je moederquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
KALE KUT VIND IK MINDER AANTREKKELIJK DAN MET NOG WAT HAAR LOL
jouw stamboom xD hahaquote:
Foktquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Redelijk, het leek eerst van niet.
Noem eens een labiele actie van haar dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Redelijk, het leek eerst van niet.
Echt niet?quote:
xD !!quote:
Ze gebruikt kanker vaak als krachtterm.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noem eens een labiele actie van haar dan.
Is dat nog steeds van die verdoving van toen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
Kaolo leven ik eet voedsel en ik kan het niet eens meer proeven met puntje van mn tong
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze gebruikt kanker vaak als krachtterm.
In het holst van de nacht opbellen om oeverloos te wauwelen over haar gevoelens, maar niet over ons of zo maar over haar familie e.d.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noem eens een labiele actie van haar dan.
Ja denk het, ik heb geen idee waar dat ineens weer vandaan moet komen anders.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat nog steeds van die verdoving van toen?
Ghehe.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohnoesquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het holst van de nacht opbellen om oeverloos te wauwelen over haar gevoelens, maar niet over ons of zo maar over haar familie e.d.
Bonus: Een foto van mij en haar als achtergrond op haar telefoon. Gewoon niet doen.
Nee, maar ik luister er nu naar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Echt niet?Afx' vreemdheid met klassieke instumenten
Verder weet ik niet zo snel, titels onthoud ik sowieso niet zo goed en ik luister de hele discografie altijd in shuffle dus ik weet niet wat bij wat hoort
Nu hoor ik bijv een industrial ding genaamd ".0180871R" vam de EP "Analogue Bubblebath 3+3.1", zegt dat iets?.
Dan ben je wel echt labiel, ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan ook niks ertussen krijgen.quote:
Dit is toch niet zo heel erg? Doe ik ook somsquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
Bonus: Een foto van mij en haar als achtergrond op haar telefoon. Gewoon niet doen.
Zo'n leuke zoenfoto, romantisch in het bos?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het holst van de nacht opbellen om oeverloos te wauwelen over haar gevoelens, maar niet over ons of zo maar over haar familie e.d.
Ik vind dat zo eng altijd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit is toch niet zo heel erg? Doe ik ook soms
En je had haar maar 3x gezien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan ook niks ertussen krijgen.
Alleen: "En w.." "Hoe.."
labiel wijfquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit is toch niet zo heel erg? Doe ik ook soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |