ah thx.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:58 schreef b2py het volgende:
Boom op het spoor in duitsland, aldus iemand op Somda
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:33 schreef b2py het volgende:
Singelgrachtbrug aangevaren. Treinverkeer zeer zeer beperkt.
Gaan we weer..
Kan aan de economie liggen. De filedruk was toch ook fors gedaald?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:32 schreef b2py het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen de trein uitgejaagd zijn..
mja, ik denk dat het ook na de vakantie zo zou moeten zijn, maar ik denk dat het hier en daar weer sardientjesvervoer zal wordenquote:
Dat wordt nog wat in (Zuid-)Oost-Europaquote:Met de nieuwe procedure voldoen NMBS en Infrabel aan de toekomstige Europese wetgeving die treinoperatoren verplicht vanaf 1 juni 2017 alle deuren te sluiten voor de trein vertrekt.
ja, daar hebben ze nog maar net van deurvergrendeling gehoordquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef Igen het volgende:
Overigens:
[..]
Dat wordt nog wat in (Zuid-)Oost-Europa
Nog leuker, eerst instappen, dan de trein pas stilzetten en dan pas uit stappenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
btw. In India hebben ze wat een aparte volgorde bij een stop. Eerst instappen en dan pas mensen uit laten stappen
Dat mag. Ik gebruik zelf op deze manier de Go Pass 10 erg veel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Beardslasher het volgende:
Mag ik een kaartje Roosendaal - Essen en een Go Pass 1 Essen - Charleroi kopen en dan in de IC vanaf roosendaal naar Antwerpen gaan zitten?
Op het zakspoortje van Gouda lag er onlangs een kleintje voor het oprapen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:42 schreef Peterselieman het volgende:
Nog liefhebbers van CTA's? Naast Schiphol schijnt ook Arnhem-Zuid nog een (defecte) CTA te hebben
Ik denk dat het systeem anders werkt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Igen het volgende:
Wat ik zelf ook wel een interessant verschil vind (maar daar gaat het artikel niet over) is dat in Nederland pas wordt gesleuteld na het vertreksein, terwijl in België het vertreksein juist pas na het sleutelen wordt geactiveerd.
In België gebeurt er technisch gezien niks, zolang niet op een kastje op het perron gesleuteld wordt. Door daar te sleutelen gaat de CTA op zwart en gaat in het vertreksein een rood lampje branden. Als het uitrijsein vervolgens uit de stand stop komt, dan gaat het rode lampje in het vertreksein uit en gaat ipv. daarvan een cirkel van witte lampjes branden, als teken dat de trein kan vertrekken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |