jullie nog een ervaren verdediger gaan halen, anders speel je wel met een erg jonge verdediging. Ik vind de verdediging van Ajax al ervaring missen
Veel sterker is overdreven, maar ben bang wel beter. Ik vind de backs bij Ajax zeker geen zekerheidje verdedigend. Ik hoop dat Ajax nog Moisander haalt om Vertonghen te vervangen, dat scheelt een hoop.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef satecl het volgende:
[..]
De verdediging vna ajax mist Vertonghen.. die van Feyenoord mist Vlaar. Dan kun je toch wel zeggen dat dit seizoen Feyenoord een veel sterkere verdediging heeft dan de landskampioen.
Jammer genoeg is de aanval van ajax 10x beter dan die van Feyenoord. Middenveld gelijkwaardig.
Linksbank.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Veel sterker is overdreven, maar ben bang wel beter. Ik vind de backs bij Ajax zeker geen zekerheidje verdedigend. Ik hoop dat Ajax nog Moisander haalt om Vertonghen te vervangen, dat scheelt een hoop.
Moet Goossens zich trouwens richtten op linksbuiten of middenveld?
Dit dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
Bitch please gasten. We winnen dus gewoon extreem hard in de vCL 3 en 4.
Vamos!
Ik zou bellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb nog steeds mijn seizoenskaart niet binnen, het geld is al meer dan een maand geleden afgeschreven. Is dit normaal, of moet ik toch maar even naar de servicelijn bellen?
Ok, morgen maar even doen. Ik wist niet of zulke lange wachttijden normaal waren en had geen zin in een chagerijnig mens aan de telefoon...quote:
dat gaat helaas niet gebeuren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef PIETR het volgende:
Godverdomme, heb gewoon bijna zin om naar de open dag te gaan omdat ik, tegen beter weten in, toch stiekem verwacht dat Guidetti uit die heli stapt ..
Ja. Om binnen te komen heb je de nieuwe SK nodig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef TheFastOne het volgende:
De eerste Europese thuiswedstrijd is "gratis" voor seizoenkaarthouders, kom je er ook binnen met alleen je seizoenskaart?
Vind het erg raar. Leek totz'n blessure heel aardig. Afgelopen half jaar wisselvallig maar ook een aantal goede wedstrijden. Wat zal zo'n jongen nou kosten... Je zal zien dat ze hem over 2 jaar terugkopen...quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Merkie het volgende:
Ben even een paar dagen weggeweest, maar Schenkeveld mag vertrekken las ik? Vreemdste beslissing ooit.
Ronduit belachelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Merkie het volgende:
Ben even een paar dagen weggeweest, maar Schenkeveld mag vertrekken las ik? Vreemdste beslissing ooit.
Die zitten zonder trainer toch? Theo Bos verhaal verschrikkelijk trouwensquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben benieuwd hoe Feyenoord het aanstaande zaterdag tegen Fc Dordrecht gaat doen.
Optimist.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:30 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Die zitten zonder trainer toch? Theo Bos verhaal verschrikkelijk trouwens.
Denk een nulletje of 3.
We zijn toch zeker psv niet... gelijk spel tegen Dort nou nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Optimist.
Ik verwacht eerlijk gezegd een magere overwinning of een gelijkspelletje.
Vrijdag.quote:
http://eredivisielive.nl/programmagids/tv/2012-07-21/quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Optimist.
Ik verwacht eerlijk gezegd een magere overwinning of een gelijkspelletje.
Ik ga denk ff langs, aangezien ik binnen 10 tot 15 minuten bij de Krommedijk ben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/programmagids/tv/2012-07-21/
Ik ga wel even kijken.
Eurosport sowieso.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op welke zender is de loting te zien ? Nederland 2 altijd toch?
Geen idee, daar kijk ik nooit naar, ze maken er altijd zo'n langdradig circus van, ik kijk wel gewoon achteraf op internet naar de uitslag van de loting.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op welke zender is de loting te zien ? Nederland 2 altijd toch?
En zo zit dat. Maar. Hoe kan Koeman nou weer tweeten om 10:35, terwijl er dan een training is.twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 19-07-2012 om 10:35:05Hoe mooi is het om voor een club met zo'n mooie historie te werken. #Feyenoord104jaar @Feyenoord @fr12nl reageer retweet
GB doen het werk, hij niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:39 schreef Muto het volgende:
En zo zit dat. Maar. Hoe kan Koeman nou weer tweeten om 10:35, terwijl er dan een training is.twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 19-07-2012 om 10:35:05Hoe mooi is het om voor een club met zo'n mooie historie te werken. #Feyenoord104jaar @Feyenoord @fr12nl reageer retweet
Hiep Hiepquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:55 schreef TheRulingEagle het volgende:
Gefeliciteerd kameraden!
104 hoera'tjes voor Feyenoord![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
Oh, echtquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij bedoelde vast of er nog een goeie kwam.
Te Vrede.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij bedoelde vast of er nog een goeie kwam.
En hoe komen we dan op de 74 goals??quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Te Vrede.
En Fernandez zal ook 1 op 2 lopen..
Fernandez moet er eerst maar eens voor zorgen dat ie dit seizoen wat meer wedstrijden mag spelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Te Vrede.
En Fernandez zal ook 1 op 2 lopen..
Ja? Vorig jaar hadden we ook 'maar' iets van 40 goals via Fernandez en Guidetti hé vriend?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En hoe komen we dan op de 74 goals??
Te Vrede 20-25
Fernandez 17
De rest van de flanken en middenvelders?
Heb al een keer uitgelegd dat hij zichzelf niet nog een keer zo gaat gedragen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fernandez moet er eerst maar eens voor zorgen dat ie dit seizoen wat meer wedstrijden mag spelen.
Ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat we hem op moeten stellen. Die hersenloze mongool is ons mooie shirt niet waard.
Nou dan pikquote:
Ik zou van Te Vrede maar niet al te veel verwachten hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:03 schreef ace_eleven het volgende:
Ik verwacht er wel wat meer dan 5 per flank![]()
Een Cisse moet er toch ook wel tussen de 7-10 kunnen maken, evenals de andere flank. Ik verwacht alleen niet dat een Fernandez 1 op 2 zal gaan lopen, maar verwacht wel meer van Te Vrede/ Achahbar.
Verder was het wel een beetje een loze opmerking van mij ja
Die mag misschien een paar keer invallen voor 10 min.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:24 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Ik zou van Te Vrede maar niet al te veel verwachten hoor
Derksen is niet zo van de schijtlolligheden en prietpraat. Minachting van de lezer is dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijken wanneer hij wel presteert hoelang het duur dat VI komt met de titel Feyenorod Tevreden over Te Vrede. Johan kennende.
Anders komt de Kromme wel met die titelquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijken wanneer hij wel presteert hoelang het duur dat VI komt met de titel Feyenorod Tevreden over Te Vrede. Johan kennende.
De Kromme de voetballerquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Anders komt de Kromme wel met die titel
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:35 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Derksen is niet zo van de schijtlolligheden en prietpraat. Minachting van de lezer is dat.
te genant voor woorden die eenheidsworstquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:35 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Derksen is niet zo van de schijtlolligheden en prietpraat. Minachting van de lezer is dat.
Je kan hem natuurlijk ook gewoon niet kwijtraken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:07 schreef mister_popcorn het volgende:
Godver-de-tering.
Scc NU AL KWIJT. opnieuw aanvragen, moet ik godverdomme gewoon een bewijs van vermissing halen bij de plaatselijk hermandad. tyfus knvb, alsof dat nou echt nodig is. Achterlijke regeltjes van die achterlijke bobo's.
Einde verhaal. #haataandeknvb
Dat is vrij irritant.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:07 schreef mister_popcorn het volgende:
Godver-de-tering.
Scc NU AL KWIJT. opnieuw aanvragen, moet ik godverdomme gewoon een bewijs van vermissing halen bij de plaatselijk hermandad. tyfus knvb, alsof dat nou echt nodig is. Achterlijke regeltjes van die achterlijke bobo's.
Moet je daarom zo vloeken ? Gewoon je eigen stomme schuld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:07 schreef mister_popcorn het volgende:
Godver-de-tering.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Moet je daarom zo vloeken ? Gewoon je eigen stomme schuld.
Perfecte mensen allemaal hier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:37 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Je kan hem natuurlijk ook gewoon niet kwijtraken.
Is toch ook omslachtig gedoe allemaal. Eerst kon je voor 5 euro's ofzo gewoon een nieuwe krijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, lekker anderen de schuld geven van je eigen falen
Raak nooit belangrijke items kwijt idd. Is niet zo heel moeilijk hoor.quote:
Oke.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker ouwe-kanker-hoeren op mensen met een leven. Makkelijk dat het is.
Eensch.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch ook omslachtig gedoe allemaal. Eerst kon je voor 5 euro's ofzo gewoon een nieuwe krijgen.
Moet toch ook gewoon kunnen, oude blokkeren en nieuwe versturen.
Lolbroek die Koeman.twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 19-07-2012 om 15:40:21Na de training en lunch een interview gehad met de #Playboy. Beste lezers wees gerust foto met kleding! Wordt mooi verhaal @Feyenoord . reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon via UEFA.com dan. Die doen het live middels een stream.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:51 schreef Maastoren het volgende:
Trouwens, op de site van Eurosport staat tussen de programmering niet dat ze de loting uitzenden.
Ik ben 2 keer in 1 jaar tijd mijn paspoort kwijtgeraakt en sta nu op de zwarte lijst bij het consulaat in Antwerpen...quote:
FUUUU dat had ik graag willen zien. Een van de weinige wedstrijden vorig seizoen die ik gewoon niet gezien heb (alleen samenvatting). Als iemand daar nog een link van heeft... ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer in 1 jaar tijd mijn paspoort kwijtgeraakt en sta nu op de zwarte lijst bij het consulaat in Antwerpen...
Gisteravond Ajax-Feyenoord op EDL1 gekeken, ik hoop dat binnenkort de return aan de beurt is
Ik zie net dat ik het gisteravond alleen in de SC had gepost...quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:13 schreef satecl het volgende:
[..]
FUUUU dat had ik graag willen zien. Een van de weinige wedstrijden vorig seizoen die ik gewoon niet gezien heb (alleen samenvatting). Als iemand daar nog een link van heeft... ?
Dit dus. En dat kan ook, zo gepiept, maar de knvb moet er weer van alles bij halen om zichzelf lekker in te dekken. Daarnaast kan ik pas dinsdagochtend terecht bij de hermandad voor een verwijs van vermissing, en dat wordt, als ik 't goed begrepen heb, opgestuurd per post naar mij, waarna ik per post het naar Feyenoord kan sturen, waarna ik pas een nieuwe scc krijg. Je kan wel nagaan dat dit lang gaat duren...quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch ook omslachtig gedoe allemaal. Eerst kon je voor 5 euro's ofzo gewoon een nieuwe krijgen.
Moet toch ook gewoon kunnen, oude blokkeren en nieuwe versturen.
Vervanger komt er heel waarschijnlijk niet, geld voor een spits is er niet. Laat hem nog maar een paar weken blijven en proberen met Feyenoord die derde voorronde door te komen. Daarna kan hij altijd nog verkocht worden en heb je er 3 miljoen voor de 4e voorronde bij, en gegarandeerd nog wat extra geld omdat je dan minimaal poulefase Europa League speelt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dit dus. En dat kan ook, zo gepiept, maar de knvb moet er weer van alles bij halen om zichzelf lekker in te dekken. Daarnaast kan ik pas dinsdagochtend terecht bij de hermandad voor een verwijs van vermissing, en dat wordt, als ik 't goed begrepen heb, opgestuurd per post naar mij, waarna ik per post het naar Feyenoord kan sturen, waarna ik pas een nieuwe scc krijg. Je kan wel nagaan dat dit lang gaat duren...
Daarnaast heb ik 'm zelf ook niet weggepleurd, maar vriendinlief, met het oudpapier; vermoeiend.
Maar goed, laat ik 't maar OT houden. Vind 't weer even stil rondom Vlaar. Op dit moment is snelheid toch wel geboden zou je denken, met het oog op een te halen nieuwe verdediger... (laat staan de centen voor een spits eventueel).
Bless...quote:Vrijdag vraag & antwoord op Twitter met Schaken
Feyenoord organiseert aanstaande vrijdag (morgen) voor het eerst vraag en antwoordsessie via Twitter. Vrijdagmiddag vanaf 13.45 kunnen supporters en andere volgers van Feyenoords Twitteraccount vragen stellen aan Ruben Schaken. De aanvaller zal vervolgens via Feyenoords eigen Twitterkanaal (@Feyenoord) de leukste en meest originele vragen persoonlijk beantwoorden. De vraag en antwoordsessie duurt in totaal circa een half uur.
De vraag- en antwoordsessie geldt als introductie een nieuwe mogelijkheid voor de shirtbedrukking in de Feyenoord Fanshops. Als eerste club in Nederland biedt Feyenoord aan supporters de mogelijkheid om de tekens ‘@’ en ‘#’, als ook cijfers en een ‘underscore’ te laten afdrukken op hun shirt. Hierdoor wordt het voor supporters mogelijk om hun Twitternaam of een zoekterm op Twitter (hashtag) op hun shirt te zetten. Deze speciale tekens kunnen vanaf aanstaande zondag, tijdens de Open Dag van Feyenoord, voor het eerst op de shirts van Feyenoord bedrukt worden.
Hoe gaat de vraag- en antwoordsessie op Twitter vrijdag in z’n werk?
- Vanaf 13.45 uur kun je via je persoonlijke Twitterpagina een vraag stellen aan Ruben Schaken. Let op. gebruik in je tweet als hashtag #vraagRuben. De vraag hoeft niet gericht te zijn aan @Feyenoord.
- De leukste en meest originele vragen worden geselecteerd en door het officiële Feyenoord-kanaal geretweet.
- Direct na de retweet van de geselecteerde vraag volgt in een aparte tweet het persoonlijke antwoord van Ruben Schaken. De vragen en de antwoorden zijn op die manier voor alle volgers van @Feyenoord zichtbaar.
- Na afloop van de vraag- en antwoordsessie is een verslag terug te lezen op www.feyenoord.nl
Koeman heeft toch wel gezegd om ervaring erbij te willen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Vervanger komt er heel waarschijnlijk niet, geld voor een spits is er niet. Laat hem nog maar een paar weken blijven en proberen met Feyenoord die derde voorronde door te komen. Daarna kan hij altijd nog verkocht worden en heb je er 3 miljoen voor de 4e voorronde bij, en gegarandeerd nog wat extra geld omdat je dan minimaal poulefase Europa League speelt.
Je hoeft er niet voor naar de politie. Bewijs van de gemeente is voldoende.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dit dus. En dat kan ook, zo gepiept, maar de knvb moet er weer van alles bij halen om zichzelf lekker in te dekken. Daarnaast kan ik pas dinsdagochtend terecht bij de hermandad voor een verwijs van vermissing, en dat wordt, als ik 't goed begrepen heb, opgestuurd per post naar mij, waarna ik per post het naar Feyenoord kan sturen, waarna ik pas een nieuwe scc krijg. Je kan wel nagaan dat dit lang gaat duren...
Daarnaast heb ik 'm zelf ook niet weggepleurd, maar vriendinlief, met het oudpapier; vermoeiend.
Oh ja, dat zei je al... Ik zal er morgen nog even achteraan gaan dan, misschien dat ze sneller zijn dan de politie (iets minder langzaam?).quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hoeft er niet voor naar de politie. Bewijs van de gemeente is voldoende.
Jij zoekt alleen op directe vluchten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Happel het volgende:
Ik zit serieus al in spanning. Zit al hotels uit te zoeken in Denemarken, terwijl het waarschijnlijk toch Kiev o.i.d. wordt.
Heb al wat zitten kijken naar vluchten ook. Goedkoopste Kiev is ¤313, Athene is ¤345 en Istanbul is ¤344
Nee, ook via andere luchthavens. Die naar Kiev is een vlucht dat via Parijs gaat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Jij zoekt alleen op directe vluchten?
Heb toch wel wat goedkopere vluchten gevonden. Kiev ¤192, Athene ¤277 en Istanbul ¤172.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, ook via andere luchthavens. Die naar Kiev is een vlucht dat via Parijs gaat.
Ok...dat is gunstiger. Welke data en welke site?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:41 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Heb toch wel wat goedkopere vluchten gevonden. Kiev ¤192, Athene ¤277 en Istanbul ¤172.
Skyscanner.net. Voor de eerste wedstrijd uit van 30-07 tot 02-08, voor tweede wedstrijd uit van 06-08 tot 09-08.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok...dat is gunstiger. Welke data en welke site?
Ben echt een ramp in het vinden van die shit.
Ik zat van 31-07 tot 03-08. Ook op Skyscanner.net...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:44 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Skyscanner.net. Voor de eerste wedstrijd uit van 30-07 tot 02-08, voor tweede wedstrijd uit van 06-08 tot 09-08.
Lijkt mij niet dat in 2 dagen de prijzen zo hard gestegen zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zat van 31-07 tot 03-08. Ook op Skyscanner.net...
Aparte shit dan
Dit verschilt dus serieus per persoon kwam ik laatst achter. Zieke shit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zat van 31-07 tot 03-08. Ook op Skyscanner.net...
Aparte shit dan
Vliegticketprijzen zijn nou niet echt transparantquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat in 2 dagen de prijzen zo hard gestegen zijn.
Is met meerdere andere producten die je via internet koopt. De één betaalt voor hetzelfde product meer of minder, gebaseerd op... wat ze van je weten!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Vliegticketprijzen zijn nou niet echt transparant
Bnw is een deurtje verder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Is met meerdere andere producten die je via internet koopt. De één betaalt voor hetzelfde product meer of minder, gebaseerd op... wat ze van je weten!
Welkom is 2012.
Doe ermee wat je wilt. Als je jullie met toch niet willen geloven, komen jullie er vanzelf wel achter. Jullie zijn willen het gewoon niet snappen! Stop je hoofd maar in het zand hoor! Jullie zijn gewoon te dom. Je komt er vanzelf wel achter. Serieus.quote:
Is laatst ook op tv geweest, bij dat programma op Nederland 3, wat lijkt op Keuringsdienst van Waardequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Doe ermee wat je wilt. Als je jullie met toch niet willen geloven, komen jullie er vanzelf wel achter. Jullie zijn willen het gewoon niet snappen! Stop je hoofd maar in het zand hoor! Jullie zijn gewoon te dom. Je komt er vanzelf wel achter. Serieus.
Shit, ik zat net zo lekker in mijn Bnw-rol.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Is laatst ook op tv geweest, bij dat programma op Nederland 3, wat lijkt op Keuringsdienst van Waarde
Ben de naam ff kwijt.
Morgen wel voor half 2 wakker dan hequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef Teis91 het volgende:
Morgen maar eensch even een mooi reisje boeken
Gewoon gaan. Je ontmoet genoeg nieuwe mensen. En anders doen we gewoon een FOK-meet tijdens het rellen aldaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Bah, ik wil ook. Maar niemand kan mee
Anders heb ik daar zo m'n brabanders voorquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Morgen wel voor half 2 wakker dan he
Dat moet je relatief bekijken, je zit wel 100m van Nyhavn, een van de mooiste plekken met terrasjes in Kopenhagenquote:
Parken (stadion FCK) ligt in Østerbro. Hotel Rye is ook goed aan te bevelen, maar verder heb ik geen ervaring met andere hotels. D'r liggen er zat in Kopenhagen en openbaar vervoer is uitstekend in het centrum.quote:
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Je ontmoet genoeg nieuwe mensen. En anders doen we gewoon een FOK-meet tijdens het rellen aldaar.
Als jij om 12 uur die loting moet volgen ken ik het wel weer... Lig je te powernappen als we gaan boeken zeker!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:15 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Anders heb ik daar zo m'n brabanders voor
Morgen is de loting. Moet mijn opties klaar hebben staan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
Dit valt ook nog wel te doen. Maar eigenlijk is het onzin om nu al te gaan zoeken.
http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2012.html
Ach, er is 1 verschil. Als wij ze loten pakken we ze gewoonquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:19 schreef Nozem. het volgende:
Hoop eigenlijk niet dat we Kopenhagen loten mocht het misgaan kun je die joden niet meer pesten door over dat team te beginnen.
Godverdomme, heb ik 5(!) pagina's vol met vluchten, en die heb ik er niet tussen staan!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
Dit valt ook nog wel te doen. Maar eigenlijk is het onzin om nu al te gaan zoeken.
http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2012.html
Hahaha, onze vriend Fer. Met zijn niveautje hogerquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:23 schreef Nozem. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ngs-Fins-Turku.dhtml
Ga zwaar lachen als die Castaignos daar gaat tekenen.
Ja toch en dan heeft Fer ook Castaignos al opgebeld om hem te 'adviseren' naar Twente te komen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hahaha, onze vriend Fer. Met zijn niveautje hoger
Straks jackshit terwijl wij Messi op bezoek krijgen
Ooit paar dagen geslapen in dit hostel. Grote dorms en verder nog meer bagger.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef Nozem. het volgende:
Ik zou gaan voor een goedkoop hostel in downtown kopenhagen.
Ben je voor 140 DKK klaar en zit je niet in toeristisch gebied maar net daarbuiten. Veel gezelliger.
http://www.sleepinheaven.com/
Slechte hotelletjes in het buitenland, lachen toch man!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ooit paar dagen geslapen in dit hostel. Grote dorms en verder nog meer bagger.
Daar doe je het toch allemaal voor?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ooit paar dagen geslapen in dit hostel. Grote dorms en verder nog meer bagger.
ik denk wel dat hij beter is dan dat we nu hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:14 schreef TheRulingEagle het volgende:
Helaas voor de Bulykin fanboys.Die gaat waarschijnlijk naar Twente volgens VI
Dat is geen gezicht man, zo'n dikke logge Rus in de spits. Doe mij dan maar een wat fysiek mindere Achahbar met veel meer toekomst perspectief.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:45 schreef jakees het volgende:
[..]
ik denk wel dat hij beter is dan dat we nu hebben.
Jozef Kiprich?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is geen gezicht man, zo'n dikke logge Rus in de spits. Doe mij dan maar een wat fysiek mindere Achahbar met veel meer toekomst perspectief.
Vroeger ook vaak zat in van die goedkope hostelletjes gezeten. Zaten er allemaal van die rugzaktypes die der haar nooit wassen, je moest die koppen zien als wij dan met een ploegje binnen komen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:44 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Slechte hotelletjes in het buitenland, lachen toch man!
Ik ben toch wel van dat laatste. Hostels zijn echt niet aan mij besteed. Een grote kankerbende altijd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Vroeger ook vaak zat in van die goedkope hostelletjes gezeten. Zaten er allemaal van die rugzaktypes die der haar nooit wassen, je moest die koppen zien als wij dan met een ploegje binnen komen!
In Freiburg zaten we juist in een poepsjiek hotel, met badjasjes enzo, ontbijt koste 25 mark, dus dat deden we maar niet. Volgende ochtend stierven we van de honger en gingen we daar gewoon met z'n allen zitten eten. Later bij de receptie: Haben sie Fruhstuck gehad, en wij in koor NEIN!
Priceless zulke dingen. Badjasje zit trouwens nog steeds lekker
Heb in Duitsland Oostenrijk en Zwitserland in hostels gelegen, dat zijn wel schone landen en dat zag je ook terug en de hostels die waren netjes, in andere landen zou ik het ook doen hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben toch wel van dat laatste. Hostels zijn echt niet aan mij besteed. Een grote kankerbende altijd.
Livestream van loting: http://www.uefa.com/uefac(...)013/draws/index.html
Istanbul kan ik (veel) goedkoper regelen mocht het zover komen. Laat maar weten over 3 dagen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Happel het volgende:
Ik zit serieus al in spanning. Zit al hotels uit te zoeken in Denemarken, terwijl het waarschijnlijk toch Kiev o.i.d. wordt.
Heb al wat zitten kijken naar vluchten ook. Goedkoopste Kiev is ¤313, Athene is ¤345 en Istanbul is ¤344
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Je ontmoet genoeg nieuwe mensen. En anders doen we gewoon een FOK-meet tijdens het rellen aldaar.
Wel met tankpasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wordt het Kopenhagen heb ik een 9-persoonsbus waar men voor 25 euro per persoon in mee kan, heen en terug. Goedkoper ga je het niet vinden.
Het gebeurd genoeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Denk dat weinig werkgevers daarop zitten te wachten
Als er duidelijke afspraken zijn, hebben ze daar weinig over te zeggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Denk dat weinig werkgevers daarop zitten te wachten
Had je nu maar zo'n handig hoesje he?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:07 schreef mister_popcorn het volgende:
Godver-de-tering.
Sinds gisteren al.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:26 schreef Helpmefok het volgende:
Iedereen al lekker gespannen voor dalijk??
That's the motherfucking spiritquote:
Kiev en zulke Oostblok teams zijn we volkomen kansloos.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
That's the motherfucking spirit![]()
Daar ben ik ook wel van overtuigd, het enige waar ik mee zit is de reistijd man. Véél beter is Kopenhagen, daar staan letterlijk dui-zen-den Feijenoorders dalijk. In Kiev is dat toch (stukken) minder.
Daarom Kopenhagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:32 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Kiev en zulke Oostblok teams zijn we volkomen kansloos.
Don't ask why.
Hoe verder het reizen is hoe kutter Feyenoord speelt of niet?
Rosenborg, Zuid Spanje, Teplice.
Tuurlijk gaan we dat redden wij zijn Feyenoord.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarom Kopenhagen..
Maar sowieso gaan we fucking hard die derde vCL doorkomen. Ik vóél het.
We spelen dadelijk CL met Fernandezquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please.
Gelukkig geen paniekaankopen.
Geel regelt wel (een nieuwe) Guidetti.
Ja want als we nu die dikke rus kopen is hij binnen een week geheel ingespeeld en klaar om de vCL3 de sterren van de hemel te spelenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We spelen dadelijk CL met Fernandez
Dus? 1000x liever Fernandez dan die malle Rus in de spits. Sowieso word Fernandez nogal onderschat, is gewoon een prima spits voor Eredivisiebegrippen en sowieso beter dan zo'n beetje iedere optie die ik de laatste tijd voorbij heb horen komen. Als je een spits haalt moet ie ook echt beduidend beter zijn dan wat je nu al hebt en anders gewoon lekker doen met de spitsen die er nu al rondlopen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We spelen dadelijk CL met Fernandez
Bij mij is die al aan het aftellenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Streampje werkt nog niet echt florissant bij mij.Klote verbinding hier ook.
Het is een hersenloze mongool, dat is het. Eentje die Feyenoord goud geld heeft gekost en daar niks voor terug heeft gebracht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? 1000x liever Fernandez dan die malle Rus in de spits. Sowieso word Fernandez nogal onderschat, is gewoon een prima spits voor Eredivisiebegrippen en sowieso beter dan zo'n beetje iedere optie die ik de laatste tijd voorbij heb horen komen. Als je een spits haalt moet ie ook echt beduidend beter zijn dan wat je nu al hebt en anders gewoon lekker doen met de spitsen die er nu al rondlopen.
Spanning is te snijden hier trouwens. Hoop toch op Kopenhagen. Panathinaikos ook wel. Kiev en zeker Fenerbahce liever niet daar acht ik ons vrijwel kansloos tegen.
Bij mij ook, en hoe, haperend als de pest. Verdomme, zusje zeker weer bezig met allerlei dingen aan het downloaden, godsgloeiende.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:57 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Bij mij is die al aan het aftellen
En een prima spits. Ok hij heeft foutjes gemaakt in het verleden. Maar jij maakt nooit fouten? Als ie die fouten achterwege laat is het gewoon een prima spits en zeer nuttig voor dit Feyenoord. Overigens vind ik het best wel triest dat je een van onze eigen spelers voor hersenloze mongool uitmaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een hersenloze mongool, dat is het. Eentje die Feyenoord goud geld heeft gekost en daar niks voor terug heeft gebracht.
Bah, ik kots echt op die vent
Trek haar stekker uit de modem, altijd feest.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij mij ook, en hoe, haperend als de pest. Verdomme, zusje zeker weer bezig met allerlei dingen aan het downloaden, godsgloeiende.
Hier?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:07 schreef satecl het volgende:
Hoe kun je de loting het beste volgen op je iPhone? Zit in de trein:)
Wachten totdat het klaar is, hier wordt het toch wel na 0.5 seconden gepostquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:07 schreef satecl het volgende:
Via dit topicquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:07 schreef satecl het volgende:
Kennen we die in de volgende ronde loten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:13 schreef Happel het volgende:
Damn, Shamrock rovers zou echt te geniaal zijn.
Nee, dat zullen allemaal Tottenham en clubs van die orde zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kennen we die in de volgende ronde loten?
Dat laatste.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef satecl het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief over Kiev? Matige locatie, of een té sterke tegenstander??
Velose, Sjevsjenko,Krancjar en dat soort spelers waggelen daar rond, moet je niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef satecl het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief over Kiev? Matige locatie, of een té sterke tegenstander??
Kuttegenstander in een vreselijke omgevingquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef satecl het volgende:
Dat is dan nog wel een voordeel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef Happel het volgende:
Nu maar eens kijken wat dat allemaal kost..
[..]
Eerst uit.
Hey, je bent er weerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef inZanity het volgende:
Gelukkig geen Fener. Maar dit is ook niet veel. Kutloting.
Wacht, wanneer is de return?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Maastoren het volgende:
Thuiswedstrijd missen godverdommmeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |