Daar hadden we geen foto's van gemaakt. Maar nee, gewoon een foto van ons twee. Beetje geforceerd moeten lachen ook nog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n leuke zoenfoto, romantisch in het bos?
Mannen ervaren dat als klauwen in de nek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:22 schreef Juminelle het volgende:
Dit is toch niet zo heel erg? Doe ik ook soms
En dan niet om elf uur 's avonds of zo he, neeeuj, half vier in de ochtend.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar hadden we geen foto's van gemaakt. Maar nee, gewoon een foto van ons twee. Beetje geforceerd moeten lachen ook nog.
Nou, dan zal ik die foto van je maar weghalen op m'n mobiel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mannen ervaren dat als klauwen in de nek.
Nee, om dat punt nog even kracht bij te zetten.quote:
Ongehoord jaquote:
oh boiquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan ook niks ertussen krijgen.
Alleen: "En w.." "Hoe.."
Wij mannen ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik die foto van je maar weghalen op m'n mobiel.Mannen, altijd moeilijk doen.
Wel lief dat je uberhaupt opneemt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan niet om elf uur 's avonds of zo he, neeeuj, half vier in de ochtend.
Overly attached Fas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:24 schreef Fascination het volgende:
Nou, dan zal ik die foto van je maar weghalen op m'n mobiel.Mannen, altijd moeilijk doen.
Nou het is zeker niet erg, maar niet na 3x zien alquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]!
[..]
Ryan Reynolds. Best een baasje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oh boidoet me denken aan die gif van die acteur van onder andere castle en 2 guys a girl and a pizzaplace
Hahaha, hoe kom je eraan echtquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan niet om elf uur 's avonds of zo he, neeeuj, half vier in de ochtend.
Ja, dat niet opnemen vind ik zo horkerig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel lief dat je uberhaupt opneemt.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, om dat punt nog even kracht bij te zetten.
En toen leek ze nog heel normaal, no doubt.quote:
In Utrecht? iets met Stairs?quote:
Op dat moment was meezingen met Guus Meeuwis ook normaal, dus dat wil veel zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En toen leek ze nog heel normaal, no doubt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |