Oew. Potentieeltje!quote:
Al gedaan, en de vakantie is alweer bijna voorbij dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen?
(inb4 "ja 24/7 Fok!ken")
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die laat ze weghalen.
[ afbeelding ]
[..]
Die laat ze weghalen.
[ afbeelding ]
Wat heb je gedaan / waar ben je geweest dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Al gedaan, en de vakantie is alweer bijna voorbij dus ik denk het niet.
Twee follow-ups gehad, maar ik ben er nu wel klaar mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan / waar ben je geweest dan?
En hoe zit het trouwens met die date van laatst? Nog follow-up?
[..]
Die laat ze weghalen.
[ afbeelding ]
Zij niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Twee follow-ups gehad, maar ik ben er nu wel klaar mee.Ik had een feest bij een vriend, mijn oude oma eens bezocht en drie dagen naar mijn broer in Leuven gegaan.
Ah duidelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:09 schreef Id_do_her het volgende:
Twee follow-ups gehad, maar ik ben er nu wel klaar mee.Ik had een feest bij een vriend, mijn oude oma eens bezocht en drie dagen naar mijn broer in Leuven gegaan.
Nog niet.quote:
Best wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah duidelijk.
Leuke vakantie gehad dus? Moois!
Hey Fas bedankt nog, zit nu ook weer even diep in de Afx.quote:
Hartenbreker.quote:
Wat is je favo nummer/album?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey Fas bedankt nog, zit nu ook weer even diep in de Afx.
Ken ik heul niet.quote:
je moederquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
KALE KUT VIND IK MINDER AANTREKKELIJK DAN MET NOG WAT HAAR LOL
jouw stamboom xD hahaquote:
Foktquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Redelijk, het leek eerst van niet.
Noem eens een labiele actie van haar dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Redelijk, het leek eerst van niet.
Echt niet?quote:
xD !!quote:
Ze gebruikt kanker vaak als krachtterm.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noem eens een labiele actie van haar dan.
Is dat nog steeds van die verdoving van toen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
Kaolo leven ik eet voedsel en ik kan het niet eens meer proeven met puntje van mn tong
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze gebruikt kanker vaak als krachtterm.
In het holst van de nacht opbellen om oeverloos te wauwelen over haar gevoelens, maar niet over ons of zo maar over haar familie e.d.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noem eens een labiele actie van haar dan.
Ja denk het, ik heb geen idee waar dat ineens weer vandaan moet komen anders.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat nog steeds van die verdoving van toen?
Ghehe.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohnoesquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het holst van de nacht opbellen om oeverloos te wauwelen over haar gevoelens, maar niet over ons of zo maar over haar familie e.d.
Bonus: Een foto van mij en haar als achtergrond op haar telefoon. Gewoon niet doen.
Nee, maar ik luister er nu naar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Echt niet?Afx' vreemdheid met klassieke instumenten
Verder weet ik niet zo snel, titels onthoud ik sowieso niet zo goed en ik luister de hele discografie altijd in shuffle dus ik weet niet wat bij wat hoort
Nu hoor ik bijv een industrial ding genaamd ".0180871R" vam de EP "Analogue Bubblebath 3+3.1", zegt dat iets?.
Dan ben je wel echt labiel, ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan ook niks ertussen krijgen.quote:
Dit is toch niet zo heel erg? Doe ik ook somsquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
Bonus: Een foto van mij en haar als achtergrond op haar telefoon. Gewoon niet doen.
Zo'n leuke zoenfoto, romantisch in het bos?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het holst van de nacht opbellen om oeverloos te wauwelen over haar gevoelens, maar niet over ons of zo maar over haar familie e.d.
Ik vind dat zo eng altijd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit is toch niet zo heel erg? Doe ik ook soms
En je had haar maar 3x gezien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan ook niks ertussen krijgen.
Alleen: "En w.." "Hoe.."
labiel wijfquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar hadden we geen foto's van gemaakt. Maar nee, gewoon een foto van ons twee. Beetje geforceerd moeten lachen ook nog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n leuke zoenfoto, romantisch in het bos?
Mannen ervaren dat als klauwen in de nek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:22 schreef Juminelle het volgende:
En dan niet om elf uur 's avonds of zo he, neeeuj, half vier in de ochtend.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar hadden we geen foto's van gemaakt. Maar nee, gewoon een foto van ons twee. Beetje geforceerd moeten lachen ook nog.
Nou, dan zal ik die foto van je maar weghalen op m'n mobiel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mannen ervaren dat als klauwen in de nek.
Nee, om dat punt nog even kracht bij te zetten.quote:
Ongehoord jaquote:
oh boiquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan ook niks ertussen krijgen.
Alleen: "En w.." "Hoe.."
Wij mannen ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik die foto van je maar weghalen op m'n mobiel.Mannen, altijd moeilijk doen.
Wel lief dat je uberhaupt opneemt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan niet om elf uur 's avonds of zo he, neeeuj, half vier in de ochtend.
Overly attached Fas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:24 schreef Fascination het volgende:
Nou, dan zal ik die foto van je maar weghalen op m'n mobiel.Mannen, altijd moeilijk doen.
Nou het is zeker niet erg, maar niet na 3x zien alquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]!
[..]
Ryan Reynolds. Best een baasje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oh boidoet me denken aan die gif van die acteur van onder andere castle en 2 guys a girl and a pizzaplace
Hahaha, hoe kom je eraan echtquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan niet om elf uur 's avonds of zo he, neeeuj, half vier in de ochtend.
Ja, dat niet opnemen vind ik zo horkerig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel lief dat je uberhaupt opneemt.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, om dat punt nog even kracht bij te zetten.
En toen leek ze nog heel normaal, no doubt.quote:
In Utrecht? iets met Stairs?quote:
Op dat moment was meezingen met Guus Meeuwis ook normaal, dus dat wil veel zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En toen leek ze nog heel normaal, no doubt.
Hahahaha serieus hahahaquote:
quote:
Nee, het was niet daar.quote:
Die ben ik al vaak zat tegengekomen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]! Misschien zie je binnenkort een R&P-topic met een verhaal dat je erg bekend voor komt.
Geen, ik vond het een geslaagde grap van 2Nutz.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het was niet daar.Maar ja, FOK! meet HQ dus ik dacht ik speel mee.
![]()
ja ik was weer eens spuit 11.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen, ik vond het een geslaagde grap van 2Nutz.
Ze weet het nog niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:30 schreef Fascination het volgende:
"Gevoelloze man dumpt me na drie geweldige dates"
Nohhhhhhhh zo jammerquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het was niet daar.Maar ja, FOK! meet HQ dus ik dacht ik speel mee.
![]()
Weet ik, ik wilde eigenlijk dat het waar was.quote:
Ik vind je een heel leuke meid, maar toch ook niet.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet ik, ik wilde eigenlijk dat het waar was.![]()
Ik ook, dat wil ik nog meer dan een roomboterkoek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet ik, ik wilde eigenlijk dat het waar was.![]()
"Maar er zijn leukere."quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind je een heel leuke meid, maar toch ook niet.
Heb je het slecht-nieuws-gesprek al voorbereid? Iets met 'vrienden blijven' maar weer?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je het slecht-nieuws-gesprek al voorbereid? Iets met 'vrienden blijven' maar weer?
Ja, zoiets. Misschien dat ik nog creatief word of zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je het slecht-nieuws-gesprek al voorbereid? Iets met 'vrienden blijven' maar weer?
Ze weet niet waar ik woon, ghehe, scheelt enorm.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je hebt een nieuw nummer genomen en je huisnummer bij de voordeur weggehaald?
Ik ga door een moeilijke periode.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Misschien dat ik nog creatief word of zo.
Nee zij dan, met haar gedramatiek over familie en exen en zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga door een moeilijke periode.
Dat ze vooral die foto op haar mobiel mag houden en ze kan je altijd bellen, day or night. O shhiii----quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Misschien dat ik nog creatief word of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |