abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:18:42 #2
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_114364414
quote:
Villa-manager: 'Vlaar kwam alleen praatje maken'

Trainer Paul Lambert benadrukt dat een transfer van Ron Vlaar naar Aston Villa nog verre van rond is. De aanvoerder van Feyenoord bracht zondag een bezoek aan de club uit Birmingham. 'We hebben alleen een praatje gemaakt en daar is het tot nu toe bij gebleven. Er is verder nog niets op handen,' zegt Lambert in The Birmingham Mail.

'Het is een topgozer en een hele goede speler. Ik weet echt niet of er nog anderen in hem geïnteresseerd zijn. Ik zal met de mensen hier gaan praten en dan zien we wel wat er gebeurt.' Vlaar ziet een overstap naar de Premier League wel zitten. Zijn contract tot in Rotterdam loopt nog door tot de zomer van 2014.
Wat is dit voor onzin. Iemand over laten vliegen alleen maar voor een praatje :') :') :')
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:25:09 #3
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114364785
Geruchten gaan dat Ron Vlaar een relatie heeft met de dochter van Lambert. Hij kwam daar zijn schoonouders ontmoeten. Meer niet. Topgozer, die Ron!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_114364908
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef satecl het volgende:
Geruchten gaan dat Ron Vlaar een relatie heeft met de dochter van Lambert. Hij kwam daar zijn schoonouders ontmoeten. Meer niet. Topgozer, die Ron!
Ze hadden zijn tattoo verkeerd begrepen en dachten echt Xavi binnen te halen..
BFF met GGMM
pi_114365884
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef satecl het volgende:
Waar moet hij in vredesnaam die dochter van Lambert gevonden hebben?
pi_114366083
Ik weet niet of het al geplaatst was, maar het schijnt dat vlaar een clausule van 4 miljoen heeft . Ik las eerder een bedrag van 9,3 miljoen, daar klopt dus niks van ;)

Zou wel erg laag zijn.
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:45:55 #7
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114366170
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Waar moet hij in vredesnaam die dochter van Lambert gevonden hebben?
Apres Ski Hut in Rotterdam. Dat is wat ik gehoord heb.
pi_114367014
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik weet niet of het al geplaatst was, maar het schijnt dat vlaar een clausule van 4 miljoen heeft . Ik las eerder een bedrag van 9,3 miljoen, daar klopt dus niks van ;)

Zou wel erg laag zijn.
Dat wisten we nog niet. Bedankt voor de info!

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef satecl het volgende:

[..]

Beetje ver gezocht. Binnen een week zal hij wel weg zijn.
  Moderator woensdag 18 juli 2012 @ 15:57:27 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114367041
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dat wisten we nog niet. Bedankt voor de info!
:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:00:55 #10
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_114367273
quote:

[..]

Zou hij daar ook zo de microfoon pakken?
pi_114367342
quote:

[..]

Kut tent.
pi_114367600
9,3 miljoen? Ik weet niet waar dat heeft gestaan, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Dan kun je net zo goed geen clausule opnemen namelijk, er is geen club die dat gaat betalen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator woensdag 18 juli 2012 @ 16:06:25 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114367619
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef heiden6 het volgende:
9,3 miljoen? Ik weet niet waar dat heeft gestaan, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Dan kun je net zo goed geen clausule opnemen namelijk, er is geen club die dat gaat betalen.
The Sun, wat wil je.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:24:02 #14
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114368678
Ik vraag me overigens af wat er met Mokotjo gaat gebeuren. Die gaat natuurlijk ook niet zomaar bijtekenen met weinig zicht op speelminuten, en heeft ook een aflopend contract. Daarnaast ook een niet-EU-salaris. Misschien voor de hand liggender om hem te verkopen in plaats van Leerdam. Zonde, want hij heeft denk ik best veel potentie.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_114368737
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:26:09 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114368813
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vraag me overigens af wat er met Mokotjo gaat gebeuren. Die gaat natuurlijk ook niet zomaar bijtekenen met weinig zicht op speelminuten, en heeft ook een aflopend contract. Daarnaast ook een niet-EU-salaris. Misschien voor de hand liggender om hem te verkopen in plaats van Leerdam. Zonde, want hij heeft denk ik best veel potentie.
Had hij juist niet laatst bijgetekend?
pi_114368840
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
Heeft nog een contract tot 2014.

Ik vind dat als Leerdam blijft dat we Mokotjo moeten proberen te verhuren, en als Leerdam dan volgend jaar vertrekt hebben we hem weer terug met een jaar extra ervaring.
pi_114368865
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef satecl het volgende:

[..]

Had hij juist niet laatst bijgetekend?
Optie is gelicht voor twee jaar extra.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:27:25 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114368895
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Heeft nog een contract tot 2014.

Ik vind dat als Leerdam blijft dat we Mokotjo moeten proberen te verhuren, en als Leerdam dan volgend jaar vertrekt hebben we hem weer terug met een jaar extra ervaring.
Volgens mij is dat contract van Mokotjo eenzijdig verlengbaar.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_114369206
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Volgens mij is dat contract van Mokotjo eenzijdig verlengbaar.
Volgens mij liep het af in 2012 en was het eenzijdig te verlengen met twee jaar en hebben we dat gedaan.

http://www.nu.nl/sport/27(...)ontract-mokotjo.html

:)
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:43:16 #21
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114369897
Ah, okay, ik dacht dat hij door deze optie juist nu nog 1 jaar vastlag. Een verhuur zou dan interessant kunnen zijn, zolang Leerdam niet vertrekt, maar dan wel aan een club van kaliber Utrecht, geen eerstedivisieclub als excelsior.
pi_114369940
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ah, okay, ik dacht dat hij door deze optie juist nu nog 1 jaar vastlag. Een verhuur zou dan interessant kunnen zijn, zolang Leerdam niet vertrekt, maar dan wel aan een club van kaliber Utrecht, geen eerstedivisieclub als excelsior.
Dit inderdaad.
pi_114370000
quote:
Koeman: "We kunnen met Feyenoord verrassen in de Champions League"

Feyenoord zal vrijdag tijdens de loting in Nyon te weten komen tegen welke club het moet spelen in de derde voorronde van de Champions League. Tot de mogelijke tegenstanders behoren Dinamo Kiev, Fenerbahçe, Panathinaikos en FC Kopenhagen. Feyenoord-trainer Ronald Koeman loot het liefst de laatstgenoemde ploeg.

"Als ik mag kiezen, FC Kopenhagen", zo vertelde Koeman in gesprek met Voetbal International. De oefenmeester kreeg vervolgens de vraag voorgeschoteld of de Rotterdammers nog wel wat te zoeken hebben in de Champions League. "Jazeker, want we hebben ons ervoor gekwalificeerd. Of we er klaar voor zijn is een ander verhaal."

"De enige Champions League-ervaring die we hebben zit in de technische staf", ging de 49-jarige Zaandammer verder. "Giovanni van Bronckhorst heeft hem wel eens gewonnen met Barcelona, Jean-Paul van Gastel speelde Champions League met Feyenoord, Patrick Lodewijks heeft er ook in gekeept en ik heb meer dan vijftig duels op dat niveau gecoacht."

"Bij Ajax, Benfica en PSV slaagde ik er altijd in mijn elftallen zo sterk neer te zetten dat er iets mogelijk was. Met PSV schakelden we Arsenal uit, met Benfica Liverpool. Dat sterkt mijn gevoel dat we ook met Feyenoord kunnen verrassen", aldus Koeman.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:44:44 #24
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114370006
quote:

Koeman: "Ben een speler als Guidetti nooit eerder tegengekomen"

John Guidetti veroverde tijdens het afgelopen seizoen de nodige Rotterdamse harten. De twintigjarige Zweed blonk uit met doelpunten en wervelende acties. Deze zomer besloot zijn werkgever Manchester City echter de huurling terug te halen naar het Etihad Stadium. Feyenoord-trainer Ronald Koeman beseft dat het vertrek van de aanvaller zwaar zal wegen.

"Ik sluit mijn ogen niet voor het feit dat Guidetti ons vorig seizoen doelpunten, bluf en overtuiging heeft gebracht", aldus Koeman tegenover Voetbal International. "Ik ben een speler zoals John niet eerder tegengekomen. Hij is echt een fenomeen."

Veel geld voor een nieuwe spits, lijkt niet beschikbaar. "Ik weet ook wel dat je met vier ton geen topspits haalt. Dan werk ik liever met Guyon Fernandez, Anass Achahbar en Mitchell Te Vrede."
pi_114370247
Ik heb nog steeds mijn seizoenskaart niet binnen, het geld is al meer dan een maand geleden afgeschreven. Is dit normaal, of moet ik toch maar even naar de servicelijn bellen?
BFF met GGMM
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:04:40 #26
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114371176
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef TheRulingEagle het volgende:

[..]

Alles wat ze doen behalve kont geschopt worden zal me inderdaad verrassen ;(
Een Kopenhagen kunnen we mísschien nog pakken, maar zeker de rest van de clubs komt eigenlijk wat te vroeg. Ik hoop dat ze Vlaar tot na de vCL kunnen behouden; het sportieve succes vind ik dit jaar wat dat betreft nog niet zo belangrijk, de miljoenen die het oplevert des te meer.
pi_114371234
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Alles wat ze doen behalve kont geschopt worden zal me inderdaad verrassen ;(
Een Kopenhagen kunnen we mísschien nog pakken, maar zeker de rest van de clubs komt eigenlijk wat te vroeg. Ik hoop dat ze Vlaar tot na de vCL kunnen behouden; het sportieve succes vind ik dit jaar wat dat betreft nog niet zo belangrijk, de miljoenen die het oplevert des te meer.
Ik krijg gewoon weer flashbacks naar Depor-uit ;(
BFF met GGMM
pi_114371356
quote:
19s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik merk jeuk bij Koeman. Er zit hem nu al van alles dwars; hij laat zich irriteren door kleine dingen zoals een kunstgrasveld en veegt spelers in de pers de mantel uit (Te Vrede na de oefenwedstrijd tegen Barendrecht).

Op zich wel begrijpelijk, want zoals het er nu uitziet is de kans om het afgelopen seizoen te evernaren vrijwel nihil. Dat zijn geen leuke vooruitzichten als ambitieuze trainer. Een jaar geleden was alles anders; toen was Feyenoord - na een jaar vergeefs solliciteren via NOS - Ronald's laatste strohalm. Sterker nog: Koeman en Feyenoord waren elkaars reddingboei, met van Geel als badmeester.

In 12 maanden kan er veel veranderen. Als Koeman eerlijk is zal hij toegeven dat hij wacht op een buitenlandse club. Hij had stiekem gehoopt dat er al iets of iemand langs was gekomen, helemaal na de schier onmogelijke prestatie die hij met de beperkte middelen in Rotterdam had neergezet. Het is even slikken. Er is afbraakrisico. Mogelijke reputatieschade.

Het huwelijk tussen Ronald Koeman en Feyenoord Rotterdam gaat zijn tweede jaar in en het worden 12 cruciale maanden. De wittebroodsweken zijn voorbij. Er is werk aan de winkel. Tijd om te laten zien wie we zijn: mannen of muizen. Of koeien.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef Muto het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 18-07-2012 om 09:52:50 In de nieuwe Voetbal International van deze week staat een uitgebreid interview met Ronald Koeman nog jaren bij #Feyenoord wil blijven. reageer retweet
_O-
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:09:22 #29
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114371408
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik krijg gewoon weer flashbacks naar Depor-uit ;(
"ook de Cler is nergens te bekennen...." ;(
pi_114371551
Bitch please gasten. We winnen dus gewoon extreem hard in de vCL 3 en 4. _O_

Vamos!
pi_114371745
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef heiden6 het volgende:
Helpmefok plaatste zoiets in het Ajax topic en zei dat het een betrouwbare bron was. Ik volg dit topic niet echt en wist niet of die clausule al bekend was ;)

Benieuwd of jullie nog een ervaren verdediger gaan halen, anders speel je wel met een erg jonge verdediging. Ik vind de verdediging van Ajax al ervaring missen :P
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:18:19 #32
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114371835
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:

Vamos!
Als we idd de CL zouden bereiken hoeven we wmb alleen europees voor volgend seizoen nog veilig te stellen voor een zéér geslaagd seizoen. Dan maken we echt gigantische stappen in het aflossen van de schulden; dan nog een enkele transfer en we hebben gewoon weer een positief saldo. :)
pi_114372272
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Helpmefok plaatste zoiets in het Ajax topic en zei dat het een betrouwbare bron was. Ik volg dit topic niet echt en wist niet of die clausule al bekend was ;)
FR1908Nieuws is ook een erg betrouwbare bron.

quote:
Benieuwd of jullie nog een ervaren verdediger gaan halen, anders speel je wel met een erg jonge verdediging. Ik vind de verdediging van Ajax al ervaring missen :P
Onze verdediging mist geen ervaring. Beste van de eredivisie :).
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:33:09 #34
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114372553
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

De verdediging vna ajax mist Vertonghen.. die van Feyenoord mist Vlaar. Dan kun je toch wel zeggen dat dit seizoen Feyenoord een veel sterkere verdediging heeft dan de landskampioen.

Jammer genoeg is de aanval van ajax 10x beter dan die van Feyenoord. Middenveld gelijkwaardig.
pi_114372679
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef satecl het volgende:

[..]

De verdediging vna ajax mist Vertonghen.. die van Feyenoord mist Vlaar. Dan kun je toch wel zeggen dat dit seizoen Feyenoord een veel sterkere verdediging heeft dan de landskampioen.

Jammer genoeg is de aanval van ajax 10x beter dan die van Feyenoord. Middenveld gelijkwaardig.
Veel sterker is overdreven, maar ben bang wel beter. Ik vind de backs bij Ajax zeker geen zekerheidje verdedigend. Ik hoop dat Ajax nog Moisander haalt om Vertonghen te vervangen, dat scheelt een hoop.

Moet Goossens zich trouwens richtten op linksbuiten of middenveld?
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:36:50 #36
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114372725
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Veel sterker is overdreven, maar ben bang wel beter. Ik vind de backs bij Ajax zeker geen zekerheidje verdedigend. Ik hoop dat Ajax nog Moisander haalt om Vertonghen te vervangen, dat scheelt een hoop.

Moet Goossens zich trouwens richtten op linksbuiten of middenveld?
Linksbank.
pi_114373284
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:

Vamos!
Dit dus :)

Groepsfase, Barca, Here We Come!

3...2...1...
pi_114373576
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb nog steeds mijn seizoenskaart niet binnen, het geld is al meer dan een maand geleden afgeschreven. Is dit normaal, of moet ik toch maar even naar de servicelijn bellen?
Ik zou bellen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_114373678
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik zou bellen.
Ok, morgen maar even doen. Ik wist niet of zulke lange wachttijden normaal waren en had geen zin in een chagerijnig mens aan de telefoon...
BFF met GGMM
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:02:00 #40
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_114373888
Godverdomme, heb gewoon bijna zin om naar de open dag te gaan omdat ik, tegen beter weten in, toch stiekem verwacht dat Guidetti uit die heli stapt ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_114373907
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef PIETR het volgende:
Godverdomme, heb gewoon bijna zin om naar de open dag te gaan omdat ik, tegen beter weten in, toch stiekem verwacht dat Guidetti uit die heli stapt ..
dat gaat helaas niet gebeuren.
pi_114374752
De eerste Europese thuiswedstrijd is "gratis" voor seizoenkaarthouders, kom je er ook binnen met alleen je seizoenskaart?
pi_114375640
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef TheFastOne het volgende:
De eerste Europese thuiswedstrijd is "gratis" voor seizoenkaarthouders, kom je er ook binnen met alleen je seizoenskaart?
Ja. Om binnen te komen heb je de nieuwe SK nodig.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:25:34 #44
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_114378064
Is er al een persbericht naar buiten gebracht dat Schenkeveld gewoon blijft?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:55:06 #45
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_114379640
Ben even een paar dagen weggeweest, maar Schenkeveld mag vertrekken las ik? Vreemdste beslissing ooit :o.
2000 light years from home
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:21:28 #46
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114381052
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Merkie het volgende:
Ben even een paar dagen weggeweest, maar Schenkeveld mag vertrekken las ik? Vreemdste beslissing ooit :o.
Vind het erg raar. Leek totz'n blessure heel aardig. Afgelopen half jaar wisselvallig maar ook een aantal goede wedstrijden. Wat zal zo'n jongen nou kosten... Je zal zien dat ze hem over 2 jaar terugkopen...
pi_114382268
Tsja, misschien vinden ze hem te blessuregevoelig...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_114384777
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Merkie het volgende:
Ronduit belachelijk.
Zeker als je kijkt dat Vlaar ook mogelijk weg gaat hou je niet echt goede cv's over.

Of zou het iets met zijn blessure te maken hebben?
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:26:28 #49
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114384968
Voor de mensen die de oefenwedstrijd zeer serieus nemen:
http://www.nu.nl/sport/2862098/psv-niet-langs-fc-eindhoven.html

Het valt dus allemaal wel mee.
pi_114385129
Ben benieuwd hoe Feyenoord het aanstaande zaterdag tegen Fc Dordrecht gaat doen. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')