Hahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef Flippiee het volgende:
Geilmet dank aan een combinatie van de film Magic Mike en te lang droog staan.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef Flippiee het volgende:
Geilmet dank aan een combinatie van de film Magic Mike en te lang droog staan.
Zo, behalve die goede maaltijd (magnetronmaaltijd van de appiequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Doelen voor vandaag: boodschappen doen, schoolboek op de post doen, zware cardiotraining en een goede maaltijd in elkaar zetten.
Eens zien wat er vandaag wel en niet gaat gebeurenmaar ik voel me goed! Leuk weekend voor de boeg ook.
Nou ja, het gaat over mij. Hoe kan ik dat nou niét persoonlijk nemen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:24 schreef Mishu het volgende:
Soms dikken ze wat dingen aan om te zorgen dat je de hulp/ondersteuning krijgt die nodig is. Don't take it personal.
Klopt. Helaas is het soms nodig om iets te overdrijven, zodat iemand een hogere indicatie krijgt. Dagelijks werk in de GGZ. Niet tof om te moeten doen, maar het kan veel meer tijd/mogelijkheden qua hulp opleverenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:24 schreef Mishu het volgende:
Soms dikken ze wat dingen aan om te zorgen dat je de hulp/ondersteuning krijgt die nodig is. Don't take it personal.
Als je een doorverwijzing naar het GGZ of een andere hulpverlener van je huisarts hebt krijgt deze volgens mij altijd een rapportage van de desbetreffende instantie. Niet fijn maar geen mes in je rug.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:18 schreef Metalfrost het volgende:
Klote.
Kom er net achter (realitycheck) dat ik tot nu toe weinig heb bereikt. Daarnaast speelt de brief naar de huisarts van het GGZ me ook parten, zodat het net lijkt alsof men me met een mes in de rug steekt. Je deelt je vertrouwen met een contactpersoon, maar achteraf ben je niets meer dan een tas met informatie dat door de fabriek heen moet om voorzien te worden van een bijpassend kaft.
Overuse je spieren niet. Zo breek je alleen maar spierweefsel af en gezond is anders.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:59 schreef Fera het volgende:
Overal gruwelijke spierpijn. Wilde om 9 u weer gaan, maar stel het toch uit naar vanavond denk ik.
Ik weet het, maar ik was van plan om vandaag cardio te doen. In principe kan dat elke dag. Alleen gezien de bootcamp van gisteren zal ik binnen twee minuten al verzuren als ik een poging waag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Overuse je spieren niet. Zo breek je alleen maar spierweefsel af en gezond is anders.
OT: vandaag dagje werken en vanavond met wat vrienden naar een camping in Belgiekampvuur, drank en gezelligheid. EN dit weekend het 50 jarige huwelijk van mijn grootouders vieren
Van een ex ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:40 schreef miesjelle112 het volgende:
Kom ineens oude smsjes tegen op mijn andere telefoon. Damn, dat doet pijn
Jep.. lieve 'ik misje' en 'ik hou van je' smsjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van een ex ofzo?
Van oude berichtjes word ik ook altijd verdrietig, nostalgie.
Ja. Absoluut verheven jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:46 schreef SunTzu het volgende:
Mensen die mij een wijf noemen wanneer ik mijn voortgang vertel en zeg dat ik 2kg ben afgevallen en ff later zelf staan te janken dat ze een paar kg zijn aangekomen. Ik voel me verheven boven luie motherfuckers, resultaat praat.
Herkenbaar.. gelukkig verliep mijn abonnement na de relatie zodat ik al gauw een nieuwe telefoon kreeg en niet geconfronteerd wordt met pijnlijke dingen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:04 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Jep.. lieve 'ik misje' en 'ik hou van je' smsjes
Met pijn in mijn hart verwijderd...
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:21 schreef ArnosL het volgende:
alweer Last van m'n keel. Schijt irritant
Dit vliegt als een gedachte rond in mijn achterhoofd. Ik probeer er niet aan toe te geven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ongelooflijk klote. Ik haat mijn leven ik haat hetik haat hetik haat hetik haat hetik haat hetik haat hetik haat hetik haat hetik haat hetik haat hetik haat hetik haat hetik haat hetik haat hetik haat hetik haat hetik haat het
Hier ook al.quote:
en hoe oud is ie zelf hoewel het sowiesoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:15 schreef Gary_Oak het volgende:
Net gehoord dat een vroegere vriend van mij een 17-jarig meisje zwanger heeft gemaakt.![]()
![]()
Volgens mij 2 jaar jonger dan ik, dus 20.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
en hoe oud is ie zelf hoewel het sowiesois...
He? Wat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dit vliegt als een gedachte rond in mijn achterhoofd. Ik probeer er niet aan toe te geven.
Dat het allemaal klote is.quote:
als je het net zo gebracht hebt als bovenstaande zin snap ik wel waaromquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:04 schreef kijkmij het volgende:
Waarom zijn er op het werk mensen die als je een leuke en goed idee hebt wat praktisch ook nog uitvoerbaar is er altijd in slagen om door te zeuren over regels, procedures en risico's er toch weer in slagen om de hele handel de nek om te draaien.
Juristen
OT: Gefrustreerd en geiiriteerd. .
Nou ja, hè, spreekwoordelijk hè, mag ik hopen. OP internet kun je makkelijker zeggen wat je dénktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je het net zo gebracht hebt als bovenstaande zin snap ik wel waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |